Kellys Mystery

Dnes vám představíme základní karbonový model slovenské značky Kellys...

Autor: Petr Bureš
Kellys Mystery

Kellys. Mnohými vyzdvihován, mnohými naopak zatracován. Značka, která si dlouhodobě drží velmi dobrý poměr ceny a výkonu a zákazníky láká na většinou pestrobarevné kombinace udělala v posledních letech velký krok dopředu.

Oním velkým krokem bylo loni představení nových karbonových rámů, které si značka sama vyvinula, a které nasadila na své špičkové hardtail XC modely. O rok později, to jest letos, nabízí Kellys hned pět modelů postavených na těchto rámech a Mystery je z nich nejlevnějším, to jest základním modelem.

iCAD HT Carbon Composite, tak celým názvem označuje Kellys materál, ze kterého je rám vyroben. Mimochodem Mystery dostalo pro letošní rok zcela nový design postavený na kombinaci černé a žluté. Celek je navíc zabalen ve slušivém matném laku, který sice co do praktičnosti nepatří k nejvyhledávanějším, ale parády udělá spoustu. "Vosí" design je doladěn do detailu nejen co se rámu týká, ale také u doplňků, zkrátka a dobře na první pohled povedený bike.

Na pohled druhý zaujme masivnější středová pasáž s tapered hlavovku a rovněž tak ladně nadesignované zadní patky. Zajímavě pojat je také zpevňující můstek zadní vidlice a tuhost kola zajistí bezesporu také masivní středová pasáž.

Přečteno - 49625x Tagy: kellys karbon tech2013
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. PozvánkyDokument "Magoři na kole" míří do kin
    Dokument "Magoři na kole" míří do kin
  2. Tech newsEnve snížilo cenu i váhu svých prémiových karbonových kol
    Enve snížilo cenu i váhu svých prémiových karbonových kol
  3. PozvánkyDalší ročník Festivalu cyklistiky u Štěrby - tentokrát spojený s Výprodejem 1x v roce.
    Další ročník Festivalu cyklistiky u Štěrby - tentokrát spojený s Výprodejem 1x v roce.
  4. TechnikaFotogalerie: Kellys 2025
    Fotogalerie: Kellys 2025
  5. Tech newsKellys novinky 2025
    Kellys novinky 2025
  6. Testy - RecenzeTEST: Trek Procaliber 9.7 AXS Gen 3
    TEST: Trek Procaliber 9.7 AXS Gen 3

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #28 aladin - vloženo: 14.06.2016 v 06:03:54

    odpověď na citak — #27 Všude jinde jsou mechanici šikovní, práci udělají dobře, rychle a odborně a v Eurobike se s ní perou? :-) Tak tam s kolem raději nikdy! Tak snad to zvládnou, když si tam dáš kolo. Kdyby to nezvládli, dej si kolo po nich opravit jinam.

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #27 citak - vloženo: 13.06.2016 v 20:58:06

    Já věděl proč jít do Kellyse, skvělý kolo se vším všudy za přijatelnou cenu. Doufám, že se s tím servisáci z eurobiku v případě nouze zvládnout poprat.

    1. na tento komentář reaguje aladin — #28
    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #26 antony - vloženo: 02.02.2016 v 11:56:47

    odpověď na ltm_cz — #25 Ano, Kellys je výborné kolo na začátek nebo jako cesťák. S tím souhlasím :-)

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #25 ltm_cz - vloženo: 02.02.2016 v 09:40:55

    Hošani, Kellyse jsem jezdil dlouho (Majestic) a myslím , že to bylo supr kolo na začátek ... stále slouží jako brutální cesťák.

    Nicméně u tohoto kola mě chybí vnitřní vedení lanek. pod tou rámovou trubkou to vypadá dosti hrozně :) ,alespoň zakrýt do bowdenů (inspirace pro vývoj :) )

    1. na tento komentář reaguje antony — #26
    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #24 Michal2015 - vloženo: 29.01.2016 v 11:05:40

    odpověď na klepi — #23

    klepi:

    Mám stejný problém jako ty.. ale model SABOTAGE.. Stejné problémy, taky musím měnit drahé ložisko každý rok 1-2x ..

    Jsem zvědav jak se k tomu Kellys postaví. NIKDY jsem toto nemusel u jiných kol řešit. Zakoupilo se prostě jednou hlávko a to jsem měl xxx let. Nikde tam voda netekla.. nebo nedostávala se..

    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #23 klepi - vloženo: 07.01.2016 v 16:10:08

    Mám rok výroby 2012 (mystery)a pravidelné potíže s hlavovým složením - pravidelně musím měnit spodní integrované ložisko 2x sezonně (dle toho jak moc promoknu). Ložisko se stává díky vlhkosti zcela nefunkční - což je logické, ne však v takovém to intervalu ...Kroutí hlavou i servismani.

    Má někdo podobnou zkušenost

    1. na tento komentář reaguje Michal2015 — #24
    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #22 jetty - vloženo: 22.04.2013 v 08:32:17

    Na Kellys mystery se budu letos vozit celou sezónu. Co se týče rámu, paráda, hezký, zajímavá kombinace barev, osazení kola je pro mě ideální. Dlouho jsem vybírala a nakonec jsem se rozhodla pro Kellys, mohu jet doporučit. Snad to bude pro mě úspěšná sezóna. I přítel bude jezdit na kellysu, ovšem na Sabotage. Snad bude spokojen jak já.

    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #21 Tesko - vloženo: 19.04.2013 v 09:25:40

    Ten rám mi silně připomíná starý Haibike: http://jizdni-kola.heureka.cz/haibike-light-rc-2011/galerie/

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #20 Ota Zima - vloženo: 19.04.2013 v 08:34:10

    Kellys jezdím letos nově a co se týče silničky (stejný materiál rámu) jede parádně. Odjezdil sem hodně kol a hodně rámů, a tohle řadím hodně vysoko. Perfektně to vede stopu, je stabilní i ve vyšších rychlostech a komponentová skladba na jedničku (silničky). Na bika čekám, ale očekávám stejný komfort a spokojenost.

    btw... kašlete na blbosti a vemte radši kolo a jeďte se ven projet...

    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #19 Boro - vloženo: 18.04.2013 v 10:36:14

    hezke, hlavne si to uzit

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #18 KOLP - vloženo: 18.04.2013 v 08:48:11

    potrefená husa....

    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #17 Tomass - vloženo: 17.04.2013 v 20:56:18

    Velmi rad se k tomuto prihlasim. Jmenuji se Tomas Stratil a jsem velmi hrdy, ze se mohu temer 15let podilet na uspechu znacky Kellys nejen v CR. Od roku 1991 prosel Kellys od dovozu kol az po vlastni vyvoj, prumyslovy i graficky design. Zacali jsme s pujcovnou a nyni zamestnavame v celé Evropě cca 120lidi Kdybyste delali v cyklobusinessu, tak se mnozi, stejne jako ja, budete mnohdy smat nad katalogy a weby ruznych znacek, kde cely vyvoj je postaven pouze na marketingu, fotografovi a dobrem grafikovi, ktery aplikuje firemni design mnohdy na open product ramy. Co je pro nas nejduleziteji, jsou spontalni reakce uzivatelu, kterym stoji za to si najit nas web, email adresu a napsat nam dekovny a pozitivni email. Toto je pro nas dalsi motivace jit dal. Samozrejme je to stale business, ale kdyz je zakoncen spokojenosti a radosti uzivatelu, tak vas to vnitrne tesi, ze jste soucasti teto spokojenosti. Na zaver chci rict, ze vzdy budou fandove nasi znacky, ale i Ti, kteri nas nemusi, coz si myslim neznamena, ze by nas meli ihned pomlouvat trochu nevychovanym stylem.

    Tomas Stratil, KELLYS BICYCLES CZECH REPUBLIC s.r.o.

    PS pro nechapave: Mystery je zakladni model na carbon ramu, pokud chcete lepsi komponenty a vahu, tak se podivejte na nasledujici modely Mobster, Raptor, Hacker, Sabotage :-D

    1. na tento komentář reaguje FIK — #
    2. na tento komentář reaguje FIK1 — #
    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #16 soutra - vloženo: 17.04.2013 v 19:41:53

    Kdo je z Kellysu a píše sem do té diskuze ať se přihlásí:)

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #15 hanzi - vloženo: 17.04.2013 v 18:25:43

    odpověď na hanzi — #14 Omlouvám se - samozřejmě 2012 :-)

    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #14 hanzi - vloženo: 17.04.2013 v 18:24:23

    odpověď na adam.kratky.5 — #9 Bohužel jsem v článku marně hledal hlášky, které tě tak strašně pobavily. Naopak autor jednaznačně píše: "...kolo dělá rám a rám tu rozhodně závodní máme". Další citace: "Pravda, v pár věcech budeme mírně limitováni funkcí, potažmo hmotností..." - čili se přesně shoduje s tebou. Tak v čem je problém? Rám je skutečně stejný jako má nejvyšší model Sabotage - pokud by někdo snad pochyboval o jeho závodním využití, stačí připomenout, že ho už druhým rokem jezdí Michal Bubílek (mimo jiné druhý v Českém poháru 2013 a dvanáctý na ME 2013).

    1. na tento komentář reaguje hanzi — #15
    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #13 douša - vloženo: 17.04.2013 v 15:52:58

    Jak jistě víš jedná se o slovenskou firmu. Na vývoji spolupracuje řada odborníků a fakt to není žádná sranda. Formy jsou neskutečně drahé.Právě tím vývojem se Kellys neřadí mezi lokální značky. Má za sebou nějakou dobu na trhu a taky jsme je dříve neprodávali. Značka prošla nějakým vývojem a dnes si myslím dělá fakt dobrá kola. Nikoho tady nelámu do Kellysu, jenom se snažím uvést věci na správnou míru. My jsme spokojeni,jak s prodejem tak i na závodech. Stav se v Bikeranchi na kafíčko a můžeme o tom pokecat

    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #12 zertos - vloženo: 17.04.2013 v 15:00:52

    odpověď na douša — #11 a kdepak Kellys má ten svůj vývoj? :)

    1. na tento komentář reaguje dousa — #
    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #11 douša - vloženo: 17.04.2013 v 14:11:11

    Rámy i celá kola od Kellys používáme v týmu. Panuje s nimi obrovská spokojenost(jak silnice,tak biky).Firma je sama vyvinula a vyrábí je stejná fabrika, která dělá třeba namátkou rámy pro Specialized a další světové značky.Jinak Kellys prodává do 24 zemí a určitě se tedy nejedná o nějakou malou značku.

    1. na tento komentář reaguje zertos — #12
    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #10 Honza Hašek - vloženo: 17.04.2013 v 12:35:42

    odpověď na adam.kratky.5 — #9 odpověď na adam.kratky.5 — #9 Pokud resis vahu, tak si prohazis par komponentu, nejdulezitejsi je, ze zakladem je super lehky a tuhy ram (stejny jak u top modelu), zbytek je na tobe ;-)

    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #9 adam.kratky.5 - vloženo: 16.04.2013 v 23:30:47

    hele nic ve zlem, ale nekolik hlasek v clanku me fakt pobavilo:

    temer zavodni Karbon s 11,38kg??

    temer zavodni karbon osazeny napr. trojtacem M552, brzdami Elixir 3 (o tom jak elixiry blbe brzdi se vypravi temer legendy),?? atd.

    a konecne - skvele komponenty barevne sladene s designem kola - FRK stribrne kliky! :-))

    no a cena - za ty prachy koupite Superiory, 4ever (lokalni znacky).. vesmes kola, ktera jako celek davaji smysl

    1. na tento komentář reaguje Honza Hašek — #10
    2. na tento komentář reaguje hanzi — #14
    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #8 MartinJ - vloženo: 16.04.2013 v 22:28:28

    Mě se toto kolo moc líbí, ještě více však zaujalo přitelkyni, již delší dobu vybíráme nové kolo a nakonec padne asi volba právě na Kellys Mystery. Myslím si, že za ty peníze je dobře osazené. Tato barevná kombinace je vážně super.

    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #7 Mikee - vloženo: 16.04.2013 v 18:16:57

    easy easy,.. proc se prat.. kolo hezke, pocasi taky, za chvili budou kocky v minisuknich.. ja nikde nevidim zadny problem:)

    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #6 dodo - vloženo: 16.04.2013 v 18:01:21

    odpověď na Matus — #4 Jsi opravdu tak prostoduchý nebo to jenom hraješ? Chápu, že v internetových diskuzích se realizují různé existence, ale tohle je fakt hodně.

    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #5 Tomass - vloženo: 16.04.2013 v 17:33:48

    Osadit kolo kompletnim XT je jednoduche, ale asi ne za tuto cenu. Na zacatku bylo receno, ze se jedna o zakladni model pro toho kdo chce sportovni-zavodni ram s dostacujicim vybavenim k ucelu pouuziti kola. Komu nevyhovuje, tak si vybere z dalsich 4 modelu. A reci o tom, ze to neni nase geometrie, original prumyslovy i graficky design nas neurazi, jelikoz o tom nic nevite a jen placate nesmysly. A pokud najdete nekde tedy kopii naseho ramu, tak nam prosim zaslete informaci, at zahajime prislusne kroky :-) Radeji sednete na kolo a bezte si ven provetrat hlavu, je tam krasne a mozna vam to pomuze.

    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #4 Matus - vloženo: 16.04.2013 v 14:24:39

    V clanku sa niekolkokrat pise, ako si Kellys sam veci dizajnuje a vyraba. Dizajn (farby) je opajcnuty a absolutne neoriginalny. Rad by som vedel, ci sa ram nejak lisi od masovej produkcie. Nemyslim, se ze je v dnesnej dobe pre minipredajcu ako Kellys robit nieco na vlastne triko, ked uz to cinania maju v sufliku vymyslene.

    1. na tento komentář reaguje dodo — #6
    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #3 Broňa - vloženo: 16.04.2013 v 11:44:48

    odpověď na čumil — #1 No, ta skladba těch komponentů je vůbec nešťastná. Ať už tím přehozením SH/Sram, tak barevným vyvážením. No děs...

    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #2 Michael Šimek - vloženo: 16.04.2013 v 11:35:08

    Moje shimano skvele radi, takze ja v tom problem nevidim

    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #1 čumil - vloženo: 16.04.2013 v 11:16:07

    Každej ví, že Shimano skvěle brzdí a Sram skvěle řadí,,,,, kterej vůl to osadil přesně obráceně?

    1. na tento komentář reaguje Broňa — #3
    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744