Uživatelský profil

vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.

Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.

Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.

Váš tým MTBS.cz

Aleš Procházka

Moje fotoalba

NázevZaloženo
Změna
KategorieFotek
Hodnocení
Nemáte žádné fotogalerie.

Moje komentáře k článkům

KomentářDatum
EET spuštěna, od března 2017 bude i v cykloshopech

odpověď na aladin — #4 Přátelé, provozuji kamennou cyklistickou prodejnu od roku 1995. Rozhodně nejsem volič levice ani příznivec ANO, ale brečet tady, že si ke svému podnikání musím musím pořídit pokladnu, nedej bože počítač a internet, je směšné. Prodáváme přes skladové karty a pokladní doklady téměř 20 let, skladový program umí statistiky, obratovost karet, ziskovost skladových zásob, každý prodejní doklad má své jedinečné pořadové číslo, při prodeji kola přidáváme personifikaci dokladu. EET vidím jako šanci nastavit všem rovné podmínky ve vztahu závazkům placení daní a pojištění. O budoucnost malých krámků závislých na servisu strach nemám, jenom holt někdo po letech "spadne" do placení DPH jako my všichni ostatní v branži.

06.12.2016 11:45:24
V USA hoří diskuse nad elektrokoly na trailech. Jsou nechtěná

odpověď na Babaja — #34 Před letošním Mistrákem ČR XCM na Šele jsem byl osloven promotérem Českého poháru a MČR, proč nemáme kategorii elektrokol a jestli si to nechci ještě rozmyslet, že to má budoucnost, že v Mostě 2015 se maratonské tituly pro elektrokola udělily... K elektrokolům mám smířlivý postoj, ale v závodní podobě u nás na závodě nemají budoucnost. Je to otázka pořadatele, kam chce směřovat závod, na KPŽ, na Pražské 50 i na Salzkammergut Trophy se to už jezdí. Mnohem raději bych uděloval MTB maratonské tituly i kategoriím Masters 50+, 60+ (který nejsou vyhlašovány), než elektronicky zdatnému e-mistrovi Zdeňkovi Dokoupilovi, viz. článek z mtbs.cz: http://mtbs.cz/clanek/vstoupi-elektrokola-masove-do-zavodnich-pelotonu/kategorie/ostatni/rubrika/informace?page=2#.WDb19NLhCUk

24.11.2016 15:24:03
V USA hoří diskuse nad elektrokoly na trailech. Jsou nechtěná

Nově vznikající časopisy o elektrokolech jsou plné tipů na čipování a tady to už přestává být prdel. Když jsem jel dvacítkou proti větru na mé 7 kg karbonové silničce a minula mně o 10 cm asi 40 km/hod. 50-letá baba se sedlem o 7 cm výš, zadní výplet zaplňoval obří elektromotor, tak jsem si uvědomil, že je tady nová skupina lidí, kteří mně můžou ohrozit. Nakonec je to vždy o chování lidí, ale např. Shimano to říká jasně a jednoduše: výpomoc do 25 km/hod. a max. výkon 250W (je to výkon jako kráva i pro špičkově trénované), cokoliv nad tyto normy je motorové vozidlo. Plošné zákazy smetou všechny cyklisty... Někdo bude protestovat, ale mně by vůbec nevadilo, kdyby na elekrokola byla nějaká malá registrační značka, techničák a prohlídky. V okamžiku nehody to má jasného majitele, výkon a osobní odpovědnost, pokud to není kolo, ale načipovaná elektromotorka, která má místo stupaček kliky s pedály.

  1. na tento komentář reaguje bloodsnake — #32
23.11.2016 17:03:31
V USA hoří diskuse nad elektrokoly na trailech. Jsou nechtěná

Ročně najedu asi 6000 km, objedu Obr Drásala nebo nejdelší Salcku, obojí na hraně časového limitu. Spíš jezdím teď na silnici, v lese trávím víc času pracovně, tak si na silničce rád zajedu někam daleko.. Po letech odmítání elektrokol jsem ho letos vyzkoušel na několik dní. Kromě silničky a fulla mám městské kolo, na podzim jsem jezdil týden běžné pracovní pojižďky na elektrokole a tady vidím obrovskou budoucnost v městské mobilitě. Dá se s tím objet spoustu kilometrů, nesmrdíš, můžeš fungovat v celkem běžném oblečení, parádní alternativa k autu nebo MHD. Pak jsem elektrokolo vzal do Rakouska, kde si ho vyzkoušel 74-letý taťka na výlety okolo 50 km. Nádhera, po zdravotních problémech si užil několik dní a jezdil si svým tempem na pohodu. Když jsme na silničkách vyjeli na Edelweisspitze do 2600 m n.m., idiot jsem tam nechal na zábradlí sušit dres a termoprádlo. Na té silnici se platí mýto pro auta, tak jsem tam na druhý den ráno v minus 2 vyrazil na elektrokole. Normální slušné kolo s motorem Shimano STEPS 6000, za hodinu jsem byl nahoře, ale vůbec mně to nebavilo. Na druhou stranu nebudu odsuzovat turisty, kteří si tam vyjedou a budou nadšení, vyjet to z Brucku po svých je 100x hezčí. V říjnu jsem měl možnost jezdit na e-bike Merida pro ročník 2017. Celopéro 100-100, poprvé na elektrokole s nášlapnýma pedálama, geometrie se moc nelišila od maratonského fullu - byla to bomba svežení, dal jsem si na tom intenzivní 2 hodiny, práskl jsem si ty největší prasárny v okolí, opět Shimano STEPS 6000 250 W bez žádného čipování. Nečekal jsem, že to bude tak dobrý, tohle kolo dát manželce a vychutná si tě vždy a všude (než ji dojde šťáva) Na závěr pevný trail bike vpředu 130 mm, kola 27,5-2,8", motor Shimano STEPS 8000 - tady jsem jezdil volně v lese na kolmo terénem, už skoro nepotřebuješ cestičky pro výjezd. Síla motoru je brutální, v technicky složitých výjezdech jsem si dával nejslabší asistenci, ruce nestíhaly motor. Když jsem vše vrátil a sedl jsem doma na kolo bez motoru, hrozně se mi ulevilo. Vše je na svém místě. Přimlouval bych se, aby elektrokola nejezdila na traily. Kroutící moment široké gumy ve výjezdu může ničit pěšinky, ve sjezdech je to jedno, někdo váží 70 kg, někdo 100 kg, elektrokolo je těžší o cca 8-10 kg. Asi vše vyřeší čas anebo první průsery, občas potkám lidi s čipovaným kolem - motorkou, jet zadarmo po cyklostezce, často bez šlapání rychlostí přes 40 km/hod...

23.11.2016 09:11:20
Kdo s kým a proti komu, aneb jaká je budoucnost koncernů?

odpověď na Giro — #13 Merida a Giant jsou firmy, které vyrábí většinu světových značek. Výrobou není myšlena montovna jakou je BFI v Kopřivnici, například Giant vlastní hliníkárnu, která mu zajistí soběstačnost při výrobě komponentových skupin (díly rámů, sedlovky, vidlice, řídítka, rohy, objímky, košíky, náboje, ráfky), ale dokonce je dodavatelem profilů pro značnou část trhu zapletených kol včetně nábojů. Viděl jsem fotky z výroby karbonových rámů Giant a na vedlejším stojanu visely Canyony. Menší značku bych asi nehodnotil podle objemu v kusech, ale třeba podle toho, jestli dělá kompozitové rámy ve vlastních originálních formách anebo je sdílí s jinými značkami. Anebo podle vlastního vývoje a originality - což je ale nerovný boj: desetitisícoví producenti mají mnohem horší výchozí pozici proti firmám s miliónovými ročními produkcemi. A kdyby měl někdo pochybnosti o historii, obě značky byly založeny v roce 1972. Na druhou stranu je fajn, že existuje tolik možností si vybrat to svoje kolo a značku a trh netvoří omezená nabídka...

  1. na tento komentář reaguje BikerX — #17
31.10.2016 14:07:07

Moje příspěvky ve fóru

PříspěvekDatum

redakční systém | ISSN 1803-5744