Umíte vyměnit duši?

Znáte to. Vyjedete si v klidu na projížďku a po pár kilometrech prorazíte duši. Podívejte se na videoinstruktáž, jak si v takovéto situaci poradit. Užitečné rady vám dá účastník olympijských her 2000 a 2004 Radim Kořínek.

Toto video je prvním ze série podobných. Už 16. května se můžete těšit na další díl, kde vám Radim poradí, co s přetrženým řetězem. Sledujte stránky týmu Česká spořitelna-Specialized.

10.05.2011 - Technika - autor: TomasGladis - 8698x
Zapojte se do diskuze

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #10 Marian - vloženo: 11.05.2011 v 23:21:44

    Ja som nekritizoval. Len to nejako neladilo. Pre zacinajuceho cyklistu, co by sa chcel opravu defektu naucit, to video az tak dokonale nie je. Ja osobne by som odporucal nafukat staru dusu so zachovanim pozicie v akej bola v kolese. To by dalo dost pribliznu poziciu, kde sa defekt stal. Co sa tyka plastov, specialized su lahko zhoditelne za pomoci ruk. Inak vo vseobecnosti zalezivo na kombinacii rafu a plastu, niekedy to moze vyustit v pekelnu kombinaciu.

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #9 jjj - vloženo: 11.05.2011 v 17:21:02

    odpověď na pvc — #8 Jooo, ten je nejvííc! :D

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #8 pvc - vloženo: 11.05.2011 v 16:11:57

    A po radesovi je jako up next Monty Pythoni Bicycle Repairman http://www.youtube.com/watch?v=U01xasUtlvw Povedene :)

    1. na tento komentář reaguje jjj — #9
    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #7 jenikmar - vloženo: 11.05.2011 v 14:32:29

    odpověď na rosta — #5 A co máš za ráfky? Ralphy jdou třeba z Mavicu v pohodě, zato na DTčka jsem je bez montpák nedal... Taky záleží na tom jestli máš ráfky dušové nebo tubeless. Podle mne to chce ozkoušet na tom co zrovna máš a podle toho montpáky vozit nebo ne. Já osobně mám v podsedlovce duši, lepení, plastové montpáky a nářadíčko. Těch pár gramů navíc mne nezabije, jediný kde to sundavám jsou závody xc...

    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #6 Broňa - vloženo: 11.05.2011 v 10:06:36

    U dušových ráfků je to pohoda, takhle sundat plášť jen v rukách a zase nahodit zpět. Ale zku zkuste to s bezdušovým ráfkem, třeba sh XTR/XT. Bez mont pák jste ztraceni a to nadobro :)))

    1. na tento komentář reaguje petr — #
    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #5 rosta - vloženo: 11.05.2011 v 09:41:59

    nevim jaky mate zkusenosti otatni, ale za nekolik let co mam Schwalbe NN/RR se mi jeste snad nepdarilo to sundat bez pouziti montpak

    1. na tento komentář reaguje qjetak — #7
    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #4 farfyx - vloženo: 11.05.2011 v 09:06:15

    no, zkuste trošku míň kritiky :)..tu duši tam třeba nenechali a když jo, tak většina z vás by ji snad vzala zpátky :) A co se týče "závodu nebo normální vyjížďky", tak člověk to chce asi vždycky vyměnit co nejrychleji,vlastně ani neznám jiný způsob, než je na videu. Podle mě je video fajn :)

    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #3 Drb - vloženo: 11.05.2011 v 07:57:35

    Kdyz jsi schopen dusi privezt, nechapu, co brani ji take odvezt. Zavod nezavod. Ostuda.

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #2 Marian - vloženo: 10.05.2011 v 23:53:28

    Skoda, ze mini clanok hovori o beznej vychadzke na bicykli, ale video uz je demonstracia ako opravit defekt pri zavode. Ak sa teda nemylim.

    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #1 skvedo - vloženo: 10.05.2011 v 23:14:37

    A píchlou duši nechám ležet v lese. To možná při závodě, kdy trať prochází a pak uklidí, ale takhle fuj.

    Pokud není díra hodně malá, tak se po vyndání a nafouknutí dá díra na duši najít a můžu pak zkontrolovat přímo konkrétní místo v plášti (nebo 2 možné).

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744