Uživatelský profil

vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.

Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.

Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.

Váš tým MTBS.cz

petan

Moje fotoalba

NázevZaloženo
Změna
KategorieFotek
Hodnocení
Norco Range 2017
23.02.17
23.02.17
Technikafotek: 38
Ghost Kato FS 2
23.02.17
23.02.17
Technikafotek: 29
CTM Zephyr Pro
22.02.17
22.02.17
Technikafotek: 26
Cannondale F-Si Carbon 3
21.02.17
21.02.17
Technikafotek: 23
Trek Boone 7
17.02.17
17.02.17
Technikafotek: 33
Felt Edict FRD
16.02.17
16.02.17
Technikafotek: 34
GT Sensor Comp 2017
15.02.17
15.02.17
Technikafotek: 30
Author Magnum 29
13.02.17
13.02.17
Technikafotek: 26
Pivot komponenty 2017
13.02.17
13.02.17
Technikafotek: 33
Garmin Edge 820
09.02.17
09.02.17
Technikafotek: 5

Články na blogu

NázevČasKomentářůPoslední
Na otočku do USA kvůli Cannondale17.06.2010 14:54:04419.06.2010 16:13:38
Bez krize i televize?08.02.2010 10:00:000
Novoroční projev trošku později01.02.2010 13:00:00103.02.2010 00:52:42
Dvacet let od revoluce17.11.2009 07:46:00819.11.2009 14:15:47

Moje komentáře k článkům

KomentářDatum
Ať je i pro vás rok 2017 rokem šťastným

odpověď na Honza S. — #1 Děkujeme :-)

31.12.2016 20:37:03
Kdo s kým a proti komu, aneb jaká je budoucnost koncernů?

odpověď na erik_cely — #4 Toto je zajímavá otázka. Osobně si pamatuju, když před více jak dvaceti lety závodil na kole Raleigh John Tomac. Od té doby si značka ovšem prošla mnoha změnami a přiznám se, že současný stav byl i pro mne s otazníkem. Nicméně když se podíváte na dva zcela rozdílné weby http://www.raleigh-bikes.de a http://www.raleigh.co.uk tak zjistíte, že v jednom připadě jde o převážně produkci citbiků a elektrokol a v druhém případě o dětské biky a lowcost kategorie levných kol, což reprezentuje skutečnost, že značka Raleigh má dnes opravdu dvě tváře a každá z nich patří jinému majiteli. Je to zvláštní, ale je to tak.

30.10.2016 18:49:14
Kdo s kým a proti komu, aneb jaká je budoucnost koncernů?

odpověď na voska — #7 Ano, z pohledu tohoto článku v souvislosti s označením malý výrobce si myslím že je podobné číslo zcela relevantní. Pokud vím, tak žádná ze značek, kterou jste zde jmenoval do tohoto označení nespadá, protože jejich produkce je výrazně vyšší než uvedené číslo, byť v porovnání třeba s Meridou jsou to opravdu velice malí hráči v rámci globálního trhu. Navíc většina značek produkujících padesát a více tisíc kol ročně si již může dovolit investovat do výroby vlastních rámů ať již hliníkových, nebo karbonových, o čem zde ostatně velice často v případě jak Kellysu, tak Authoru píšeme, takže vaše slova zde vás jen usvědčují z neznalosti daného tématu a jsem velice rád, že jsem tímto mohl přispět k rozšíření vašich obzorů. Hlavně ať vám to šlape!

  1. na tento komentář reaguje aladin — #10
30.10.2016 18:33:18
Kdo s kým a proti komu, aneb jaká je budoucnost koncernů?

odpověď na voska — #5 Možná se dá text vyložit i tak jak jste to udělal vy, nicméně většina čtenářů ho myslím pochopila správně. Debatovat o tom co, nebo kdo je "druhořadý" výrobce a kde je hranice mezi malými a velkými výrobci klidně můžeme, ale to je otázka z jaké strany se na to budeme dívat. Toto je možná téma na samostatný článek, protože by se do diskuse mělo pak doplnit také kdo má opravdu vlastní továrnu na výrobu rámů a kdo je musí objednávat. Vzájemných vazeb v tomto ohledu by bylo daleko více než v rámci oficiálních koncernů, ovšem najít zdroj, který by vyzradil kdo opravdu kde a jaké modelové řady vyrábí v podstatě nejde, protože to si mnoho firem drží pod pokličkou a pokud nezajedete přímo do konkrétních továren na Taiwanu, abyste se podíval jak a co tam vedle sebe leží, tak není moc šancí jak se to dozvědět. Jinak si myslím, že malý výrobce je takový, který vyrábí řekněme do 30 tisíc kol ročně. Mezi nimi jsou pak samozřejmě garážovky s produkcí třeba stovek, nebo jednotek tisíců rámů za rok a na ty se samozřejmě inkriminovaná věta také nevztahuje.

  1. na tento komentář reaguje voska — #7
28.10.2016 11:25:45
Chladná rozlučka se sezónou - ČT Author Cup 2016

odpověď na zirecek — #1 Není to ani poprvý ani naposled co to někdo jel na silnici resp. krosce.

10.10.2016 19:33:40

Moje příspěvky ve fóru

PříspěvekDatum
Superior xp929

Odstraňovat takovouto vadu není bohužel moc jednoduché. Záleží dost na tom, jestli se zvuky ozývají spíše zepředu, nebo zezadu. Konkrétní zkušenost se SUPem nemám, ideální by bylo dostat na bovden kousek např pěnové izolace, které by zvuky utlumila.

13.04.2016 05:03:23
cannondale jekyll - DYAD RT2 - nastavenie tlmica

http://www.foxracingshox.com/fox_tech_center/owners_manuals/09/custprod/content/shoxtopics/dyadrt2.html

  1. na tento komentář reaguje macricardo — #2
12.03.2012 12:37:05
Vape

Máš na mysli nějaký konkrétní kus?

28.01.2011 06:23:11
Nespravedliví rozhodčí v Krupce

odpověď na Jiri Knap — #1 Ano, to je jedna strana mince, druhá strana mince byla aktuální dopravní situace na místě, kde lidi, kteří byli zvyklí, že jsou za 7 minut od cíle na startu, najednou museli neplanovaně colou cestu nahoru absolvovat za doprovodným vozidlem závodu a nikoliv jejich zaviněním jeli na start bezmála půl hodiny.

To, že následně nestihli start, byl sice fakt, ale k důvodům možná mohlo být přihlédnuto. Někteří se s verdiktem startovního rozhodčího smířili, jiní vymysleli způsob jak ho obejít a nahlásili, že měli technický defekt a potřebovali ho na místě opravit. Kdo znal pravidla a rychle se v nich zorientoval, dostal šanci, kdo nikoliv, měl smůlu.

  1. na tento komentář reaguje Jiri Knap — #4
25.05.2010 06:09:41
Král cyklistiky 2004

Toto je archivní téma, které odpovídá datumu jeho vložení v roce 2004. Nicméně pokud byste se i k němu chtěli vyjádřit nebudeme vám bránit :-)

09.05.2010 15:55:35

redakční systém | ISSN 1803-5744