Uživatelský profil

vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.

Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.

Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.

Váš tým MTBS.cz

haspe

Moje fotoalba

NázevZaloženo
Změna
KategorieFotek
Hodnocení
Nemáte žádné fotogalerie.

Moje komentáře k článkům

KomentářDatum
TEST: Niner Air 9 Carbon "Fatroad"

Ty hydraulické brzdy jsou trochu úlet. Jedna je o 25 g těžší než fajnový Avid BB7, který je i levnější. Hydraulika má navíc snad jen automatické doladění při opotřebení desek. Má to nějaké další výhody? Nevěřím že to brzdí lépe. Páka má stále stejný chod, vedení je stále stejně měkké.

  1. na tento komentář reaguje Mářa — #2
29.11.2014 17:55:58
Toi Toi připravil pro MS v Táboře bezpečné plůtky

Špičkový cyklista, který se honí po kamenech mezi stromy se nechá rozhodit plotem? No tak to potom nevyhraje. Stejně tak když se namotá na strom nebo kámen v lese. Budeme odstraňovat i kamen? Narovnávat stromům kořeny, aby nerostly do tratě? Vysoušet kaluže aby závodník neuklouzl?

Nové, vyhnuté ploty jsou dobré, mají smysl, ale nedělal bych z toho aféru. Chceš jet rychle, vyhrát, jdeš do rizika. To je na každých závodech stejné.

Co to je za řeči, že kdo nechce jít do spurtu dostane čas jako výtěz? To je asi špatně napsané, jinak to nedává smysl. Ty co by spurtovali by byli co, předvítězové? :)

  1. na tento komentář reaguje trance28 — #3
25.11.2014 22:30:57
TEST: Maxbike EVBike

Plkám o tom, protože mě elektrokola živý. Díky tomu také vím, o čem píšu.

750W ani 500W se v Čr neprodává, pokud víte kde, řekněte mi, třeba si jeden koupím. Ano, zřejmě si to můžete na vlastní pěst objednat v Číně. Torzní snímač k tomu jednoduše nepřiděláte. K nábojovým motorům Bafang ano, tam dáte střed se snímačem, pokud ho tedy umí řídící jednotka. Ostatně dovybavovat to torzním snímačem a novým převodníkem by bylo neekonomické. To si rovnou můžete pořídit lepší a dražší sadu, která tyhle věci už má. Kouzlo tohoto systému je v nízké ceně.

07.10.2014 21:38:09
TEST: Maxbike EVBike

odpověď na haspe — #1 Na kole s hydraulickými brzdami a středovým pohonem 8Fun ani standardně brzdový odpojovač zapojit nelze.

  1. na tento komentář reaguje trance28 — #5
04.10.2014 13:12:02
TEST: Maxbike EVBike

Tento systém pohonu má jistě své místo na trhu. Nabízí zajímavý poměr výkon/cena a relativně dobré jízdní vlastnosti. Montáž na kola do 15000 Kč (MOC) je smysluplná.

Nicméně rád bych se vyjádřil k několika, podle mne, mylným informacím uvedeným v tomto článku.

1. V první části článku píšete:"změna převodů probíhá automaticky uvnitř motoru" To je nesmysl. Za motorem je sice převodovka, ale nedochází v ní ke změně převodového poměru.

2. Nevytvářejte, dojem, že lze běžně pořídit výkonnější verzi. Jiná verze než 250W není zatím v ČR v prodeji.

3. Páčka, tzv. akcelerátor nezvyšuje výkon na dvojnásobek. Lze jím regulovat výkon. A myslím, že i aktivovat pohon bez šlapání.

4. Sada nestojí "15500,- Kč s 11Ah baterií", jak píšete, ale bez baterie. Tedy je to cena za motor, kabeláž a ovládací prvky. Cena kompletu s baterií je podstatně vyšší.

5. 46 zubů je pro MTB příliš velký převodník.

6. Že stejně jako u jiných středových motorů systém snímá otáčky šlapání a otáčky zadního kola je nesmysl, protože ostatní středové motory jsou řízeny i podle torzního snímače, tedy podle síly, kterou zabíráte.

7. Vaše praktické srovnání s Boschem je přesný opak skutečnosti. Bosch vás nikam netlačí, nemá tendenci zrychlovat, jak píšete. Protože je řízen silou vašeho záběru, nezrychluje pokud nezabíráte a točíte jen zlehka. Naopak tento 8Fun/Bafang nemá řízení torzí, takže má tendenci zrychlovat, protože prostě neví, jakou silou zabíráte. Jízda s vyspělejšími systémy řízenými torzí bude vždy plynulejší a úspornější než se systémy řízenými jen otáčkami klik. Někomu sice torzní řízení nevyhovuje, a upřednostní jednodušší systém, ale takhle to funguje.

8. Kromě plechového převodníku s plastovým krytem, čtyřhranné osy většinou dojde i k namontování systémové brzdové páky se snímačem pro odpojení pohonu. Brzdové odpojovače, které jsou u systémů s torzními snímači naprosto zbytečné, sice namontovat nemusíte, ale pak vám motor vypíná podle snímače šlapání, tedy s prodlevou, ne okamžitě. Což může být i trochu nebezpečné. Navíc, když tuto páku (8Fun používá jen jednu) nenamontujete, zůstane vám za rozbočovačem vyset jeden kabel. To naštěstí vyřeší decentní omotání izolačkou a přichycení k druhému kabelu.

  1. na tento komentář reaguje haspe — #2
  2. na tento komentář reaguje bikedoctor — #7
04.10.2014 12:29:47

Moje příspěvky ve fóru

PříspěvekDatum
Dosud žádné příspěvky.

redakční systém | ISSN 1803-5744