Specialized Epic se během své mnohaleté existence stal jakýmsi vzorem v kategorii celoodpružených horských X-Country kol a jeho obliba vzrostla nejen po uvedení nového modelu, ale rovněž díky masivnímu rozšíření jeho modelové řady o devětadvacetipalcové verze. Letošek pak byl do jisté míry pro tento bike dalším přelomovým rokem, když na něm nejprve poprvé v historii zvítězil Jaroslav Kulhavý v závodě světového poháru a posléze své vítězství ještě čtyřikrát zopakoval což znamenalo, že se českému bikerovi poprvé v histori MTB podařilo zvítězit celkově ve světovém poháru a navíc poprvé na devětadvacetipalcovém kole.
Není proto divu, že se Epic stává hodně diskutovaným tématem také při předváděčkách nových modelů na příští sezónu. Ačkoliv se nový model oproti tomu stávajícímu v zásadě v ničem neliší, ukážeme vám dnes jeho novou vrcholnou verzi S-Works pro rok 2012, která nabídne několik více i méně očekávaných novinek.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Značka Look – to je ikonický francouzský výrobce kol, karbonových rámů a nášlapných pedálů, který...…
Celý článek…Rukavice jsou drobný, ale důležitý doplněk každé vyjížďky, tréninku, co může docela intenzivně ovlivnit to,...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
odpověď na Mira — #5 Tak jak nevim jestli a jake jsou "obecne problemy", ale muzu rict, ze konkretne moje predni brzda je problematicka vicemene od prvnich kilometru. Nejde poradne vyladit, v lepsim pripade vydava jen hnusny zvuky a v horsim mam pocit, ze to fakt trosicku drhne.
Snazili se mi to poladit nekolikrat v ruznych mistech po Evrope (podle toho, kdy me to zrovna zaclo vadit vic) a vzdy bez uspechu. Co si ale pamatuju z lonskeho Transalpu tak u stanku Speslu jsem se potkaval se stejnejma lidma porad dokola a resili stejny problem a ten technik si pak uz delal srandu, ze misto piva vecer, porad resi stejne brzdy. (na druhou stranu tech S-worksu tam bylo strasne moc, takze to mozna byl procentualne odpovidajici pocet).
Soucasne ale chci zduraznit, ze jsem z S-workse nadsenej, muzu ho doporucit a fakt trpim, kdyz ted stoji v garazi a ja pracuju za polarnim kruhem.
odpověz na tento komentářJaké jsou problémy brzd XX?
- na tento komentář reaguje Vojta — #6
odpověz na tento komentářHodnocení brzd XX a XTR dokonalé - "jiní se občas netají kritikou " a "jak někteří tvrdí". Doufám, že s tímhle trendem z doslechu se pokračovat nebude. (: Zvlášť když třeba XTR brzdy prošly redakčním testem.
odpověz na tento komentářNevim, jestli je to proto, že Specialized sedlovky nejsou nic moc. V depu v Offenburgu sem zaslechl debatu Járy na téma sedlovka a jestli sem pochopil dobře, potřebuje pro svojí pozici na kole sedlovku s velkým offsetem. Ten má Truvativ větší. Jinak co se sedlovek týče, asi nejsou jezdci továrního teamu vázáni žádnou smlouvou. Třeba Sauser i Stander mění během sezony různý značky.
odpověz na tento komentářVím přesně. Více mu vyhovuje! Spešl sedlovky nic moc. Mrkni na ostatní jezdce co jezdí v CR za Spešl, také mají Truvativ
odpověz na tento komentářAkorát by mě zajímalo, proč jezdí Kulhec sedlovku Truativ?
odpověz na tento komentář