Blenkinsop triumfoval sjezdovému finále ve Schladmingu

Celkovými vítězi světového poháru se po závěrečném závodě v rakouském Schladmingu stali Greg Minnaar a Rachel Atherton...

Autor: Petr Bureš

Poslední závod downhillového svěťáku letos zavítal do rakouského Schladmingu a nebyly by to Alpy, aby sjezdaře nepotrápily počasím. Páteční průtrže mračen a noční mrholení během dne sice několikrát během dne polevilo, ale to bylo asi jediné pozitivum, které jsem, co do přístupu počasí, zaznamenal. Na řadu proto přicházely nejrůznejší blátochytače a vše, co by alespoň částečně zmírnilo přísun bláta do obličejů jezdců.

Dopolední semifinále mělo za úkol roztřídit tradičně obrovskou účast 237 závodníků a 32 závodnic na ty, kteří se svezou ještě odpoledne v rámci finále a na ty, kteří je budou sledovat z pozic diváků. Osmdesátka elitních mužů a dvacka eliťaček nakonec obnášela "jen" dvě česká jména : Adam Vágner a Vlasta Hynčica. Jen těsně se do ní bohužel nevešel 83. Patrik Kotrla a štěstí na blátě neměla ani naše mistryně republiky Katarína Tóthová, která v dopoledním semi ztratila na vítezku 1:46 min což znamenalo 27. nepostupové místo.

Adam Vágner se nakonec v odpoledním finále o něco časově zlepšil, ale víc než na 41. místo se ztrátou bezmála dvaceti sekund na vítěze to nestačilo. "Byl to závod jako každej jinej... :-) Semifinále bylo možná trochu nespravedlivý, tím že začlo pršet a kdo jel pozdějc, tak na to mohl doplatit. Ňáký bláto tam bylo, ale žádnej extrém. Dráha moc pěkná, byla o něco kratší a lehčí než minule, ale pořád ty čtyřiapůl minuty je tady dost. Dal jsem tomu co sem uměl, o nějakých chybkách ale vím. Jsem rád, že jsem celej dole :-) Nebyl to dneska žádnej zázrak ani úplnej chlív," nechal se slyšet po závodě Adam Vágner, který nakonec celkově v rámci letošního sjezdového svěťáku uzavírá, jako nejlepší z Čechů, první padesátku. Druhý český finalista Vlasta Hynčica po závodě nemohl uvěřit, že měl správně změřený čas, protože jel o dvě sekundy pomaleji, než v semi a to znamenalo 72. flek.

Zbytek české výpravy si nezaslouží komentář. Totální amatérismus rádoby profesionálů hledání sama sebe, nebo alespoň výmluv typu jako například : "Na bahně a na sjezďáku jsem nejel už pár měsíců, nečekal jsem, že by to bylo lepší," v podání Kamila Tatarkoviče jen potvrzuje, že momentální elitní sjezdová situace v Čechách není zcela růžová a tak jen mrzelo, že nemohl startovat čerstvě zraněný Matěj Charvát, který je zřejmě jediným potenciálním a současně nadějným konkurentem v české DH špičce v blízké budoucnosti. Jo a ještě jedna pochvala Čárysovi. Dobře ty, žes nejel, ačkoliv si byl ve startovce. Ať tě k tomu vedlo cokoliv, rozhodně lepší nenastoupit, než se ztrapnit jako zbytek startovního pole! Kdyby se takhle rozhodlo víc lidí, mohli jsme ušetřit na svahu dost času a nemuseli jsme koukat na dvěstě trápících se zoufalců.

Semifinálovou jízdu poznamenal pád jednoho z jezdců a následné téměř hodinové pozastavení závodu, protože se čekalo na záchranný vrtulník a jeho následný zásah na svahu. To málem zkomplikovalo časový program dne, ale jelikož byla napevno nasmlouvaná televize, pořadatelé museli odstartovat finále na čas a to jen s minimální přestávkou mezi oběma jízdami. V druhé polovině finále navíc opět začalo mírně pršet, takže hnus velebnosti nadruhou.

Pohár za celkové seriálové vítězství měl před startem v rukou Jihoafričan Greg Minaar (Santa Cruz Syndicate), nicméně vyhráno zdaleka neměl. Stačilo málo a radoval by se Australan Sam Hill (Monster Energy). Greg nesměl skončil hůře než pátý... a skončil pátý. To mu zajistilo velmi cenné prvenství v letošní sezóně světového poháru. Sam Hill zaostal celkově o 61 bodů na druhém místě. "Udělal jsem několik chyb na trati, málem jsem párkrát spadnul, nejsem spokojenej s tím, co jsem tu dneska předved. Z celkového prvenství mám ale obrovskou radost. Poté co mě někteří začali odepisovat, jsem jim dokázal, že se mnou musí stále počítat" řekl čerstvý vítěz světového poháru ve sjezdu Greg Minnaar.

Ve Schladmingu se poměrně hustě dařilo mladíkům. Semi vyhrál Sam Blenkinsop před Brendanem Faircloughem. 19 resp 20ti letí cápkové to nandali Geemu, Samovi, Stevemu, Gregovi i Fabianovi a finále mělo dopadnout podobně. ... Jenomže nedopadlo. Druhý jmenovaný Fairclough totiž přišel o kolo na posledním výskoku z lesa, mimochodem na stejném místě, na kterém si loni ustlal Adam Vágner a to byl konec jeho ambicí. Hodně dobrou jízdu měl ale ve finále i Hill. Malé zaváhání na louce v driftu jentaktak nezkončilo pádem. V cíli to pro něj bylo v tu chvíli první místo, ale to ještě nic neznamenalo. Za ním jeli tři další, rychlejší z dopoledního semi. Nejprve Fairclough, který kvůli zmíněnému pádu špičku nakonec neohrozil, poté Gee Atherton, který za Hillem zaostal o šest desetin. Jaké bylo ovšem překvapení, když až s třetím mezičasem prolétl cílem v nejrychlejším čase dne poslední na startu Samuel Blenkinsop (Yeti Fox) a poprvé tak stanul na nejvyšším stupni vítězů. To ho navíc katapultovalo na celkově páté místo v poháru. Mimochodem pokud vám je tohle jméno povědomé, tak vězte, že před dvěma lety se tenhle týpek ukázal i na našem poháru ve Špindlu a už tehdá zatápěl nejen našim rozhodčím, ale i tehdejší elitě, ačkoliv byl ještě junior.

Poté co Rachel Atherton (Animal Commencal) deklasovala zbytek startovního pole sjezdařek o víc jak 13,5 sekundy, stala se i celkovou vítězkou poháru. Letos si na svůj účet připsala zasloužený "dabl". Tedy titul mistryně světa i zlato v celkovém hodnocení SP. Naše Katarína Tóhotová zaznamela celkově 53. pozici, což ji pasuje logicky na nejúspěšnější českou sjezdařku, nicméně žádný dramatický úspěch to rozhhodně není.

"Vážím si celkového vítezství víc než titulu mistryně světa. Byla jsem ráda že tu pršelo, jelo se mi líp na mokrým než na suchu. Trať byla víc technická a to mi vyhovuje. Příští rok chci vyhrát všechny závody světového poháru a samozřejmě i obhájit titul mistryně světa" řekla v cíli neskromně, radostí překypující Rachel Atherton.

A to je letos ze světových sjezdových kolbišť ales. Snad budou sezóny příští alespoň co do výsledků českých barev lepší než ty uplynulé. Doufejme že Freecasteru, Nissanu a dalším vydrží nadšení a peníze, aby se úroveň svěťáku mohla stále posouvat dopředu a čeští pořadatelé se mohli inspirovat a následovat tento trend. My vám děkujeme za přízeň a těšíme se na viděnou někdy někde na DH ...

Výsledky muži:
1. Samuel Blenkinsop (NZL, Yeti/Fox Shox) 4:10,16 min.
2. Samuel Hill (AUS, Monster Energy Iron Horse) - 1:64 sek.
3. Gee Atherton (GBR, Animal Commencal) -2:20
4. Steve Peat (GBR, Santa Cruz Syndicate) - 3:04
5. Greg Minaar (JAR, Santa Cruz Syndicate) - 7:40
6. Justin Leov (NZL, Yeti/Fox Shox) - 8:33
41. Adam Vágner (BRC 4ever) - 19:52
72. Vlastimil Hynčica (Remerx Manitou) - 28:64
83. Patrik Kotrla - 28:74
Kompletní výsledky ZDE

Výsledky ženy:
1. Rachel Atherton (GBR, Animal Commencal) 4:47:21 min.
2. Floriane Pugin (FRA, Playbiker/Iron Horse) - 13:67 sek.
3. Sabrina Jonier (FRA, Maxxis) - 14:12
4. Tracy Moseley (GBR, Kona) - 16:84
5. Emmeline Ragot (FRA, Suspention centre) - 17:73
6. Fionn Griffith (GBR, Norco) - 22:86
27. Katarina Tothová (F.A.S.T. Morewood) - 1:47:06 min
Kompletní výsledky ZDE

Foto : Petr Bureš & Jan Němec

Přečteno - 18753x Tagy: downhill dh sp
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. TechnikaFotogalerie: GT Fury 2024
    Fotogalerie: GT Fury 2024
  2. PreviewGT Fury 2024 - sjezdařův sen
    GT Fury 2024 - sjezdařův sen
  3. DoplňkyRock Shox vylepšil gravity tlumič Vivid
    Rock Shox vylepšil gravity tlumič Vivid
  4. PozvánkyNetopýr Bike Fest oslaví 10 let
    Netopýr Bike Fest oslaví 10 let
  5. Mistrovství světaRakušanka Valentina Holl a Brit Charlie Hatton mistry světa ve sjezdu
    Rakušanka Valentina Holl a Brit Charlie Hatton mistry světa ve sjezdu
  6. DoplňkyNový Rock Shox Boxxer 2024
    Nový Rock Shox Boxxer 2024

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #73 koZa - vloženo: 23.09.2008 v 13:59:13

    total... - Proc vidite, jako urazku fakt, kdyz nekdo konstatuje, ze urcita vykonostni skupina novinářů nema na SP co pohledavat ?

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #72 camel - vloženo: 19.09.2008 v 11:16:57

    Ja myslim,ze kdyby tam UCI ty "zoufalce" nechtela tak je tam mit nebude!A ze kdyz jim UCI povoli jet,tak jim nemuzes vycitat,ze tam jsou!!!
    Bylo velice prijemne prochazet depo ve Fort william a zastavit se na pokec v Rb teamu,kteri tam profesionalne reprezentovali.Skoda ze nebyli v Canberra-chybeli mi tam!!!

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #71 hanz - vloženo: 17.09.2008 v 22:19:52

    kdo delal ty fotky?..jako katalog zablacených kol a špinavých prdelí dobrý ale jako report? Skoro bych si myslel něco o zoufalci, je to moderní.

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #70 rollo - vloženo: 17.09.2008 v 19:39:53

    SP - Nechám stranou výsledky našich jezdců,autor tohoto článku by mohl zkusit osedlat sjezdový bike a zkusit si sjet onu trať za blátivých podmínek sám.Potom teprve může psát něco o amatérství.
    Myslím že by neujel ani čvrtku traťe.
    omlouvám se za chyby v textu

    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #69 FunThomas - vloženo: 17.09.2008 v 14:48:57

    Re: Petr Bureš - V těchto soutěžích, které jste jmenoval, to vpodstatě funguje podobně. Kvalifikace probíhá buď nižšími soutěžemi nebo nutností mít nějaké body do žebříčku (kromě F1 nebo WRC tam je to kromě talentu taky o penězích) - sice se to nedá moc srovnávat, ale pokud toto stanoví pravidla nemáte ze své pozice právo "urážet" závodníky, kteří stanovená pravidla splňují a tudíž se závodu účastní. Pokud člověk nechce koukat na kvalifikaci může se vklidu kouknout až na finále kde už startují ti nejlepší! Opravdu dnes novinařinu může dělat asi každý kdo umí "ťukat" do klávesnice...

    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #68 pter - vloženo: 17.09.2008 v 12:12:38

    a co UCI body ? - Pánové dohadujete se zde kdo má a kdo nemá jet závod SP. To, ale řeší pravidla. Kdo má takovou výkonnost že obdržel ve vybraných závodech potřebný počet bodú, má právo se závodú zůčastnit. Netřeba novinářů k tomu, aby posuzovali, kdo ano a kdo ne. Kdo nemá body nejede, nebo musí být mominován repretrenérem. Takže repretrenéři jednotlivých států nominovaly podle "petana" skupinu utrápených zoufalců.

    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #67 mejk - vloženo: 17.09.2008 v 00:37:09

    Vagner 41.? To tam nemusel jezdit, flakac, zbytek jakbysmet. Tothova? Neznam....

    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #66 Jr. - vloženo: 16.09.2008 v 21:10:47

    Petr Bureš - jak nemá co dělat?dle mně tu "srovnáváte" nebe a dudy...je blbý (kuli narážkám na zaujatost) opakovat čárysova slova, ale jsou bohužel správná... kvalifikace je na závodech pro to, aby oddělila horší jezdce od dobrejch jezdců!do formule se taky nedostane tým s Engem, do NBA se taky nedostane každej tým kterej si zamane-to ale nemá cenu srovnávat.nevim proč hanit lidi, který to prostě zkusí...to sou pro mně ty "dobrý"!když člověk ví že nemá na lepší umístění, ale i přesto to zkusí...většina z těch lidí, které jsi(jste) ve článku mysleli jako ty rádoby profesionály, tak samy dobře vědí že jim to prachy nevynese!jedou to proto, že je to baví a chtěj to zkusit...a mělo by se to brát i z trénigového hlediska-to maj češi jezdit českej pohár na placatym špindlu?závody daj člověku nejvíc, tak proč si to nedát v tom "nejvíc" nejvíc, na SP

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #65 Petr Bureš - Redakce MTBS - vloženo: 16.09.2008 v 15:56:02

    RE: FunThomas - Proč se na turnaje ATP, NBA, nebo NHL nedostane zdaleka kazdy dobry hrac? Proč neni ve Formuli1 200 aut na startu ? Copak si na olympiade mohou zkouset vsichni byť zapaleni sportovci sve vykony? Existuje mnoho vykonostne odlisnych serialu ve vsech sportech i v kolech to tak funguje. Tak proc vidite, jako urazku fakt, kdyz nekdo konstatuje, ze urcita vykonostni skupina nema na SP co pohledavat ?

    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #64 Petr Bureš - Redakce MTBS - vloženo: 16.09.2008 v 15:40:54

    Re : Štěpán Červený - CERW - Souhlasím, že by se to dalo podat rozumněji. Např stejně jako report z Andory : "Na startu v tu chvíli už čekala top osmdesátka elitních sjezdařů a mezi nimi i trojice našich. Nikdo z nich ale nakonec nebyl v cíli se svým výsledkem spokojený. Nejlépe dopadl 51. Adam Vágner, za ním pak s technickými problémy dokončil jako 73. Matěj Charvát a 77. s pádem Vlasta Hynčica."

    Jenomže ono je to tak nějak pořád dokola to samé, že ? Nikdo se nad tím nepozastaví proč ? Tak jsem prostě začal nasazovat během roku stále ostřejší, možná agresivnější formulace víc, než byli mnozí dotěď zvyklí a jak je vidět jediné co se stalo, že se o tom začalo jen s prominutím "kecat". A to nikoliv proč tomu tak je, ale jak je možné, že si někdo vůbec dovolí nazvat věci správným jménem a dotknout nedotknutelných.

    Ne tohle neměl být plnohodnotný nudný report se suchym konstatováním kdo jak dopadl. Tohle byla od začátku jasně myšlená "provokace" která naprosto přesně splnila svůj účel. V principu nebyla vubec cilena proti Kamilovi, ackoliv jsme pouzili jeho slov k dokresleni situace. Paradoxne nebyla mirena ani tak prioritne do řad českých závodníků ale obecně měla kritizovat aktualni situaci systemu SP a pristupu lidi k memu.

    MTBS v tuto chvili, kromě autorskeho blogu nema jinou možnost, kam zařadit tato zamysleni a proto jsem ho připojil k reportu ze zavodu, tak aby byl i v budoucnu dohledatelny jako report ackoliv to 100% report neni.

    A co se tyce Caryse? Ze zajmem jsem si precetl jeho report na 720.cz a nezbývá mi, nez konstatovat, že je to demon, kterej udelal presne to, co udelat mel, klobouk dolu a respekt !!!

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #63 Holovous - vloženo: 16.09.2008 v 11:14:33

    Petr Bureš??? - Největší amatérismus a zoufalství ovšem předvedl rádoby novinář a rýpal pan Bureš, když si dovolil napsat článek o SP! Tohle není fotbal, aby novináři měli pranýřovat sportovce - na rozdíl od fobalu si tohle financují ty "zoufalci" sami a tak může být každýmu hovno potom jestli dojel 105. nebo 180. proč takhle nereješ do maratonů kde jede 3500 lidí a z nich jde 1/2 kopce pěšky!?! Nad tim si tady to vaše MTBS honí péro a píše jak to bylo super.... Proč si neryl do Huříkový, která jela na olympidádu jako hvězda a nakonec vyměkla? Jsi ubohej a nemám pro tebe slov....

    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #62 Jr. - vloženo: 15.09.2008 v 21:40:53

    okem profesinálního prolejzače internetu - no...komedia del arte... Totální amatérismus rádoby profesionálů hledání sama sebe...vcelku vtipné mluvit takhle o kamilovi, který jel večer předtim závody ve 4xu, celou sezónu trénuje 4x, objíždí závody ve 4xu a sjezd je pro něj koníček?no...proč né viď!pokud jsou pro pana P.B. větší hrdinové ti, kdo to ani nezkusí, než ti kteří to sjedou a klidně i na posledním místě, pak už neni každopádně o čem diskutovat...řikal sem si, proč že to všichni poukazují na tenhle článek a podivují se nad výtvorem.teď je mi vše jasné

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #61 Radim Menčík - vloženo: 15.09.2008 v 20:36:01

    Petře - DH sice moc nerozumím, ale článku jsem myslím porozuměl. Také se na mých stránkách snažím pojmenovat, co je výborné, co průměrné a co nestojí za nic. Dál kritizuj co stojí za kritiku a chval, co stojí za pochvalu. Z křiklounů si nic nedělej, také jsem to ustál. Ať se daří.

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #60 Maverick - vloženo: 15.09.2008 v 17:09:16

    pravidlo čislo 3. - petre vis co je pravidlo cislo 3? držet hubu tak se toho příště drž

    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #59 Mahony - vloženo: 15.09.2008 v 13:50:12

    Kucí, - provedl jsem důkladný rozbor článku pana PB a stejně důkladný rozbor této diskuse. Vyplývá z nich toto:

    - na poháru nebylo 200 zoufalců, ale jenom 100. Protože zhruba polovina jela finále a to už jsou smažiči jako prase.

    - na Tour nebo Giru taky nestartuje Franta Vyhul z Hejnic, ale jen světová špička. Světový pohár je bitva nejlepších, kteří si to zaslouží. Ale pokud je semifinále probere, nechme jej všem, i Frantovi z Hejnic, protože může být na kopci se svými idoly a být tak blíž hvězdám. To je motivace pro další trénink.

    - pokud má být MTBS i nadále prestižním serverem, bylo by záhodno držet se uhlazeného slohu, informovat co možná nejpřesněji a neřešit osobní spory. Ty totiž nezajímají nezainteresované čtenáře z řad neodborné veřejnosti. A dobrý novinář přece ví, jak strohý článek oživit hovorovými výrazy, vtipy, sem tam historkou ze zákulisí, že?

    - akreditace mají dostávat jen ti, kdož se tím živí. To je jasné. Když totiž neudělám fotografii, nedostanu zaplaceno a zemřu hladem. Potom bych amatéra s kompaktem nakopal do prdele, že mi leze do záběru. To si prostě amatér musí uvědomit. Ale když si vleze někam na brdek, nebo za stromek a tam si hezky fotí, vůbec nikomu nevadí a ještě si s ním rád pokecám o počasí a kalhotkách Terezky Huříkový.

    - a v neposlední řadě, každý novinář má svůj styl a svůj pohled na věc. Neberme panu PB ten jeho. Vždyť buďme rádi, že se liší. Třeba díky tomu poznáme co je škvár a co dobrá práce. A tak jako někdo má rád holky a někdo eMTýho, stejně tak někdo rád čte píčoviny a druhý zase jen zprávy z ČTK

    hoj

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #58 Tygr - vloženo: 15.09.2008 v 12:44:19

    na to nedá dívat - já bych ten světovej pohár zakázal pro průběžných 20 nejrychlejších páč je evidentní, že maj poruchy vědomí jež způsobují naprosto "nekontrolovaný" průjezdy no brake a je tu riziko, že si něco udělaj... A nejhorší je, že ti ostatní je chcou napodobit a "nekontrolovatelný" průlety se stávaj ještě nekontrolovatelnějšími...

    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #57 Czert - vloženo: 15.09.2008 v 11:54:56

    for Cerw - Hele ČP je trošku něco jinýho než SP nemyslíš? Můj názor ( nemusí se někomu líbit ) je, že svěťák je prostě jen pro ty nejlepší a to bohužel u nás splňujou tak 2 jezdci. Pokud je člověk soudnej tak jede na závody série ISX nebo podobnou sérii a ne se mrcasit na svěťáku kde stejně nemá šanci. A Peťanovi výtky celkem chápu, musí bejt nuda koukat na 200lidí který s tou tratí vyloženě bojujou, to je stejný jak na ČP kolikrát.

    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #56 nazor - vloženo: 15.09.2008 v 11:50:39

    porovnaní - Tak nazory určitě zajimavé, myslím si take že část bude pravda a čast vůbec lidi neví očem mluví. Mě by spíše zajimalo kolik lidi s toho co tu píší jeli někdy nějaký svěťák? Hodně lidi tam jede se svézd bez ambici ,určitě skušenost, pak jsou takový co tam jedou opravdu závodit.Co se týká článku ,tak nejenom Matěj CHARVÁT ale je tu spoutu jezdců co jezdí výborně! Čep,Kotrla,Gergl,Matuš a mnoha dalších. Potom je to otom kolik lidí ma na to finance? Je rozdíl jezdit celý rok po světě a se špičkou a nebo jezdit s evropany a pak s konkurenci se rovnat na ě závodech.Proto si myslím že něž ovlivňovat něco tady radši udělám vše proto abych to ovlivňil.

    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #55 FunThomas - vloženo: 15.09.2008 v 11:46:56

    ....... - A napadlo Vás někdy vážený pane Bureši, že pokud by nebylo amatérů nebylo by ani profesionálů? Kde by pak bylo měřítko kdo je špatný, kdo dobrý a kdo nejlepší? Za svůj názor by se člověk neměl stydět pokud si za ním stojí, ale pokud si za tímhle stojíte tak jste u mě klesl hodně hluboko. Uvědomujete si, že Vaši sledovanost z 99% tvoří právě amatéři, které jste teď urazil! Nemám slov

    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #54 uno - vloženo: 15.09.2008 v 10:06:56

    Amatérismus?! - Mám na to stejný názor jako Czert, svět. poháru by se měli účastnit pouze ti nejlepší, ostatní prostě na to nemaj, bohužel je to tvrdá pravda, ale je to tak! Když z cca 20 startujících českých reprezentantů, postoupí pouze dva, tak je to opravdu nešťastné a někteří bikeři by se měli nad sebou zamyslet!

    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #53 Štěpán Červený(CERW) - vloženo: 15.09.2008 v 10:01:26

    myšlenka - Ahoj Petře. Je mi líto lidí, které jsi označila jako "zoufalce" ale na jednu stranu to chápu, ale stejně by se to dalo podat rozuměji. Ale hlavně se chci pozastavit na tím co si napsal o Čárysovi. Na začátku diskuse si napsal, že je to jenom přátelské pošťuchování dvou "bulvárních mediálních kamarádů" ale v zápětí říkáš že jste komereční server a jako takový by jste ale měli i vystupovat, nemyslíš? A další co mě zaujalo je to, že se tu objevil názor, že má jezdit jenom špička na SP ale SP je závod jako ČP ale vyší úrovně a na ČP taky může kdo chce. Špička národů přece jezdí na MS kde se jede za svůj stát. Toť můj názor a doufám že mi odpovíš. Díky CERW

    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #52 Petr Heinik - vloženo: 15.09.2008 v 09:40:18

    To Petan - Petane, ja uz ani nedoufal. Dekuji.

    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #51 Boris - vloženo: 15.09.2008 v 00:59:01

    Jde nám o peníze co? - Tohle se vám povedlo, sledovanost musí konečně lítat v "černých" číslech. :) Nic to ovšem nemění na tom, že to není kvalitou článku. Článek je asi taková sračka, jako když se řekne, že když se jedna nejmenovaná česká zpěvačka vdává, tak je to svatba alkoholiků a vytisknou to deníky s kterýma by si soudný člověk ani nevytřel řiť. Jestli chcete vydávat "bulvár", tak to dělejte jako Čárys, u něj se to dá číst a nikoho neuráží. Na seriózní server plný profesionálů si hrajte někde jinde. U spousty reportů okolo DH a 4x máte faktických chyb, že bych se za to musel stydět to jenom napsat, natož vydet tohle veledílo.

    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #50 Czert - vloženo: 14.09.2008 v 22:48:40

    souhlas - I když to bylo napsaný hodně necitelně, tak souhlasim, na světovym poháru by měli bejt opravdu jen ti nejlepší z každý země a ne si z toho dělat pouťák.

    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #49 tomaass - vloženo: 14.09.2008 v 22:45:14

    PB: vždyť ty jsi jenom nosič vody!

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #48 Radek / etbikez.com - vloženo: 14.09.2008 v 22:39:02

    Máme s Čárysem už vymyšlenou takovou kachnu, že ji ani ty netrumfneš:o)

    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #47 Petr Bureš - Redakce MTBS - vloženo: 14.09.2008 v 21:47:30

    RE: eMTý - Kluku ja te mam rad ze vsech tech zoufalcu uplne nejvic, protoze ty si na to presne kapnul. Dyk ja prece chci jen vyvolat nejake emoce, protoze jen tak se snad obcas nekdo vubec zamysli nad tim, co tu na MTBS vlastne piseme a proc. Mimochodem moje funkce na svazu je opravdu neplacena, stejne jako byla ta Martina Pulpana, jenomze ja jsem si na rozdil od neho nenauctoval 40 tisic rocne na cestacich a naopak do toho investuju svuj benzin a cas uplne bezelstne. Takze se pak holt musim zahojit na bulvaru. Mimochodem, vis na co jsme prisli cestou ze Schladmingu ? ze udelame na MTBS bulvarni sekci ve ktery budou jenom samy kachny a jelikoz tohle umim uplne nejlip ze vsech, tak budu samozrejme jejim sefem. A to myslim smrtelne vazne !!!

    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #46 eMTý - vloženo: 14.09.2008 v 21:24:53

    no nevim - pb:nejdřív jsem ti chtěl napsat, že tohle se ti teda jako úplně nepovedlo, ale po hlubší úvaze jsem dospěl k názoru, že to vlastně všechno děláš pro zvýšení sledovanosti MTBS a tím možnosti nasadit vyšší ceny za reklamní banery. To sice děláš pro své osobní obohacení, ale zase mě uklidňuje fakt, že tyto peníze vracíš do DH svou intenzivní prací v tak špatně ohodnocené funkci člena komise MTB...ale prosím, zkus si aspoň hlídat stylistiku(druhá věta, máš tam dvakrát během dne...) a překlepy, ať nevypadáš jako hlupák.

    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #45 tomaass - vloženo: 14.09.2008 v 20:08:53

    já bych si chtěů přečíst tu "ostřejší" verzi

    odpověz na tento komentář
  30. avatar
    #44 bufIIk - vloženo: 14.09.2008 v 19:59:43

    Můj názor - Tak kritizovat klidně, ale navíst se takovyhmle způsobem do lidí, kterym to nevyšlo nebo nejezdí jak Hill je fakt hnusný. Nadruhou stranu většina komentářů je asi moc hrocená, ale myslim že je to zasloužená odplata! Chybovat je lidské, ale doufám že se za to mtbs omluví a už se to nestane, tak ať to nějak ustojíte.

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744