Český pohár 2005

Kompletní kalendář českého poháru horských kol 2005...

Autor: Jan Němec

XC 2005

1. 30.4. Česká Kamenice
2. 14.5. Plzeň
3. 11.6. Velké Losiny
4. 18.6. Teplice
5. 23.7. Kutná Hora - Mistrovství ČR
6. 20.8. Brno - Finále
 

Marathon 2005

1. 24.4. Českolipský maraton - Č. Lípa
2. 30.4. Škodabike maraton - Plzeň
3. 15.5. bude upřesněno
4. 21.5. Okolo Mostu - Most
5. 4.6. bude upřesněno
6. 9.7. Scott Krkonošský pohár - Lomnice n.P.
7. 24.7. Beskydský pohár
8. 3.9. Budvar Galaxy Maraton - Č. Budějovice
9. 10.9. Rallye Sudety - Teplice n/Metují
10. 17.9. Merida Cup - Brno

DH 2005
 
1. 29.5. Krupka
2. 26.6. Špindlerův Mlýn
3. 17.7. Boží Dar - Mistrovství ČR
4. 25.9. Bystřice pod Hostýnem - Finále

 4X 2005

1. 17.4. Přerov
2. 22.5. Rokytnice nad Jizerou
3. 16.7. Boží Dar
4. 14.8. Šumperk - Mistrovství ČR
5. 18.9. Litoměřice

 

Přečteno - 21251x Tagy: český pohár maratony cesky pohar xc cesky čp
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Český pohárSouboj Boroš vs. Štybar na MČR je zbožné přání, favoritem na domácí titul je táborský rodák
    Souboj Boroš vs. Štybar na MČR je zbožné přání, favoritem na domácí titul je táborský rodák
  2. Český pohárMistrovství ČR v cyklokrosu hostí Tábor, bude to generálka na MS
    Mistrovství ČR v cyklokrosu hostí Tábor, bude to generálka na MS
  3. Český pohárSP CX Val di Sole: V u23 Zemanová vítězí, Hladíková bronzová
    SP CX Val di Sole: V u23 Zemanová vítězí, Hladíková bronzová
  4. Český pohárToi Toi Cup ovládli Konwa a Zemanová, v posledním díle vítězí Jidřich a Ungerová
    Toi Toi Cup ovládli Konwa a Zemanová, v posledním díle vítězí Jidřich a Ungerová
  5. Český pohárFinále Toi Toi Cupu a MČR mládeže hostí Veselí nad Lužnicí
    Finále Toi Toi Cupu a MČR mládeže hostí Veselí nad Lužnicí
  6. Český pohárFotoreportáž - zasněžený šestý díl Toi Toi v Hlinsku
    Fotoreportáž - zasněžený šestý díl Toi Toi v Hlinsku

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #55 Zdeněk Pól - vloženo: 18.01.2005 v 10:20:12

    Czech Downhill Tour... - Petře, DH závody nepořádám a na dění kolem nich se podílím jen minimálně, ale pokud budu moci, rád pomohu aspoň názorem. Základem vývoje je fungující komunikace, proto jsme s podobnými schůzkami začali před časem ve fourcrossu. Ideální je sejít se po sezoně (Sport Life) nad konceptem pro příští rok a potom třeba při Sport Prague doladit detaily. Vřele doporučuji!

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #54 Petr Diviš- AXEBOD DH Team - vloženo: 17.01.2005 v 23:15:14

    Pro všechny příznivce DH - 1)souhlasím s ZP i IM, že kritizovat umí každej, ale něco zorganizovat už ne. Přikláním se k návrhu uspořádat DH cup 2 - sjednotit např. Všenory, Beroun a další regionální závody do jednoho poháru.
    2) Mám takový návrh pro všechny lidi, kteří mají vliv nebo se nějakou formou podílejí na DH závodech (Z.Pól, I.M., někdo z ČSC, zástupci týmů, jezdci, pořadatelé, webmasters atd.),aby jsme se společně sešli a prodiskutovali své názory a zkusili něco podniknout , a ne to řešit tady na internetu v diskusích . Jinak se nic nezlepší a můžem tady akorát bědovat dál. Jestli by jste byli pro tak se domluvíme na času, místě atd.

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #53 Tomáš Rudle - vloženo: 17.01.2005 v 22:07:37

    český pohár v maratonu 2005 - Z termínové listiny českého poháru v bikemaratonu 2005 je mi smutno. Česká republika se dělí na Čechy a Moravu - v obou regionech žije přibližně stejný počet obyvatel i bikerů. Proč je tedy 8 závodů z 10 v Čechách? Pokud ale chybí v kalendáři závody typu Author Šela, Author Král Šumavy nebo Drásal - určitě to není a nikdy nebude ryzí český pohár v maratonu. Možná snad pohár v maratonu Čechy 2005. Připadá mi to zcela stejné, jako by někdo udělal mistrovství republiky v rally a chyběly by tam 2 největší soutěže - Barum Rally a Bohemia rally. Je zcela evidentní, že kalendář maratonského poháru netvořil cyklista, který rozumí maratonům.

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #52 Aleš Procházka - vloženo: 17.01.2005 v 13:16:21

    ČP MTB maratony - Výsledná podoba ČP MTB maratonů je výsledkem dlouhodobě neřešitelné situace ve vztazích významných závodů a ČSC. Jsem pořadatelem AUTHOR ŠELA MARATHONU a na nabízené podmínky ČSC jsem nepřistoupil, stejně jako žádný ze závodů Kola pro život. Každý z nás (pořadatelů) si buduje dlouhodobé vztahy ke svým sponzorům, kteří se najednou ocitli v kolizi s novými partnery ČP MTB maratonů. Když se mnou někdo spolupracuje 5 let, nepůjdu za ním, že místu Zubra bude Budvar a místo Hanácké Kyselky bude Korunní. Za rok za dva může být vše jinak a půjdu s prosíkem,jestli by se nešlo domluvit na obnovení spolupráce... Podoba ČP MTB Maratonů je výsledkem faktu, když se nejdřív nasmlouvají peníze a pak se shání závody. Stejně si myslím, že dlouhodobá maratonská soutěž nemá svou sportovní hodnotu oproti jednorázovému úspěchu v konkrétním závodě.

    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #51 rades - vloženo: 16.01.2005 v 21:33:22

    maratony atakdal - Děkuju za názor Bufovi, nedá se než souhlasit, jinak s tím asi moc nenamyslíme.
    Chci se zeptat, jestli někdo neví, jaké má mít maratonský pohár bodování???
    zdar všem kolem všech kol!

    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #50 ja - vloženo: 16.01.2005 v 18:46:24

    kurwa co to je za dluhý článek vo hovnu, koho to zajímá, že ty jedeš do Alp, si tam jeď kokote ale kurva si nemáme kde zajezdit, maratony skurvený DH RULLEZ

    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #49 more - vloženo: 16.01.2005 v 16:16:36

    ??? - Pro wasted head...,ten clanek by sis mohl precist,asi jsou na tom podobne. nechapu,ze maji tolik zavodu a nechapu,kde na to berou LOVE.Ha!! Ivan-asi nekdo od xc people prisel za sponzory drive,nez...

    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #48 Mox - vloženo: 15.01.2005 v 17:41:18

    jo, freeride závody to by chtělo

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #47 myHEADisWASTED - vloženo: 15.01.2005 v 00:56:31

    he - jeste ze se ten prispevek nize netyka DH...nechtelo by se mi to cist :D

    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #46 Buf - vloženo: 14.01.2005 v 15:16:06

    Bikemaratony a ČSC - Bike Maratony 2005 a svaz cyklistiky.

    Na webu MTBS se objevily termíny bikových závodů roku 2005. Při pohledu na termíny nechápu o co se ČSC snaží. Asi jde o to zlikvidovat bikemaratonské hnutí, které si tak nějak úspěšně existuje bez svazu. Druhá možnost je , že pánové na svazu na biku seděli naposledy v minulém tisíciletí a v životě nejeli jediný bikemaraton. Další vysvětlení nenacházím.

    1. Bikemaratonů Českého poháru je víc než závodů XC ( 10 :6 ), přitom bikemaraton vyžaduje delší čas na regeneraci než hodinové až dvouhodinové XC, kolik bikerů má šanci finančně a fyzicky přežít celý seriál.
    2. Bikemaratonský pohár začíná již 24. dubna zatímco XC až 30. dubna, přitom na začátek sezóny by bylo logické odjet si nejdříve několik závodů XC a pokud možno v nížepoložených oblastech.
    3. Tratě na jaře můžou být blátivé a měsíc duben se jmenuje ne náhodou Apríl, z klimatologického pohledu je nesmysl pořádat v dubnu bikemaraton v Čechách, něco jiného je bikemaraton na Kypru nebo na Kanárských ostrovech.
    4. Dochází ke kolizi termínů bikemaratonů a XC, přitom minimálně špičkoví závodníci mají na to jezdit obě disciplíny, kolik přijede bikerů v neděli na Beskydtour po sobotním mistrovství republiky XC v Kutné hoře.
    5. Dochází ke kolizi termínů Českého a Světového poháru bikemaratonů, přitom se dá očekávat, že minimálně na bikemaraton na Gardě a Salzkammergut by naši jezdci mohli jet, někteří by v sérii i mohli bodovat protože si lze představit dojet sezonu v St, Wendelu a na Roc ´d Azur v říjnu kdy doma už toho moc nenajezdíme.
    6. Kolem nejnáročnějšího bikemaratonu Sudety je přidán týden před jeden, asi na rozjetí a týden po další bikemaraton na vyjetí. Ani světová série nemá více než dva bikemaratony týden po sobě.


    Deset bikemaratonu slouží jako boj proti neposlušným pořadatelům ( těm co to nedělají pod hlavičkou ČSC). Jde o to přebrat sponzory, nebo alespoň účastníky jiným pořadatelům. Touto politikou se opět nedočkáme skutečného Českého poháru bikemaratonů. Bude to opět jen jeden z mnoha ( ČS Kolo pro život, Enervit, Contimental, Author, Merida, Kelys, Cykloservis, Velo a možná i Top Ten Peletonu bude hodnotit bikemaratonce), ani jeden však není ten pravý. Nelze bez respektu k historicky danému vývoji přehlížet to, že některé bikemaratony se jezdí už víc než deset let bez ČSC. Rozumný přístup ČSC by jsem viděl v tom, že nabídne pořadatelům zastřešující servis ( časomíra, výsledky a prezentace na webu, rozhodčí, jednotná startovní čísla,) a ne že si bude plnit na úkor bikerů svou pokladnu tím , že si sežene své sponzory kteří jsou nepřijatelní pro pořadatele skutečných bikemaratonu. Už tak jsou trapná omezení, že se počítají v poháru jen bikeři s licencí. Občany této republiky jsme všichni a platíme většinou daně z kterých se platí i sport, takže každý Čech má právo startu na Českém poháru. Pokud je to jinak, pak to je ale jen pohár Českého svazu cyklistiky.

    Nerad pouze kritizuji, ale myslím si že lze udělat kalendář akcí tak aby vyhověl většímu počtu bikerů. Jak na to ?

    Začátek sezóny upřednostnit XC, počínaje květnem přidat Bikemaratony a o prázdninách pořádat pouze Mistrovství republiky. Červenec a srpen jsou obdobím pro vrchol sezóny a tudíž i pro Alpské závody kde to jindy nelze uspořádat s ohledem na nadmořskou výšku, sníh a délku dne. Jmenuji jen několik nejvýznamnějších etapáky Trans Alp, Iron Bike a bikemaratony Dolomitisuperbike, Swiss Bike Masters, Cristalp. K tomu patří i závody světové série a ME a MS. Takže prázdniny jsou našlapané víc jak dost. Závěr bikemaratonské sezony v Čechách jsou Sudety pak zbytek září a začátek října, jde již o symbolické akce a více prostoru by mohl mít opět pohár v XC než bikemaratony. Záměrně tady nepíšu které bikemaratony by ve skutečném poháru měly být a které ne, těch skutečně náročných, velkých a kultovních je rozhodně míň než deset. Je pak spousta těch co mají regionální význam. Tyto by však neměly mít místo v seriálu nazvaném Český pohár.

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #45 Honza - vloženo: 13.01.2005 v 22:31:47

    to petan a ivan - a taky kdyz je Ivan zkusenej organizator jsem zapomel dodat :-)

    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #44 Honza Lemon - vloženo: 13.01.2005 v 22:18:11

    to Petan a Ivan Mejtsky - zdarec, tak kdyz nam chtej tolik oklestit sjezdovani, co zkusit usporadat nejekj freeride zavod na kladne. myslim, ze uz tady jezdi docela dost lidi,ktery by pomohly a o prazdninach by na to moh bejt cas. misto by se snad naslo (treba svah za skateparkem nebo ve vinaricich uz mame naky lavky). Mesto by snad pomohlo.MTBS by snad pomohlo. Otik Cerny by snad pomoh zmedializovat a taky je to uprostred republiky,takze by dorazili i nejaky lidi.CO???Honza

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #43 Tom - vloženo: 12.01.2005 v 21:07:58

    spíkr - Mno, jak říká Petr, neřešme spíkra. Mělo to za smysl spíše nadhodit atmosféru, kterou jsem vnímal na ČP DH. Jinak, proti Ivanovi nic nemám, odvádí svůj kus dobré práce, ale jako komentátory akcí znám pár podstatně lepších. Ovšem tím se opět dostáváme do finanční sféry. Nevím, zda Ivan za komentování něco dostává, ale skvělý komentátor také něco stojí. Někdo, kdo se podobnou věcí živí bohužel nepůjde zadarmo ve volném čase komentovat závody ve sjezdu... Druhou pravdou je, že komentovat závody ve sjezdu, kde se jednou za půl minuty přižene do cíle člověk není vůbec jednoduchá věc.

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #42 Petr Uiblein - vloženo: 12.01.2005 v 10:18:32

    konečně věcná rozprava, dík, že se ozvali ZP i IM - já hrozně nerad píšu na web názory, neb výlevy některých jedinců mě ničí. Ale k věci, co jsem netušil, že ČSC nepořádá ČP, víte,skoro si myslím, že tato informace je pro mne ještě tragičtější, než kdybych zůstal u toho, že ten kdo nemá prachy a chuť je svaz, tam bych totiž pochopil, že se přeci jen dává trochu víc na jinou hromádku podle toho kdo víc tlačí na pilu, ale že se něco prodá a neohlídá se celková kvalita a tím nemyslím jednotlivosti typu spíkr, ceny, horký křeslo, bezpečnost, ale opravdu celkový přístup, včetně toho, proč ty lidi, kteří to na place dělají, nedokáže zaplatit.... a to je právě ono. Možná se nezvolil ten správný partner?! V každém případě všem spíkrům, startérům, zdravotníkům, stavitelům a dalším organizátorům MOC DÍKY, vydržte!!!! a nám všem HLEDEJME LEPŠÍ partnery. Závěrem, myslíte, že se ozve s kvalitním komentářem k věci i někdo další, věci znalý???????????

    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #41 Petr "Krutor" Spáčil - vloženo: 12.01.2005 v 00:29:13

    Spíkr je Nr. 1 - To Tom: Souhlasím že na ČP je o něco větší stres než na lokálech, ale to je asi tak všechno. Ovšem nechápu, co máš proti komentátorovi Ivanu Mejtskému. Je to profík, rozumí tomu, zná ty lidi a jeho spíkrování má grády. A perfektně zvládl i komentování sestřihu z Hostýna v televizi (nebo třeba ten FMX v Praze) - a to je velmi těžké, okomentovat tak "úchylný" sporty na veřejnoprávní televizi.

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #40 Zdeněk Pól - vloženo: 11.01.2005 v 16:16:27

    Czech Downhill Tour... - V jedné věci s Petrem souhlasím. Chybí tu alternativa k Českému poháru, jakási druhá liga, respektive jakákoli koordinace závodů mimo ČP. Na bázi shromažďování výsledků z jinak nezávislých závodů fungoval kdysi Czech Dual Tour, předloni Norco 4X Hobby Cup a letos Norco 4X Rookie Cup. Lokálních závodů je tady spousta a často se o nich bikeři ani nedovědí, jindy zase kolidují termíny. Nečekejte, že o to se postará ČSC, takové aktivity se může ujmout kdokoli z vás. Stačí vytvořit bodovací systém, kontaktovat co nejvíce pořadatelů, zařídit prezentaci na netu a aspoň Dirtbikeru, zajistit sponzory aspoň na věcné ceny do celkového pořadí. Ono to není úplně, málo práce, že?!

    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #39 Ivan Mejtský - vloženo: 11.01.2005 v 14:31:58

    CP DH - Díky Zdeňku, konečně se někdo ozval a uvedl věci trochu na pravou míru. Pohár ještě nezačal a už se našla spousta kritiků a chytráků, kteří vědí, jak to dělat lépe. Každý, kdo si alespoň jednou v životě zkusil uspořádat nějaký závod ( já dva roky dělal v Kladně celý seriál) ví, co je to za prudu a nevděk. Pár lidí maká a pak přijde parta chytráků, kteří nejsou spokojeni: s tratí, se zázemím, s cenami, s počasím atd. atd. ČP a nejen ten DH nepořádá klan tunelářů, ale parta nadšenců, kteří ve svém volnu čase kočují republikou za peníze, které jsou víceméně symbolické. Rozpočítám -li to na hodiny, vyjde mi plat ukrajinského přidavače. Takže: jak pravil tatínek v Bylo nás 5 - nepřijdete - neodejdete. Zkuste si to sami. A jen tak mimochodem. Když jsem potřeboval od riderů vyplnit dotazník, aby se z no nejmů stali lidé - vrátili mi ho víceméně jen profíci, o kterých přeci jen něco vím. Zdraví nemožnej spíkr.

    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #38 Zdeněk Pól - vloženo: 11.01.2005 v 11:33:15

    Pro Petra Uibleina... - Petře, nepodílím se sice na ČP-DH a nelíbí se mi, že ubyl Liberec. Jsme ale v kontaktu s pořadatelem Českého poháru i marketingovou firmou a tak ti mohu potvrdit, že problémem jsou skutečně finance. Dokud bude ČP fungovat na stejné organizační bázi jako dosud, nemůžeš to srovnávat s akcemi typu Všenory. Je totiž rozdíl připravit jeden závod ročně na domácí půdě a po léta kočovat s vlastní partou po republice, když v ničem jiném, tak v nákladech. Pokud pořádáš seriál a jsi limitovaný penězi, máš dvě východiska. 1) Udělat méně závodů. 2) Snažit se sehnat víc peněz nebo sáhnout hlouběji do vlastní kapsy. ČP-DH šel první cestou, ČP-4X tou druhou. Mimochodem, ČSC nepořádá České poháry, jen si nechává zaplatit za marketingová práva.

    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #37 vrba - vloženo: 11.01.2005 v 10:56:31

    slovenksy pohar - kto mate zaujem o slovensky DHkalendar ... poslite mi mail na info@gravity.sk ... tomas

    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #36 vrba - vloženo: 11.01.2005 v 10:54:53

    polish cup - polsky pohar je v nedohladne ako kazdy rok ... :o)))

    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #35 raf - vloženo: 10.01.2005 v 23:05:53

    DH polsko - Noo, kdyz tady tech poharovejch zavodu je poskromnu, tak nevite nekdo odkaz, kde se najde kalendar polskeho poharu DH???

    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #34 Jose - vloženo: 10.01.2005 v 11:08:54

    Slov.Pohár - Cau Vrbic, mam jen 5 terminu SP, posli me pleas e-mail s aktualnim kalendarem slov. poháru.dik. josef.spacil@pells.cz

    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #33 Petr Uiblein - vloženo: 10.01.2005 v 10:33:37

    ještě doplním myšlenku,,, - 1) Bez ČSC se zatím bohužel neobejdeme, neb bez licence si nezajezdíte ani v cizině a mít cizí licenci je asi nad síly všech takže jen slepě nadávat nemá cenu. Navíc v minulosti se pod ČSC jelo dost kvalitně připravených závodů, jenže teď to trochu stagnuje. 2.) jen v penězích to není a kdyby, tak se určitě dá něco udělat i s tím startovným, ale něco za něco. A pokud stojí toto odvětví pro někoho na kraji cyklisitiky, tak ať se probudí 3) Všenory do poháru nechci, jen jsem navrhl vytvořit vedlejší žebříček s připočtením dalších závodů, protože je pravda pravdoucí, že 4 závody je málo, stačí chybička, defekt, nebo nemoc a je po šanci se celkově umístit. A na konec se přidávám k organizátorům Všenor s prosbou, aby všichni dobře zvážili, jak se chovají na tréninku i při závodech a nezničili to málo co máme!!! Předávám info z jiných serverů, že Všenory DH se dají čekat koncem dubna!!!

    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #32 - vloženo: 10.01.2005 v 10:27:42

    to Tom - Jenze Tome zas nemuzes srovnavat technicnost trati Vsenory & Beroun vs Cesky Pohar. Myslim, ze prave technicka narocnost trate je to co k DH patri a proto i kdyz Beroun a Vsenory jsou super skvely akce, tak to vzdy bude vic zabava (zabava to ma byt vzdy pokud se tim nezivim :-) a takovy pohodovy FR, kde pokecas s kamosema a da se rict, ze si oddechnes od tezsich podniku.

    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #31 vrba - vloženo: 10.01.2005 v 08:57:09

    DH Slovensko - Caute pani, my na SK budeme mat 7 DH pretekov v Slovenskom pohari,takze ste srdecne pozvany.

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #30 Tom - vloženo: 09.01.2005 v 23:12:46

    dh - Pánové, neustále remcáte nad stejnými věcmi. Copak je ČP DH tak důležitý? Dobré závody na skvělých tratích mohou být i mimo ČP. Stačí jen chtít a zorganizovat to. Příklad si můžete vzít ve Všenorech a v Berouně. Nehledě na to, že takový závod je opravdu příjemné poježdění a dobrá zábava narozdíl od pohárových závodů, kde je k vidění tak akorát stres z včasného příchodu na start, příšerné zajištění, několik exotů s vysačkou "dopingový komisař" pohybujících se kolem trati, nemožnej speakr, nulová atmosféra a.... Přikláním se k Petrovi Uibleinovi - vytvořte si (sjezdaři) svojí vlastní tabulku hodnocení, zorganizujte si závod mimo ČP... A přestaňte žehrat, že počet závodů se snižuje a rozpočet poháru pravděpodobně taktéž.

    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #29 mox - vloženo: 09.01.2005 v 17:27:18

    to myHEADisWASTED: A to víš jak? Napiš o tom více docela by mě to zajímalo. Pak se zeptám místních organizátorů sám.

    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #28 myHEADisWASTED - vloženo: 09.01.2005 v 17:14:34

    jested - na jestedu je chyba spise na strane mistnich organizatoru.

    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #27 Brm Brm - vloženo: 09.01.2005 v 11:15:11

    CSC - pokud nebude na svazu cyklistiky osoba, ktera by mela na starosti jen sjezdove discipliny a s tim vse spojene od organizace, spoluprave s organizatory, mesty a sponzory tak to pujde vic a vic do haje.

    odpověz na tento komentář
  30. avatar
    #26 Gonzy - vloženo: 09.01.2005 v 11:14:19

    NECHÁPU!!!!!!!!!!! - Jestli se fakt zavře Krupka tak to je v řiti.Sice fakt nechápu, proč se Ještěd nejede,ale je to fakt hodně smutný.Hlavně vzhledem k tomu,že každej řikal, jak se DH závody začínaj dostávat do podvědomí veřejnosti.Jak záčínaj bejt populární.Myslim, že když se otevřela kateg. pevňáků,která měla na každym poháru celkem početný zastoupení hodně velká škoda,že se uzavírá Ještěd,protože byl a je fakt parádní a ne lehká trať.Je škoda, že tu nefunguje reklama v TV,která by snad nalákala víc lidí a tim by se nemuselo nic rušit,třeba by se i přidalo.Takže asi tak.Tak ať se to povede,protože organizátoři se fakt ukázali,nebo jestli svaz,fakt nevim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744