Né není prvního apríla a nechceme vás nachytat. Jen jsem se rozhodl, že vám naservíruju nějaké to zákulisní info "about MTBS" ...
Dodatečně mě napadlo, že by tento článek býval geniálně posloužil jako aprílový chyták. Bohužel mi podklady pro něj přišly zcela náhodně o týden pozdeji a tak jsem z něj byl nucen vyrobit "seriozní" informaci, škoda ... :-)
Určitě se vám také občas stává, že vám i přes několik antispamových ochran dorazí do počítače nevyžádaná pošta, ve které vám v angličtině nabízejí viagru, rolexky, nebo "originální" balíky software za pár babek. To není v této době asi nic divného a každý z nás tak tráví část svého života s prstem na tlačítku Delete.
Mě se ale v mailu koncem minulého týdne objevila zpráva, která na první pohled SPAM sice byla, ale přesto mne zaujala. Přišla totiž z Číny konkrétně z XiShi Road No.11 DongLi District.TianJin. China a její součástí byl kromě zajímavého textu i 1MB obrázků. Přiznám se, že nebývá tak často zvykem, aby mi přišel mail z Číny s oslovením Dear Petr Bureš (s "s" s háčkem) takže jsem si ho rozhodl přečíst, což běžně ani nedělám...
V textu bylo, pravda, několik úplně nesmyslných informací, nicméně to podstatné, co z něj vyplývalo, byla pochopitelne nabídka ke spolupráci, která se týkala distribuce kol. Nejmenovaná čínská firma, která se zabývá výrobou kol již od roku 1989 vyrábí všechno možné od kolečkových bruslí po benzínové skůtry a v nabídce má i přes 50 cyklo položek. Letos poprvé vyrábí údajně sérii kvalitních kol pro německý a rakouský trh jejichž fotky byly přiloženy. Změna komponentů za dražší není problém, stejně tak jako ologování na přání. O cenách sice ani zmínka, ale myslím, že nabídka by byla více než velkorysá. Ostatně posuďte sami z přiložených fotek co všechno firma vyrábí pro evropský export.
Krom těchto, přiznejme si né úplně nezajímavých kousků, však firma svou masovou produkci směřuje samozřejmě do řad brutálního lowendu, to jest nejlevnějších hypermarkerových pojezdů. I když se mi docela zalíbil dřevěný rádoby "baby" bike, žádné zvláštní zalíbení jsem v kolech této firmy nenašel. A tak vás asi nepřekvapím tím, když řeknu, že MTBS nezačne vyrábět kola v Číně, jak to dělají mnohé jiné kolečkářské firmy. Alespoň ne letos, ne hned. Ostatně dokázali byste si představit, že bychom do něčeho podobného šli ? Já tedy opravdu nikoliv.
Zdroj : Peerlees
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…“Abychom byli zákazníkům co nejblíže, otevíráme další dvě Koloshop prodejny. Naše znalosti a zkušenosti z...…
Celý článek…Příjemné chvíle podzimu nebo vánoční atmosféru nám všem jistě připomíná vůně skořice. Toto aromatické koření... Příspěvek Není skořice jako skořice. Vyberte tu pravou! pochází z Dámynakole.cz
Celý článek…Jan a Josef Kohoutové mají v Praze díky Klubu českých velocipedistů svůj pomník...
Celý článek…Chybí vám už „cyklistický“ pohyb a chcete protočit nohy na kole navzdory vrstvě sněhu za okny? Jaké jsou možnosti cyklistického tréninku na doma a jak vybrat to pravé ořechové?
Celý článek…
ehm... - Teda az na tu silnicku uplne vlevo mi pri pohledu na obrazky naskakuje husi kuze. Jsetli nekdy pojedu mestem a uvidim, jak si nekdo fici na nekterem z techto kol, tak ho zazaluju za vseobecne ohrozovani zdravi a dobreho vkusu. Fuj!!!!!!!!
odpověz na tento komentářna co ti větnamci nepřijdou
odpověz na tento komentářtakto je narez teda...
odpověz na tento komentářať s tím jdou někam
odpověz na tento komentářSamolepky - Ftipna byla ta veta, ze ologovani je na prani. Treba Specialized nebo Cannondale by se tam hodilo :o))))
odpověz na tento komentářKurvy šikmooké, vyrábět z karbonu pro hypermarkety se jim zachtělo !
odpověz na tento komentářDalší olpran
odpověz na tento komentářpar slov... - Tak to kazdopadne :-) Cinu nikdo nezatracuje. Tajwanske kapacity jsou omezene a vsechno se tam proste delat nemuze, to je jasny. Jeste par let, cinani zainvestujou do ekologictejsi vyroby a zaplavi Evropu levnymi auty, koly a vsim i v kvalitativne solidni urovni. EU o tom bohuzel vi a tak se zrejme nikdy levnych kvalitnich veci z Ciny nedockame, protoze na ne bude uvaleno nekolik danovych znevyhodneni, ktere je zdrazi na uroven srovnatelne konkurence ... Ale uvidime ...
odpověz na tento komentářcena - Cena bude zcela jistě zajímavá. Od padesáti tisíc objednaných kusů :-)
odpověz na tento komentářNezatracujte čínu a učte se čínsky přátelé. Je to jedna z nerychleji rostoucích ekonomik... A poptávka po "bananas" roste :-)
chinese bikes sucks!!!!
odpověz na tento komentářPetr - Mily Petre, ty budes asi peknej kokot. Pro me to je docela zajimavej clanek, protoze jsem nikdy mail od zlutaka, co vyrabo kola, nedostal. Ty nejspis taky nd, tak radsi priste drz hubu a radsi zkus neco prinosnyho vytvorit. Howg!
odpověz na tento komentářJarin - Nějakej Jarin Bureš objevil ameriku že se v Číně dělaj kola....a že je nabízej....
odpověz na tento komentářleshovi - tam je vzadu kotouc cece, mrkni poradne pod bednu ;)
odpověz na tento komentářhehe - ten fialovák s bednou...kolik má vzadu zdvih? vždyť se to musí opírat o tu bednu?! a bez zadní brzdy? no toto...
odpověz na tento komentářmazec2 - Ale tunere dyt ti uz praska v klikach :), cinanci umi vsecko, beztak 90%lidi odsud jezdi na jejich vytvorech. Hehe
odpověz na tento komentářMTBS: kluci a ted ty novinky od Sfinxe, Andy porad mlzi:-). B.
odpověz na tento komentářsilnica - Ta karbonová silnička za pár korunek by mi nevadila... dal bych jiný osazení a bylo by to...., ale jinak ne...:-)
odpověz na tento komentářupside down vidla - joo ale ten oranzovy je luxusni ...to chcu!!
odpověz na tento komentářano ondro - vzals mi to úplně z pusy. podívejte se na spodní trubku Authoru Era a pak v nějakém bike katalogu spočítejte kolik kol má použitou stejnou trubku.Děje se to ale i s komponentama - viz tretry Specialized a pod. Ale to je dnes snad samozřejmost. Prostě malovýrobci sou the best a nazdar!
odpověz na tento komentářJen se nepleťte... - ...za pár let nás na tom bude jezdit nejmíň polovina. U kdo myslíte, že "motá" karbonové rámy třeba pro Ravo a Authora. Ale zatím je to roztomilý - silniční karbon rám a k tomu rychloupínáková objímka na sedlovku, převodník s ochranou proti zachycení nohavice a kola s min. 32 dráty, vedle docela pěkný hliníkový rám s kolama se svazkovým výpletem a polovysokým ráfkem a na něm šaltrování na rámu...
odpověz na tento komentářmazec - proc jednoduse kdyz to jde slozite , zaujalo me akorat bike se schrankou , trosku zjednodusit a do mesta idealni , ale za svyho sjezdaka nevymenim :o)
odpověz na tento komentářNO COMENT!
odpověz na tento komentář:-O - Ty krávo, tak to je teda hnus, ani okopírovat pořádný bajk neumí, ku..y šikmoký :o)
odpověz na tento komentářKarbonový rám??? - Ten horský rám hartail vyzerá ako karbón je to tak???
odpověz na tento komentář