Přijměte prosím na chvíli pozvání do dob kdy se rodily první celoodpružené mountainbiky. Mít tehdy Super V bylo něco jako jezdit v Porsche 911 ...
Píše se rok 1994. Mnozí ho pamatujete, mnozí možná nikoliv, ale to nevadí. My vám ho dnes tak trochu připomeneme díky dalšímu příspěvku v naší rubrice Retro pro pamětníky. Po legendární Esce, kterou jsme vám představili, resp. zavzpomínali na ní v prvním článku této série (Skládací Eska - etalón dávných dob), se dnes vrátíme do minulosti abychom se podívali na legendární Cannondale Super V.
Tak tohle byl kus bikové historie, který nikdy nebude zapomenut. Pravda, nejnovější trendy jsou již o poznání dál, ale Supervíčko Carbon bude prostě vždycky patřit k těm největším stálicím na bikovém nebi, které kdy svět spatřil. Budiž mu země lehká.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…VIF Cycling Team, první čistě ženský cyklistický tým v České republice, zahájí závodní sezónu v... Příspěvek VIF Cycling Team odstartuje v březnu 2025 závodem v Chorvatsku pochází z Dámynakole.cz
Celý článek…Členka Kellys Factory Teamu vyhrala první závod na pumptracku v Crankworx Summer Series. Úvodní díl... Příspěvek Sabina Košárková vyhrála pumptrack v CRANKWORX SUMMER SERIES pochází z Dámynakole.cz
Celý článek…Jan a Josef Kohoutové mají v Praze díky Klubu českých velocipedistů svůj pomník...
Celý článek…Chybí vám už „cyklistický“ pohyb a chcete protočit nohy na kole navzdory vrstvě sněhu za okny? Jaké jsou možnosti cyklistického tréninku na doma a jak vybrat to pravé ořechové?
Celý článek…
Možná právě proto, že jsem švagrová Peťana, stala jsem se majitelkou zrovna tohoto krasavce. Jsem s ním moc spokojená a musím říct, že občas vzbudíme docela i velkou pozornost:-). Peťane, rozhodně to není žádná mrtvolka!
odpověz na tento komentářtef - takovy kolo proste neni na jezdeni hodne a casto, patri do garaze, do peknyho pocasi a na vystavy :) a samozrejme, je s tim potreba pocitat uz ve chvili, kdy ho kupujete.
odpověz na tento komentářto cache - Omyl, jen jezdim hodne a casto. A docti si muj prispevek do konce...
odpověz na tento komentářnadhera , skoda ze majitel nedotahnul do konce i ty bovdeny a gripy
odpověz na tento komentářtef: asi to bude tim, ze se k nim chovas, jako prase!
odpověz na tento komentářSuper clanek,diky! Jen mi prosim nekdo vysvetlete jak se to stane ze ma nekdo tak stary "novy" kolo:-) - ani skrabanec. Moje kola jsou pod dvou letech zraly "na prodej" a servis delam temer po kazdem jezdeni. Kdo chce videt vice techto klasik, mrknete na http://www.retrobike.co.uk/
odpověz na tento komentářnádhera - Tak nad timhle jsem slintal pokaždé, když jsem šel kolem prodejny Peksport na Kohinooru v Praze.
odpověz na tento komentářBomba - Tak po tom jsem tenkrát toužil
odpověz na tento komentářnadhera - Tak urcite neni cannon takova kultovka jak byval, ale jinak myslim ze je porad trochu vyjimecny, pred rokem jsem si poridil karbonoveho Rush-e a jsem velmi spokojen :-) a tohle super V je fakt hezky kousek, cannon casto predbehl dobu... loziska vne ramu u klik, jako jeden z prvnich pouzival kotoucove brzdy, pouziti karbonu a vubec odpruzeni obou kol atd...
odpověz na tento komentářAbsolutni respekt, je to delo a geo ty nekecej, mit v garazi Skalpilka, nebo RZ One Forty, konec nekonec, sklapnul bys a rad by ses na nich vozil, to mi nikdo nevymluví...
odpověz na tento komentářS koncem Super V začal i konec Cannondale, to mi nikdo nevymluví...
odpověz na tento komentářjes. respekt, ano.... 1999 muj prvni full :)
odpověz na tento komentářkrasavec - V tý záplavě zprohýbaných červenočernobílých "novinek" je toto příjený osvěžení...
odpověz na tento komentářBudiž mu země lehká...?? co bych dnes za takový kolo dal...