Cyklomaraton Tour jako Český pohár 1/2 XCM

Půlmaratonský český pohár bude letos pod křídly Cyklomaraton Tour. Jaké novinky pro vás organizátoři připravili se dočtete právě zde....

Autor: Press News

Kromě mnoha technických inovací v pravidlech se podařilo ambiciózní sérii závodů na horských kolech Cyklomaraton Tour získat celý Český pohár v ½ maratonu včetně závěrečného mistrovství republiky. „Máme velikou radost, že se to povedlo a můžeme v roce 2009 nabídnout našim závodníkům další atraktivní výzvu navíc.“ Pochvaluje si ředitel celé série Tomáš Pavel.

Série Cyklomaraton Tour se z loňských šesti závodů rozšířila na jedenáct a každý se vztahuje k jednomu krajskému městu, výjimkou je jen závod Okolobratislavy, který se pojede 1. května z předměstí hlavního města Slovenska.

„Snažili jsme se letos zajistit nadstandardní servis pro všechny účastníky. Registrovat se mohou na všechny závody už dnes prostřednictvím webu cyklomaratontour.cz, kde najdou také veškeré informace o závodech a později i GPS mapy všech tratí. Znamená to, že majitelé GPS přístrojů si mohou kdykoliv trať projet, nebo při závodě kontrolovat v jaké části se zrovna nachází a jak daleko to ještě mají do cíle.“ Popisuje Tomáš Pavel jednu z technických novinek. „Startovné je velmi nízké, pouhých 300 Kč!“ Připomíná Pavel jedno z největších lákadel pro amatérské cyklisty.

Kromě levného startovného závodníky snad přilákají i atraktivní místa, na kterých se bude závodit. Závody se pojedou zpravidla o nedělích, takže mají závodníci dostatek času se třeba už den předem dostat ke startu. Registrace, pak začíná vždy v den závodu od 8 hodin a je velmi rychlá. Startovní čísla jsou stejně jako minulý rok opatřena jednorázovým čipem, na který se neplatí žádná záloha. Do startovní tašky pak dostanou dárky od sponzorů a upomínkový předmět s logem závodu.

Závod je jako vždy rozdělen na dvě části - dlouhou a kratší trať, na té delší se pak v sedmi městech bude bojovat o body do Českého poháru v ½ maratonu. Letos budou pohárové závody Okolobudějc, Okololiberce, Okoloplzně, Okolohradce, Okolozlína, Okoloostravy a Okoloprahy.

Díky zrušení kategorie elite mohou o tučné prize money bojovat úplně všichni, dostane je pět absolutně nejlepších jezdců na dlouhé trati. Další ceny budou stejně jako minulý rok velmi hodnotné a všichni výherci dostanou originální medaili. Po závodě si navíc každý účastník může z webu série stáhnout úplně zdarma své fotky od oficiálního fotografa Petra Hrůši.

Cyklomaraton Tour začíná na Hluboké

Kalendář Cyklomaraton Tour 2009:

18.4. Okolobudějc
1.5. Okolobratislavy
17.5. Okolopardubic
24.5. Okololiberce
7.6. Okolohradce
19.7. Okoloústí
26.7. Okoloplzně
9.8. Okoloostravy
23.8. Okolobrna
6.9. Okoloprahy
4.10. Okolozlína
Letošní sezóna začne už v sobotu 18. dubna závodem Xterra MTB Rallye Vltava, který se pojede jako Radegast Birell Okolobudějc. Start závodu se z centra Českých Budějovic odstěhuje do překrásné Hluboké nad Vltavou. Závodníci už měli možnost trať poznat v minulém roce, kdy tento okruh dlouhý 28 km poblíž pohádkového zámku Hluboká vznikl. Závod bude zároveň prvním podnikem Českého poháru v ½ maratonu i prologem triatlonové Xterra Czech Tour. Kdo pojede okruh dvakrát bude mít v nohách 56 km a bude bodovat ve stoprocentní výši do žebříčku Cyklomaraton Tour. Centrum závodu poskytne Sporthotel Barborka, kde se mohou zároveň závodníci před závodem za příznivé ceny ubytovat.

Samozřejmostí bude i na Hluboké závod pro děti do 15 let, pro které je letos poprvé připravena celá série s bodovým pořadím a maskotem v podobě opičky Pumpičky. Zároveň bude pro děti připraven doprovodný program.

Veškeré informace najdete na novém webu www.cyklomaratontour.cz

Foto: Cyklomaraton Tour

Přečteno - 14248x Tagy: maratony marathony cyklomaraton tour
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. PozvánkyRakouská stálice: Na Salzkammergut Trophy si můžete nevídaně hrábnout
    Rakouská stálice: Na Salzkammergut Trophy si můžete nevídaně hrábnout
  2. PozvánkyKolo pro život se připravuje na oblíbené Vary
    Kolo pro život se připravuje na oblíbené Vary
  3. Ostatní závodyMitas 4 Islands podruhé: #1 Legrace na úvod
    Mitas 4 Islands podruhé: #1 Legrace na úvod
  4. PozvánkyOblíbená 24hodinovka Těžká Pohoda opět bude!
    Oblíbená 24hodinovka Těžká Pohoda opět bude!
  5. Ostatní závodyKrál Šumavy je letos z Německa, královna je hrdinka
    Král Šumavy je letos z Německa, královna je hrdinka
  6. ZávodyFotogalerie: Absa Cape Epic 2013 1/2
    Fotogalerie: Absa Cape Epic 2013 1/2

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #42 MP - vloženo: 24.05.2009 v 18:54:02

    MČR MX? - prosim, kde se jede letos mistrák?

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #41 Buf - vloženo: 11.02.2009 v 08:29:47

    Start po kategoriích...jde to - Přijeďte se podívat do Grazu na MS v Bikemaratonu a současně ME bikemaratonu Masters. Současně je tam i XC pro mládež a krátký bikemaraton pro juniory a mezi tím po česku řečeno 1/2XCM pro hobíky. Starty oddělené , trasa taková že si každý zazávodí. Samozdřejmostí ale je, že muži jsou jedni a ženy také. To se musí každý rozhodnout, jestli jde do první vlny nebo si pojede pro zábavu v některé hobby a masters kategorii. Tady mi ta diskuse přijde o ničem, nestyďme se poučit od jiných. V srpnu ahoj v Rakousku... Bob Buf Damek zvláštní vychodní zpravodaj

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #40 Lukáš - vloženo: 10.02.2009 v 17:17:32

    xxx - To bude na každém tom "závodě na 70 min" startovné 500Kč jako minulý rok? :-))

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #39 Radek Šíbl - vloženo: 10.02.2009 v 15:56:00

    POHÁR a pohár - Myslím, že s oddělenými starty by to mohlo fungovat, když byl pohár jediný a všude jinde zrušena kategorie elite a veškeré ceny. Prostě prestiž byb byla na jediném poháru, a tam by byli všichni, tak jako před 15ti lety v XC). Samozřejmě tudy cesta nevede, ať každý jezdí co chce nebo co po něm chtějí ti co ho platí. Dnes, když máme 3 české poháry, a nespočet dalších závodů, se konkurence se tak rozmělní, že samotné starty by mohly působit nepatřičně.(myslím že loni na pohárech v MX i pulMX bylo pruměrně tak 10-15 eliťáků...Bobova myšlenka, že by měly jezdit samostatně ženy, je už v našich podmínkách uplně mimo.)
    Myslím že startovní systém kolapro úroveň měl, kdo na cca první 10ku měl, mohl stát vepředu oficiální cestou.
    Můj názor zrušit oficialnost pul MX, myslim že stačí vypsat prize money a elita přijede...a na MX hromadný start nemůže vadit.
    ad startovné...Lidi si taky kupujou Audiny, i když by mohli mít za mnohem míň Škodárnu. Tak proč se divit nad tím, že si někdo řekne o 700 za startovný, když mu tam lidi přijedou?

    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #38 jose - vloženo: 10.02.2009 v 15:49:37

    to dan - 100% souhlas se vším:-)

    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #37 jirinak - vloženo: 10.02.2009 v 15:48:19

    kategorie - kategorie Elite, by mela byt urcite jasna.. a s tim i dalsi kategorie pro hobiky. To ze je to CP preci vubec nevadi a myslim, ze je to presne takovy pohar, jaky ma byt. je to prece jenom CP v pulmaratonu, pro lidi, kteri na honeni se na okruhu XC nemaji a na narocne maratony taky ne. Tak to preci neznamena, ze si nemohou zazavodit, natoz v ceskem poharu? jak jinak chcete dostat vic lidi na kolo, podporit jejich chut zavodit? Pokud jsi elitar, jezdi xc, maratony, atd..tohle stejne nejsou zavody pro tebe, uz co se profilu tyce, ale elitarum, by asi meli zavody vybirat jejich tymy..Je to pohar pro lidi, kteri si chteji zazavodit, ale nechteji pri tom umrit ;-) Pro chytraky, ze je hodne kategorii, doporucuji se podivat na pocet kategorii na nejvetsim bikovem svatku v us SeaOtterClassic.. to teprve budete cumet,kolik je tam vitezu jednoho zavodu:-)ale elita jenom jedna, tak to ma byt.

    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #36 Dan - vloženo: 10.02.2009 v 14:57:09

    Buf tu diskusi konečně posunul rozumným směrem - Český pohár má být elitní soutěž! Je úplně jedno v jaké disciplíně! Chceš jet pohár - OK jsi Elita. Separátní start těchto jezdců by měl být samozřejmostí. To lze řešit i na masových akcích - přihlásiš se do poháru=jdeš do první vlny a startuješ o půl hodiny dřív než zbylých 700lidiček, kteří si to pak rozdají v těch všemožných hobby kategoriích.Samozřejmě pro pořadatele je složitější. Odpadnou ovšem trapnosti na startu-viz.Eberl v Chrudimi.Tady se diskutuje o 1/2MX, ale tento problém už léta degraduje Český pohár v maratonu, kde je spousta kategorii a nikdo neví proč. Proboha co to za titul: vítěz Českého poháru v kategorii Muži hobby nebo Hobby M30 atd!?!Tomu se snad nejde ani zasmát. Tyto kategorie určitě ano,ale ne v poháru. Ten má být elitní záležitostí a tak má být prezentován - jeden závod=jeden vítěz.To je jasná zpráva pro všechny a sponzory zvlášť.O tom ostatním si můžeme popovídat u piva ( Franta 32celkově a 4 v MH30-super, pane vrchní ještě jedno!) Už tady padlo několik přirovnání k jiným sportům kde to funguje a nikdo o tom ani neví - viz. velké běžecké maratony, kde elita startuje separátně či nedávná Jizerská50 na lyžích atd. Čili pokud chceme pohár, tak ano, ale skutečný a ne jenom na papíře.A to platí jak pro 1/2MX tak MX. XC už to jakžtakž zvládlo, i když to dopolední hodinové zdržení by se dalo využít jinak.

    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #35 Kuba - vloženo: 10.02.2009 v 14:21:46

    prehnane startovne - tak podle me si hlavne vetsina stezovala na to ze se cesky pohar XCM kreje s ceskym poharem XCO to je hlavni problem. a taky ze kolo pro zivot ma predrazeny startovny jako 700kc za startovne jako tomu bylo na praha-karlstejn tour je je palka jako prase a ne kazdej si to muze dovolit. a to ze nam daji triko a dva gely to neni nic moc. a hlavne to razeni na start. muzete byt sebelepsi a zaradi vas do rady blatnikaru a nosicaru. takhle to skusil filip eberl v chrudimi se dostat dopredu dojel druhej a diskvalifikovaly ho . podle me pekna kravina . doufam ze cyklomaratontour bude lepsi

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #34 buf - vloženo: 10.02.2009 v 13:23:20

    neslučujme dvě věci - Tady v diskusi se možná až záměrně slučují dvě věci. Jedná je komu se jaké závody a seriály líbí. Dnes máme tolik typů horských kol, že mi přijde těch disciplín málo...Na druhé straně Český pohár má být pro elitu, pro ty kdo skutečně závodí a tlačit tyto akce do masy cyklistů ( až cykloturistů) je kontraproduktivní pro závodníky i pro turisty. Zbytečně pak lítají hodně ostravská vyjmenovaná slova mezi turisty a závodníky. Při XC startují každá kategorie samostatně, je vyjete pořadí, každý si zazávodí se sobě rovnými. To na typu masových závodů není možné. Je proto neštěstí loňské i letošní zařazení poháru do masových závodů, pokud nedojde k oddělenému startu po kategoriích. Podívejme se za hranice jak je organizováno mistrovství světa a dříve světový pohár. Co je XC a že má trvat kolem 2 hod je jasné , bikemaraton by měl být alespoň 2 x tolik. Takže půl je XC. Na druhé straně například v rakousku nesmí junior startovat na trati kde by jel víc než 2 hodiny, tady ta poloviční trať má opodstatnění, nikde jinde. Není to 1/2XCM ale poloviční trať XCM.

    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #33 taky biker - vloženo: 10.02.2009 v 13:11:36

    Maraton= cca 4 hodiny - MTB maraton dle pravidel UCI a tedy i ČSC má trvat pro vítěze cca 4 hodiny a více.

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #32 Petr - vloženo: 10.02.2009 v 13:00:40

    maraton - Hlavni problem je, že nikdy nikdo nedefinoval hranice co je maraton a co je pulmaraton....

    Podle me do 39 km je to 1/2 maraton, do 69 maraton a nad 70 ultramaraton. Vychazet by to mělo ale i z cílového času vítěze, půlmaraton kolem 1:15, maraton nad 2:15...

    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #31 Blacky - vloženo: 10.02.2009 v 12:53:56

    bez kategorie Elite - asi je jasný jak to dopadne. Po sobotním KPŽ si Elite přijede pro prachy na okolo... Pak trochu klesá motivace serii jezdit na výsledek v kat.

    k diskuzi o 1/2mx - já jsem pro. Pro hobíky co najedou za rok 2-4tkm je to lepší závodění než bojovat x hodin na stovce a totálně se zrušit.

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #30 jose - vloženo: 10.02.2009 v 12:47:23

    to Petr - Jestli jose vychází z jan,venca atp. tak se nechám přejmenovat:-)K věci: Já nijak nejmenuji tyto závody trapnýma,jen říkám,že vysačka ČP je trošku moc. Je pravda že 90%závodů jsou 50tky a já je tím nezavrhuji a taky jezdím,ČP by měl být nejlepší výběr tratí z čr a to opravdu Okolo..není,možná u Liberce se pletu,ten vypadá zajímavě,Hlubokou jsem minulý rok jel a není to špatný závod,ale na ČP to prostě není.Nejsem ani příznivcem Kpž,já si závody vybírám,drásal,tři vrchy atp. dle atraktivnosti a u 50tek mi jako hobby stačí umístění do 30tky:-)

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #29 Dan - vloženo: 10.02.2009 v 12:37:17

    to Zdeněk - ...a nečetl jsi také někde, že plavci mají svá mistrovství v 50m a 25m bazénu? Že atleti běhají 100,200,400,800,1500,3000,5000,10000,42000m a chudák Bauer 10,15,20,50km? Jeho úspěchy na 15km jsou zřejmě naprosto zanedbatelné protože to není ani polovina lyžařského maratonu-nemám pravdu? Ti pitomci co běhají 100m pod 10s jsou taky trapní a měli by se stydět před borcema co dají 42km! Mám pokračovat?

    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #28 Aleš Procházka - vloženo: 10.02.2009 v 12:36:46

    Shrnutí diskuse - Ahoj, taky nemám ve zvyku se přidávat do diskusí, ale teď mi to nedá. V první řadě musím napsat, že jsem pořadatel Author Šela marathonu, který se jede letos jako úvodní závod Českého poháru MTB MX. Když jsem domlouval s ČSC podmínky zařazení našeho závodu do ČP, názor komise MTB byl ten, že se půlmaraton jako disciplína zruší a nebude ani MČR. Řekl jsem si bravo, půlmaraton je vlastně prapůvod závodů MTB, XC - cross country - napříč krajinou. Vůbec by mi nevadilo, kdyby ČP XC měl i tyto typy závodů, např. Rock d Azur patří k vyhlášeným akcím. Je to XC. Je módní se tady navážet do seriálu Kola pro život - máte pravdu, že se atmosféra těchto závodů vyšponovala do prestiže, často až bezohlednosti - to ale na všech typech závodů. Díky seriálu KPŽ se závody MTB přiblížily mase amatérů, pro které se dělá nejlépe zvládnutý seriál u nás. Sice jsou si většiny závodů podobné jako vejce vejci, ale promotion, systém bodování, hodnocení, prezentace sponzorů a zájmu médií - to tu nikdo lépe v Česku nedělá. Ne každému to musí vyhovovat, "nutnost" bodovat v týmové soutěži vede často až k absurdním výrokům - my bychom rádí jeli k vám na "šelu", ale náš tým jede ve stejném termínu KPŽ.. Je na každém, aby si vybral to, co mu chutná nejvíc. Mně osobně taková stádnost vadí, ale jiným zase ne. Diplomaticky řečeno mně dost udivuje, že KPŽ nebude pořádat ČP v půlmaratonu. (když už se teda bude v roce 2009 pořádat). Sebevětší zajištění závodu Ti nepomůže, když se to lidem nebude líbit, můžeš na ně zkoušel startovné za nulu, za 100, za 300, ale stejně budou u nás nahoře jen ty závody, na které lidi rádi jezdí.

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #27 Petr - vloženo: 10.02.2009 v 12:18:25

    Vážení přátelé, asi 70% MTB závodů u nás jsou "padesátky" tedy 1/2MX a na nich startuje 95% závodníků,kteří se během roku na různých závodech účastní. Žádná jiná MTB disciplína nemá větší nárok na Český pohár než 1/2MX! Pro Josého: až vyhrajete pár těch "trapných" pohárů v 1/2MX dejte vědět - do té doby prosím nehodnotit něco, o čem nemáte ani potuchy.
    PS.Omlouván se, pokud se pod pseudonymem "José" skrývá Jan Hruška, Venca Ježek či dokonce Kristian Hynek... :-).

    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #26 Zdenek - vloženo: 10.02.2009 v 12:10:05

    Někde jsem četl, že od příští sezony se bude hrát liga v půlhokeji a 3/4 fotbalu, tak jsem zvědav

    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #25 biker - vloženo: 10.02.2009 v 11:51:04

    závody - Okolopardubic je supr závod, akorát pořadateli dělají problémy průjezdy kol - dva okruhy a celé to nějak nevyšlo. A to nemluvim o značení trasy, kdy zaváděcí čtyřkolka nás vedoucí skupinu zavedla mimo značenou trať.
    Abych neházel jen špínu, tak každý ať si jezdí co chce já pojedu tam kde se mi to líbí a na nějáký pohár ČSC se mohu vy....Souhlasím s Bobem. Pane Fořt KPŽ je normálně fungující firma a duch mountainbikingu se opravdu na těchto závodech nějak
    vypařil.

    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #24 :-D - vloženo: 10.02.2009 v 11:39:26

    kolopro X cyklomaraton a jiné - docela by mě zajímalo jak je možný, že především závody série kolopro mají tak nesmyslně předražené startovné ??!! oproti ostatním závodům, a rozhodně to není kvalitou tratí :-D :-D nebo nějakým extra výjmečným zázemím !! zkrátka se za ty prachy nemají čím chlubit, a pak, že to nedělají pro prachy :-D :-D
    ps.: jezdí se u nás 10sítky hezčích závodů za i poloviční startovné !!!

    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #23 jose - vloženo: 10.02.2009 v 11:29:03

    ala pohár - Ať se na mě nikdo nezlobí,ale aby měl pohárový závod převýšení 700m,70%zpevněné cesty,30%terén,10ostatní,to je k ničemu.Pořadatelům fándím,že chcou dělat závody,ale dát tomu nálepku ČP,to je k smíchu. Pro juniory souhlasím,to by mělo smysl. V KPŽ tadle změna prospěje závodům jako je Drásal,kde bylo dost vidět,že plno lidí jelo radší krátkýcho kvůly bodům,což je škoda...

    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #22 Martin Lukeš - vloženo: 10.02.2009 v 11:10:18

    to Svatopluk Fořt KPŽ - Tady totiž někteří jedinci píší, jak kdyby nějakou takovou Tour pořádali. Přitom vůbec neví co to obnáší, tak by mě zajímalo jak by to dělali oni. Pokud s CMT nesoupeříte, tak je to jen dobře. Myslím , že 2 takovéto velké Tour se v Čr uživí. M.L.

    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #21 Svatopluk Fořt KPŽ - vloženo: 10.02.2009 v 10:43:53

    KPŽ - Dobrý den pane Lukeš. Čtu tuto diskuzi a nechápu, proč se do nás opíráte. Za všechny od KPŽ mohu v klidu říci, že pokud přispíváme do diskuze, což děláme jen výjimečně tak se vždy podepíšeme. Pokud nás tady obviňujete z naschválu, měl byste být konkrétní a ne vařit z vody a vaší fantazie, která zřejmě vychází k vaší antipatie ke KPŽ na kterou samozřejmě máte právo.

    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #20 Víťa - vloženo: 10.02.2009 v 10:15:49

    to Bob - souhlasím s Tebou, jezdit tam i tam není možné, navíc jsou i další důležité podniky nezařazené do žádného poháru nebo závody v zahraničí, etapáky, apod....

    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #19 Víťa - vloženo: 10.02.2009 v 10:10:37

    to beny - zapomněl jsem tam jen napsat své jméno...

    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #18 Bob damek - vloženo: 10.02.2009 v 10:10:27

    Nikdo se nás neptal... - Mám na starosti v malém amatérském týmu Baník Ostrava výběr závodů pro rok 2009. Bohužel na ČSC nikdo nevyslyšel nás dole ( psal jsem do diskusí na Mtbs) a nikdo se nás nezeptal jestli 1/2MX vůbec chceme.
    Moje stanovisko je 1/2MX ma význam pro kategorii junior. Má význam jedině pokud bude společně ve stejný den jako dlouhý MX. Nemáme při dnešní krizi peníze na to , aby jsme jezdili 3 české poháry. Baník bude jezdit tradiční XC a XCM.
    Vážíme si každého pořadatele závodů a každý závod si jistě najde své příznivce. Možná se zůčastníme i závodu tohoto seriálu, ale určitě né jako českého poháru.

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #17 Martin Lukeš - vloženo: 10.02.2009 v 10:06:38

    KPZ - Nebylo by od věci aby KPŽ popsalo co to obnáší když se tím tady tak honosí. Mnozí lidé si to tady třeba nedokáží představit. A ještě můžete dodat jaké naschvály děláte sérii Cyklomaratontour, aby lidé věděli co jste zač.
    Mysleli jste, že ČP dostanete automaticky, ale tvrdě jste narazili a ted tu nadáváte. Dobře Vám tak.

    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #16 Beny - vloženo: 10.02.2009 v 10:05:51

    omluva - Sory to bylo pro Anonyma ne pro Vitu... Ale zrejme je to jedna a táž osoba:-)

    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #15 Beny - vloženo: 10.02.2009 v 10:04:02

    to vita - Rozhodne XC je narocnejsi nez maraton, skusil jsi to nekdy, tady nejde vubec o delku trate nebo cas, ale o intenzitu. Myslim ze i 1/2 maraton a maraton jsou jine discipliny a kazda si svuj pohar zaslouzi, stejne tak jako ho bude už brzo mít sprint MTB. Podivej se třeba na triatlon, kde je ČP v dlouhém triatlonu, ve středním, v olympijském a ve sprintu a dalo by se říct že to je stejná disciplína, ale rozhodně to tak není... Lidi co jezdi pulmaraton by si treba na start maratonu nikdy nestoupli a maji pravo si taky zabojovat v nejakem tom oficialnim poharu ne? Nevim proc proti tomu tak bojujete, jezdit to nikdo nikoho nenutí. JSEM PRO AT KAŽDÝ ZÁVOD JEDOU JEN BIKEŘI, KTEŘÍ MAJI CHUT!!!

    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #14 anonym - vloženo: 10.02.2009 v 09:48:46

    to Beny - netvrď něco, co jsem nenapsal. Zpochybnil jsem snad někde ostatní poháry? Ne, protože ty jsou plnohodnotné a mají cenu, např. XC a MX jsou úplně odlišné disciplíny. Ale jakou cenu má tedy 1/2 MX, když pominu, že je to XC jen ne na okruzích a vůči MX se liší jen v délcé. Kdo chce jezdí krátké závody tak jezdí pohár v XC, kdo je maratonec jezdí maraton a ne 1/2 maraton, ne? NAvíc jde o to, že konkurence je tady v tom státě už tak malá a ještě to tříštit do dvou pohárů, které ve finále oba budou stát na nic, ať se maratonci snad poměřují v jednom poháru, ne??

    odpověz na tento komentář
  30. avatar
    #13 pavel Beny - vloženo: 10.02.2009 v 09:39:53

    To Vita - Pokud se podivas na web cyklomaraton tour, tak uvidis, ze tam je sekce cyklomaraton, pulmaraton a maraton. Vse pod jednou hlavickou. Jo a je to jako bys rek ze pohar v XC je nic, DH je nic, 4X je nic a ze jen ten MX je ten pravej pohar?

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744