Fotogalerie: Český pohár XCO 2016 - #1 Praha

Úvodní závod Českého poháru XCO v Praze nabídnul kosu a krásné sportovní zážitky. Pojďte si to zopakovat v obrázcích...

Autor: Jan Němec
Fotogalerie: Český pohár XCO 2016 - #1 Praha

Přečtěte si také naší reportáž: V Řepích se rozjel Český pohár XCO a byl to velký den pro Sram Mitas Trek

Foto: Jan Němec

Bikroska v XCO závodě nebývá úplně běžná
.... jeli tři Honzové cestou necestou...
Pěkně na lokty Vastlík s Bičem
Honza Škarnitzl v cíli. To je radosti :-)
Nejlepší muži
Nejlepší ženy
Start Expertů
Kadeti plnou parou vpřed!
Samuel Jirouš, druhý kadet
Tomáš Dudek
Ondřej Zelený nejrychlejší muž kategorie Masters
Samuel Jirouš předjíždí dosud vedoucího Pepu Kunáška, který měl defekt
Martin Pešťák
Jaromír Skála
Jonáš Březina
Josef Jelínek
Defektů a spadlých řetězů bylo v Praze dost
Rozkoš. Jak pro koho. Málokdo jí dal čistě.
Josef Jílek vítězí mezi juniory
Lucie Veselá
Celkem cool postrování do přilby
Daniel Bittner - nejrychlejší kadet
Dobrá rada nad zlato :-) Adéla Šafářová s tatínkem
Nene! Jana Czeczinkarová před startem
Trochu kosička v Praze....
Viktor Zapletal dává poslední pokyny dámám...
Rychlík Lucka Veselá má po startu malou konkurenci
Po dalším půlkiláčku převzala otěže Barča Průdková
Jitka Škarnitzlová
Pavla Havlíková
Karla Štěpánová předjíždí kadetku o kolo zpět
Start juniorů a Pepa Jelínek za to bere....
Jana Czeczinkarová
Kdo se pozná?
Otestovat sešitou ruku si přijel i Kristián Hynek
Dobrá nálada před startem
Matouš Ulman vedle Zdeňka Vobeckého
Jan Vastl vedl po startu balík elitních mužů
Jan Nesvadba si techniku užíval a získával
Vláček nejlepších
Jitka Škarnitzlová s Janou Czeczinkarovou v patách
Kristián Hynek s Pavlem Boudným
Matěj Průdek si jako prvoročák nevedl vůbec špatně, skončil sedmý
Tak kde si Vastlíku?
Tomáš Paprstka
Jan Vastl
Vyčerpání v podání Honzů Vastla a vzadu ležícího Škarny
Junioři
Třiadvacítkářky
Karla Štěpánová
Adéla Šafářová
Jana Czeczinkarová
Mládí vpřed! Nabouchané žákovské kategorie potěšily

Přečteno - 4423x Tagy: český pohár řepy
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Český pohárMistrovské Sudety v rukou Boudného a Pichlíkové
    Mistrovské Sudety v rukou Boudného a Pichlíkové
  2. Český pohárSpecialized Rallye Sudety už popáté rozhodnou o mistrech XCM
    Specialized Rallye Sudety už popáté rozhodnou o mistrech XCM
  3. Český pohárRegistrace na premiéru Masiv končí už zítra!
    Registrace na premiéru Masiv končí už zítra!
  4. Český pohárVyužijte výhodných přihlášek na Žacléřskou 70 MTB
    Využijte výhodných přihlášek na Žacléřskou 70 MTB
  5. Český pohárUž zítra startuje ME XCO. Bez Kulhavého a s pětičlennou štafetou
    Už zítra startuje ME XCO. Bez Kulhavého a s pětičlennou štafetou
  6. Český pohárFavorité Nash a Kulhavý získali v Brně šesté tituly
    Favorité Nash a Kulhavý získali v Brně šesté tituly

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #28 Lucka - vloženo: 14.04.2016 v 08:47:22

    odpověď na aladin — #25 zdravím, my tedy máme díky manželovi doma skoro všechna VELA posledních let a musím přiznat, že chyby tam při letmém prohlédnutí nevídám. Jako důkaz, že ale opravdu nikdo není neomylný, nechť slouží hrubice jak Brno v rozhovoru s panem Otoupalíkem. Nadhledu nad chybami zdar :)

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #27 Raceday - vloženo: 14.04.2016 v 08:04:46

    odpověď na aladin — #25 No sláva :-)

    Tak šťastnou cestu a pozdravuj tam!

    No a kdyby jsi měl čas, sepiš zážitky, přidej pár fotek. Když ti to mtbs zveřejní tak si počteme. Děkujeme

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #26 Jirinak - vloženo: 14.04.2016 v 07:12:47

    odpověď na germano — #18 Thumbs Up! Take it easy! Kluci tady si rádi do někoho rýpají, protože mají těžký život a nikdo se s nimi nemaže, pak se léčí hold v diskuzích, že Aladine :-)

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #25 aladin - vloženo: 14.04.2016 v 06:22:50

    Děti, děti, děti ...

    Odjíždím jezdit do tepla, a tak se budu muset na čas rozloučit. Je to tedy můj poslední vstup, a tak si ho važte:-)

    Jistě vás potěší pár mých komentářů k vašim příspěvkům.

    Raceday: Zloba a frustrace? Proč? Protože tu nejen já ukazujeme na neřest, která by se měla odstranit? Poukazování ne evidentní problém je plivání po něčem?

    Atomik: já se nevyjadřuji ke konkrétním prvopisným věcem, já souhlasím s jinými, kteří na ně poukazují a snažím se vysvětlit, že by tu být chyby neměly. Nic víc a nic méně. I na stránkách o bikách by to mělo být v pořádku

    Jitu: Chápu, že pro tebe jsou zdejší stránky asi o tom, aby ses viděla na nějaké fotce, kde uháníš při závodě po poli. A k tvé poznámce draze placená? Nevím jestli draze placená, ale rozhodně se nejedná o zájmový portál nadšenců, kteří něco napíšou po večerech. Podívej se sem https://or.justice.cz/ias/ui/vypis-sl-detail?dokument=39675764&subjektId=365690&spis=230418. Nejdeš tu uzávěrku za rok 2014, kde se dočteš, že příjmy společnosti Cycling media (to je i MTBS)byly za rok 2014 2 miliony korun. V předcházejících letech podobné. To je dost na to, aby si sehnali někoho, kdo jim bude články předem číst. A teď se těším, že mi někdo vpálí, že to píšu ze závisti. Škoda že nemohu ukázat své příjmy :-)

    Itm_cz: Oslovuješ všechny hošani:-) Dále bez komentáře:-) Navrhuješ zřídit ouška, jedno pro chytré, jedno pro blbé. Já navrhuji zřídit další ouško pro tebe:-)Píšeš o zrušení diskuzí. Já zase navrhuji cenzuru. Nekompromisní cenzuru, která vyfiltruje Aladiny a jim podobné, kteří tento web ničí svými nechutnými komentáři:-) Mimochodem. Třeba Velo cenzuru má. Všiml jsem si, že když někdo něco napíše, nejdříve si to přečtou v redakci a potom rozhodnou, jestli příspěvek zveřejní nebo ne. A další poznámka k Velu, když už jsem u toho. Odebírám ho déle jak pět let. Skvělý časopis a ještě NIKDY (!!!) jsem v něm nenašel chybu.

    1. na tento komentář reaguje Raceday — #27
    2. na tento komentář reaguje Lucka — #28
    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #24 Raceday - vloženo: 13.04.2016 v 20:43:40

    Ahoj

    Mě fascinuje, kolik je mezi lidmi zloby a frustrace. Projevuje se to dnes a denně na silnicích, v běžném životě a často v diskusích na internetu. Tam často kdejaký nýmand cokoli očerní, poplive. Kde berete ten čas a chuť na ty elaboráty? Chodíte na mtbs pro informace, nebo jen prudit? …anebo raději neodpovídejte, stejně by to nikam nevedlo. A doufám proboha, že v textu nemám nějakou hrubku :-)

    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #23 Atomik - vloženo: 13.04.2016 v 17:26:35

    Chyby moc neřeším, sám jich dělám mraky, články čtu téměř všechny a drtivá většina je vpoho..

    Ovšem nejlepší je poslední dobou navštívit komentáře a přečíst si, co zde lidé jako Aladin píšou za "romány" a mají potřebu se vyjadřovat k pravopisným věcem na stránkách o bikách :D

    btw moc se tím nerozptylujte MTBS a pokračujte v tom co děláte :)

    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #22 Jitu - vloženo: 13.04.2016 v 14:13:57

    Páni kluci redaktoři.

    Děkuji za Vaše články a reportáže ze závodů. Vůbec mi nevadí Vaše gramatické či kosmetické chybky v textu. Umím pochopit psaný projev i s jejich výskytem a nemám potřebu do Vás z tohoto důvodu šít.

    Prosím, pokračujte v reportech. Jsem ráda, že aspoň nějaké informace ze závodů nezávodník získá díky Vaši snaze, která je dle představ některých diskutujících velmi draze placená :-) Ať Vás stále práce baví.

    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #21 ltm_cz - vloženo: 13.04.2016 v 13:18:35

    Hošani, všiml jsem si, že se pod každým článkem rozvíjí diskuse "pravopis, peníze a jiné bláboly"

    Proto navrhuji, zde na MTBS udělat přímo ouško v menu.... tím se oddělí ti chytří a budou si moct psát o nás blbých ...

    nebo co takhle zrušit diskuse ? Komu to uškodí ? Občas jsou zde dobré články občas sračky no tak to nečtu, ne?

    No nic tak tu proste boha a já jdu jezdit ...

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #20 aladin - vloženo: 13.04.2016 v 12:00:24

    odpověď na germano — #18 Pane Germano, mám dojem, že s vámi je diskuze naprosto marná. Také mám dojem, že tu diskutuji s dvanáctiletým chlapcem, který sice umí psát, ale absolutně nechápe souvislosti. Píšete, že se tu budete bít. Proboha za co? Za to, abyste obhájil chyby v článcích, aby je čtenáři akceptovali, protože to jinak nedovedete a vždy tu budou? V tak velké míře tu budou? Silně pochybuji, že máte dva korektory. Pokud ano, tak si musíte nalézt jiné, kteří nejsou z Rumunska nebo z Bulharska. Ti mají gramatiku zcela jinou. Já také vůbec nepíši o textech v galerii. Nebo ano? Také zcela zbytečně opět píšete o tom, jak jste musel dlouho fotit a do jedná jste psal článek. Znovu opakuji - Koho to zajímá? A sám se pochválíte, jaká to je dobrá práce:-) Dobrá práce, když si pletete jména, jak tu píše Rob? Zkomolit jméno je skoro urážka dotyčného závodníka, která se lidí dotýká a opravdu nesvědčí nic o tom, že své práci rozumíte. Prostě jen něco napíšete.Hlavně, aby to bylo rychle. Potom to podle toho vypadá. Napsat něco rychle a správně je parketa jen pro vyvolené, kteří na to mají.

    Já si tady vaši práci nekupuji, čtení tu je zdarma. Kdybych si to musel ještě ke všemu kupovat, tak bych si to určitě nekoupil. Už pro to, že tu nemáte informace, které by mi stály za to si je koupit.

    Ale prostor si tu kupují vaši inzerenti, pro které sem dáváte nebo píšete komerční sdělení, nebo jim umisťujete bannery. Nebo o jejich kolech píšete články a recenze, které třeba nejsou placené, ale mívají návaznost na reklamu, jako v jakémkoliv jiném oboru. I v tom mém.Já bych si sem tedy nikdy žádnou reklamu nedal. Už z toho důvodu, jaká tady je vůbec cílová skupina, když se tu někteří chyb zastávají, v jaké jsou vůbec věkové skupině. Zřejmě v jsou nižšího věku, a to znamená i nižší příjmová skupina. Nebo pro to, že bych nemohl v noci usnout, kdybych věděl, že o mém výrobku, zboží nebo službě, zveřejníte druhý den článek, ve kterém budou pravopisné nebo věcné chyby, které mou reklamu srazí na kolena a vyvolají pod článkem diskuzi ne o té věci, o které se píše ale o tom, že v článku jsou chyby nebo nepřesnosti. Taková reklama je absolutně negativní a o tu určitě nestojím.

    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #19 Rob - vloženo: 13.04.2016 v 11:24:22

    Pravopisné chyby v popiscích bych neviděl tak tragicky, stane se a beru i argument, že je to psáno hovorově, popisky u fotek jsou celkem trefné, opakovaně ale nazývat vítěze juniorů Josefa Jelínka Josefem Jílkem mi už připadá celkem za hranou, zase tak neznámé jméno to minimálně pro redaktory odborného serveru určitě není. Jinak je galerie fajn.

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #18 germano - vloženo: 13.04.2016 v 09:47:36

    odpověď na aladin — #16 odpověď na aladin — #17 Mám dobrou náladu, a tak se budu bít. Takže si to ujasněme: Chyb se nedá vyvarovat, ani když článek upraví 2 korektoři. Nejsem na to pyšný, není mi to příjemné a věřte mi pane aladine, že bych byl daleko raději, kdybych dokázal nechybovat. Co já bych za to dal! Zkuste si po sobě přečíst vaše komentáře a zjistíte, že to není jednoduché vyvarovat se chyby či překlepu. Nemluvím už o faktických omylech, kterých jste se dopustil. Já vím, ale vy se tím neživíte, vy se máte, vy si to můžete dovolit....

    Dále, rozhodně nejsou chyby v každém článku, máme 2 korektory, kteří články čtou a opravují. A jsem přesvědčen o tom, že za poslední roky se "kultura" psaní výrazně zlepšila. V této galerii byly dva překlepy, nikoli pravopisné chyby. Popisky byly psány hovorovou češtinou, která svá pravidla jaksi nemá.

    Chválíme se, že je to dobrá práce, protože jsme o tom přesvědčeni. Každé chyby, překlepu nebo třeba i faktického omylu, které uděláme je mi líto a mrzí mě, nicméně jsem přesvědčen o tom, že valná většina čtenářů je za námi poskytované informace vděčná.

    Téma placených PR článků: nejsem si úplně jistý, jestli víte co to vůbec znamená. Placený PR článek je komerční text, který nám dodá druhá strana. Text se neupravuje a za zveřejnění si účtujeme peníze. Fotoreportáž ze závodů není placeným PR článkem.

    A teď si zafňukám. Fňuk! Třeba konkrétně v neděli jsem byl od deseti do šesti v Řepích /mám spoustu svědků/, v pěti stupních jsem celý den běhal po okruhu a fotil. V osm jsem přijel domů a do jedné hodiny ráno jsem psal texty a upravoval fotky. Už mě braly křeče do ruky a fakt jsem byl kurva unavenej. Fňuk. A ještě si přihodím, za mě dobrá práce.

    Bože, mě to dneska baví. A myslím to vážně!

    Ondrovi řetěz nepadá, on má křeče. A téměř v každém závodě. On zaplatí horším umístěním, já zase platím za chyby v textu tím, že jsem veřejně pranýřován a ztrapňován. Možná zaplatím i tím, že přijdu o čtenáře nebo ještě hůře i o inzerenta. A jak už jsem řekl, mrzí mě to a nečiní mi to potěšení. Nesu svojí kůži na trh a vy si jí buď koupíte i s jejími nedokonalostmi nebo půjdete ke konkurenci. A to bych pochopitelně jen velmi nerad, protože bystří čtenáři jako vy pane aladine, jsou pro nás něco jako pepř a sůl.

    Pěkný den.

    1. na tento komentář reaguje aladin — #20
    2. na tento komentář reaguje Jirinak — #26
    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #17 aladin - vloženo: 13.04.2016 v 08:31:44

    odpověď na germano — #15 Pane Germano. To asi nemyslíte vážně vy, že? Váš kolega napsal v jiné diskuzi toto: "Na podporu projektu jsme vložili naše peníze, které jinak účtujeme za zveřejnění podobných propagačních materiálů a pozvánek." Musíte se domluvit co napsat a co ne! Vy píšete že peníze za články nevybíráte, váš kolega že ano:-)Kde je tedy pravda? :-)

    1. na tento komentář reaguje germano — #18
    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #16 aladin - vloženo: 13.04.2016 v 08:27:28

    odpověď na petan — #13 To snad není možné. Místo toho, abyste se z diskuze poučili a něco udělali pro aleiminaci chyb, tak tady oba fňukáte. Že jste unavení, že chyby jsou i jinde a okecáváte to, že to je hovorová čeština. Co je komu do toho, že jste unavení? Škarniztl nebo Cink nemají na trati rozhodně čas řetěz nějak moc řešit, nějak si to promýšlet, a tak za to také zaplatí horším umístěním. Vy na svou práci čas máte. Nebo máte také křeče, jako oni? :-) Co je komu do toho, že jinde jsou také chyby? To znamená, že tady mohou být také? A na iDnes se proti chybám také vždy někdo ozve a směje se jim. Tam se to rozhodně řeší, někdy si tam čtěte. Jistě, všichni jsme omylní, ale mám dojem, že vy jste omylní v každém článku. Cinkovi v každém závodě řetěz nespadne ... Já mám také jasno. Je to špatná práce. Protože nejste schopni si po sobě články přečíst a i kdyby, tak po sobě chyby zřejmě nenaleznete. V tom přípdě si sežeňte korektora, ať vám to opravuje. Pracujete za peníze, děláte chyby v placených PR článcích, vytváříte tady určitou kulturu veřejným portálem a tak by tu chyby být neměly. Vy jste pro to ještě nic neudělali a ještě se chválíte, že to je dobrá práce. Je mi vás líto.

    1. na tento komentář reaguje germano — #18
    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #15 germano - vloženo: 13.04.2016 v 08:10:13

    odpověď na vr40 — #8 Účtujeme si peníze za články? To asi nemyslíte vážně, že ne?

    Pane vr40 ještě jste nezaplatil!

    1. na tento komentář reaguje aladin — #17
    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #14 germano - vloženo: 13.04.2016 v 07:57:45

    Přátelé, popisky k fotkám jsou psány více méně hovorovou češtinou, proto se možná někomu může zdát, že to není v pořádku. Chyb se nedokážeme vyvarovat, překlepy atp. jsou téměř v každém druhém článku i na idnes a nikdo to neřeší. Co si třeba postěžovat Honzovi Škarnitzlovi nebo Ondrovi Cinkovi, že jim spadl řetěz nebo že mají křeče. I oni se tím živí a i oni sem tam udělají chybu.... Zkuste být pls trochu nad věcí, jsme zkrátka omylní.

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #13 petan - vloženo: 13.04.2016 v 04:58:41

    odpověď na vr40 — #8 Přátelé, opět jste odhalili jací jsme amatéři, a že neumíme pracovat bez chyb. Přiznávám, já je dělám, kolegové je dělají a stoprocentně je dělat budeme i dál s tím je bohužel potřeba se smířit. Na obranu kolegy Němce je ale potřeba říct toto: Zkuste si po sedmi hodinách s foťákem na trati sednout do auta, odjet domů a tam psát další tři hodiny report a třídit a hrávat fotky, aby byl článek a fotogalerie online co nejdřív. Já v tom mám jasno. Dobrá práce !!!

    1. na tento komentář reaguje aladin — #16
    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #12 erik_cely - vloženo: 12.04.2016 v 20:52:36

    odpověď na Honza S. — #10 Já vím, jde jen o další důkaz, že i kritici a kritici kritiků se mohou mýlit :-).

    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #11 fandaxc - vloženo: 12.04.2016 v 20:42:36

    Fotky malinké a mizerném rozlišení... foceno mobilem?

    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #10 Honza S. - vloženo: 12.04.2016 v 20:39:18

    odpověď na erik_cely — #7 Já mám něco odělovat? To asi budu dělat poprvé v životě. Já totiž jinak zásadně odděluji. :-)

    To jenom tak pro zasmání, neber to, prosím, nijak špatně. Jinak naprostý souhlas s reakcí vr40.

    1. na tento komentář reaguje erik_cely — #12
    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #9 erik_cely - vloženo: 12.04.2016 v 20:37:55

    odpověď na vr40 — #8 Ano, chyby v pravopisu redaktoři MTBS dělají, děje se to i u tištěných novin a do jisté míry se chybám nelze zcela vyhnout. I v mém v předchozím příspěvku je chyba :-). Někdy se zde v článku vyskytne těch chyb až moc. Znám to ale i z druhé strany (tvorba webů) a pro kluky z redakce je mnohem stravitelnější jim chyby sdělit diskrétně než veřejně.

    Pro mne je na galerii spíše negativní to, že při nižším rozlišení (1366*768) jsou fotky příliš malé a ovládací prvky skáčou zleva doprava a vice versa dle formátu fotky.

    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #8 vr40 - vloženo: 12.04.2016 v 20:18:07

    odpověď na erik_cely — #7 Ano, máš pravdu, chybí mi tam jedna čárka. Ale mezi mnou, tebou, Honzou S a jinými diskutéry a mezi redaktory MTBS je jeden podstatný rozdíl. Oni se tímto webem živí, účtují peníze za články, jejich články jsou (nebo by měly být) profesionální a bez chyb. Je jedno, jestli se jedná o web, časopis nebo o knihu. Představ si situaci, že někdo z těch redaktorů má dítě, které doma pohlavkuje za špatnou známku z pravopisu a přitom on sám zveřejňuje články, kde jich sám naseká spousty? Absurdní, že? Nechápu, proč se z toho redaktoři nepoučí a něco s tím nedělají. Absurdní je i to, že se tu občas někdo ozve, ať kritici pravopisu raději mlčí, že to je jediný web o horské cyklistice a tak buďme rádi, že vůbec je:-) Já nejsem nijak zvláštní češtinář, ale velmi často mě šlehne do očí taková hrubka, že ji nemůže přehlédnout ani absolutní pitomec. Jak mám věřit tomu, co sem někdo do článku napíše, když nedodržuje základní předpoklad, a sice psát správně pravopisně? Nejde o čárky, se kterými to je občas složité. Mě to zas tak nerozhodí, spíše se tím bavím.

    1. na tento komentář reaguje erik_cely — #9
    2. na tento komentář reaguje petan — #13
    3. na tento komentář reaguje germano — #15
    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #7 erik_cely - vloženo: 12.04.2016 v 19:06:04

    No, jak Honza S, tak i vr40 mají ve svých komentářích pravopisné chyby. Honza S neví, že se oslovení oděluje čárkou, a vr40 chybí mezi větami také čárka. Ano, MTBS má v popisech chyby, ale vy, kluci, je rovněž děláte...

    1. na tento komentář reaguje vr40 — #8
    2. na tento komentář reaguje Honza S. — #10
    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #6 vr40 - vloženo: 12.04.2016 v 18:25:15

    Germano: Co máte konkrétně na mysli? Rádi to dáme do pořádku... .... velmi vtipné. Autor popisků žádá čtenáře, aby mu sdělili kde má chyby, protože je sám nerozpozná a tudíš netuší co a kde má opravit :-)

    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #5 Honza S. - vloženo: 12.04.2016 v 11:29:57

    odpověď na germano — #3 Jo a ještě u (asi) 46 - "Tak kde si Vastlíku?" Nebo JSI? :-)

    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #4 Honza S. - vloženo: 12.04.2016 v 11:27:54

    odpověď na germano — #3 Tak koukám, že jedno jste si už opravili ("Jan Vastl ved"), tak ještě u fotky č. 39 postrádám "l" (Celkem cool postrování do přilby). Ale uznávám, že to první bylo horší. :-)

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #3 germano - vloženo: 12.04.2016 v 10:10:37

    odpověď na Honza S. — #2 Co máte konkrétně na mysli? Rádi to dáme do pořádku...

    1. na tento komentář reaguje Honza S. — #4
    2. na tento komentář reaguje Honza S. — #5
    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #2 Honza S. - vloženo: 12.04.2016 v 07:47:30

    odpověď na Babaja — #1 jj a koukám, že čeština dostává zabrat i v těch popiskách... :-)

    1. na tento komentář reaguje germano — #3
    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #1 Babaja - vloženo: 12.04.2016 v 04:34:32

    Nic proti, ale ty fotky jsou zde naházený jako seno :-)

    1. na tento komentář reaguje Honza S. — #2
    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744