Uživatelský profil
vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.
Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.
Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.
Váš tým MTBS.cz
McBlacky
Moje komentáře k článkům
Komentář | Datum |
---|---|
TEST: Garminů Edge 25 a 520 odpověď na aladin — #4 tak buď rád, že to nemusíš řešit a neřeš druhé ;) Jsou situace a zaměstnání, kde si nemůžeš vypnout mobil na x hodin a jet do lesa - zase to většinou má jiné výhody, jako třeba, že tam můžeš jet na super bajku, který si doma vybereš z víc možností, podle toho jaký terén a délku plánuješ... A to, že se podíváš jaký jsou statistiky, segmenty, watty, tepy - nebaví to tebe, jiné ano.
| 17.06.2016 10:00:19 |
TEST: Garminů Edge 25 a 520 odpověď na vlada83 — #2 nemusíš hned tak startovat. Když ti vyhovuje, buď rád. Za mě je rozdílů více. Je možné, že některé byly upraveny updatem firmware. Kromě drobným změn ve zmenšení velikosti a lepší výdrže baterky jsou to přesně věci co píšu níže. OSM mapy 510 neumí - když jedu někam na dovolenou je fajn mít připravený trasy. Dřív jsem na takový akce vozil Oregona, ale ten nepodporuje wattmetr, takže to je něco za něco. Upload aktivity po uložení přes bluetooth neuměla minimálně ze začátku - to je hezká věc, sedneš na pivko po dojezdu a hned vidíš záznam. Notifikace jsou právě celkem důležité, řešíš jen to co musíš. Pro lidi, co jsou často na telefonu pracovně, velká vychytávka. Dotykáč v hustým dešti je pěknej poser, stačí mi to na Oregonu :/ navíc hranka mezi clickem a scrolligem na 510 by snesla vylepšení. 510 už snad podporuje apky z connectu, ze začátku to neuměla, ovládání ergáčů neumí pořád, analýzy vomax a zon netuším. Když jsem to řešil, tak mi prostě nepřišlo proč brát po 500ce mezikus 510, prootže 520 je jen víc vychytaná 510ka, kterou vyráběli stejně jen docela krátce. Segmenty live nepoužívám. | 17.06.2016 07:34:57 |
TEST: Garminů Edge 25 a 520 520 je super v tom, že spárovaná s telefonem uploaduje aktivitu ihned po ukončení, bez nutnosti připojit k počítači - jak na Connect tak na Stravu. Glonass není až tak důležitý pro přesnost jako pro rychlost nalezení "gps" po zapnutí. Nejdůležitější ovšem je, že do 520 lze dostat OSM mapy. Ta jejich baseline je k ničemu, to je jasné. Celkově test zdaleka neukazuje jak je 520 dobrá věc, vzhledem k ceně by měl. A o to více, že po podařené 500 vydal garmin paskvil 510. mám srovnání s 500, 520, vivactive a oregon600. Pro víc info doporučuji web DCrainmaker
| 15.06.2016 12:40:44 |
Sram Eagle 2017 není to dávno, co se gripshift sestřeloval tím, že při řazení je nutné pustit úchop. a ted se dočteme: "Rychlejší změna o více pastorků najednou je proveditelná velice snadno, přitom neutrpí stabilní držení řídítek například v technicky náročnějších pasážích." jinak teda brutalita.
| 29.03.2016 12:35:37 |
Ohrožený druh – diváka na cyklistickém závodě nehledejte drtivá většina závodů je nuda i pro závodníky, natož pro doprovod ;) čest výjimkám. Srovnávat hnojáky s kultovkami pro profíky jako Roubaix nejde. | 29.03.2016 12:17:01 |
TEST lokalizačního systému WIMB odpověď na rotik — #9 pro auta to stojí půlku až dvě třetiny. O cenách na DX a Aliex za GPS/GSM lokátor se nemá cenu bavit vůbec. Tady je přidaná hodnota je ve tvaru - provedení do sedlovky. Asi dobrý na silničku, na fulla s teleskopem to stejně nedáš :/ Leda by na to dělali rámy s dírou jako Spešl na SWAT ;)
| 18.01.2016 15:39:57 |
Web seriálu Kolo pro život v novém hávu docela polotovar zatím :( úplně zmizely historické výsledky = mega fail | 10.12.2015 12:33:33 |
Ceny rostou, aneb o kolik zdraží X-Country topmodely u Top modelů to není jen o ceně. Bylo by lepší srovnat změny v nižších kategoriích, tam je nárůst vidět lépe a bez přidané hodnoty inovace nebo změny specifikace. Cenu jde srazit přechodem ze sramu na shimano, nebo osazením kvalitní obrandované číny na post kokpitu, případně ráfků (jak to udělali u Scalpela). | 05.11.2015 15:18:57 |
Specialized 2016 - víc všeho a za víc odpověď na xegiie — #30 tech je naopak většina. | 29.10.2015 12:11:53 |
Karla Štěpánová je volná, bude v novém týmu? vůbec bych se nedivil kdyby šla do světa. Tady je to dobrá pakárna. Libora chápu, bojovat proti dementům na svazu a sypat do toho miliony ze svého není udržitelné řešení. Karla si zaslouží dotáhnout to daleko a jestli to bude v ČR nebo ne, nad tím by se měli zamyslet ti, co to mohou ovlivnit. Držím palce. | 29.10.2015 09:22:57 |
Počet komentářů celkem: 297