Boudný si znovu podmanil Helfštýn: Šelu vyhrál už potřetí

Čtrnáctý ročník Author Šela Marathonu byl zahajovacím podnikem ČP v XCM. Zvítězili Pavel Boudný a Michelina Ziołkowska.

Autor: Tomáš Gladiš, Jan Němec
Boudný si znovu podmanil Helfštýn: Šelu vyhrál už potřetí

Fotogalerie

Matouš Ulman se snaží o nástup
Vítěz dlouhé Šely Polka Michelina Ziolkowska
Jiří Novák v čele pelotonu v počátku závodu
Pavel Boudný mazácky po boku Barta Brentjense
Jiří Ježek a Bart Brentjens při autogramiádě
Týmová gratulace Boudného a Ulmana, vpravo čtvrtý Dlask
Polka Michelina Ziolkowska vítězí
chvíli po startu
závěrečný výjezd je pro některé už nad jejich síly
stát na startu vedle olympijského vítěze musí být asi skvělý pocit...
Ňůmi měl na startu výbornou náladu
Pavel Boudný
po startu
po startu
po startu
šéfredaktor Kolo.cz Tomáš Gladiš
29 vs 26
Ivana Loubková za to po startu slušně vzala, vedla závod žen, nakonec dojela 5.
první dělení na skupinky
druhá velká skupina
Pavel Boudný
organizátoři znovu zpestřili průjezd hradem o umělý výjezd
kolem hradu to žilo a fandilo se
Martin Klofanda
Ivana Loubková
čelo závodu po 3 hodinách...
Šelácká klasika - tunel ve Slavičíně
Martin Haman a Jakub Šilar
pod Uhřínovem už bylo pole značně roztrhané
Michal Bubílek
Jan Fojtík
Karel Hartl
Michal Bubílek a Nikola Ivanov
Pavel Boudný vítězí
Jiří Ježek
a stojka na závěr
Jiří Ježek a Bart Brentjens
Helfštýn
balík po startu
někteří byli rádi, že si mohli oddychnout a protáhnout ještě pod hradem
lipová álej pod hradem
už jenom kousek!
paráda!
"já ti řikám, že to do toho cíle prostě dojdeš!"
zhruba 9. kilometr
Bart Brentjens na startu
Bart Brentjens
Irena Berková
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Ostatní závodyCape Epic 2024: Bart Brentjens chyběl jen dvakrát, letos to bude potřetí, kvůli zranění
    Cape Epic 2024: Bart Brentjens chyběl jen dvakrát, letos to bude potřetí, kvůli zranění
  2. Český pohárSouboj Boroš vs. Štybar na MČR je zbožné přání, favoritem na domácí titul je táborský rodák
    Souboj Boroš vs. Štybar na MČR je zbožné přání, favoritem na domácí titul je táborský rodák
  3. Český pohárMistrovství ČR v cyklokrosu hostí Tábor, bude to generálka na MS
    Mistrovství ČR v cyklokrosu hostí Tábor, bude to generálka na MS
  4. Český pohárSP CX Val di Sole: V u23 Zemanová vítězí, Hladíková bronzová
    SP CX Val di Sole: V u23 Zemanová vítězí, Hladíková bronzová
  5. Český pohárToi Toi Cup ovládli Konwa a Zemanová, v posledním díle vítězí Jidřich a Ungerová
    Toi Toi Cup ovládli Konwa a Zemanová, v posledním díle vítězí Jidřich a Ungerová
  6. Český pohárFinále Toi Toi Cupu a MČR mládeže hostí Veselí nad Lužnicí
    Finále Toi Toi Cupu a MČR mládeže hostí Veselí nad Lužnicí

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #39 Radek Patrák - Paklík - vloženo: 09.05.2013 v 21:34:02

    Přátele, nejen Drásal střeží a má depo na kola od pátku do neděle. Děláme to 13 let na Malevilu. Vloni jsme to ustáli bez ztratného v areálu MC,kempu i penzionech. Za tím byl krom jiného i kus práce Policie ČR. Nechci aby to bylo jako PR závodu, vloni to ale bylo tak. Zloději jezdí a nejen k nám, viz. SP v Novém Městě. Nedejte jim šanci. A nekupuijte rádoby levné všci, třeba na AUKRO. Příště to mohou být i věci z vačeho kola.

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #38 Levhart - vloženo: 09.05.2013 v 20:04:34

    odpověď na katarina — #37

    Všechna čest, každý by se k tomu takhle nepostavil. Bohužel na závody jezdí nejen fanoušci, ale i zloději. Kamarádovi před lety ukradli na Králi Šumavy kolo noc před závodem, takže si vzal tričko a mohl jet domů. V tomhle se mi moc líbí Drásal, kde můžeš kolo uložit do úschovy v pátek. Ráno si ho vyzvedneš, odjedeš závod, znovu ho tam uložíš. Super.

    A je pravda, že kdo to nezažije, tak neví. Mně jednou šlohli takovou starou mrchu a chytil jsem doslova amok. Zloděje jsem chytil a jen díky tomu, že jsem tam nebyl sám, tak jsem z toho neměl horší potíže.

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #37 katarina - vloženo: 09.05.2013 v 18:20:17

    Katarína...

    Ano, máte všetci pravdu, nemali sme si nechat biky na aute, tak ako mnoho iných bikerov okolo nás, mali sme využiť stráženie bikov..atd..čo všetko sme nemali..“po bitke je každý generál!“. Boli sme naivní, doverčiví a HLUPI ..nikdy , nikdy v živote sme sa s takou drzosťou nestretli..preto možno aj preto v euforii po skvelom maratone sme zabudli na ostražitosť. Doplatili sme na to paradne, čo viac k tomu povedať?..len si myslím, že kto ten šok nezažil, nech radšej nehodnotí, nikomu to neprajem, biky mi nespadli z neba..raz to určite prebolí.

    Pánovi Alešovi som sa v ďalšom maily ospravedlnila a velké dakujem za jeho postoj k veci a vám ostatným dakujem za akékolvek info.

    1. na tento komentář reaguje Levhart — #
    2. na tento komentář reaguje Levhart — #38
    3. na tento komentář reaguje Aleš Procházka — #40
    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #36 Fogl - vloženo: 09.05.2013 v 13:11:49

    odpověď na Aleš Procházka — #28 No ona ta kamera mate. Je to prudší, než to vypadá na záběrech. Ale dle mého názoru normální XC úsek. Na první své Šele jsem to jel s pevnou karbonkou vepředu a dost jsem čuměl, co za "harakiri" tam dokážou vyrobit vystajlovaní borci na karbonových Epicích a podobných strojích...

    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #35 Lukster - vloženo: 07.05.2013 v 15:12:12

    odpověď na Aleš Procházka — #31 Ty jo, tak to jsem jeden z 27 :-))) Dík

    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #34 Pavel Nový - vloženo: 07.05.2013 v 13:21:39

    odpověď na Kurri_22 — #26 jo, už si to vybavuju, to byl fakt hezkej úsek, a pak ty klopenky dolů :)

    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #33 vlada83 - vloženo: 07.05.2013 v 08:47:46

    každej rok to samý, kola se kradou všude, bylo to i na nova author cupu, kde se lidi šli odprezentit a za 10 minut kola v čudu...

    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #30 Lukster - vloženo: 06.05.2013 v 23:30:26

    odpověď na Aleš Procházka — #15 Přesně tak, ani zmínka o tom, že udělali blbost, když to dali na auto -holt se jim asi nechtělo čekat frontu u úschovny. Já bych z principu nikdy nenechal kolo bez dohledu na autě, zejména u sportovních akcí, kdy každý vypadá jako majitel těch kol. A názor Lady, že podporujeme zloděje - to je fakt názor no comment. Právě, že jim to tak ulehčujeme, tak je přece podporujeme. A vězte, že ti samí se objeví na Šele i příští rok - nechci strašit, ale když si tak lehce vydělali tolik peněz, no proč to nezkusit za rok znova, ne? A nemusí jít samozřejmě jen o Šelu... Bikům zdar!

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #29 Lukster - vloženo: 06.05.2013 v 23:26:10

    odpověď na Aleš Procházka — #28 JJ, souhlas, kolo jezdce nedělá. Hlavní je přístup a na mokrém terénu často i odvaha ;-).

    Aldo dotaz - kolik lidí letos vyjelo prémii před Helfem?

    1. na tento komentář reaguje Aleš Procházka — #31
    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #26 Kurri_22 - vloženo: 06.05.2013 v 21:45:27

    odpověď na pavel.54321 — #24 Ten pes je mi povědomej, takže to možná bylo i na dlouhé. :-))

    Bych z toho nedělal vědu, že to někdo nesjede. Někteří mají strach. A co?

    1. na tento komentář reaguje pavel.54321 — #34
    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #25 Dan1 - vloženo: 06.05.2013 v 20:19:14

    odpověď na vlada83 — #22 to není o nadváze...to jen pár cykloturistů vyměnilo asfaltové cyklostezky za trochu terénu, kam se dostanou jednou do roka

    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #24 Pavel Nový - vloženo: 06.05.2013 v 17:43:17

    tak to je hustý... to se divim, že se mi neztratilo kolo během těch 5 minut, co jsem odešel pro vodu na mytí. Hned naproti sice byli kolegové, kteří by případného zloducha ode mě rozpoznali, ale i tak.

    Jinak video je docela masakr, byl tenhle úsek i na dlouhé? Už si nějak nepamatuju

    1. na tento komentář reaguje Kurri_22 — #26
    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #23 ronnie5588 - vloženo: 06.05.2013 v 17:36:57

    Pardon, ale paní Katarína je typickou ukázkou moderního zvráceného myšlení, kdy za všechno může vždycky někdo jiný jen ne já. Přesně jak s tou kočkou, co tenkrát v jůesej kdosi strčil do mikrovlnky a mohl za to výrobce, který to nenapsal do návodu. Ano, sviním zlodějskejm by se měly sekat ruce, ale hlavně používat rozum. Pokud nedám kolo do úschovy, tak se vždycky s klukama u auta střídáme.

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #22 vlada83 - vloženo: 06.05.2013 v 15:38:56

    heh, ja vidim spíš problém v nadváze některých borců, aspon je vidět že ani jardou zbožnovaný epic ti hladký průjezd nezaručí:-)

    1. na tento komentář reaguje Dan1 — #25
    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #21 Carlyle - vloženo: 06.05.2013 v 13:06:38

    odpověď na Broňa — #20 Přišlo mi to po tom co se tam prohnala dlouhá už dost rozbitý a uklouzaný. Navíc v tom místě člověk taky nebyl zrovna odpočinutý a to má taky kolikrát vliv. A mě se ostatně kolo nehezky zavlnilo i na úplný rovině, už jsem se viděl jak ryju pusou v bahně.

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #20 Broňa - vloženo: 06.05.2013 v 10:47:11

    odpověď na Aleš Procházka — #18 Tak to je mazec Aleši. Jediný pořádný technický úsek na krátké trase a stejně je to obrovský problém :D :D

    1. na tento komentář reaguje Carlyle — #
    2. na tento komentář reaguje Carlyle — #21
    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #19 Karkula - vloženo: 06.05.2013 v 10:36:21

    odpověď na lada — #16 Je to sice smutné,ale ze dne na den se to u nás nezmění a troufám si říct, že bychom tomu nijak nepomohli ani tím, kdybychom najednou přestali zamykat auta, kola, domy... Jiný kraj , jiný mrav..možná také souvisí s historií kraje...

    A srovnávat znásilnění s krádeží kol, je pro mě jako srovnání jablek s hruškama...

    I když jsem jedno srovnání také využila, pak jsem jím chtěla apelovat na fakt, proč vědomě nevyužít max.možné ochrany za předpokladu, že žijeme v době ,jaké žijeme a moc dobře víme o problémech, které se kolem nás dějí... (krádeže)...

    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #17 Bradys /Hranice - vloženo: 06.05.2013 v 10:23:54

    Moc nikdy nereaguji ,ale teďkom mi to nedá:-)

    My se na hradě trošku zapoměli (tanečky apod).Úschovnu již ogaři zabalili.Naše dva bajky pořadatelé bez problému uschovali na hradě. vyhlasili - my si pro kola došli.s usměvem na tváři kola vydali, my poděkovali .stálo mě to sice dvě piva navíc :-) :-) a bez problému.Tímto ještě jednou díky! i normální navštěník si kolo mohl uschovat.což je luxus... a svádět na pořadatelé ukradené kolo z nosiče.... hmm nevím co bych na to řekl ..raděj nic..... situace by byla jiná pokud by úschovna kol nebyla ... Bylo to super Aleši! ještě jednou díky.! Bradys

    ps: na Potštátě Ti schovám lyže když se sekneš :-)

    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #16 lada - vloženo: 06.05.2013 v 10:22:44

    neberte to prosím jako vychloubání, ale léta jsem studoval, neb se mi nechtělo do práce v cizině.německo, usa. v usa jsem měl domluven podnájem v centru, a klíče od bytu mi píšou že nechávají uvnitř v nezamčeném bytě.uvnitř počítač, tv, vybavení triatlonové kolo majitele.pak jsem zvykl. nic tam nikdo nazamyká.auta, byty,podobně v německu. jezdil jsem na kole z vesnice do školy, ve škole nikdo kolo nikdy nezamykal.alespon tedy baráky zamykají.a brusel? celý brusel jezdí na kolech,a nikdo nic nezamyká.proč? protože nepodporují co není na řetěz to se ukradne, protože majetek druhých jim není lhostejný, protože policie má vážnost a skutečně něco dělá pro ochranu majetku,a nejen vybírá pokuty za parkování a rychlost jako u nás.proč máme být ostražití, a využívat uzamčení za každou cenu?uvažujete jen jedním směrem, co není na řetězu, má zloděj právo ukrást,ä ona provokovala, dobře jí tak. stejně jako když jde mladá holka v sukni v létě, a někdo jí znásilní, tak odsoudíme logicky jí, měla mít tepláky přece! chudák násilník...je smutné v jaké společnosti žijeme....

    1. na tento komentář reaguje Karkula — #19
    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #14 Karkula - vloženo: 06.05.2013 v 10:05:40

    ..docela mě to nadzvedlo ze židle..

    Sakra, vždyť to není podporování zlodějů..ale nezodpovědnost dotyčného jedince..nevyužil možnosti max ochrany a prevence..

    Využiju asi blbého přirovnání, ale když víme o přenosných nemocech, tak je taky naší vinou, když nevyužijeme ochranu,kterou nám doporučují v rámci prevence a něco se nám nedejbože přihodí, ne???

    Stát se to mně, řeknu si: "jsem to ale kráva blbá..."

    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #13 Karkula - vloženo: 06.05.2013 v 09:56:56

    Naprosto souhlasím s odpovědí pana Procházky a s Broníkem.

    Sama bych nikdy nenechala kolo ani na pár sekund bez dozoru..

    Rozhodně bych tiše nespoléhala na službu "hlídané parkoviště" v ceně 40,-Kč.

    Využila jsem zdarma úschovnu a měla jistotu. Kola tam měli uskladněná s rozumem, dávali si pozor při manipulaci, takže se mi kroska vrátila bez jediného škrábance... Koneckonců, raději bych obětovala škrábanec z úschovny než celé kolo z "uzamčeného" nosiče!!!

    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #12 Broňa - vloženo: 06.05.2013 v 09:44:19

    odpověď na lada — #10 Nikdo zde neobjajuje zloděje. Ale jak jste velmi dobře podotkl, paní Katarina provokovala, když si nechala kola v hodnotě 200tis na střeše v nosiči. Je potřeba dodržet nějaká pravidla a využít možností, když jsou poskytnuty. Věčně si stěžujeme, že se za všechno platí. Na hradě měla p.Katarina v ceně startovného úschovnu! Tam kdyby se kolo ztratilo, už by musel náhradu poskytovat pořadatel bez debat. Takto si za to může opravdu svou blbostí. V dnešní době, kdy má člověk strach i auto nechat zamčené někde na neznámém místě, udělá p.Katarina takovou koninu. Je třeba umět najít chybu i v sobě a ne jen kopat kolem sebe, jako to děláte Vy!!

    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #11 Broňa - vloženo: 06.05.2013 v 09:35:18

    Je totálním nerozumem nechat kolo v nosiči a myslet si, že když je zamčené, že to nikdo neukradne. Zámky na nosičích jsou tak konstrukčně a bezpečnostně chabé, že jen opravdu najivní člověk může věřit tomu, že mu to ochrání kolo. Souhlasím s Alešem, je to chyba paní Katariny. Určitě si to uvědomí, zatím je ve stavu, kdy se snaží najít chybu kdekoliv jinde. Měla k dispozici úschovnu kol zdarma. Mít kola, které měla ona s manželem, rozhodně bych toho využil!

    Navíc, není možné uhlídat parkoviště s tolika auty a lidmi, i kdyby bylo hlídané. Cena parkovného by se tak mohla vyšplhat i na 200,- a to by zde pak zase všichni brečeli, proč je to tolik. Je taky problém odlišit lidi z konkrétního vozidla od profi zlodějů. Obsluha parkoviště nemá možnost nechat občana legitimovat, museli by zavolat policii a celý proces by byl nákladný a zdlouhavý. Možná i pro nic za nic.

    Navíc si paní Katarina neuvědomuje, že nemalé startovné, které zaplatila, nevyužila v plné míře, tím mám na mysli právě úschovnu kol.

    Musí se z toho poučit. Třeba to do příštího roku zvládne a zase přijede :)

    1. na tento komentář reaguje katarina — #
    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #10 lada - vloženo: 06.05.2013 v 09:26:22

    jasně. at se krade, přijde mi že obhajujete ty chudáky anonymní zloděje,a Katarína vlastně provokovala ty ubožáky tím že kola tam vystavovala...obhajujme krádež, i to že se vybírá poplatek a ani nevíme za co (copak nestačí pokladně města poplatek za ubytování? )obhajujme buzeraci policie místo aby nám opravdu pomáhala, a obhajujme chyby organizace když něco zapomenou jen proto, že nám se nic zrovna neztratilo.nemá cenu se dohadovat, máme demokracii, uznávám že všichni máme právo na názor, stejně jako vy tak i já.já se zastal kataríny, a chtěl se pokusit najít cestu k náhradě ( pojistka města na akce )

    1. na tento komentář reaguje Broňa — #12
    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #9 kukinos - vloženo: 06.05.2013 v 09:09:56

    odpověď na kukinos — #8 Omlouvám se za překlep a hrubku "z paní". Nevím, jak opravit už po odeslání příspěvku. :(

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #8 kukinos - vloženo: 06.05.2013 v 09:07:11

    Souhlas. Stejnou situaci jsem zažil loni na Škoda Bike Marathonu v Ostravě. Pán se šel zaregistrovat, vrátil se za 10 minut a kolo z uzamčeného nosiče bylo fuč. Ono totiž v houfu cyklistů, aut, kol si těžko někdo všimne, že zloděj v cyklo oblečení je zloděj a nesundává své kolo. :(

    Aleš Procházka a ani pořadatelé za toto nemohou. Myslím, že to, že poskytnou úschovnu kol zcela zdarma je dostatečné opatření, kterou by každý zodpovědný biker, který si své náčiní cení, měl automaticky využít. Jezdím spoustu maratónů a neznám lépe organizačně zajištěný závod než je Šela. Letos jsem z jistých důvodů nemohl přijet, ale těším se na příští rok.

    Každopádně i tak soucítím z paní, které ukradli biky, opravdu bych takovým řezal ruce, jinak si to nezapamatují. Tedy první předpoklad je zloděje chytit.

    1. na tento komentář reaguje kukinos — #9
    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #7 nesouhlasím - vloženo: 06.05.2013 v 08:49:45

    Musím se zastat pana Procházky, má naprostou pravdu. Chybu by měla dotyčná paní hledat hlavně u sebe a ne u někoho jiného, ale tak už to prostě je, vždycky za to může někdo jiný. V dnešní rozkradené době mi připadá jako vrchol naivity vystavit dva nové biky na střechu auta a domnívat se, že když zamknu nosič, tak se nemůže nic stát. Když už, tak dovnitř auta, anebo proč nevyužít úschovnu, že by lenost? Rozumím tomu, že je paní hodně naštvaná, ale díky své hlouposti odrazovat další lidi od tohoto suprového maratonu mi připadá naprosto scestné.

    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #6 lada - vloženo: 06.05.2013 v 08:26:00

    musím se zastat Kataríny, argumentovat že vás okradli v zimě je stejné jako když mě chytí na dálnici že jedu rychle,a já jim řeknu, ale ostatní tady rychle jezdí tady také... otázkou je zdali jsme pro to udělali vše: a jak se zdá nikoliv, tedy když obec nezajistila přejezd policejního auta po parkovišti.dalo se toto jak správně píšeš předpokládat,a kde jinde když né na parkovišti.samozřejmě její chybou je nedát kola do úschovy, ale policajti nás buzerují za parkování ve městě,ale elemntární povinnosti neplní.obecní policie podléhá městu, město vybíralo peníze, a vy jako chytrý lišky jste to přece předpokládali, a já se ptám proč se to nezajistilo dřív pohovor se starostou o hlídání parkoviště.třeba je radnice pojištěná dobře, a pokusí se to dostat na nějký typ pojistky na akce pořádáné městem. zkrátka pokusit se pomoci nyní všemi reálnými prostředky, když jsem tak neučinili na začátku akce..

    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #5 A.Procházka - vloženo: 06.05.2013 v 05:00:42

    A ještě prosba, hledáme slušné lidi, kteří by pomohli najít uvedené věci, stačí se ozvat pořadtelům závodu na mail:

    Dobrý den, včera po závodě AUTHOR Šela Maraton jsem položil mikinu CANNONDALE Hoody X.L.E. (https://www.google.cz/search?q=CANNONDALE+Hoody+X.L.E.&aq=f&um=1&ie=UTF-8&hl=cs&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=uwyGUYjjKIaYPanXgNAN&biw=1366&bih=638&sei=wAyGUdrCFs3XPJKwgMgM#imgrc=uXe8dQqE0UDfxM%3A%3Bdry1SOoZLOMEDM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.cannondaleexperts.com%252Fassets%252Fimages%252Fxlehoodiefront.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.cannondaleexperts.com%252FCannondale-2011-XLE-Hoodie-Jacket--Black--Medium--1M144M_p_787.html%3B370%3B370) na střechu auta a bohužel už jsem jí ze střechy nevzal, takže někde spadla. Byla v ní kamera GoPro Hero HD 2 v bílém pouzdru (vevnitř paměťová karta 32 GB, na kartě videa ze závodu a z vyhlášení). Můžete to vyvěsit na zeď nebo něco takového? Děkuji mnohokrát. Odměna jistá.

    odpověz na tento komentář
  30. avatar
    #4 A.Procházka - vloženo: 06.05.2013 v 04:57:24

    Ahoj bikeři, je pondělí ráno, jdeme to uklidit, včera na Dětském AŠM 560 přihlášených dětí, totální pořadatelská odměna spokojených dětí a rodičů a s obavami jsem dnes ve 4 ráno pouštěl PC, co tam na mně vypadne. Bohužel, musím Vás důrazně upozornit na 2 ukradené 29" Gianty, zcela nové biky. Zde je mail od Kataríny a pod ní moje odpověď. Je mi to líto, snad je následující text ponaučením pro všechny, kteří jezdí na závody:

    Dobrý deň,

    >

    > Včera 04.05.2013 som sa s manželom a aj s početnou skupinou priateľov zo

    > Slovenska zúčastnila už po druhýkrát vášho šela maratónu , všetko bolo v

    > poriadku, až do chvíle, keď sme zistili, že nám z uzamknutého nosiča na

    > bycikle na aute ukradli naše dva úplne nové bycikle značky GIANT TRANS X29

    > a ANTHEM 29. Parkovali sme na lúke pod hradom.

    > Ostali sme zúfalí a sklamaní, pretože sme "bikeri" telom aj dušou a máme za sebou už nespočetne veľa maratónov a s takouto drzosťou sme sa ešte

    > nestretli, vymazalo to aj dobrý pocit z môjho 3. miesta v kategórii žien nad 40 rokov. Zavolaný policajti spísali a nafotili trestné oznámenie na neznámeho

    > páchateľa.

    > Myslím, že tu zlyhal aj organizátor a to vôbec nezabezpečená ochrana od

    > polície a možno by stačilo len zopár prejazdov, tak ako to už na maratónoch je zvykom a nielen vybrať za parkovné 40,- czk.

    > Asi nebudete prekvapený, keď účasť Slovákov v takom hojnom počte ako

    > bývalo tento rok a aj po minulé roky na budúci rok určite klesne, stratili

    > sme dôveru a chuť sa k vám vrátiť. A bohužiaľ nemôžem váš maratón ani

    > žiadnemu známemu bikerovi odporučiť.

    > Zároveň vás prosíme, akékoľvek informácie ohľadom tejto krádeže posunúť na> políciu v Lipníku nad Bečvou.

    >

    > Ďakujeme za pochopenie

    >

    >

    > Katarína Belzárová

    > Štartovné číslo : 2058 a 2056

    Dobrý den Kataríno,

    je mi to Velmi líto, co se stalo, je to poprvé v historii našeho závodu. Je mi líto, že kriminální čin, který nemá na naší akci obdoby, spojujete s prací pořadatele akce. Placené parkoviště zajišťuje obec Týn nad Bečvou, která se stará o pozemky pod hradem a umožňuje lidem dojet až pod hrad. Neznám právní podmínky služby parkování, dnes se zeptám starosty Josefa Vaculina, ale zcela určitě v ceně parkovného není hlídání kol na střeše. Nezlobte se, co si upřímně myslím a takto to napíšu: Jak jste mohli udělat takovou blbost a nechat kola na "uzamčených" střešních nosičích, když Vám pořadatel akce nabízí službu bezplatné úschovny? Mohl by Vám o tom něco povyprávět Pavel Mrázek, moderátor akce, který vyhlašoval výsledky na pódiu: před lety v Jedovnici na Merida Biketour přišel o kolo Canonndale Scalpel z"uzamčeného" střešního nosiče.

    Važená paní Kataríno, není v silách pořadatele hlídat kola mimo uzavřený prostor úschovny kol. Jako dospělí lidé jsme všichni odpovědní za své chování. Bohužel, na MTB maratony kdekoliv po světě přijíždí profesionální zloději, kteří si vyhlédnou aktuální modely - Vaše 29 Gianty jsou toho důkazem. Na Salzkammergut Trophy jsem vždycky našel v tašce varování o zlodějích a rady, jak a kde si schovat kolo v cíli. Přišlo mi to jako "strašení" lidí. Bohužel, už vidím, že profi zloději kol dorazili i na Helfštýn. Je mi to vážně líto, od příštího roku budeme muset lidi upozorňovat na zabezpečení kol na závodě. Tady cítím z naší strany rezervy a pro příští rok se to zlepší. Hlavní problém je ale vždy na straně majitele kol. Máte pravdu, přítomnost policejního auta by byla prevencí. Ale já jsem policistům vděčný za pomoc se zajištěním luxusu úplných uzavírek silničního provozu, kde jinde na maratonu vám po startu uzavřou natvrdo 10 silnic po startu?

    Snad někdy na shledanou

    Aleš Procházka, ředitel závodu

    P.S. Letos jsme na jarních prázdninách v Jeseníkách nechal v roztržitosti otevřenou rakev a v ní sjezdové lyže manželky, její nové běžky, běžkařské boty, moje boty na běžky a běžky. Když jsem přišel po 5 hodinách k autu, stačilo prázdnou rakev už jen zavřít. Za několiv minut jsem si uvědomil, že zloději mohli rakev Camei Corvara během několika sekund vzít z příčníků a odnést. Cena uvedeného střešního boxu je okolo 14000 Kč. Je to šílené, žít v prostředí, kde narazíte jen na šmejdy, kteří využijí pochybení majitele věcí. Na Červenohorské sedlo budu jezdit i nadále, provozovatele parkoviště z ničeho neviním, chybu jsem udělal já. Jak má provozovatel parkoviště zjistit, když je u auta člověk v zimním oblečení a bere z rakve lyže, že nejsou jeho? Myslíte, že zloděj na Helfštýně vypadal jako zloděj nebo cyklista?

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744