Nesportujte sami, jezděte za Inkospor Hobby Team!

Přemýšlíte v jakém dresu budete v nadcházející sezoně závodit? Máme tady pro vás jeden tip...

Autor: Pressnews
Nesportujte sami, jezděte za Inkospor Hobby Team!

Jste nadšenými bikery? Rádi byste se účastnili cyklistických závodů pod záštitou týmu? Připojte se k jezdcům Inkospor Hobby Teamu, který sdružuje zapálené bikery s chutí trénovat a závodit. Jezdci a jezdkyně Inkospor Hobby Teamu pravidelně závodí na akcích, jako je Galaxy série, Kolo pro život, Cyklomaraton Tour a mnoho dalších, a mohou se pochlubit umístěními na předních, či dokonce medailových příčkách.

Kdo jsme
Inkospor Hobby Team vznikl počátkem roku 2012 z iniciativy několika cyklistických nadšenců. Tito bikeři měli vynikající zkušenosti se značkou sportovní výživy Inkospor, a tak se postupně rozvinula spolupráce, která se odrazila i v názvu a barvách týmu.

Inkospor Hooby MTB Team 2013

Inkospor dodává jezdcům vysoce kvalitní sportovní výživu a také jim poskytuje zázemí při závodech. Zároveň mohou cyklisté Inkospor Hobby Teamu využívat poradenství odborníků z Fakulty sportovních studií Masarykovy univerzity, se kterými značka Inkospor dlouhodobě spolupracuje, a efektivně tak zlepšovat svoji výkonnost.

Proč se připojit
Členství v Inkospor Hobby Teamu zaručuje bikerům mnoho benefitů a výhod. Kromě již zmíněného poradenství odborníků přes výživu ve sportu obdrží každý nově příchozí člen týmový dres a cyklistické kraťasy, uvítací balíček sportovní výživy Inkospor a cyklistickou láhev Inkospor. Členové týmu mají rovněž zvýhodněné startovné na vybraných závodech.

Inkospor Hobby MTB Team 2013

V polovině února se členové týmu odeberou na běžkařské soustředění do Jizerských hor. Jarní přípravu našich bikerů zakončí v polovině března soustředění v Itálii s tréninkovým a výživovým plánem. Připojte se k Inkospor Hobby Teamu již nyní a nenechte si ujít příležitost dosáhnout před sezonou dobré formy!

Přivítejte cyklosezonu 2013 v barvách Inkospor Hobby Teamu.

Podrobné informace nejen o tom, jak se stát členem, najdete na webu www.inkospor-team.cz.

Foto: Inkospor

Přečteno - 14640x Tagy: inkospor
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Trénink a fitnessInkospor ladí chutě na vánoce, připravil limitovanou edici
    Inkospor ladí chutě na vánoce, připravil limitovanou edici
  2. Trénink a fitnessMilan Spěšný: Příprava na bikový závod
    Milan Spěšný: Příprava na bikový závod
  3. OstatníNaši čtenáři testovali výživu Inkospor! Jak obstála?
    Naši čtenáři testovali výživu Inkospor! Jak obstála?
  4. PozvánkyCharvát zve na Camp do San Rema
    Charvát zve na Camp do San Rema
  5. PozvánkyInkospor Camp - 4 dny "Výživné cyklistiky" na Vysočině
    Inkospor Camp - 4 dny "Výživné cyklistiky" na Vysočině
  6. Týmy a klubyEnergii týmu Merida Biking dodává Inkospor
    Energii týmu Merida Biking dodává Inkospor

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #32 zmatenej ctenar 2 - vloženo: 25.01.2013 v 15:14:09

    odpověď na McBlacky — #31 Ano neuděláme, ani jeden nejsme pan Bakala nebo ministr tělovýchovy a sportu. Pan Bakala to pojal trochu jinak v trochu jiné zemi. I když s tím, že založil tu chovnou stáj si u mě získal body. No a na ministerstvu na to hází bobek jak by se mohlo zdát, ale to zdaleka není pravda. Přece si nebudou házet bobky do žlabu ze kterýho tak krásně mlaskaj. No a svaz to už je jen systém padajícího bobku.

    Jen mě prostě vytáčí, když akce jako je tahle konkrétní od tohoto konkrétního výrobce výživy přesně vytváří to mínění o sportu. Jeden můj rozhovor se sponzorem (během rozhovoru se změnil z aktuálního sponzora v bývalého), ale jednoznačně debil to byl předtím i potom :-). No tak jsem přemýšlel jestli vás ještě budu podporovat v tom novém roce a musím říct že ne. Já jako taky jezdím na kole, ne že bych závodil, mě by nebavilo se s někým honit, ale kdybych na závody jel tak bych určitě zabojoval a určitě bych si nevedl špatně. Já se umím do věcí opřít. No a proto vás teď přestanu podporovat třeba to zvýší vaši chuť bojovat.

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #31 McBlacky - vloženo: 25.01.2013 v 14:50:12

    odpověď na zmatenej ctenar 2 — #29 jsi se hrozně rozepsal.

    Souhlasím s tebou v tom, že dneska kdo chce, nemá prakticky možnost se někde organizovat a začít tomu dávat těch 10% ze 110%. To je moc špatný. Jezdil jsem s klukem kterému finance nedovolily se do toho opřít (takže krátce škola a do háku) a věřím, že kdyby se ho někdo ujmul, tak bude jezdit min top5 elitu v ČR, spíš víc. Neskutečný talent i s minimem tréninku jezdil skvěle. Takže cyklistika se posunula do bohatších vrstev a kdo má na Malorku, trenéra, ketlera, compex, atd, atd tak to nabouchá. Ale nejde tady o výběr ze široké základny, což je primárně špatně.

    Ruku na srdce, s tímhle z pozice jednotlivců, milovníků sportu, neuděláme nic.

    1. na tento komentář reaguje zmatenej ctenar 2 — #32
    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #30 Jan Kučera, Inkospor Team - vloženo: 25.01.2013 v 13:41:17

    odpověď na zmatenej ctenar 2 — #29

    Milý "zmatený čtenáři" píšeš tu úplné hlouposti a smyšlené konspirace.

    Navíc urážíš druhé.

    Myslím že už nemá cenu se s tebou bavit o čemkoliv.

    Ski Centru Bike Radotín přeju ať drží to co začali, protože to dělají dobře. A kdyby jste si chtěli promluvit o případné spolupráci, stačí napsat na kontaktní email našeho teamu.

    Mějte se.

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #29 zmatenej ctenar 2 - vloženo: 25.01.2013 v 12:48:31

    odpověď na McBlacky — #28 Zkusil sis přečíst příspěvky co tady dole jsou? Opsal jsi co jsem napsal. Já neříkám že to neděláš. Já vím, že to děláš. A já to taky dělám. A máme to dost podobně pojatý, jen se asi lišíme věkem závodníků kdy u vás jste v porovnání s náma "všichni podobně staří". U nás je to juniora až po padesátníka. A každej tam jede v té své kategorii hodně rozumný výsledky. Jenže ne každej to může dělat jak my dva. I my v týmu máme lidi co v tom na ostatní spolíhaj (ve shánění peněz nad rámec ročního polatku) - ale to je v pořádku, proto to tak je postavený a říká se tomu podpora cyklistiky. U vás to tak není? Prostě nemají tu možnost, neumí to, nemají na to čas ... A takových lidí je víc, co díky tomu nejsou podchycený a přitom by rádi sportovali (jako fakt makali) a mělo by to výsledky. A ti dnes nemůžou přijít a zaklepat na dveře svazu "dobrý den, já jsem ten a ten a fakt mě to baví a dávám tomu všecko, nemohl bych se nějak seskupit?" A v dobách co ty moc nepamatuješ by se ten člověk měl kam seskupit. Dnes nemá. A je to víc důvodů. Od toho že lidi z principu peníze nedají aby jim někdo nezáviděl, přes to že lidi nemají potřebu se zabejvat někým jiným až po to, že je totálně pokřivenej pohled na to co to vlastně sport je - viz to co dole taky píšu o image. Přečti si prostě co je napsaný dole, mohlo by to pro tebe být poučný, až budeš starší tak bude taky jiná doba než je teď a teď máš pocit že ji máš zmáklou ;-). Když jsem se na dnešek vyspal, tak už ani tu hobby akci Inkosporu nevidím jako dobrou ani pro hobíky turisty. Ty pindy co tu píšou že je Inkospor neřídí a bla bla. Ale jak říkal můj nebožtík trenér: každej jednou dostříká. Na ně taky dojde a dojedou na tu svoji plochou představu zvýšení prodeje těmahle chytrejma akcema. Cyklistice zdar, příživníkům zmar. A lidi z teamuInkosporu klidně pište co chcete, tohle patří Inkosporu jako firmě. To co máte na dresu je čistě vaše věc, obzvláště když to Inkospor neřídí a je to jen shoda jmen a okolností, dialogy jsou vymyšlené a jakákoli podoba s reálnými osobami a firmami je čistě náhodná. U filmů a knížek ještě píšou, že předložené je jen zdrojem zábavy. Tohle teda moc vtipný není.

    1. na tento komentář reaguje Jan Kučera, Inkospor Team — #30
    2. na tento komentář reaguje McBlacky — #31
    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #28 McBlacky - vloženo: 25.01.2013 v 11:27:33

    odpověď na zmatenej ctenar 2 — #19 ono to je trochu jinak. Ski a Bike Centrum Radotín nás podporuje zhruba 50% rozpočtu. Zavodní team je o.s. psané na mě a věř mi, že peníze sháníme i jinde, oslovujeme firmy, zkoušíme granty a různé další formy podpory. Je to mrak hodin ve finále papírování a všeho okolo. To, že si dojednáme lepší podmínky u dodavatelů taky není na zavolání. Naše filozofie je trochu jiná než u ostatních hobby teamů. Rozhodli jsem se udělat menší skupinu kvalitních hobby závodníků, kteří jezdi stabilně dobré výsledky a v menších závodech CTM, Galaxy, atd zpravidla na bednu. Baví nás to a motivujeme se navzájem, předáváme si zkušenosti a k tomu máme pár peněz na startovné, oblečení a materiál, což ale ve finále není až tak podstatné. Kdo závodí víc, tak ví, že i v hobby to stojí desítky tisíc ročně a u nás to za hobíka zaplatí jen 2-3 teamy co jezdí KPŽ na umístění v teamech. A tam už je otázka jak moc to jsou hobíci, když si mohou dovolit dát tři Mallorky v přípravném období (příklad).

    Tuhle možnost má vlastně kdokoli, stačí si zaregistrovat na ministerstvu občanské sdružení a směle do toho.

    Děti pravda ještě nemám, ale myslím, že to nebude dlouho trvat a taky na to dojde. Co se pak týče jejich sportování to je daleko.

    1. na tento komentář reaguje zmatenej ctenar 2 — #29
    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #27 nomád - vloženo: 25.01.2013 v 09:38:16

    Osobně jsem to zažil na MR v Olomouci kde jim pořadatelé museli zbořili stánek a ještě byli sprostí pakáž jedna.

    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #26 Vitto - vloženo: 25.01.2013 v 08:40:50

    Jsou kluby, kterým rozpočet výjde tak akorát na pokrytí výdajů za benzín.. Vše jsme si hradili, vše bylo na nás a našich rodičích.. Na časovku hrazdičky, přilby, žádné kozy, kapky. Pak přijedu k startu a vidím lidi na časovkách se zippama apod.. Ale ten hlavní rozdíl je především už v přípravě, kdy bohatší kluby dokáží hradit soustředění v zimě na horách + najíždění v teple. Takže ve výsledku to je tak, že člověk může najet +- stejně, jako soupeř, ale pokud nemá kvalitní podmínky + i odbornou pomoc trenéra (kterou si tak akorát může zaplatit přes internet ,ale kde by na to vzal), nemá moc šancí. Avšak jsou i vyjímky, kdy nakonec o všem rozhodne píle a tito lidé nakonec vyhrávají na světové úrovni.

    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #25 Jan Kučera - vloženo: 24.01.2013 v 21:07:23

    odpověď na Nomád — #22 Můžeš nám říci na jaké?

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #24 Ladislav Stratil - vloženo: 24.01.2013 v 19:01:43

    Ano, "typicky české" je také se schovávat za anonymní nicky :-)

    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #23 žiži - vloženo: 24.01.2013 v 18:57:32

    "typicky česká" diskuze :D

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #22 Nomád - vloženo: 24.01.2013 v 18:32:43

    Inkosport to jsou ti podvodníci co objíždějí závody s dodávkou postaví stánek a pořadatelům nic nedají jenom na nich parazitují akorát tak nakopat do p...

    1. na tento komentář reaguje Jan Kučera — #25
    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #21 Ladislav Stratil - vloženo: 24.01.2013 v 15:24:09

    odpověď na zmatenej ctenar 2 — #19 Však nikdo se tady netváří jak je to "hustý" ani se to tady nikomu nevnucuje. Je to prostě jen nabídka, a je na každém aby posoudil, zda to pro něj může být výhodné nebo ne. Ti "hustí" závodníci nad tím asi budou ohrnovat nos, protože čekají že jinde nafasují kolo, 3 sady dresů, startovné a nejradši rovnou i výplatu. Prostě se jen "nažrat" a pak odjet 5 závodů za rok. Takto to bohužel nefunguje, vždycky je to něco za něco. Ovšem ti skromnější závodníci, kteří to dělají s nadšením, budou jistě rádi za každou drobnou podporu, kterou na ulici asi nenajdou. A nejde jenom o tu materiální nebo finanční stránku věci, která se tady furt řeší. Jezdím v Inkosporu rok, a než to že dostanu bidon, je pro mě zajímavější spíše ta komunita týmu jako takového. Třeba to že nejedu na závody sám, to že na závodě mám zázemí týmového stánku, společné tréninky, akce, soustředění, možnost získat rady od zkušených závodníků do tréninku atd. Z tohoto pohledu mé členství v Inkospor teamu mé očekávání splňuje. Když k tomu dostanu slevu na výživu, materiál a startovné je už bonus navíc, který mi samozřejmě pomůže a ocením to. A jak napsal McBlacky, určitým způsobem je to pro mě také motivace snažit se vyrovnat lepším kolegům, nedělat ostudu a nebýt z nich poslední :-)

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #20 Petr PEte Novotný - vloženo: 24.01.2013 v 15:00:25

    odpověď na zmatenej ctenar 2 — #19 Souhlas.... po precteni i stranky o clenstvi se mi jevi tento clanek jako dalsi PR ! :-)

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #19 zmatenej ctenar 2 - vloženo: 24.01.2013 v 14:51:13

    odpověď na McBlacky — #18 Podobný a podobně promyšlený PR akce likvidují amatérský sport. Každý pak nabývá dojmu, že to všechno je jen taková nafouknutá bublina, kolem které se jen dělá humbuk. Dnes jen prodat, prodat, prodat. To patří jen k profi sportu a když se to podobně uplatňuje u amatérů, tak za chvíli nebude mít kdo do profi sportu postupovat. To se pak těžko shání podpora tam kde ji skutečně potřebuješ. Viz. děti a mládež (a to je úplně tristní a bez nadávaek se k tomu vyjadřovat nedá). Což tebe netrápí, děti nemáš. Klub neřešíš a ani neřešíš jak si vylepšit jeho rozpočet, protože díky tomu kde jseš máš celkem výhody. Každej to tak nemá. Třeba pracuje v papírně jako skladník a přesto dokáže slušně trénovat, systematicky a nese to výsledky. Jenže když mu nepomůžeš, tak je konec zvonec. Už to tu nebudu řešit, nemá to cenu. Došli jsme v amatérskym sportu tak daleko, že stavíme slavobránu někomu, kdo využije každou příležitost jak prodat svoje produkty. Nechci rejpat, ale za dob Svazarmu by se tohle prostě nikdy nestalo ;-). A neobviňujte mě z propagace komunismu. Ta doba byla total na ho*no, svoboda 0 a sám bez dozoru jsem nesměl vyjet ani do země se spřátelenou armádou. Jak už jsem napsal snad 4x. Hobby akce dobrá, jen nevím proč se tedy u toho tvářit že to je "hustý" nebo jak se to dnes říká. Kdo se v tom pak má vyznat.

    1. na tento komentář reaguje Petr PEte Novotný — #20
    2. na tento komentář reaguje Ladislav Stratil — #21
    3. na tento komentář reaguje McBlacky — #28
    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #18 McBlacky - vloženo: 24.01.2013 v 14:06:46

    Nechápu, že má potřebu někdo do podobné aktivity rýpat.

    Je to nabídka, ber nebo nech ležet. Každý rok se najde pár hobíků, co by chtěli se do toho opřít trochu víc a míst v klubech, kde jsou alespoň nějaké slušné podmínky pro hobby, je minimum. Takže jako odrazový můstek to není špatné. Spíše než výhody to přináší motivaci podle mého.

    1. na tento komentář reaguje zmatenej ctenar 2 — #19
    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #17 Jan Kučera, Inkospor Team - vloženo: 24.01.2013 v 13:40:08

    odpověď na zmatenej ctenar 2 — #8

    Pro "zmateného čtenáře": Ano Ičo máme, vše vykazujem a slevy které umíme zařídit nejsou opravdu jen symbolické.

    Produkty od firmy Inkospor máme a dáváme je těm kteří se o to nejvíc zaslouží propagací na závodech, které mají z vetší části proplácené.

    Co ale opravdu nechápu proč tady takto spekulujete, před tím než si ověříte fakta. A už vůbec to, proč se schováváte za pseudonymem, když tady rádoby vyučujete jak se věci mají dělat.

    S pozdravem

    Jan Kučera

    Inkospor-Team.cz

    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #16 zmatenej ctenar 2 - vloženo: 24.01.2013 v 13:38:50

    odpověď na gunner — #14 Tak z mýho pohledu Scott a Hagett nebyla žádná akce s megalomanskými cíli. Byl to úplně normální profi tým, kde bylo nutný zafinancovat všecko od platů, přes výbavu, tréninkový náklady, rege, závody, ubytování ... prostě všecko a všecky a to včetně odvodům státu. Jako když máte firmu. Řekl bych vcelku normální rozpočet profi týmu, žádná velká hitpoška. A pokud tu chce někdo řešit týmy se 150-200tis tak to nejsou profi týmy, kolik vejplat z toho dáte dohromady? :-) Ano, to je normálně fungující amatérský tým, když má s tímhle rozpočtem výsledky. Nevím proč je v CZ tak težký se bavit penězích. Každej se tváří jééééé kolik těch peněz v S&H mají???? No že se nestdííííí. Přitom každej sám neví co by chtěl mít na výplatní pásce a to ještě nevidí jaký jsou skutečný reálný náklady zaměstnavatele, co všecko dalšího to stojí co není na pásce. Už se proberte. Kde jaký hobby golfista co dvakrát týdně hraje golf nacpe do toho svýho sportu čtvrt melounu ročně a to jen proto že mu přijde zábavný nebo společensky vyhovující se tím zabejvat. Já si prostě jen myslím, jak je trapnej pohled na amatérskej sport. Ale je to i tím, že dnes každý kdo má doma kolo a dvakrát do měsíce ho vyvětrá si buduje image sportovce. A dnes je doba, kdy se dá na image. Takže se dost smazávají rozdíly mezi sportovci a "sportovci" (v tom jak na ně koukají ostatní). A proto se těžko hledá podpora pro amatérskej výkonovej sport. Kde kdo z potenciálních sponzorů si za tím představí nedělní jízdu za pivkem přes Kleť. A tak se zdá, že kdo by chtěl opravdu sportovat, tak aby se tlačil do elite. Ale tam zase nemůžou bejt jaksi všichni, že? Zpátky na strom. Hobby akce dobrá, jen k tomu nevnucujte tréninkovej a výživovej program. To je neslučitelný s cílovou skupinou tohoto článku. A tím nijak nechci snižovat výkony závodníků teamu. Vůbec ne. Ale třeba Strnad asi bude fungovat trochu jinak, než že vyfasoval triko trencle a něco málo výživy.

    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #15 Marina Slavíčková, Remerx-Merida Team Ko - vloženo: 24.01.2013 v 13:12:28

    odpověď na Gunner — #2 Mě je celkem jedno, kdo je z Moravy a kdo z Čech, ale dost mi vadí, že naši práci s mládeží, z mě nepochopitelného důvodu, spojujete s množstvím peněz. Možná si myslíte, že v Čechách nám prší z nebe miliony, ale věřte, tak to není. I my si na svou činnost nejprve musíme sehnat finance sami. To, že Vy nedokážete naplnit vyšší rozpočet, není naše vina... A už vůbec nemám pocit, že bychom se mládeži u nás v teamu nyní nevěnovali, nakonec stačí nahlédnout do výsledků bikových i cyklokrosových pohárů. Naopak jsme jeden z mála klubů, který se snaží postarat se v rámci možností o své závodníky od žáků až po elitu. Někdy se daří a někdy ne, to je ale asi stejné na Moravě jako v Čechách. Osobně to vidím tak, že je super, že základ juniorské reprezentace v současné době tvoří borci z Moravy, ale mnohem důležitější bude, jestli se o ně u Vás dokážete postarat tak, aby v budoucnu tvořili i základ té opravdové, tj. dospělé reprezentace. A k tomu mimo jiné patří i práce na propagaci Vašich teamů a závodníků v nich. Prozradím Vám však tajemství, to za Vás nikdo neudělá, o to se musíte postarat sami! I to totiž patří k práci dobrého funkcionáře každého sportovního oddílu. Takže nehledejte problém v druhých, ale především v sobě... Hodně štěstí v další práci.

    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #14 gunner - vloženo: 24.01.2013 v 12:40:41

    Tak třeba Scott a Hagett se ve své době netajily rozpočtem 2 miliony na rok. Já nechci rozlišovat jestli je někdo z Moravy a někdo z Čech. Pokud se podíváte na hospodaření klubů které jsem zminoval, zjistíte že mají na rok rozpočet 150 000 - 200 000 Takže si myslím, že by bylo zajímavé se podívat i k těmhle týmům..Které mají tradici a reprezentanty... A né vybudovat hurá projekt, nasypat do toho miliony, mít megalomanské cíle a po pár letech skončit.

    1. na tento komentář reaguje zmatenej ctenar 2 — #
    2. na tento komentář reaguje zmatenej ctenar 2 — #16
    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #13 giro - vloženo: 24.01.2013 v 12:29:03

    odpověď na zmatenej ctenar 2 — #12 Čau zmatený čtenáři,

    Chci tě jen trochu podpořit, abys nemyslel, že jsi v tom sám. Jsem rád, že jsou taky lidi, co si nenechají jen tak věšet bulíky na nos a stále otravují s otázkou:“ Proč?“ Ty děláš oddíl a oni promotion a zde je ten jednoduchý rozdíl.

    Zdraví Giro

    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #12 zmatenej ctenar 2 - vloženo: 24.01.2013 v 11:42:42

    odpověď na Laurina — #11 mě to diskutování na netu snad začne i bavit. Nerozumím tomu, že tým neřídí Inkospor, když na dresu to je jediný nápis (???). A produkty Inkospor prostě vyfasuju oproti členskýmu příspěvku. A příspěvek je postavenej tak, aby se daly nafasovat jen ty hadry a produkty. Nechápu. Tak to asi šéf týmu tu značku tak miluje, že to všecko takhle nalinkoval, ne? No já nějak ztrácim přehled o tom, jestli to teda Inkospor podporuje a je jeho snahou progresivní výsledkovej vývoj, nebo progresivní nárůst členů? Proč by to tu jinak bylo? ;-) Ale jak jsem řekl, jako hobby akce pro někoho kdo chce dres "nějakýho klubu" a být "v klubu" tak dobrá akce. A jak to má třeba Strnad? To má taky nafasovanej jeden dres a jedny trencle? A po každym tréninku to pere extra? Nebo to trénuje v jinejch hadrech aby se ukázal v dresu Inkospor na závodech? Nebo zaplatil 4 vstupní poplatky aby měl 4 sady? A co nějaký teplejší oblečení? ... už to neřešme. Nechci tu kazit tu hobby akci, co se mi zdá jako hobby dobrá. Ale jen je to pak nutno i tak prezentovat, aby to třeba pana Kacíře neodrazovalo pocitem že jezdí málo.

    1. na tento komentář reaguje giro — #
    2. na tento komentář reaguje giro — #13
    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #11 Laurina - vloženo: 24.01.2013 v 11:09:48

    odpověď na zmatenej ctenar 2 — #8 Ono je asi dost podstatné zaznamenat ten fakt, že tým nevlastní ani nijak neřídí značka Inkospor. Pouze tento tým hobby jezdců nějakou formou podporuje, a je snad na každé firmě, aby se rozhodla, jakou podobu bude její podpora mít...

    1. na tento komentář reaguje zmatenej ctenar 2 — #12
    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #10 zmatenej ctenar 2 - vloženo: 24.01.2013 v 11:02:40

    odpověď na Jirka Kacíř — #9 Mě ale nevadí nic. A už jsem to pochopil, až teď a to se omlouvám. Já měl za to, že někdo má snahu budovat nějaký amatérský cyklistický tým. Pokud to je akce pro spoustu hobíků, jak píšete, tak chápu že se jedná o akci pro spoustu hobíků. Aby co jevíc lidí mělo dresy s nápisem Inkospor, aby za nížší cenu bylo prodáno něco málo balení výživy a možná se tak dostala do podvědomí lidí ... Dobrý, už to chápu. Mě byla původně divná i ta níže popisovaná motivace, že za umístění je nějaká odměna. Nějak jsem to nechápal. V amatérským sportu se přece nevyplácí (klubem) finanční odměna za umístění. Klub třeba poskytne něco "navíc", ale ne peníze. Ale chápu že to může znít zajímavě pro někoho, kdo o tom nemá moc představu (o sportu). Ale pokud to celé je masové ... A neberte to že rejpu, ale dres (jakýkoli)se shání třeba v obchodě. A konkrétní se nechá třeba vyrobit. A rozhodně není v amatérským sportu bůh ví jaká úleva, že Vám někdo zařídí "nějaký" dres za "výhodnějších" podmínek. Jaksi nákladově a "starostma", to je někde jinde. Ale my se prostě jen každý bavíme o něčem jiném. Já o amatérském výkonovém pojetí sportu, Vy o hobby a tak zřejmě každý máme svoji pravdu. A tu Vaši vyvracet nebudu, pro kategorii hobby se mi to zdá jako dobrý nápad. Původně jsem si myslel, že někdo hodlá budovat něco jiného. Pardon.

    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #9 Jirka Kacíř - vloženo: 24.01.2013 v 10:48:58

    odpověď na zmatenej ctenar 2 — #8 Nechápu co Vám vadí? Firma přišla s nabídkou. Buď se Vám libí, nebo ji nechte být. Nikdo přeci nikoho nikam nenutí. Podmínky jsou dané a je to na každém, jak se rozhodne. Nevidím v tom nic "typicky českého". Naopak mi připadá "typicky české" psát snad ke všemu že je to "typicky české".

    Akce může být pro spousta hobíků, kteří jezdí hlavně pro radost, ne jen na výkon, zajímavá. Pokud bych sháněl např dres (a jezdil trochu častěji než teď), šel bych do toho. Nabídka by pro mne byla výhodná, plus bych k tomu mohl eventuelně využít podporu a zázemí na některých závodech. Proč ne? Nechápu, co Vám vadí.

    1. na tento komentář reaguje zmatenej ctenar 2 — #10
    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #8 zmatenej ctenar 2 - vloženo: 24.01.2013 v 10:21:08

    odpověď na dino29 — #6 odpověď na Jan Kučera — #7 Budu odpovídat Vám oběma současně. Určitě si to přeberete co patří komu, nebo ne, ale to je jedno neb můj názor na tuhle věc je jen jeden a ten prostě sdělím. Jsem amatérský závodník. Současně jsem šéfem sportovního klubu co podporuje amatérské cyklisty. Sháním peníze na podporu a pak řeším jak to využijeme. Je nás jen pár, všichni chodíme do práce, kde nemáme závratný platy ale o trošku lepší než je průměr. Roční příspěvek je u nás 10tis. K dispozici jsou sady letního i zimního oblečení, servis kol, materiál, nákup doplňků stravy dle dohody. Peníze co se seženou a vyberou se utratí všechny a je to výhodnější než kdyby to každej řešil sám jednotlivě ... všechno má nějakou logiku a hospodaření stejně jako v práci - vykazuje se, plánuje se. Hospodaří se s penězi. A rozhodně to není tak, že se za vstupní poplatek jako by výhodně produkt u kterýho si jen někdo odečetl marži :-). Vdyť to není žádná podpora :-). Kdo to myslí se sportem vážně a dělá ho, tak ho to stojí několikanásobně víc než 10tis ročně. Důležitý je, aby se ty peníze řádně využily. Jako soráč, ale Inkospor by tam ty produkty měl v nějakým obejmu dávat grátis, pokud to myslí vážně a prsí se že to je jeho tým. Takhle to vypadá jako: hele podporujeme lidi co si sem tam sednou na kolo, tak sundáme marži a něco jim vecpem. Výhodný nákup cyklodoplňků? No nevím jak moc výhodný to asi tak je :-) a pro koho. Tak předně, pokud chci mít tým, tak tým musí mít IČO (třeba jako neziskovka) a pak si pořídím na to IČO živnosťák a matroš co potřebujeme koupím ve velkokrámu. Hold tam budu muset sjet, nebo zaplatit dovážku ale furt je to míň než za co to koupím v nějakým dohodnutým krámě i s nějakou kosmetickou slevou. Atd. atd. Vono to chce prostě se trochu snažit a trochu do toho vložit práce, a ne jen dát nazobat někomu jinýmu a prsit se že to je se slevou která je nad náklady toho kdo tu slevu dá. Ono když to máte takhle zorganizovaný a vymyšlený a máte neziskovku a každej vidí, že se jaksi snažíte, tak vymáčknout z někoho podpis na darovací smlouvu jde taky snáz. Firmy se nezříkají podpory, ale primárně nejde podporavat někoho kdo to neumí ani vyúčtovat aby to mohl dát dárce do nákladů podle zákonů tohoto státu. Inkospor Vám ty produkty neumí darovat a vy je neumíte přijmout aby si je mohl odepsat? Máte IČO? To by mě zajímalo, fakt že jo. A teď už jen obecně, jak si taky lidi představují podporu ve sportu: dejte mi podporu a já pak možná budu jezdit. A taky lidská závist, to je věc co to leckdy dost komplikuje. Tohle není nábor k nám, zbytečně se neptejte co jsme zač. Nebudu to tady řešit.

    1. na tento komentář reaguje Laurina — #
    2. na tento komentář reaguje Jirka Kacíř — #9
    3. na tento komentář reaguje Laurina — #11
    4. na tento komentář reaguje Jan Kučera, Inkospor Team — #17
    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #7 Jan Kučera - vloženo: 24.01.2013 v 08:39:18

    odpověď na zmatenej ctenar 2 — #4 Vstupní poplatek nemá nikoho selektovat, jen upozornit na to že jsme hobby tým.

    V balíčku, který je výrazně dotován chceme lidem ukázat výhody sportovní výživy při tréninku. Dres a kraťase od firmy Eleven už jsou defakto zdarma.

    Dále rádi poskytneme členům podporu ve formě slev na kola, cyklodoplňků, zázemí na závodech, tréninkového vedení, startovného na vybraných akcích a odměn za výsledky.

    Což znamená, že čím je člověk více aktivní, tím více může získat.

    Je to jen na něm, nejsme tým co vám na začátku sezóny dá dres a pak už o vás neví.

    1. na tento komentář reaguje zmatenej ctenar 2 — #
    2. na tento komentář reaguje zmatenej ctenar 2 — #8
    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #6 dino29 - vloženo: 24.01.2013 v 08:24:17

    odpověď na zmatenej ctenar 2 — #4 Zajímavý názor. Jaké podminky jsou podletebe adekvátní? Za sebe je hodnotím jako slušnou nabídku - za vstupní poplatek dostanu zboží ve vyšší ceně, rúzná zvýhodnění na akcích které mají smysl pro lidi kteří mají opravdu zájem závodit(účastnit se závodů) a přitom tam není žádný požadavek na dosavadní výsledky nebo kriterium toho čeho by ses měl zůčastnit a jak se umístit. Pokud si myslíš že v dnešní době bude někdo rozdávat kola zdarma komukoliv, vozit tě na závody a platit full startovné na každém závodě jaký tě napadne tak se prosím prober a vrať se nohama na zem. A pokud si myslíš že jsi sakra dobrý, máš výsledky a hodnotíš se na lepší podmínky tak ti nikdo nebrání si je vyjednat ;-) Pokud jezdíš tak ostře jak kritizuješ snahy ostatních tak to určitě zvládneš, týmů je v ČR víc než dost :-) Za sebe hodnotím jakoukoliv snahu tohoto druhu kladně, je na každém jestli se ji rozhodne využít.

    1. na tento komentář reaguje zmatenej ctenar 2 — #
    2. na tento komentář reaguje zmatenej ctenar 2 — #8
    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #5 Th.K. - vloženo: 24.01.2013 v 08:14:46

    odpověď na Gunner — #2 Můžeš nám prosím sdělit, jaký měl S&H rozpočet na jednotlivé sezony? pokud jsou na Moravě teamy, které mají skvělé výsledky ve své činnosti, ale nevím se o nich, zkus jim poradit, ať o sobe dají vědět. Aby se o nich psalo třeba jako o S&H nebo jiných teamech je především práce těch teamů. Musí se umět zviditelnit. Moc ale celkově nerozumím, proč rozdělovat, jestli je team z Čech nebo Moravy, když jsem tak malá země..ale to je povětšinou problém Moraváků:)

    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #4 zmatenej ctenar 2 - vloženo: 24.01.2013 v 07:52:32

    Typicky české. Když jsem si na webu týmu přečetl záložku "Jak se stát členem", tak jsem se utvrdil v trapnosti přístupu k hobby týmům v CZ. Je nutno zaplatit vstupní poplatek - což je naprosto v pořádku, je to filtr co oddělí lidi s chutí se nějak angažovat v týmu od těch co by rádi jen podojili systém. No jo, ale za ten vstupní poplatek dostanete balíček s výživou, trencle a triko a nakonec dokonce cykloláhev. Tak já se nedivím, že lidi raději chodí do hospody. Trapné to je, trapné.

    1. na tento komentář reaguje dino29 — #6
    2. na tento komentář reaguje Jan Kučera — #7
    odpověz na tento komentář
  30. avatar
    #3 Bajker57 - vloženo: 24.01.2013 v 07:28:03

    odpověď na Gunner — #2 Kdyby ses na to pořádně podíval, zjistil by si, že Inkospor je MORAVSKÝ tým!

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744