Nejmladší značka na českém cyklistickém trhu vstupuje do druhé sezóny s širokou škálou modelů...
Když se loni objevila tato značka poprvé na velethu Eurobike, kladli si mnozí otázku co je vlastně zač? Původně to vypadalo jen na separaci "skákací" sekce kol od mateřského Authoru, ale postupem času z toho vykristalizovala zcela samostatná plnohodnotná značka kol obsahující MTB, cross, dětská i městská kola a my vás dnes seznámíme s jejím průřezem na rok 2011.
V této kategorii AGang meziročně výrazně zapracoval a na příští rok představuje tři samostatné platformy biků určené pro závisláky na drsném pojetí bikingu. Zapomeňte na předchozí modely, je tu nové trio freeride/enduro/slopestyle biků.
Jediným staronovým modelem mířícím do řad slopestyle a bikepark je model RocknRolla. Ten oproti loňsku získal mírně upravenou geometrii, jinak jeho nerozbitný jednočep se 100mm zdvihu, jednoplacka s napínákem a tapered hlavovka jsou nadále hlavními charakteristickými znaky nově sněhobílého biku s cenovkou 24 resp. 30 tis. Kč.
Více jezdivější je první zbrusu nový model v nabídce AGangu na rok 2011 Cult. Tady najdeme dvojici duralových rámů vybavených čtyřčepovou konstrukcí zadního odpružení, kterou si AGang sám vyvinul. Její specifikum je zadní čep odpružení umístěný před osou zadního kola. Zatímco klasický horstlink má tento čep situovaný pod osou, AGang zvolil naopak umístění čepu nad osou zadního kola čímž získal specifické jízdní vlastnosti. Zdvih 150mm, taper hlavovka a tři dostupné velikosti.
Culty jsou v nabídce Agangu celkem dva. Oba jsou osazeny Sramem a pořídíte je za 34 resp. 59 tis. Kč.
Třetí a poslední kategorií cellopér v nabídce Agangu jsou freeride stroje Ninja. Tady se AGang pustil do nelítostného boje s konkurencí a nutno podotknout, že výsledek vypadá celkem k světu. Nejen že jsou stejně jako Culty i Ninjové plnohodnotným dílem českých konstruktérů, ale poprvé se firma pouští do vysokozdvihových biků. V tomto případě jde o 180mm zdvihy, které jsou na dvojici modelů realizovány prostřednictvím X-Fusion, RST, Rock Shox a Fox tlumících jednotek.
I zde padla volba v osazení na firmu Sram, doplňují ji pak komponenty Truvativ, Avid, Syncros, Geax a další. Dvojice modelů se vyrábí ve dvou velikostech (S,M) a seženete ji v cenách 32 a 65 tis. Kč.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Nová pravidla, kvalifikace, závody jen těch nejlepších, divoké karty…..odvážný krok směrem k budoucnosti horské cyklistiky....…
Celý článek…Specialized uvedl na trh elektrokolo Vado SL 2 Carbon, které se váhou dostalo na pouhých...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
odpověď na madcat — #2 Pokud si to pozorně přečteš a podíváš se na fotky zjistíš, že jak Cult tak Ninja, mají čtyřčepový systém, jelikož řetězová vzpěra je rozdělena čepem. Jen je rozdíl v tom, že čep je situován nad osou zadního kola a ne pod osou (horstlink). Systém alá Kona pokud ho popíšeš slovy má taky čep nad zadní osou :), ale ten rozděluje brzdovou vzpěru. Rětězová vpěra zůstává vcelku (obyčejný přepákovaný jednočep). Snad ti to bude jasné.
odpověz na tento komentářTa pasáž s horstlinkem a čepem umístěným nad zadním kolem u Cultu vyznívá skoro jak kdyby horstlink byl nefunkční přežitek a obyčejnej přepákovanej jednočep ala Kona naopak výdobytek posledního výzkumu..??
- na tento komentář reaguje Íček — #3
odpověz na tento komentářParta kolem "Spacemena" si dala skutečně záležet ! V každé kategorii je nějaká ta parádička a když dětský kolo tak jedině AGang ...
odpověz na tento komentář