Cink: Hermida mě chválí, Dahle učí, jsme taková rodina

Ondřej Cink alias Činky pro nové kolegy v týmu Multivan Merida, má za sebou první velké setkání s novináři a fotografy. Přečtěte si jeho zážitky v dlouhém rozhovoru...

Autor: Jan Němec
Cink: Hermida mě chválí, Dahle učí, jsme taková rodina

Ondřeji, máš první setkání s novými kolegy za sebou. Co tě tady na Mallorce s týmem zaujalo nejvíce?
Zaujalo? Toho bylo hodně, moc příjemná atmosféra, všechno je naprosto přesně naplánované. Nečekal jsem, že to bude tady tak velký. Věděl jsem, že má být hodně novinářů, ale tohle jsem nečekal. Před tiskovou konferencí jsem byl strašně nervózní, lidí tam bylo strašně moc. A já nikdy před tolika neseděl, natož stál a něco říkal v angličtině, kterou neumím. Bylo to nepříjemný, když jsem tam musel být jako jediný s tlumočníkem. Ale dopadlo to dobře, když to skončilo a dělali jsme první společnou fotku, tak se tam sesypalo 100 fotografů, José to řídil a byla sranda a moc příjemný.

Tlumočníka jsi dostal na poslední chvíli, co bys dělal, kdybys ho neměl?
Ještě než jsem sem odjel, tak jsme doma se Zuzkou vymysleli takové moje představení, abych měl připravený alespoň něco a byl schopen to v angličtině říct. Ty dvě stránky textu jsem se tady učil nazpamět tři dny, bylo to zajímavý…

Ondřej Cink - Multivan Merida Press Camp 2013, Mallorka

Kdo ti je ze stávajících členů nejblíže?
Vzhledem k tomu, že když jsem sem přijel, tak jsme byli s Josem 3 dny spolu sami a jezdili na společný tréninky, tak bych řekl, že asi on je mi nejblíž. On je výjimečný, legrační, poradí mi když vidí, že něco dělám špatně. Ale to už dělal v Kanadě na svěťáku, kam jsem s nima jel. Ale stará se o mě i Gunn Rita.

Jak?
Když jsme strečovali, tak jsem to asi dělal špatně a ukázala mi, jak se to má dělat dobře. Ukazovala mi taky posilovací stabilizační cviky, ptá se jestli něco nepotřebuju, je moc fajn.

Takže jste taková rodinka, máma Gunn Rita, táta Jose a malý Činky?
No dalo by se to tak říct, dokonce jsme fotili takovou žánrovou fotku, kdy jsme my tři mlaďoši u stolu a oni nad náma jako učitelé nebo rodiče nám něco vysvětlují.

Ondřej Cink - Multivan Merida Press Camp 2013, Mallorka

Vypadá to tedy, že jsi do týmu zapadnul?
Myslím, že ano. Užívám si to.

Co bylo na prvním setkání nejhorší?
Určitě ty nekonečné hodiny fotografování. Ne, že by mě to nebavilo a nelíbily se mi výsledky, ale bylo to strašně dlouhý. Třikrát venku, jednou ve studiu skoro celý den a pak ještě tady v hotelu. Byl jsem z toho víc unavenej než z tréninku, v sobotu jsem se nedostal na trénink ani na chvíli.

Slyšel jsem, že jsi nervózní, když nemůžeš trénovat?
Jsem hlavně nervózní z toho, že nemůžu plnit plán, když nemůžu na trénink. Když mám něco napsanýho, tak bych to chtěl splnit. Ale jsem nervózní, i když mám volno, cítím se třeba dobře a chtěl bych už už vyrazit na kolo.

No a zatím plán plníš?
Ano, zatím jde vše podle plánu. Tuhle sezonu zatím makám tak, jak jsem nikdy nemakal. Navýšili jsme s Milanem tréninky, přidali v prosinci jedno soustředění na Mallorce navíc, kde jsme jeli víc vytrvalosti, mám asi o 1500 kilometrů víc, než vloni.

Ondřej Cink - Multivan Merida Press Camp 2013, Mallorka

Proč?
Přecházím do kategorie elite a závody budou delší. Nechci nic zaspat a podcenit, chci se v novém týmu ukázat v dobrém světle.

Hermida říkal, že jezdíš víc než oni, že jsi silný!
Sám jsem z toho byl překvapenej. Třeba José je teprve na prvním soustředění, od listopadu byl doma a říkal, že jen jezdil na lyžích. Asi chce začít pomalu. Do kopců tady za mnou vlaje a jezdí v háku. Litcher už byl na Kanárech, ale je taky trochu pozadu, což je logický, já jsem už na třetím tréninkovém kempu. Já tady třeba objedu pět hodin a oni jen tři.

Co ti na to říkají ostatní? Nesnaží se tě krotit?
Ne, naopak. Sejdeme se na večeři a gratulujou mi. Dělají si ze mě srandu, že na Andalucii mi budou házet laso, že budou v kapse vozit peníze a platit mi za to, že je budu tahat.

Ty sám se přetrénovanosti nebojíš?
Ne, věřím Milanovi, který má zkušenosti. Důležitý je kvalitně odpočívat, což já dělám.

Ondřej Cink - Multivan Merida Press Camp 2013, Mallorka

Jak by sis tedy svou sezonu ideálně představoval?
Rád bych ve svěťácích jezdil pravidelně do dvacátého místa, v Novým Městě bych byl ale rád v první patnáctce. Mým cílem je samozřejmě nominace na mistrovství světa do jižní Afriky a na mistrovství Evropy do Švýcarska.

Co když se to nepovede, máš ve smlouvě nějaké bubáky?
To pevně věřím, že se nestane. Smlouvu jsme ladili s Milanem Spěšným, Lukinem Vlachem a myslím, že je dobře napsaná. Patří jim a celé české Meridě velký dík, bez jejich pomoci by to možná ani takhle nedopadlo. Jinak nesmím být hůře než padesátý v žebříčku UCI nebo nemocný déle než měsíc. Pak mi budou srážet mzdu.

Polepšil sis finančně výrazně?
Nesrovnatelně. V Česku jsem neměl ani polovinu průměrnýho platu, teď mám jeho několikanásobek. Dokonce mi smlouvu, kterou jsme ladili od července, sami od sebe finančně vylepšili po mistrovství světa! To jsem koukal.

Už jsi dostal svou první výplatu?
Jo, peníze přišly 2. února.

A co sis za ní koupil?
Zatím nic, hned jsem totiž jel na Mallorku.

Ondřej Cink - Multivan Merida Press Camp 2013, Mallorka

Co tvůj první start v etapovém závodě, je to závod dvojic, s kým pojedeš?
Pojedu s Thomasem Litscherem, který už nějaké etapáky absolvoval, myslím, že jel Trans Germany. Zatím jsme se o tom moc nebavali, ono je to s tou mojí angličtinou trochu složitější :-)))

Jak s tím hodláš bojovat? Máš učitele nebo učitelku?
Cítím, že se to zlepšuje. Já nejsem ten typ, co by se to učil, ale sbírám jednotlivý slovíčka, jak se tady pořád bavíme. Nic jinýho mi tu ani nezbývá, to mi vyhovuje víc, učitele ani učitelku nemám, doma mě cvičí Zuzka. Slovíček už znám hodně, ale neumím je moc pospojovat dohromady do vět.

Na podzim jsi říkal, že určitě budeš jezdit šestadvacítky a nyní tě vidíme a budeme vídat na devětadvacítkách? Tlačil tě do toho tým?
No popravdě je to tak padesát na padesát. Já jsem byl opravdu přesvědčenej, že budu na šestadvacítkách jezdit dál. Ale v týmu mě přemlouvali, jak manažeři, tak i závodníci, kteří všichni jezdili devětadvácy. Já odolával a pořád jim říkal, že chci šestadvacítky a pak mi najednou domu přišlo kolo. Samozřejmě Big99, prý abych si to jen vyzkoušel. No a já to teda vyzkoušel a zjistil jsem, že je to o dost lepší a že nic jinýho nechci.

Kde a jak jsi to zkoušel? Co tě překvapilo?
Cítil jsem se na tom kole úplně jinak, tak jako nesmrtelně. Velký kolo přede mnou a sjezd co běžně jezdím, mi najednou přišel menší. Široký řídítka bez rohů, taky úplně jinej pocit, takovej daleko jistější.

Ondřej Cink - Multivan Merida Press Camp 2013, Mallorka

Je na kole něco výjimečného, co jsi nikdy nejezdil?
Asi jednopřevodník, s tím jsem nikdy nejezdil. Poprvé, když jsem si na kolo sednul, tak jsem pořád šátral po páčce od přesmykače a chtěl řadit na velkou placku. Chvíli to trvalo, než jsem si na to zvyknul. Ale je to boží, ušetří to krapet na váze a pak jsem taky ještě nezaznamenal žádný problém s padáním řetězu.

Vyhovují ti převody?
V prudkých stoupáních bych si tam možná ještě dal lehčí, ale zatím jsem to nejel v závodě, takže nevím. Třeba v takovém Langenlois, kde jsou prudký výjezdy, bych si myslel, že v posledním kole bych si dal lehčí. Snad je to o zvyku, uvidíme…

Kdy na něm pojedeš první ostrý závod?
Sezonu odstartuju 24. února na etapáku Andalucia Bike Race.

VÍCE O MULTIVAN MERIDA PRESS CAMPU 2013: MLADŠÍ, ŠTÍHLEJŠÍ A BAREVNĚJŠÍ, TO JE MULTIVAN MERIDA 2013

Foto: Daniel Geiger, Jan Němec

První společné foto před novináři
Fotografování týmu zabere celé dva dny
Ondřej Cink s novým kolem - Merida Big NinetyNine
Ondřej Cink na novém kole Merida Big NinetyNine
Týmové fotografování, které má na starosti Daniel Geiger
Při prezentaci týmu se vzpomnělo i na zesnulého zakladatele značky Merida Ike Tsenga
Své slovo si vzal i vice prezident Meridy William Jeng
Gunn Rita Dahle s obrovským narozeninovým pugetem
Ondřej Cink čeká na svou chvíli při fotografování
Multivan Merida Biking Team 2013 - zleva Thomas Litscher, Gunn Rita Dahle, Jose Antonio Hermida, Rudi van Houts a Ondřej Cink
Multivan Merida Biking Team 2013 - zleva Thomas Litscher, Gunn Rita Dahle, Jose Antonio Hermida, Rudi van Houts a Ondřej Cink
Multivan Merida Biking Team 2013 - zleva Thomas Litscher, Gunn Rita Dahle, Jose Antonio Hermida, Rudi van Houts a Ondřej Cink
Multivan Merida Press Camp 2013:
Multivan Merida Press Camp 2013:

Přečteno - 18398x Tagy: rozhovory ondřej cink
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Týmy a klubyHledáte dream job? ROUVY ho nabízí. Pomáháme plnit sny, říká Petr Samek
    Hledáte dream job? ROUVY ho nabízí. Pomáháme plnit sny, říká Petr Samek
  2. Světový pohárSvětový pohár horských kol pokračuje v Lake Placid předposledním dílem
    Světový pohár horských kol pokračuje v Lake Placid předposledním dílem
  3. Ostatní závodyExtrémní finále AC Heating Cupu pro Cinka a Zügerovou
    Extrémní finále AC Heating Cupu pro Cinka a Zügerovou
  4. Mistrovství světaDivoký šampionát s premiérovými tituly pro Hatherlyho a Pieterse
    Divoký šampionát s premiérovými tituly pro Hatherlyho a Pieterse
  5. ZávodyFotogalerie: OH Paříž 2024 - Cross-Country
    Fotogalerie: OH Paříž 2024 - Cross-Country
  6. Olympijské hryOndřej Cink: Výkon dobrý, ale druhý defekt mě zlomil
    Ondřej Cink: Výkon dobrý, ale druhý defekt mě zlomil

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #37 WTB - vloženo: 24.02.2013 v 14:27:35

    odpověď na Zet — #28 No, to si tak úplně nemyslím. Znakem profesionála by měla být i schopnost komunikace, o tom žádná, stejně jako o tom, že Ondra je skvělej biker se skvělou budoucností. V dnešní době je ale znalost jednoho světového jazyka alespoň na základní úrovni už tak trochu standart, řekl bych.

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #36 jara - vloženo: 17.02.2013 v 22:17:17

    Tomas Slavik i Michal Prokop mluvi perfektne anglicky.. myslim že na profi sprotovní úrovni je znalost angličtiny naprosto zásadní, ale jak někdo napsal, během půl roku stráveného s týmem se rozmluví.

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #35 VencaS - vloženo: 17.02.2013 v 20:57:20

    ;-) to když vyhrál Martin Bína poslední závod SP tak to spíš vypadalo jako rozhovor s Beanem. Jenom: please, yes a ou key. Na takovýhle úrovni se předpokládá profesionalita i ve vyjadřování k zahraničním fanouškům, sponzorům a novinářům. Jo a mimochodem Saganovi se zahraniční média pořád smějou ze neumí anglicky...a Kulhec na tom není s jazyky taky kdovíjak dobře. Profesionál musí být opravdu profíkem se vším všudy. Už to holt není KPŽ. Hezký večer a klid.

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #34 Amos - vloženo: 17.02.2013 v 20:30:00

    odpověď na Broňa — #33 Promyň :)

    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #33 Broňa - vloženo: 17.02.2013 v 20:12:47

    odpověď na Amos — #31 O, pardon, zapomněl jsem přiřadit, ke komu se můj komentář, napsaný níže, vztahoval. Tedy k Vám, "pane" Amosi.

    1. na tento komentář reaguje Amos — #34
    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #32 Broňa - vloženo: 17.02.2013 v 20:11:20

    Ostudou serveru jsou rýpalové, ke kterým pravděpodobně patříš i ty?! Ovšem, nebudu zde psát ke každému článku, že někde chybí čárka v souvětí. Na velké chyby se může upozornit, ale nemusí to být prostřednictvím diskuse. Diskutovat by se zde mělo k obsahu článku! Ne o tom, jakým způsobem je to napsané. Jestliže to někomu vadí, nechť si nalezne níže odkaz na "kontakty" a informuje o tom přímo na mail ty oprávněné lidi! A za další! Kušuj s takovýma kecama! Jestli si myslíš, že bys tuto práci mohl vykonávat lépe a kvalitněji, není nic lepšího, než že se můžeš přihlásit o místo redaktora. Byl bych moc zvědavý na tvou práci, popřípadě všech těch ostatních frajírků, kteří rýpou podobně a neváží si práce druhých!

    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #31 Amos - vloženo: 17.02.2013 v 19:57:58

    odpověď na Broňa — #30 Ano, najdou se i idioti, kterým nevadí gramatické chyby. Bývá obvyklé, že se píše pravopisně správně. Zvláště se to dá očekávat od lidí, kteří se psaním živí.Máš pravdu, že to je ostuda tohoto serveru.

    1. na tento komentář reaguje Broňa — #33
    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #30 Broňa - vloženo: 17.02.2013 v 18:24:04

    odpověď na Tina — #27 Není třeba se ospravedlňovat za své názory, protože se najdou idioti, kteří mají v hlavě prázdno.

    odpověď na Doktor — #29 Ano, bohužel. A bohužel, to začíná být tradicí, nekomentovat článek, ale komentovat veškeré dění okolo. Hlavně co se týče gramatických chyb a kdo koho zmíní, jaký má názor a čemu či komu fandí. Je to ostuda na tomto serveru, a rozhodně by neuškodila povinná registrace účastníků!

    1. na tento komentář reaguje Amos — #31
    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #29 Doktor - vloženo: 17.02.2013 v 17:45:30

    Díky některým účastníkum se tahle diskuze pomalu, ale jistě proměnila v žumpu. Vytýkat někomu, že je Slovenka to už je fakt ubohost. Sloužil jsem několik let v Košicích a mám na ně jen hezké vzpomínky a dodnes plno přátel. Tímto bych se za některé kretény tady Tině omluvil.

    1. na tento komentář reaguje Broňa — #30
    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #28 Zet - vloženo: 17.02.2013 v 16:00:47

    Tohle je vážně hodně trapná diskuze. Ondra se kdysi rozhod, že bude jezdit na kole a věnovat se kolu. Ne studiu cizých jazyků nebo něčemu jinému. Až někdo z vás, kdo tady píšete tyhle bláboly budete ve svém povolání alespoň tak dorbý, jako je Ondra v tom svým, tak si možná dovolte kritizovat.

    1. na tento komentář reaguje WTB — #37
    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #27 Tina - vloženo: 17.02.2013 v 15:39:40

    Je zaujímavé, že vlastne pár jednotlivcov vlastne naštvalo iba to, že som si ako SLOVENKA dovolila na ČESKOM fóre spomenúť, že SLOVÁK Peter Sagan vie jazyky a ČECH Ondra Cink zatiaľ nevie. Zobuďte sa! Mimochodom už dávno fandím obom spomínaným cyklistom. Ako Petrovi Saganovi rovnako tak aj Ondřejovi Cinkovi a na fejsbuku som členkou jeho Fanklubu. Verím, že tento rok dokáže zajazdiť na niektorých svetových pohároch podobné výsledky ako Jarda Kulhavý.

    1. na tento komentář reaguje Broňa — #30
    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #26 zzyzx - vloženo: 17.02.2013 v 12:46:31

    odpověď na Tina — #7 Co jsem slyšel, tak Kristian Hynek je jazykově velmi zdatný. Angličtina, španělština, němčina, a teď zřejmě i italština...

    Když alě čtu o tom, že Cink neumí pomalu ani slovo anglicky, nejde mi to dohromady s jeho v létě avizovanými plány, že se chce věnovat jejímu studiu na VŠ. Že by kachna?

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #25 slow - vloženo: 17.02.2013 v 12:06:07

    odpověď na Tina — #22 ty jí nemáš? :)

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #24 Dan1 - vloženo: 17.02.2013 v 12:00:50

    a stejně je Peter Sagan Bůh......:)))))

    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #23 Broňa - vloženo: 17.02.2013 v 11:30:05

    Někteří zde opět předvedli, jak se umí chovat, pokud se skryjí za vymymšlenou přezdívku, jelikož normálně by si to nedovolili. Hloupoust zde některé nadnáší tak, že bych se nedivil, kdyby se museli k židli u počítače přivazovat. Názor přispěvatelky "Tina" byl zcela normální, ovšem tupé mozky některých ostatních připěvovatelů nedokáží tuto informaci zpracovat. Ondra se má zajisté co učit, o tom žádná. Zcela určitě na tom pracuje. Takže mu nezbývá než popřát hodně štěstí. Navíc, českým cyklistou, který se pohybuje skvěle ve světě a jezdí fantasticky a hovoří, pokud se nepletu, vlámsky a anglicky, je třeba Zdeněk Štybar. To jen na okraj pro ty, co je tak strašně pohoršuje jméno "Peter Sagan".

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #22 Tina - vloženo: 16.02.2013 v 17:14:30

    odpověď na Karlos2013 — #18 Výšku tvojho IQ a obsah tvojho mozgu presne vystihuje tretie slovo tvojho príspevku...

    1. na tento komentář reaguje slow — #25
    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #21 tmax - vloženo: 16.02.2013 v 15:14:05

    S Pauwelsom to bol dosť zlý príklad...

    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #20 kacerek - vloženo: 16.02.2013 v 14:13:17

    odpověď na Tina — #4 Kevin Pauwels taky žádná jazyk neumí a určitě se neztratí. Stačí že umí jezdit.

    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #19 jemen - vloženo: 16.02.2013 v 12:24:24

    tak kdyz je borec ''vystudovanej'' automechanik tak asi nema anglictinu jak vysokolsky studentici ne?

    dejte mu nakej cas!ja mu verim ze zabojuje :)

    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #18 Karlos2013 - vloženo: 16.02.2013 v 12:11:59

    odpověď na Tina — #4 Jdi do piče i s Peterem i s tema kecema tady jsi na českém fóru a ne někde v Tatrách

    1. na tento komentář reaguje Tina — #22
    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #17 Doktor - vloženo: 15.02.2013 v 22:13:22

    takže sednout a drtit slovíčka aby to dalo aspon na basic english. nikdo od nej neceka, že bude recnit jak Obama v predvolební kampani. Za pulroku bude plkat o sto sest-))

    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #16 qwe - vloženo: 15.02.2013 v 21:44:08

    prijde mi ze tady pise banda idiotu, ostatne jako obvykle. anglicky samozrejme nejak umi, ale neni to zrovna na jedno z prvnich PR vystoupeni pred davem lidi. koneckoncu i J.K., T.H. a ostatni nezacinali vubec jinak. v pulce sezony bude umet mluvit naprosto v pohode a vy zas budete hledat dalsi clanek, do kteryho psat idioti komentare

    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #15 Kurri_22 - vloženo: 15.02.2013 v 20:17:26

    Nevím, proč z jazykové vybavenosti bikerů dělat národnostní otázku. To je neskutečně hloupé.

    Ale Tině bych řekl, že třeba zmiňovaný Peťo Sagan taky minimálně donedávna nebyl zrovna dobrý angličtinář, tak nevím, proč to tady zatahovat. No a když jsme u jazykové vybavenosti českých bikerů, tak takový Jarda, Tereza nebo dokonce Katka určitě nebudou mít problém, to jsou první 3, co mě napadli, ikdyž si nemyslím, že je to úplně podstatné.

    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #14 Ladislav Stratil - vloženo: 15.02.2013 v 14:39:19

    Spíš by mě zajímalo jak teda komunikuje s týmem když neumí anglicky a nemá zrovna po ruce tlumočníka? Třeba na tréninku? Nějak mi to nejde do hlavy

    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #13 Slona - vloženo: 15.02.2013 v 14:24:28

    Sagan taky začínal na bodě mrazu...Ale naučil se. Cimbál, pokud nebude prudit, když ho do toho bude někdo tlačit, tak se taky naučí. Potřebuje však někoho, kdo s ním bude mluvit anglicky a nijak jinak. Tím je výborné to, že byl hozen jako ryba do vody do týmu, kde se česky nedomluví. Chce to čas a nebýt urputný jen v tréninku, ale také v učení.

    Jo a co se týká Standy Řezáče, tak to mě pobavilo :-D je to borec. Ale pak je to i tak trošku ostuda. Ale chlap se toho nebojí a do rozhovoru vždycky jde, i když je úplně v pasti. Aspoň pobaví :)

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #12 Tina - vloženo: 15.02.2013 v 13:35:38

    odpověď na Swan — #9 Alebo keď dôjdu argumenty :) A pritom som nenapísala nič iné iba, že by som mu doporučila zapracovať na jazykoch :) Takto bude v zahraničí vždy odkázaný a závislý na niekom kto mu bude prekladať.

    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #11 Michael Šimek - vloženo: 15.02.2013 v 13:11:56

    odpověď na Swan — #9 Tina neprudi, ty prudis.

    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #10 Michael Šimek - vloženo: 15.02.2013 v 13:11:20

    Tak abyste neprudili Tinu, tak ja s ni souhlasim. Znalost ciziho jazyka pro sportovce v mezinarodnim prostredi me prijde jako vice nez dobra vec. Ale Cink je mlady, tak se to snad rychle douci, ale mozna by mel zmenit nazor na toho ucitele jazyka. A jejasne ze nemusi umet perfektni anglictinu, ale aspon odpovidat novinarum a rozumet otazkam by to chtelo, i kdyz nejakou simple english.

    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #9 Swan - vloženo: 15.02.2013 v 12:28:20

    odpověď na Tina — #7 Milá Tino, jsou národy, které mají své výborné bikery, dokonce olympijské vítěze, ale možná nejsou tak jazykově vybaveni. A jsou národy, které nemají své výborné bikery a tak těžko posuzovat, jestli jejich nejlepší bikeři a bikerky umí jazyky. A jsou národy, které mají své dobré bikové webové stránky a jiné národy nemají. A tak jim nezbývá nic jiného, než ty národy co mají dobré bikery a své dobré stránky chodit prudit a poučovat na jejich stránky, když už sami nic z toho nemají. :)

    1. na tento komentář reaguje Michael Šimek — #11
    2. na tento komentář reaguje Tina — #12
    odpověz na tento komentář
  30. avatar
    #8 lalin - vloženo: 15.02.2013 v 12:13:37

    "Činkimu" hodně štěstí a ať to jezdí, jestli mu i hermida smekl poklonu tak to je asi co říct :-) a konečně přesedlal na dospělé kolo :-D (nechci tímto rozpoutat další boj 26" vs 29" jen můj názor) a pro Tinu, největší český borec co se týká jazyků je Standa Řezáč (běžky dálkové běhy) protože ten umí mluvit v minimálně třech jazycích, bohužel je většinou naskládá do jedné věty kterou začne anglicky pak hodí dvě tři německá slovíčka a zakončí to s úsměvem česky :-D

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744