SantaCruz naděluje

Akčními cenovými nabídkami se to momentálně na trhu jen hemží, ale jen jedna z nich je opravdu ojedinělá. Je to ta od Santa Cruz...

Autor: Pressnews
SantaCruz naděluje

Už to slyším, jak nás někteří zase budou pomlouvat, že tyhle a jim podobné články nemají co dělat v rubrice Technika, protože jsou to "jen" prachsprostá píárka, která nikdo nečte. No jo, jenomže zkuste se vžít do kůže našeho průměrného čtenáře, který neměl tu možnost dostat se na veletrh Sport Life do Brna a z nějakého důvodu ho prostě nenapadne pravidelně checkovat stránky všech dovozců aby se dozvěděl informaci, kterou si pro vás připravil dovozce prémiové americké značky Santa Cruz.

Prodávat u nás tyhle highendové značky a jejich poměrně drahé produkty totiž není žádný med. Cenové kalkulace na dovoz, proclení a zdanění nejsou zrovna příznivé a při počtech prodaných kusů u nás a připočtení individuálně kalkulovaných cen letecké dopravy, vychází cenové kalkulace mnohdy na neuvěřitelné částky.

Dovozce značky Santa Cruz se rozhodl, že se pokusí více zpřístupnit kola a rámy této značky a proto přistoupil k podobnému kroku, jako v minulosti třeba Duratec, nebo RB, kteří v podstatě zjednodušili distribuční schéma tím, že vynechali jeden z mezičlánků, koncové prodejce, kteří v těchto případech stejně v podstatě nefungují a začali prodávat koncovým zákazníkům napřímo. Tím se docílilo snížení ceny o desítky procent, což je vždy přijato zákazníky s povděkem a zpravidla to také zvedne alespoň po určitou dobu prodejní objemy.

V dnešní době, kdy je boj o zákazníka alfou a omegou prodejního úspěchu se prodejní akce staly prakticky denním chlebem. U běžných mainstreamových značek je to dokonce bráno jako nepsaná samozřejmost, nicméně v prémiovém segmentu to zas tak běžné nebývá a už vůbec ne v takovéto míře.

"Santa naděluje", jak zní motto podzimní akce českého distributora SantaCruz, se snaží oslovit velmi zajímavou nabídkou všechny, kteří přemýšlejí, že chtějí investovat do svého biku a rozhodují se, který z modelů prémiového segmentu si koupí.

Schválně jsme se podívali na několik značek a zkusili si porovnat aktuální nabídku samotných rámů v segmentu karbonových XC fullů a zjistili jsme, že Santa vychází v porovnání s ostatními opravdu nejlépe. Ostatně posuďte sami.

Santa Cruz Blur XC 43 590,-(dříve 60 900,-)
Merida NinetySix Carbon Team 51 990,-
Yeti
ASR Carbon 64 890,-
Trek
TopFuel 9.9 SSL 66 990,-
Giant
Anthem X Advanced SL Composite 66 999,-
Specialized
Epic SWorks 78 990,-
Scott
Scale TEAM 79 490,-

Super ceny na Santa Cruz rámy se ale netýkají pouze karbonových VPP modelů ale komplet celé modelové nabídky včetně hardtailů a silničky. Nyní tak máte možnost vyplnit si sen a nadělit si pod stromeček santouše za opravdu ojedinělých podmínek, které POZOR, potrvají přesně do 15.12.2010.

Santa Cruz momentálně hlásí, že má naplněny sklady a jelikož objednávky putují do Česka letecky přímo z USA je velmi pravděpodobné, že pokud se trefíte do správné velikosti a barvy, budete mít nový rám ještě letos pod stromečkem.

Kompletní nabídku a cenník můžete studovat v následujících souborech:

- Leták Santa naděluje (PDF velikost 5MB)
- Santa naděluje ceny 2010 (PDF velikost 78KB)

Kompletní informace o modelech pak najdete na stránkách výrobce www.santacruzbicycles.com a část z nich také na webu českého zastoupení www.santacruz.cz.

Přečteno - 23482x Tagy: santacruz tech2011
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Testy - RecenzeTEST: Gravel 3x jinak - Stigmata, Grade, Silex
    TEST: Gravel 3x jinak - Stigmata, Grade, Silex
  2. Tech newsSanta Cruz Stigmata - next generation
    Santa Cruz Stigmata - next generation
  3. Tech newsSanta Cruz odhalil Megatower!
    Santa Cruz odhalil Megatower!
  4. TechnikaFotogalerie: Santa Cruz - factory tour
    Fotogalerie: Santa Cruz - factory tour
  5. TechnikaFotogalerie: Santa Cruz Blur
    Fotogalerie: Santa Cruz Blur
  6. Tech newsČtyřikrát stejně, přesto jinak
    Čtyřikrát stejně, přesto jinak

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #30 značkoman - vloženo: 26.11.2010 v 17:30:27

    odpověď na svk_smola — #27 To jste mě pobavil. Tak nakonec komunikace s českým dovozcem je dobrá, ale je špatný, že Vám to neprodal na Slovensko, že jo? Když je pro Vás kultovnější IBIS, tak proč sem vůbec píšete. Kupte si Ibise, ale stejně ve Vás bude hlodat červík, že ten Santa by byl lepší, že jo. :) a my co na něm jezdíme to víme. V pohodě, mějte se fajn. Nic osobního.

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #28 patron - vloženo: 26.11.2010 v 17:05:40

    odpověď na Fuck china SC — #23 Zas jeden chudák co jezdí na Authoru a závidí. :) JEště by to chtělo si udělat přehled o systémech.

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #27 svk_smola - vloženo: 26.11.2010 v 16:58:52

    odpověď na značkoman — #26 "Tak proč nepožádáte kamaráda, když víte co Vám hulváti v Čechách odpoví."

    Pretoze ma zaujima predajca/dovozca po stranke pristupu atp. A ako lepsie to zistit nez oslovit priamo jeho (kamarata mozem "otravovat" az potom, ked budem vediet, ze do buducna v pripade akychkolvek problemov, nebude s predajcom "kriz")?

    Ad svk: vyjadril som iba financny rozdiel! Co sa tyka dovozcu a komunikacie s nim, tak ta je na excelentnej/ustretovej urovni!!

    Nevkladajte mi do ust, ze hanim svk dovozcu!!

    Vy proste patrite medzi predajcov, co priamo zakaznikov neznasaju...

    Nema zmysel sa s vami zaoberat.

    1. na tento komentář reaguje značkoman — #30
    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #26 značkoman - vloženo: 26.11.2010 v 16:34:13

    odpověď na svk_smola — #24 Tak proč nepožádáte kamaráda, když víte co Vám hulváti v Čechách odpoví. Proč to posíláte dovozci. On Vám upřímně napsal tak jak to je. Bohužel ne každý Váš krajan se chová zrovna super. OD 03 probiku Vám dám hned příklad. Měli zájemce na Ellsworth. Zájemce přišel, hodinu si nechal vysvětlovat vše o Ellsworth, nechal si udělat rozpočet, nechal si vysvětlit jak to funguje a jak se to udržuje. Půjčili mu testovací kolo a podali všechny potřebné informace. Tento rádoby zákazník pak obeslal všechny prodejce Ellsworthu v Evropě. Zatímco civilizovaná Evropa ho odkázala na prodejce v Čechách, tak jak to má dělat oficiální zástupce, tak na SLovensku mu oficiální zástupce dal cenu o desítky procent nižší a ještě bez DPH. Zákazník to pak přivezl do 03 Probike, v jedné ruce rám v druhé krabici s komponenty se slovy, pořídil jsem to za super peníze a o tolik a tolik levněji než jste mi to nabízeli. Je možné mi to za dobrou cenu sestavit? Co k tomu říct. Pokud oslovíte přímého dovozce, tak na západ od Vašich hranic nic jiného nečekejte. Něco jiného čekejte na Slovensku. Proto se Slovenskem všichni tak rádi obchodují. Jsou určitá pravidla, která se respektují a je potřeba se nad tím zamyslet. Kdyby ID Sport připravoval tuto akci pro Slovensko, tak bude inzerovat na Slovensku. Nemůžeme za to, že na Slovensku nejste schopni mít ani pořádné časopisy a weby o cyklistice. To je jen problém Slovenska nikoli České republiky. Kdybyste měl zastoupení značky a věděl, že v případě, že prodáte jako distributor, ne krám, kolo do jiné země, že o to zastoupení na kterém třeba 6 let pracujete, přijdete, tak to uděláte? A SC si regióny hlídá. Když mi to Dušan v ID Sportu vysvětlovat, tak jsem tomu nevěřil, ale pak mi ukázal mail z USA o tom, že vyměnili francouzského dealera, protože prodal 3, slovy tři kola do Německa. Tak příště s klidem.

    1. na tento komentář reaguje svk_smola — #27
    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #25 jonas - vloženo: 26.11.2010 v 16:12:08

    odpověď na Kamil čilý — #19 Ty jsi úplně mimo. Značku všeobecně degraduje pouze nekvalita a přístup výrobce či prodejce, nikoliv cena. Pokud je něco kvalitního a za dobrou cenu, tak se to bude prodávat. SC je extrakvalitní s ,unikátním systémem VPP, jen není tolik v povědomí lidí a dle debaty soudě, se do povědomí brzy dostane. Vem to v globálu, co dneska má cenu. Koupíš značkový foťák a za půl roku je s cenou jinde, koupíš mobil a je to to samé a můžeš vybírat co chceš a vždycky to bude stejné. Je to jenom o poptávce a nabídce a nikoliv o značkách. Co mi považujeme za extra značky a platíme za to horentní sumy, tak v USA považují za marketové zboží (Levis, Roxy, Quicksilver, DS shoes....), takže je to pouze o tom kdo si co myslí, ale reálně uvažující člověk kvalitu pozná a pokud mu jde cena vstříc, tak by to měl ocenit. Akci vítám a jsem za ni rád, protože k SC jsem vždy shlížel s respektem a obdivem, ale nikdy jsem si to nemohl dovolit. Teď budu mít svůj sen doma a to je důležitý. Ne, nějaký žvásty o degradaci. Kvalita je kvalita.

    1. na tento komentář reaguje Kamil čilí — #34
    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #24 svk_smola - vloženo: 26.11.2010 v 16:00:33

    odpověď na značkoman — #22 Vo viacerych bodoch mate pravdu, v inych ste zase uplne mimo!

    idsport akcia vs svk: nie som tupec a o negativnej odpovedi som uz vopred velmi dobre vedel! Slo skor o to, ako mi to cesky zastupca poda.... a podal presne ako predajca "hulvat". Ako zakaznik (nieje podstatne ze akcia sa ma netyka) som si predstavoval trosku slusnejsiu komunikaciu nez iba jednovetne odbitie.

    Preco by clovek/predajca nemohol aspon trosku vyjadrit radost ze ma niekto zaujem o jeho aktivity ohladne zlepsenia predajnosti? Nevadi ze zaverom by ma slusne odkazali na nasho lokalneho distributora... Proste ide o to, ze vsetci chcu velice predavat ale ich komunikacia smerom k zakaznikovi je proste FAIL!

    Trosku matematiky na objasnenie mojho predosleho prispevku:

    Nomad Carbon DHX air

    CZ akcia: 2 132,16 EUR pri EUR 1 = 24,720 CZK (staci poziadat kamarata/kolegu v prahe a je to, vsak?!)

    SVK cennik: 2407 EUR

    rozdiel: 275 eur

    Vazeny pan znackoman, to mi chcete napisat ze 275 eur je zanedbatelna ciastka??? Ak ano, tak vam poslem cislo mojho uctu a vy mi tie zanedbatelne eura poslite!

    Som zakaznik co hlada lepsiu cenu (samozrejme nepatrim k ludom co za par evri idu urobit cokolvek, tu vsak ide o markantny rozdiel!) a preto by som sa mal citit ako svina? spekulant? ci ako si to vy predstavujete?

    dakujem

    1. na tento komentář reaguje značkoman — #26
    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #23 Fuck china SC - vloženo: 26.11.2010 v 15:59:57

    Normální tuctový taiwanský šunky, něco jako Giant a to jejich slavný VPP je akorat marketingova bublina, ty kola nicim nevynikaji, krome zbytecne slozitosti systemu a s tim spojenymi problemy. Trapný reklamní článek.

    1. na tento komentář reaguje patron — #28
    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #22 značkoman - vloženo: 26.11.2010 v 13:45:38

    Vážení, čtu si tu Vaše komentáře a nevěřím svým očím. Když byl SC stejně drahý jako ostatní komerční značky, tak jste to nekupovali a objednávali všude jinde, protože to pro vás bylo drahé a předražené a dle vašich názorů s obrovskými maržemi pro prodejce i dovozce. Jen jste využívali servis obchodů, který měli testovací kola a technické znalosti. Získávali jste informace, testovací jízdy a to zdarma. Na místo koupě jste pak kolo zakoupili jinde, to znamená, že práci importéra a prodejce jste ocenili nulovým ziskem. Proč se pak ztenčuje prodejní síť? O reklamě a testech ani nemluvě. Když není zisk, není podpora a není co podporovat a prodávat. To je zákon trhu. Nakonec jste to dotáhli tak daleko, že trh je díky takovým slušně řečeno vykukům naprosto v krizi a to nejenom v kolech. Všichni chcete všechno zadarmo a nebo skoro zadarmo, ale pak následně přijdete a oháníte se mezinárodní zárukou a že jsme nuceni to řešit i když to kolo bylo koupeno v cizině a jste hrozně rozčílený, že to dovozce neřeší. Proč taky? Jste jeho zákazníci? Nikdo nic nekupuje, vše ztrácí na hodnotě, všichni se snaží prodat za každou cenu to je momentální stav trhu a to nejen s koly. Teď, když se cena snížila na obdobnou cenu v USA, tak degradují značku? Slováci se rozčilují, že jim to nechce české zastoupení prodat, přitom slovenské a polské zastoupení ty ceny razantně degraduje již několik let. Nemají žádné prodejce, nikde nevystavují, nikde neinzerují a nikde si to kolo nevyzkoušíte. O testech v časopisech ani nemluvě. Využívají inzerce o značce z okolních států a webů a pak si na webu dávají cenu jakou chtějí. TO je jasné,nemají náklady. Má dovozce prodat na Slovensko a přijít o zastoupení? Proč by to dělal. Slováci si to můžou koupit v distribuční síti v ČR a nebo v SK. SC bude díky svým technickým a vývojovým krokům vždy vpředu a degradace značky tak určitě nehrozí. Jediný kdo značku degraduje jste vy nebo ti, kteří stále remcají a hledají cestičky jak co nejvíce ušetřit a přitom využít maximální možnosti prodejců a dovozců, ale zdarma. Díky za článek i s porovnáním. Jen pro další spekulanty. Nejsem dovozce SC, dělám v jiném odvětví, kde je to velice podobné. V ID Sportu mám kamarády, takže vím a hlavně slyším co vyprávějí. Perlička nakonec. Když SC spustil akci, tak jim zákazník napsal, že by chtěl ceník. Napsali mu, že posílají akční ceník, který platí do 15.12. 2010 a on jim odepsal, co to je za akční ceny a poslal odkaz na tři weby v USA, kde to bylo o 50 USD levnější a ať si to strčí za klobouk. Ještě, že nikdo z nich klobouk nenosí, protože s tím chodit..... A perlička z mé branže, která je nyní na každodenním pořádku: Lidi přijdou a vyzkouší si lyžařské boty, nechají se změřit aby věděli přesnou délku lyží a hůlek. Strávíte s nimi i dvě hodiny, aby pak odešli, že si to koupí na netu za levnější cenu a pak se s tím přijdou pochlubit. Ještě se něčemu divíte? Proč poslední dobou krachujte tolik obchodů a snižuje se nabídka? Proč asi. Lidi myslete.

    1. na tento komentář reaguje svk_smola — #24
    2. na tento komentář reaguje petan — #36
    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #21 Kamil čilý - vloženo: 25.11.2010 v 21:17:21

    odpověď na petan — #20 Ono je to trošku s povědomím o značce pofidérní... chce SC, aby se z ní stalo tuctové kolo za běžnou cenu, nebo chce být něco víc s menším prodejem, ale solidní marží? Je to otázka politiky firmy a podle mě akce tohohle typu vedou k tomu, že ceny budou snižovat všichni, značka se zařadí k tuctovkám, zákazníci kteří do teď měli pocit, že mají něco extra a zaplatili pořádnou sumu se právem cítí podvedení a SC si už nikdy nekoupí, dál si budou klást otázku, jakto že si mohou dovolit snižit dramaticky cenu... to měli marže jak prase a pěkně nás brali na hůl a to kolo stejně takovou cenu nemá, protože nejsou hloupí a vědí, že i přes šílené snížení cen na tom stejně SC vydělá, že to je bussines a né charita. Správně si uvedl, že se to vrátí a to nejen tím, že v příštím kvartále toho SC o to prodá méně, ale i proto, že teď každej bude čekat na podobnou akci, protože si zvykne a nebude přeci dávat peníze, když ví, že akce podobná byla a bude... To není nic složitého, kdo je jen trochu obchodník, tak ví, že tato změna pouze degraduje značku, naštve současné zákazníky a deformuje trh a marže a pak se to vrátí.

    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #20 petan - vloženo: 25.11.2010 v 20:49:33

    odpověď na Kamil čilý — #19 Na jednu stranu máš pravdu, že jde o akci která má vést k tomu aby se prodalo jednorázově větší množství rámů, ale na druhou stranu je situace taková, že snižování marží, zlevňování cen kol pro koncové zákazníky ještě před sezónou a podbízení se "za každou cenu" je prakticky na denním pořádku mnoha velkých firem. Doba je krutá a boj o zákazníka graduje ať se to někomu líbí nebo ne. Mě osobně se akce "Santa naděluje" tak, jak je nastavená, moc nelíbí, protože se také obávám toho, že se díky ní sice jednorzově prodá pár kousků, a z dlouhodobého pohledu to zbrzdí další prodej v roce 2011 za zvýšené ceny, protože kdo o santovi uvažuje, tak si ho pořídí právě teď a nebude čekat na příští rok. Na druhou stranu ale zase čím víc kol bude vidět mezi lidmi v bikerských komunitách, tím spíše se najdou další, kterým se značka zalíbí a budou posléze zvažovat o její koupi. Ono občas totiž funguje to, že když to má soused, musím to mít i já a to zejména v prémiovém segmentu, kam SC patří.

    1. na tento komentář reaguje Kamil čilý — #21
    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #19 Kamil čilý - vloženo: 25.11.2010 v 20:12:00

    odpověď na petan — #8 To je normální zoufalá akce, kdy jsou špatné výsledky a je potřeba něco prodat... krátkodobě se něco prodá, ale dlouhodobě to degraduje značku i trh a nakonec se to obrátí proti SC... Na to stačí obyčejnej selskej rozum.

    1. na tento komentář reaguje petan — #20
    2. na tento komentář reaguje jonas — #25
    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #18 martin 76 - vloženo: 25.11.2010 v 19:54:18

    teda takovou kvalitu článku... to tu dlouho nebylo. Z MTBS se tímto stal prachsprostý reklamní katalog, aneb kdo dá víc toho vychválíme. to ani není píárko, ale odpornost. ale možná je to cesta... auta bych taky kupoval rovnou ve fabrikách a servisoval je vlastníma silama někde na ulici, stejně tak bych zrušil třeba masny a lidé by si jezdili rovnou do masokombinátu pro kus flákoty a možná bych i vypustil redakce některých serverů, které se jen přiživují na rádoby seriózních zprávách, které jsou jen ve skutečnosti placenou reklamou...

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #17 Tomáš - vloženo: 25.11.2010 v 17:39:35

    Ta akce je super,když jsem jel na sportlife,tak jsem o novém rámu ani neuvažoval,ale když jsem viděl provedení Ibise HD naživo,nad kterým jsem přemýšlel jako dalším kole a potom Nomáda v té akci,tak jsem si řekl,že nebudu otálet a už je objednaný.

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #16 Pavel123456789 - vloženo: 25.11.2010 v 13:20:37

    odpověď na petan — #11 Je to akce českého zastoupení a kdyby tuto akci nedali, tak prodejnost značky za běžné ceny je během roku na nulových číslech hlavně v době krize a jak dlouho takové zastoupení může existovat???

    A že na RaceFace nejsou prodejci? Začni tím že nejsou zákazníci ochotni do toho investovat tolik peněz, nejsou zákazníci tak nemohou být prodejci to je přece logické a pár prodaných kusů to nemůže zachránit v dnešní době dovozu montážních komponent, kdy i zákazník vydělávající 50 nebo 100tisíc zaměsíc hledí na stokorunu při koupi kola. Hoši probuďte se, už je jiná doba!!!

    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #15 svk_smola - vloženo: 25.11.2010 v 12:12:48

    Pre bajkerov zo slovenska treba dodat, ze nech na "santa nadelovanie" zabudnu :(

    Odpoved z idsportu:

    "Dobrý den, na Slovensku máte zástupce. Musíte kontaktovat jeho."

    Ano, viem a dakujem neprosim si... Nomad carbon "Cena rámu s tlmičom už od 2 307€"

    WTF? To uz by som si radsej dolozil par evri a siel do Ibis mojo HD!! (co podla mojho skromneho nazoru, premiova/kultova znacka urcite je!)

    V idsport-e asi zjavne krizu nepoznaju :) Zakaznikov ako maku....

    Vysledok: na vianoce, urcite bajk od sc nechcem

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #14 McBlacky - vloženo: 25.11.2010 v 11:32:25

    konečně se to posunuje na zajímavou cenu. To cenové srovnání s konkurencí je mimo, většina prodejců umí zákazníkovi dodat tyhle rámy za minimálně -20% a stejně se jich prodá minimum.

    Vtip je spíš v tom, že SC neprodává celá kola a proto je ten rám taková pálka. Ostatní dokážou nabídnout karbon full pod 100tisíc v pěkném osazení, kde pak cena rámu je mnohem menší...

    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #13 TT_mtbs.cz - vloženo: 25.11.2010 v 10:55:34

    Jen na okraj - možná, ale třeba taky ne: co je a co není Značka, je hodně pofidérní. Značku nedělá marketing ani image, ale spíš dlouhodechost, zkušenosti s ní v horizontu let, schopnost reagovat na potřeby trhu....je pak velice relativní, zda Race Face stojí výš, než třeba Ritchey či Bontrager, a zda Santa Cruz je víc, než Spešl či Trek......technicky, stejně jako výrobou na Taiwanu či v Číně, s podobným promo světovými jezdci, často tu mnoho rozdílu - o němž se směle píše a píše - není. neříkám ale, že to je pravidlo a že, jak píše jinde Peťan, stačí hledat rám dle kriterií "karbonový virtuál"....to se sice může ušetřit, ale i na kvalitě... kdysi se tomu říkalo image je na nic, poslouchej žízeň, anebo tak nějak......

    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #12 The Skreth - vloženo: 24.11.2010 v 23:53:21

    odpověď na petan — #11 Díky za info a díky za článek. Někteří si tu mohou remcat, co chtějí, ale někteří znás opravdu nemají čas projíždět všemožné internetové stránky, aby sledovali potenciální akce. Tohle mi vyskočilo v rss a dost možná to povede k nákupu nového rámu, takže si myslím, že účel to splnilo.

    Díky

    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #11 petan - vloženo: 24.11.2010 v 23:27:12

    odpověď na The Skreth — #10 Toto je akce českého zastoupení a pokud bude jejím výsledkem natolik dobre prodejní cislo, možná bude pak větší šance dostat se do jiné dealerské kategorie i u výrobce v USA, ale ti to zatím lepšími podmínkami nijak nepodporují.

    1. na tento komentář reaguje The Skreth — #12
    2. na tento komentář reaguje Pavel123456789 — #16
    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #10 The Skreth - vloženo: 24.11.2010 v 23:08:02

    A sakra, zamotali jste mi hlavu :-O To né :-D Já se snad k tomu Nomádu odhodlám O:-)

    Medvěd: SC = high-end značka; Rolls-Royce = high-end značka. Kdyby RR místo 11 mil. udělal akci za 8 mil., pořád by jsi nadával, že auto za osm miliónů je hrozná pálka? Ano, kvalitní nízko objemový výrobci to mají v očích běžné veřejnosti vždycky těžké.

    Peťan: Běží akce jen u nás, nebo to má nějakou souvislost s centrálou v US?

    1. na tento komentář reaguje petan — #11
    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #9 troll.ll - vloženo: 24.11.2010 v 22:20:46

    Milane zkus se zamyslet! Hodně lidí by si koupilo třeba Race Face, ale nesměli by jste být tak vychcaný a furt špekulovat. Vy hlavně ani nevíte co je to mark or brand-name a ani , nic vám to neříká. V Americe je mnohem větší bída než v čechách. Furt nečumte na ty US seriály a vyražte sem, 90% se objednává přes internet, proto že dobrý kameňák shop je nejbližší 200km. Neber to osobně.

    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #8 petan - vloženo: 24.11.2010 v 22:14:16

    odpověď na milan — #7 Ale ano, to ze existuje jen velmi omezená skupina lidí, která si takovéto věci kupuje je samozřejmě příčina toho, proč neexistují ani prodejci. S tím naprosto souhlasím. Pokud ale víš o někom konkrétním, kdo dělá karbonový virtuál v lepší kvalitě než SC a za míň peněz, sem s ním. Rád si ho koupím a podrobim testu. Mimochodem skutečnost, že během dvou měsíců co akce Santa naděluje běží, se prodalo už víc rámů, než za celý loňský rok svědčí o tom, že nějaký smysl asi má...

    1. na tento komentář reaguje Kamil — #
    2. na tento komentář reaguje Kamil čilý — #19
    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #7 milan - vloženo: 24.11.2010 v 22:01:51

    "ale o značkách, které ročně prodají stovky, v případě Duratecu a RB, nebo dokonce jen desítky rámů v případě SantaCruz. A víte proč letos nemálo zlevnil u nás i Race Face? Odpověď je jednoduchá. Protože neexistují schopní prodejci se kterými by dovozci nebo výrobci těchto značek mohli smysluplně spolupraacovat."

    Ted se zkus zamyslet a nepsat tyhle zvasty. Spravne je to: Protoze neexistuji potencionalni kupci na tyhle veci, ktere se daji poridit i ve stejne ci vetsi kvalite za mene penez".

    Tecka.

    1. na tento komentář reaguje petan — #8
    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #6 petan - vloženo: 24.11.2010 v 21:30:05

    odpověď na fogy — #1 Asi je Fogy třeba podívat se na zmiňovaný "vypouštěcí" systém reálným českým pohledem. Samozřejmě, že toto není cesta, kterou by se měli ubírat velcí distributoři jejichž rukama projde ročně několik tisíc položek. Tady je naopak na místě propracovaný systém prodejní sítě založený na snadné regionální dostupnosti nabízených produktů.

    V tomto případě, ale není řeč ani o Treku, Authoru, nebo Spešlu, ale o značkách, které ročně prodají stovky, v případě Duratecu a RB, nebo dokonce jen desítky rámů v případě SantaCruz. A víte proč letos nemálo zlevnil u nás i Race Face? Odpověď je jednoduchá. Protože neexistují schopní prodejci se kterými by dovozci nebo výrobci těchto značek mohli smysluplně spolupraacovat. A upřímně řečeno kolobouk dolů před všemi, kteří situaci se svými prémiovými brandy vyhodnotili stejně a k obdobnému kroku se také odhodlali. Ano, samozřejmě že záleží na tom, jak konkrétně kdo nastaví cenovou politiku a jaký prostor si v marži ponechá, ale fakt, že z toho nakonec profituje zákazník by měl být spíše hoden respektu, než nenávisti.

    1. na tento komentář reaguje fogy — #
    2. na tento komentář reaguje fogy — #
    3. na tento komentář reaguje fogy — #
    4. na tento komentář reaguje fogy — #
    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #5 RN - vloženo: 24.11.2010 v 18:30:36

    Medvěd: To je cena jako v USA, fakt nechápu, co se ti a tom nezdá ! Kdyby ty ceny platily na stálo, nic jinýho než SC by se neprodávalo :-)

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #4 t-mac - vloženo: 24.11.2010 v 18:25:44

    Co se to tu dneska seslo za trolli rodinku?

    Nabidka je to slutecne lakava,urcite si nad ni budu chvili lamat hlavu..:)

    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #3 Medvěd - vloženo: 24.11.2010 v 17:10:07

    To je jako super nabídka-rám za pouhých 43590kč-to je jako prdel nebo co?

    Už jsem se dlouho tak nepobavil.

    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #2 troll - vloženo: 24.11.2010 v 16:35:42

    ...já bych vypustil prodejce, potom dovozce a přivezl si to rovnou z Taiwanu,

    nebo nic si nedovezu, ukradnu něco na šlapání ze sousedního sklepa. Good business tady v čechách TA CYKLISTIKA ASI JE.

    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #1 fogy - vloženo: 24.11.2010 v 16:08:03

    ...prachsprostý píárko by pro takovýhle technical news ještě bylo lichotivé označení a zdůvodnit proč taková reklama nemohoucností průměrného čtenáře dobrat se k výprodejovým cenám santaclause, je mistrovský kousek zastiňující i radio jerevan... ale myšlenka snížení cen vypuštěním prodejců jako nadbytečného článku řetězce je opravdu bezkonkurenční - a přitom tak průzračně prostá, že se jdu rovnou sám vypustit...

    1. na tento komentář reaguje petan — #6
    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744