Spitz se dočkala zlata, Huříková zklamala

Olympijský závod bikerek vyhrála šestatřicetiletá Němka Sabine Spitz, premiéra Terezy Huříkové trvala jen 10 minut....

Autor: Jan Němec

Dnes se na Olympijských hrách pod Laoshan Mountain, nedaleko cyklistického velodromu a dráhy BMX rozdávaly medaile v poslední cyklistické disciplíně - horských kolech. Dlouho očekávaný závod přinesl spoustu překvapení, ale také zklamání. Oproti původnímu plánu byl závod žen přesunut ze včerejšího odpoledne na dnešní ráno, muži pak jeli podle plánu v 15:00 místního času. Šest okruhů pro ženy a osm pro muže, takový byl verdikt rozhodčích.

Pod nezvykle jasně modrou oblohou vystartovalo 30ti členné startovní pole, kterému udávala tempo jedna z favoritek a stříbrná z minulé olympiády Kanaďanka Marie Helene Premont. Za ní byly seřazeny všechny ostatní adeptky na olympijské cenné kovy. Ke konci prvního okruhu se do čela dostala Němka Sabine Spitz a vytvořila si mírný náskok.

Tou dobou odpadla zmiňovaná Premont a překvapivě ze závodu odstoupila kvůli problémům s dýcháním. Netrvalo dlouho a boj o medaile vzdala i španělská mistryně světa Marga Fullana, o které se předpokládalo, že jí počasí bude sedět. Ale i ona doplatila na ostrý začátek a velké vedro. Aby toho nebylo málo, později závod opustila i obhájkyně zlata z Atén Norka Gunn Rita Dahle.

Věčně druhá Spitz tak mohla vystoupit ze stínu svých soupeřek a poměrně nerušeně dotáhnout závod do zlatého konce. Vedla od druhého okruhu a strojovým tempem si dojela pro olympijské vítězství. Na cílové čáře třímala v jedné ruce nejlehčí bike ve startovním poli (Ghost Lector HTX = 7,2 kg!!!) a ve druhé německou vlajku. V šestatřiceti letech tak pro Německo získala po bronzu v Aténách i zlatou medaili.

Pro druhý nejcennější kov si se ztrátou 41 vteřin přijela Polka Maja Wloszczowska, což asi bylo překvapení. Po Polkách jakoby se letos slehla zem. Absolvovaly jen dva světové poháry (MW nejlépe 12. v Offenburgu, celkově 60. místo!) Růžky vystrčily na mistrovství světa, kde Maja skončila pátá a její kolegyně Alexandra Dawidowicz třetí v kategorii do 23 let. Možná překvapila hlavně  ona, skončila totiž desátá!

Nejdramatičtější souboj se odehrál o bronzovou medaili. Z něj nakonec vyšla úspěšněji Ruska Irina Kalentieva, když v posledních stovkách metrů udolala Kanaďanku Catherine Pendrel. Jako pátá projela cílem nejlepší z Číňanek Chengyuan Ren.

Velké zklamání prožívaly s Terezou Huříkovou u televizních obrazovek stovky jejích příznivců. Jaké jim ale připravila trpké ráno, když ve své olympijské premiéře neprojela ani prvním okruhem a nikdo dlouho nevěděl, co se vlastně stalo. "Zavadila jsem o soupeřku, která ten sjezd scházela. Letěla jsem přes řidítka, na zemi jsem se pak dlouho nemohla nadechnout," vysvětlovala Tereza. "Byla to moje chyba, tušila jsem, že to takhle dopadne a přesto jsem do toho šla. Teď mám naražený žebra a bok, jsem jedna velká modřina." Závod  musela nakonec vzdát, což jistě nebylo to, proč do Pekingu cestovala. "Doktoři mě chtěli odnést, když už jsem dýchala normálně, tak jsem nikam nejela. Předjely mě už úplně všechny závodnice a já musela vzdát, protože to hrozně bolelo, nešlo s tím jet. Později jsem chtěla jet na chvíli na silnici, ale bylo to strašný. Doufám, že se to do příštího týdne, kdy startuju na svěťáku v Austrálii spraví."

Tereza tou dobou ovšem nejela nijak dobře, pohybovala se kolem 22. místa mezi daleko slabšími soupeřkami. "Po startu to byla taková šťouchanice, nemohla jsem chytit svůj rytmus, propadla jsem se někam na 15. místo. Věděla jsem, že to nesmím přepálit, že to v tom vedru bude těžký." Nohy jí opět svazovala nervozita a Tereza opakovaně dělala chyby. "Nejdříve mi to nepřišlo až tolik zvláštní, ale atmosféra olympiády na mě padla na startu, když jsem viděla všechny svoje soupeřky a každá přijela udělat co nejlepší výsledek. Fyzicky jsem se cítila moc dobře, ale bylo mi to prd platný. Hrozně mě to mrzí, vím, že je to pořád dokola. Olympiádě jsem dala maximum a pak to takhle dopadne." říkala Tereza.

Trenér Lutovský však u ní pozoroval nervozitu i ve dnech před závodem. "Byla hodně nervózní z těch sjezdů, ze začátku jí to vůbec nešlo." A Tereza jeho slova jen potvrdila. "Byla jsem hodně nervózní z jednoho sjezdu, málokdy jsem to projela čistě. Přitom na většině závodů jsou technické sjezdy mojí výhodou. Měla jsem si asi večer před závodem říct, že to budu běhat, aspoň bych klidněji spala a nebyla potom tolik nervózní," pokračovala.

"Je mi líto trenéra Luťáka, kterej tam nade mnou stál jako hromádka neštěstí, přál si, aby se povedl výsledek. Je mi líto, že jsem zklamala spoustu lidí u nás doma, kteří vstávali ve 4 ráno, aby viděli závod a dalších, kteří do mě investují svůj čas a energii," řekla Tereza téměř na závěr, než prozradila její nejbližší plány. "Do Austrálie se už těším, jsem teď zdravě naštvaná. Odlétáme tam už v pondělí. Zítřek věnuju lehkému vyjetí, pokud to půjde. Na žádný sport se nechystám, stejně toho už moc není. Na oficiální zakončení her nepůjdu."

Výsledky: (kompletní přehled ZDE)
1. Sabine Spitz (GER), 1:45:11hod
2. Maja Wloszczowska (POL) -0:41 min.
3. Irina Kalentieva (RUS) -1:17
4. Catharine Pendrel (CAN) -1:26
5. Chengyuan Ren (CHN) -2:29
6. Petra Henzi (SUI) - 3:29
7. Mary McConneloug (USA) -5:23
8. Georgia Gould (USA)
9. Rosara Joseph (NZL)
10. Alexandra Dawidowicz (POL)
24. Janka Števková (SVK)

Foto: Rob Jones, Casey B. Gibson

Přečteno - 26725x Tagy: oh
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. PreviewBikecheck: olympijský Mondraker F-Podium Ondry Cinka
    Bikecheck: olympijský Mondraker F-Podium Ondry Cinka
  2. PreviewXCO speciály favoritů na medaile pro Tokio
    XCO speciály favoritů na medaile pro Tokio
  3. Olympijské hryUCI zastavuje olympijskou kvalifikaci kvůli Covid-19
    UCI zastavuje olympijskou kvalifikaci kvůli Covid-19
  4. OstatníCo nás čeká v roce 2019?
    Co nás čeká v roce 2019?
  5. ZávodyFotogalerie: Olympijský závod XCO žen - Rio 2016
    Fotogalerie: Olympijský závod XCO žen - Rio 2016
  6. ZávodyFotogalerie: Olympijské Rio před závodem horských kol
    Fotogalerie: Olympijské Rio před závodem horských kol

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #83 Honza - vloženo: 03.09.2008 v 10:30:29

    To: Aleš Procházka - Díky za odkaz na článek na
    http://www.peloton.cz/blog/bosso/co-dal-terezo
    a především na diskuzi pod ním

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #82 hmm - vloženo: 30.08.2008 v 09:12:36

    terezka - tak Terezka dojela 4...
    mozna by ale stalo za zminku ze tam jelo pouze 6 zahranicnich zavodnic, zbytek AUS +NZL ;-)
    Jestli se nekdo bavil o vyletech, tak tohle byl zajiste vylet, ktery si spousta zavodnic nedopralo

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #81 Aleš Procházka - vloženo: 28.08.2008 v 22:02:26

    mrkněte na tohle.. - http://www.peloton.cz/blog/bosso/co-dal-terezo Jiří Mikšík ve svém blogu stručně, slušně napsal názor Terezu Huříkovou. Zaujala mně taky ještě jedna věc: Terezu marketingově zastupuje Sportinvest, tzn. agentura zastupující mj. Petra Čecha. Je vynikající, když se podaří sportovce prodat společně s jeho zevnějškem a výkonností, každému to maximálně přeju, cyklistikou se zde uživí jen pár lidí.. Jenže, v pondělí V MF DNES vyšel článek na 1/4 strany o nevydařeném závodě a že kvůli tomu bude muset Tereza prodávat hodinu za kasou u Mc Donalds, jejího sponzora. Fakt trapas, ani řádka o Jardovi Kulhavém, ale jen a jen bláboly Terezy o jejím zklamání..a nakonec o tom Macovi. Jak moc si člověk musí nabít držku, aby došel k sebereflexi, že je trapnej a měl se vrátit na zem.. I kvůli těmhle věcem začínám být na jméno Tereza Huříková alergický, ale přitom je to jen její mediální obraz. V reálu určitě normální, milá holka. Terezko, my Ti chceme normálné fandit! A ještě jedna technická poznámka - při minimální konkurenci v kategorii žen by mohla Tereza jezdit domácí závody s juniorama apod. Co je lepší, jezdit sám anebo s hladovýma chrtama...

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #80 juju - vloženo: 28.08.2008 v 21:25:10

    politika a sponzoři - Ani moc nemám chuť se k uvedeným "expertním" výplodům vyjadřovat, protože je zřejmé, že v českém sportu jde jenom o prachy a politiku - bohužel ne o výsledky. Bez urážky, kdo čekal od českých bikerů vyslaných do Beijingu nějaké zásadní výsledky, nemůže být nic jiného než kokot s plamínky v očích. Adorace 18-tého místa v mužích mi například připadá více než trapná (jediný, co dokázal,bylo propadnout se vod začátku závodu vo 6 míst!!). Nejde o Kulhavého ani Huříkovou - oba jistě udělali maximum pro dobrý výsledek. Že ani jeden z nich nebude mít na bednu, to zase muselo být jasný všem zasraným funkcionářům, kteří za jejich "výlet" nesou odpovědnost. Těm se má šlapat po koulích, ne chudákům sportovcům. Jednoduchá a pro veřejnost lehce stravitelná objasnění neúspěchu ("chybělo trošku toho štěstíčka") na jedné straně a slova chvály za bezcenné výsledky dobré leda do statistik - to je medializace olympiády po česku..hrůza! Jako by nikdo za nic nenesl odpovědnost. A my to platíme z daní - fakt dobrý! Omlouvám se, už jsem to nevydržel - jinak ty diskuze na tomto portále mají fakt hrozně nízkou úroveň, jakoby všichni zúčastnění měli v hlavách piliny z těch svejch biků místo mozku. Brrrrrrrrr...

    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #79 Martin Bouzek - vloženo: 28.08.2008 v 18:41:29

    to hajes - Heh, to je nadhera!!! Opet jeden chytry prispevek, tentokrat od nejakeho Hajese.
    Uvedomuji si, ze reagovat na takove blaboly je ztrata casu, ale priznam se, ma predstavivost
    mi stale klade otazky : o koho se asi tak v realu muze jednat? Nedalo mi to pokoje a zkratil jsem tak svuj cas na svacinu.
    Tedy, jednalo se o "reakci" nedospeleho jedince, jenz si dal pred tim sve prvni pivo (ci rum.pralinku)
    a i pres zakaz tatinka zapl pocitac a zkusil neco "napsat"?
    Zatimco lide, ktere kritizujes, se ucastni svetovych poharu, mistrovstvi sveta, evropy a hl. se na ne
    kvalifikuji, ty sis jeste nejspis ze sveho maleho "draka" nesundal pridavna kolecka. Co hur, mozna jsi na kole jeste nesedel (trenazer v lecebne nepocitam - musis byt tezky pripad pro lekare). Toto vse mne napada, kdyz ctu Tvuj "vyplod". Ne, nechci Te urazet. Asi by to bylo to posledni, co by Tve ego
    uneslo - vlastnis-li nejake. Ale vadi mi, ze nekdo, kdo se ani nepodepise, urazi jine, kteri si to nezaslouzi. S Prokopem vypadli napr. i de Wilde (predlonsky mistr sveta z Nizozemska) a T. Allier - bmx megastar z Francie. Proste se to nepovedlo, Tereze take ne. Nedovolil bych si posuzovat, jak moc ji to "bolelo" a uz vubec ne, jak by dojela ci nedojela Katerina Nash v pripade, ze by mela stejny pad na stejnem miste. Jednoduse, olympiada, na kterou se tvrde pripravovali a dreli, se nevyvedla. Navic, k poznamce Hajese - Prokop je mistr sveta ve 4X, ne v bikrose, i tak jsem nepochopil, z jakeho duvodu
    to zminujes... Od pocatku bylo jasne, ze konkurence na olympiade bude vice nez slusna, ale myslim, ze v
    nekterem ze svetaku, je daleko vyssi, jelikoz neplati takove prisne kvoty pro pocet ucastniku z jedne zeme.
    Mily Hajesi, az prekonas strach a skocis svuj prvni double (to je skok ..), vyjadruj se k jinym. V pripade, ze je Hajes neplnolety, nevyboureny pubertak s papiry na svou hlavu, omlouvam se za predesly text. Pokud se budes chtit ohradit vuci me, vystupuj zde pod svym pravym jmenem.

    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #78 Český svaz cyklistiky - vloženo: 28.08.2008 v 08:23:41

    Do prdele - to spěje, jako všechny sporty kromě hokeje a fotbalu.

    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #77 hajes - vloženo: 26.08.2008 v 21:35:41

    nevim proc vubec mlade nevyzrale stresidlo Hurikova jede na olympiadu. plna huba kecu a vymluv, nareku a skutek utek. neco podobneho jako Prokop, plna huba kecu od mistra sveta a nedostane se ani do finale. kam ten sport speje nevim...

    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #76 Petr F. - vloženo: 26.08.2008 v 12:51:28

    Na stránkách www-bikeri.cz je anketa - Výkon T.H....

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #75 anonym - vloženo: 26.08.2008 v 11:59:45

    Každý sportovec většinou ví, že konkurence je naopak důležitá, a málá konkurence, je naopak nevýhodou.
    Proto bych zde konkurenci vůbec nehodnotil.
    Jakou měl u nás Valenta, a nyní nejúspěšnější sportovci - střelci, atd.
    Je to vina těch sportovců? Dá se porovnávat výkon muže a ženy na hranici českého nebo dokonce světového rekordu?
    Závod a výkon sportovce na tomto závodě hodnotím maximálně několik dní, pak je třeba jít dál.

    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #74 jemen - vloženo: 26.08.2008 v 10:13:32

    konkurence v zenach - kdyz ma naka holka aspon trochu sportovni vlohy
    nemluvim o zadnem super talentu,a zacne v cechach jezdit na kole,je the BEST!!!
    kolik jezdi holek na CP,na MCR apod?
    se probudte konecne!

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #73 Jakub Oupic - vloženo: 25.08.2008 v 22:45:20

    Pro Toma - Pro mě je sport především o překonávání překážek, včetně sebe sama. Jestli to má někdo v krvi se dle mě nejlépe pozná, když musí řešit nějaký problém nebo překonávat překážku. V tom pro mě tkví Coubertinovské heslo: "Není důležité zvítěit, ale zúčastnit se". A musím říct, že mě mrzí, že se Terka nedokázala kousnout a dojet to. Ale je mladá a třeba se jen potřebuje obouchat - tím jí pochopitelně nepřeju žádné další pády :-)

    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #72 Tomáš - vloženo: 25.08.2008 v 22:34:15

    No tak asi jsem to trochu přehnal, ale zase mi příjde jako úplná blbost to všechno zatracovat, Jakube souhlasím že to bylo takové rozpačité ale takový je hold sport.... Tak je aspoň fajn že když už to vedení s tím nic nedělá a kašle na to, tak my to za ně zvládáme více než dobře- škoda jen, že to nemá žádnou váhu:(

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #71 antisvaz - vloženo: 25.08.2008 v 22:11:43

    meli poslat dopis - Hlavni problem je na svazu, kdyby poslali dopis o divoke karty vcas, tak by tam nejeli jen obe dve nase zavodnice ale i dva cesti nejlepsi bikeri. Proc to neudelali? Je jim to vsechno jedno a z vysoka se na tu cyklistiku vykaslali? Nebo, si chteli usetrit par penizku a strcit si to do kapsy.

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #70 Jakub Oupic - vloženo: 25.08.2008 v 22:11:00

    Taková malá úvaha - Když si to tak čtu, divím se oběma stranám. Té, co Terezu haní, jak nevybíravými prostředky to dělá a té, která jí naopak hájí, jak demagogicky se jí to vede. Napsal bych pár poznatků z mého pohledu.
    1) Nominační kriteria byla jasně daná, nechápu proto to osočování T.H., jděte křičet před svaz.
    2)Je úspěch, že někdo na olympiádu vůbec odjel. Sice bych tam radši viděl. K. Nash, ale T. Huříková splnila kritéria a dle mého soudu tedy jela právem.
    3)Nerozumím tomu proč nedojela. Měla to alespoň zkusit. Takhle mi to připadá na malou míru motivace.
    4)"Byla to moje chyba, tušila jsem, že to takhle dopadne a přesto jsem do toho šla. Tuhle větu absolutně nechápu. Pokud mám pocit, že to nedám, tak to nebudu zkoušet, ne? Obzvláště na takhle důležitém podniku. Mám z toho pocit, že nebyla/není schopná odhadnout své možnosti.
    5)Nevšiml jsem si, že by obvinila kohokoli jiného ze svého neúspěchu, proto nechápu, proč to někteří píšou.
    6)Věty typu:"Kdo nejel s českou špičkou neví jaké to je", jsou hloupost. Není rozdíl mezi tím, jestli jede na maximum hobík nebo profesionál. Pro oba je to v tu chvíli stejné. Snaží se ze sebe vydat maximum a jedou na krev.

    Co říci závěrem. Výkon Terezy Huříkové je pro mě rozpačitý. S medailí jsem nepočítal (přál jsem to Dahleové), ale takovéhle vystoupení jsem si také nepředstavoval. Kdyby to došla po svých, tleskal bych jí a byl by to pro mě větší úspěch než medaile. Takhle je to pro mě velká škoda. Doufám, že na příštích OH mi udělá větší radost.

    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #69 biker - vloženo: 25.08.2008 v 22:03:48

    olympiada se dojizdi!!! - V ceske cyklisticke spicce se pohybuji pres deset let a vim jedno, olympiada se proste dojizdi!!! Nedojela protoze spadla a zranila se??? Tak kdyz to byl tak hroznej pad, tak co teda chce delat v australii???

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #68 Pavel - vloženo: 25.08.2008 v 21:38:35

    OH - Jasně, všichni tady jsou blbci:-) Sportovec stihne za svoje "funkční" období tři možná čtyři OH. V tomto sportu je na jedny OH jenom jeden pokus(žádné rozběhy atd. a pak teprve finále). Jardovi to taky celý závod nejelo (jak sám přiznal), ale výsledek určině není špatný ba právě naopak.
    A připadá mi, že kolem toho pádu je oproti původní variantě(co se uváděla nejdříve) ještě další.... těžko říct proč.

    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #67 xxx - vloženo: 25.08.2008 v 21:14:35

    ja sem teda neco kol na spici odjezdil a presne proto rikam to co rikam, proste to podelala a dalo se to cekat. do sportu hlasky typu "to je ale smula" nepatri. bud na to mas, v nohach i v hlave, nebo si v riti. a nemyslim si, ze by sem psali jen samy dementi. proste tady plno lidi rika jen to, co si fakt mysli. nemusi se to hned nazyvat hazenim spiny.

    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #66 Tomáš - vloženo: 25.08.2008 v 18:59:26

    CO A JAK A JEŠTĚ NĚCO NAVÍC - Souhlas s Joudou a Kejmlem
    Prostě kdo opravdu nejel aspoň
    jeden závod s českou špičkou tak
    ani náhodou nepochopí jak náročné
    to je a jak to všechno stojí šíleně
    moc úsilí. Tady to hloupé pomlouvání
    kydání a plkání....je mi z toho
    špatně a dost mě to mrzí. Je sice
    pravda že nominace mohla být
    jako u švýcarů a kdo ví co ještě,
    ale na kdyby se nehraje. Beru to
    jako supr zkušenost že si vyzkoušela
    OH atmosféru. A souhlas s těma co
    říkali: kdyby zajela supr místo
    tak je hvězda a takhle všichni hrrrr
    na ni. Taky by mě zajímalo kolik z vás
    si zkusilo jet v terénu aspoň 5km
    s nějakým větším problémem (tipuju že
    asi nikdo podle toho co tu čtu)
    Minulost bych nechal minulostí a
    připravil bych holky na Londýn 2012
    aby se vyjely dvě místa a mohly si
    to rozdat bok po boku. Všem OPRAVDOVÝM
    BIKERŮM hodně zdaru a spoustu zajímavých
    názorů. A pro zbytek "znalců" lidi
    buďte trochu rozumní ať to má
    tady úroveň.

    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #65 biker - vloženo: 25.08.2008 v 18:31:01

    ne vsichni jsou dementi - Urcite uznani Tereze H. ze jeste tak mlada reprezentuje CR.
    Jen me napada jde o to,ze nekdy tu ctou lidi,kteri neco dokazali i v jinem odvetvi nez sport a ne jen tupa individua a tim padem jim neni dost dobre jasne,ze tak medialne znamy sportovec se muze neco omlouvat jako ze spadla,nevim o co presne slo,jestli by fakt dostala rundu,a tak slezla schvalne,ci co jsem cetl na blogu na peloton.cz.No vsechno neni humac,ale nekdy se ten sport trochu precenuje,co by asi rek v praci spickovy kardiochirurg,nebo top manager?
    ze mu to dneska nejelo,nebo ho zradila psychika?
    jednou to doj*be a de pryc....uz si ani neskrtne...nevim...no peace vsem!

    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #64 kejml - vloženo: 25.08.2008 v 18:19:13

    Joudo... - Nejen v poslední době se tady v příspěvcích kydá hnůj docela solidní kvality. Někteří to nesou hůř (např.: http://www.mtbs.cz/Debaty/debatynemazat05051006.html).
    Asi nejde o příspěvky těch, kteří někdy sportovali, ale spíš o příspěvky fanoušků. Bohužel svou úrovní klesají dokonce už i pod úroveň fanoušků fotbalových (a že ti mají laťku hodně nízko!).
    Zakoplexovaní budou vždy hledat důvody své flustrace u všech jiných, jen ne u sebe. Kór v Čechách, kde vyčuhovat z řada bývá podezřelé. S tím nic neuděláš. Ztrácet čas čtením těchto canců nemá cenu. Vezmi raději kolo a pojď jezdit!

    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #63 Jirinak - vloženo: 25.08.2008 v 17:13:29

    trochu z jineho soudku - nevite nekdo nahodou, co to ma Sabine za kliky na kole??? Fakt by me zajimalo jak nemci dostali to kolo na 7.2kg..
    A musim rict,ze me docela pobavilo porovnani fotek prvniho v zenach a muzich s kolem nad hlavou, rekl bych ze S.S. svoji muskulaturou prevysuje velkou cast startovniho pole muzu ;-)

    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #62 Jouda - vloženo: 25.08.2008 v 16:19:35

    Už jsem se naučil číst články na velkých "civilních" portálech bez komentářů. Tady to zvládnu také. Začíná to tady v těch komentářích zavánět pěknou žumpou...

    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #61 Blind - vloženo: 25.08.2008 v 15:14:37

    to David tondl - začínám se bát že líp nebude....

    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #60 David Tondl - vloženo: 25.08.2008 v 13:35:07

    Zmar nad zmar - Ani jsem sem nechtěl psát ale tyhle hádky mi prostě nedají! Bohužel, jedna věc se musí nechat nominační kritéria byla nastavena dobředu a byla jasně daná a srozumitelná! Bohužel jak tomu je již zvykem v ČR byla nastavena naprosto nesmyslně dlouho dopředu (jak tu již bylo zmiňováno např. Švýcaři uzavířeli nominaci až v nejzašší termín aby měli jistotu, že pojedou opravdu ti nejlepší s aktuálně nejlepší formou)V tomto ohledu byla nominace sice težko pochopitelná ale spravedlivá (Tereza byla v tu dobu opravdu nejlepší, zranění bohužel ke sportu patří a i s nimi se musí počítat)! Ale nezlobte se na mě, ale psát a číst tu že to je vlastně úspěch že odjela půl kola to prostě nejde. Je taky nutno otevřít oči a po pravdě si říct že to je prostě Propadák! O věku to určitě není protože na stupních vítězů byla odvěká Terezina rivalka polka Wloszczowská. Myslím, že u Terezy je to pouze a jen o hlavě, myslím že sportovní psycholog by jí mohl dovést ke skvělým výsledkům, jako se to povedlo u Svena Nijse! Ale snad už v londýně budou nominační kritéria postavena tak aby na olympijské hry ten kdo bude mít nejlepší formu na olympijádě a ne na konci jara!

    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #59 Petr Fiala - vloženo: 25.08.2008 v 13:33:44

    !? - Každý jede na OH udělat co nejlepší výsledek. Jak to dopadlo již víme. Zhodnotit to musí ČOV, ČSC, treneři a závodníci.
    Právo svého názoru máme naštěstí všichni. Proto se ovšem nemusí rozpoutat válka příznivců jedné nebo druhé strany. Mě na tom vadí to, že při určité spolupráci mohlo být na OH
    v XC, silnici a dráze třeba o tři ženy více. Což by prospělo nejen v lepší konkurenční přípravě na tyto hry, ale byla by to šance pro další motivaci, zkušenosti a přípravu na MS až OH 2012.
    Kritika je určitě dobrá, ale lepší by byla pomoc
    každého z nás oddílům mládeže (trenérská, materiální) a podpora plošného fungování Sportovních center mládeže, bez kterých nám v řadě oblastí cyklistika zaniká.
    Jenom naše blablabla nám borce do světové špičky nepřivede.

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #58 Lukáš - vloženo: 25.08.2008 v 13:18:36

    Dárksone, jsi mimo mísu. Káča byla od Huřajdy poražená v této sezoně POUZE 2X, a to bohužel v prvních dvou nominačních závodech, kdy jela s poraněným kolenem. Když byla při posledním nominačním závodě (3 závodě SP) fit, tak jí porazila, a to o hodně. Ale jak jsem už psal, nomaniční kritéria byla stanovena a platila pro obě stejně. Bohužel byla stanovena špatně, měla jet ta, která bude mít před OH lepší formu. Podobně to udělali třeba Švýcaři ;) Ale věř, že trenér spořky a naši repre udělá vše, aby jela jeho klubová svěřenkyně..je to všechno o penězích;)

    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #57 Petr - vloženo: 25.08.2008 v 12:49:17

    to Honza K. Fakta a kdyby - Kdyby dojela Huříková tipoval bych ji 15-20. Kdyby jela Nash tipoval bych 1-5.

    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #56 darkson - vloženo: 25.08.2008 v 12:37:28

    :-( - nestačim koukat, jaká banda tupců se tu sešla. vaší logikou je ta psychicky labilní Katka Nash, která neunesla ani nominační závody, kde jí Tereza porážela a v samotném olympijském závodě by asi trémou ani nenastoupila....

    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #55 Ivo Peterka - vloženo: 25.08.2008 v 12:35:13

    Takové neuvěřitelné nenávisti. - Lidi proboha, kde se ve vás bere tolik nenávisti? Něco jiného je kritika a něco jiného nenávistné výkřiky, kterých je v této diskuzi bohužel příliš mnoho. Asi jsme tak nějak namlsaný z diskuzí fanoušků rallye, kde když někdo kritizuje, tak zpravidla slušně a bez silně negativních emocí. Každopádně Tereze přeju, ať se jí v té Austrálii zadaří.

    odpověz na tento komentář
  30. avatar
    #54 jirka - vloženo: 25.08.2008 v 11:56:46

    joudovi - Nejsem přesvědčen kdo z nás bere hůl. Jste psal, že forma bude apod. Kdyby jste byli soudní, nejela by tam a nemusela trpět. Prostě s Lutovským vám šlo o porazení té druhé, to byl cíl a proto ji to teď musí spravedlivě bolet, ale za to můžete vy a né my co jsme věděli, že forma nebude a výsledek ostuda. Asi né pro ni ale pro vás co ji do toho tlačíte. Prostě v rámci nominačních kriterií je to blamáž.

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744