Francouzská firma Moustache, patřící k těm mladším na trhu, letos mění české zastoupení a s ním také ambice výrazně posílit svůj podíl na trhu s elektrokoly...
Nejprve si řekneme pár slov o Moustache. Jestlipak víte, co ve francouzštině znamená Moustache? Knír. Těžko říct, co tím chtěla dvojice zakladatelů říct, nicméně pokud zavítáte do výrobního závodu firmy, většina mužského osazení prý knír nosí. Tohle označení se ujalo proto, že knír svým tvarem kopíruje tvary cyklistických řídítek a jelikož první historický model biku byl postavený právě na speciálně nadesignovaných řídítkách, dá se to brát jako znamení nebo symbol spojený se značkou Moustache.
Všechno začalo před deseti lety, kdy se potkali dva lidi, Greg a Manuel, jejichž zájmy a záliby se natolik prolnuly, že se rozhodli, že budou vyrábět elektrokola. Nechceme jezdit autem do práce. To byla jejich hlavní společná vize, a proto první navržená elektrokola byla ta městská a cestovní.
Jak čas postupoval a nároky zákazníků rostly, začala se postupně rozrůstat také nabídka firmy. Jinak abych nezapomněl, Moustache se řadí mezi firmy, které dnes vyrábějí pouze a výhradně elektrokola postavená na pohonech Bosch. Nenajdete zde levné modely ani alternativní pohony jiných značek. Na druhou stranu nabídka pro letošní rok už čítá 65 modelů a pokrývá opravdu širokou škálu dvanácti modelových řad od cestovních přes silniční až po enduro celoodpružené ebiky.
Loni v létě Moustache otevřelo novou továrnu, která vznikla kvůli rostoucí poptávce po jeho kolech. Leží ve Francii, pracuje v ní zhruba stovka zaměstnanců a momentálně produkuje zhruba 75 tisíc kol ročně s tím, že kapacita fabriky je dimenzována na zhruba dvojnásobek.
V rámci české prezentace, která proběhla v minulém týdnu, jsme měli možnost se seznámit s průřezem nabídky, a abyste se v ní mohli i vy rychle zorientovat, připravili jsme pro vás stručný přehled.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Jeden z nejnáročnějších a nejprestižnějších etapových závodů horských kol na světě – Cape Epic se... Příspěvek Jak se plní sny. Aneta Hovorková míří na Cape Epic pochází z Dámynakole.cz
Celý článek…Před pár dny byla při pietním aktu uctěna památka 18leté švýcarské cyklistky Muriel Furrer, která...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
Nejde ani tak o elektrokolo, jako o většinové články plné reklamních sdělení. Je zřejmé, že autor Petr Bureš většinu textu nepíše a jedná se o převzaté formulace a fráze zadavatele. Nevěřím, že autor Petr Bureš píše stále podobné pochvalné texty, převratné novinky "nových" výrobců na českém trhu. Že by tak zbožňoval všechny ty značky, které se zde prezentují? Už jen podle rukopisu, slovosledu, počtu gramatických chyb je jednoznačné, jak se věci mají a který článek opravdu psal p. Bureš. Tak se alespoň člověk těší, že až se rozjede kolotoč závodů, tak si přečteme reálné texty a uvidíme pěkné fotky Michala Červeného.
odpověz na tento komentářodpověď na bidaml — #1 presne :-)
odpověz na tento komentářUž jděte někam s těma elektrokolama…
Elektrokolo je určené pro lidi s nějakým hendikepem a tak by články o těchto kolech měli být spíše na zdravotnických serverech. MTBS jsem měl velmi rád, ale když každý druhý článek je o elektrokolech tak je to k pláči. A je to bohužel všude...
- na tento komentář reaguje trance28 — #2
odpověz na tento komentář