KTM Ultrasport preview

Předmětem dnešního představení je rakouský hardtail sporťák pro mírně pokročilé s osobitým stylem a příznivou cenou ...

Autor: Petr Bureš

Nižší střední třída horských hardtail kol patří k nejprodávanějším na trhu. Charakterizují ji sportovní, většinou duralové rámy ze zeslabovaných trubek osazené sadou Shimano Deore (Sram X-7). Jeden z těhto biků vyrábí i rakouská firma KTM. Přijměte tedy nyní pozvání na představovačku biku KTM Ultra Sport.

Značka KTM
Model Ultra Sport
Typ
XC
Rám Dural 6061 Tripple Buted
Vidlice Rock Shox Tora SL
Zdvih 100 mm
www ktm-bikes.cz
Cena kola 26 490,- Kč
Po vzoru nejnovějších trendů je rám tohoto biku svařen z trojitě zeslabovaných trubek z materiálu 6061, které jsou pochopitelně hydroformovány především v oblasti hlavové trubky. Že nejde o zcela závodní model, dokazují šrouby pro uchycení nosice , případně blatníků na zadních patkách a horních vzpěrách zadní stavby. Zajímavě a tak trochu netradičně je vyřešen úchyt zadní kotoučové brzdy, který místo nad osou kola je situován dovnitř zadní stavby. Zda-li je důvodem větší pevnost, nebo výše uvedená možnost montáže nosiče je otázkou.

Osazení Ultrasportu je typicky ekonomické a mixuje hned několik komponentových řad od Shimana. Základ tvoří Deore, které je vylepšeno o XT přehazovačku a malinko "ochuzeno" na brzdách, které jsou osazeny "mimosadové" základní Shimano M486. Odpruženou vidlici dodal Rock Shox a nalepil na ní nálepku Tora SL Air (zdvih 100mm). Jako bonus ji navíc opatřil praktickým ovladačem lockoutu na řídítkách. Rigida ZAC2000 Disc ráfky zapletené do Shimano Deore nábojů obulo KTM do plášťů Schwalbe Racing Ralph 26x2.1". Tradiční sada doplňků (sedlovka, řídítka a představec) nese logo Ritchey, Sedlo pochází od italského Sele Italia Shiver Flow.

O určení tohoto biku vlastně napovídá již jeho název - Ultrasport. Jestliže vám není pohyb cizí a rádi a často na kole jezdíte desítky kilometrů, pak vám tohle kátéemko rozhodně udělá dobrou službu. Pravda podobné specifikace se dají sehnat i něco levněji, ale v tomto případě platíte navíc značku, produkovanou v Evropě díky čemuž se budete přeci jen trochu odlišovat od běžných masovek prodávaných na našem trhu. Cena za černý, nebo alternativně i bílý rám je 26 490,- Kč s tím, že vybírat můžete ze tří velikostí (17,19,21").

Zaujal vás Ultrasport ? Nebo byste si chtěli vybírat i mezi jinými biky KTM ? No tak to prostudujte stránky výrobce www.ktm-bikes.cz nebo zabrouzdejte do našeho Bikekatalogu a dozvíte se víc.

Přečteno - 17461x Tagy: tech2009 preview ktm
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Týmy a klubyTým Cyklostar Pirelli 2023 vsází na mládí, posiluje o Průdka a KTM
    Tým Cyklostar Pirelli 2023 vsází na mládí, posiluje o Průdka a KTM
  2. Tech newsVictor Koretzky vyvezl nové Micheliny
    Victor Koretzky vyvezl nové Micheliny
  3. Tech newsSkupina Pierer ukázala novinky KTM, Husqvarna, Gas Gas a také Felt
    Skupina Pierer ukázala novinky KTM, Husqvarna, Gas Gas a také Felt
  4. ServisAmerický Felt přechází pod KTM
    Americký Felt přechází pod KTM
  5. VideoVIDEO: KTM 2020
    VIDEO: KTM 2020
  6. TechnikaFotogalerie: KTM Scarp 29 Sonic 12
    Fotogalerie: KTM Scarp 29 Sonic 12

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #4 Jarki - vloženo: 30.03.2009 v 11:16:28

    Třmen uvnitř zadní vidlice - Možná se to líbí ale je to nepraktický pro nás techniky. Dostat se tam a manipulace s tím je dost špatná.

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #3 tmax - vloženo: 26.03.2009 v 16:43:41

    strmeň - Konečne aj u iného biku vidím také umiestnenie zadného strmeňa. Okrem svojho biku. ;o) Veľmi rýchlo sa zahádže snehom.

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #2 Kuba - vloženo: 26.03.2009 v 16:19:19

    třmen - Tak třeba to usazení zadního třmenu se mi líbí.
    A kola taky nedělají špatný

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #1 anonym - vloženo: 26.03.2009 v 14:12:01

    KTM by měla dělat motorky a ne fušovat do kol

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744