Nedávno slibovaný velký přehled novinek značky Giant na příští sezonu je tu. Giant představil opravdu spoustu zcela nových modelů, které se budou ucházet v blízké budoucnosti o vaši přízeň...
Giant patří jednoznačně k největším výrobcům kol na světě, a je proto logické, že inovace musí takto velká firma dávkovat postupně, protože přepnout obrovské výrobní kapacity na nové procesy potažmo modely prostě chvilku trvá, stejně tak jako je nejprve vyvinout.
Dnes jsou trendy v MTB nastaveny poměrně jednoznačným způsobem. Dražší produkce hardtailů i celoodpružených kol se musí zaobírat univerzálním použitím 29" a 27,5" kol, čemuž sekundují adekvátní specifikace širších boost nábojů. Kdo dnes nemá elektrokolo nejlépe celoodpružené s vlastním systémem odpružení a alespoň částečně integrovanou baterií a motorem do rámu, ten jako by nebyl a zapomenout nesmíme ani na dnes již specifické trailové geometrie s nižším úhlem hlavovky a delším rámem, které se stávají v podstatě standardem napříč všemi bikovými kategoriemi.
Pokud se tedy podíváme z tohoto pohledu na výčet hlavních novinek Giantu na rok 2017, vychází nám z toho následující seznam inovací, které stojí za zmínku.
- Nové odpružení Maestro a nové tlumiče Trunion u celopér
- Zcela přepracované modely Trance a Anthem 27,5"
- Kompletně inovovaný hardtail XTC 29/27,5"plus
- Přepracovaný celoodpružený elektrobike s Maestro systémem
- rozšíření kotoučů u silniček a dvě novinky i mezi dámskými koly
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Voda s citronem je vynikajícím nápojem, který si zaslouží místo ve vaší každodenní rutině, nejen...…
Celý článek…Koloshop jako jeden z největších českých internetových shopů, který má také prestižní prodejnu v Novosedlicích, otevřel...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
odpověď na Giro — #12 Každý má možnost si v dnešní době někde půjčit skoro jakékoliv kolo. Ať si ten názor tedy udělá každý sám za sebe. Já mám takové zkušenosti, jaké tu píšu.Pokud si někdo kupuje Reigny a Trance, je to jeho problém, když neseděl na něčem jiném. Pokud mu ta kola vyhovují, proč ne. Kupuje si to za své peníze. Pro mě by to byly ale vyhozené peníze.
odpověz na tento komentářodpověď na Giro — #12 :-)
odpověz na tento komentářodpověď na aladin — #11Ať si každý koupí, to co chce, ty však neplácej. Nikdo se s tebou nehádá, ale ty neumíš konkrétně odpovědět na slušný dotaz Tommyho. Mě by opravdu zajímalo, kde Giant zaspal a v čem ho tebou zmiňované značky o „několik levelů“ převyšují. Ještě jednou: toto je opravdu přátelský dotaz a ne výzva k hádce. Třeba tomu ostatní nerozumí tak jako ty a ty Trance a Reigny si kupují z neznalosti.
- na tento komentář reaguje aladin — #13
- na tento komentář reaguje aladin — #14
odpověz na tento komentářodpověď na aladin — #8 Tak k tomuto tvému komentáři není asi co dodat. Giant má minimálně o 10 let mladší technologii odpružení než Specialized, a pokud Maestro někomu nemusí svým charakterem vyhovovat, tak jiní to mají přesně naopak. Rozhodně si ale nemyslím, že je jeden systém vůči druhému systému zaostalý. Jsou jiné, ale kvalitou zcela rovnocenné podle mě. To je něco podobného jako kdybys tvrdil, že má Merida výrazně horší karbonové technologie než Specialized jenom proto že stojí polovinu.
odpověz na tento komentářodpověď na aladin — #8 O několik levelů níže ? Můžeš být konkrétní v čem ?
odpověz na tento komentářSrovnávat Spešla s Giantem je opravdu mimo mísu. Giant je proti němu zaostalý. To je jako srovnávat traktor s BMW. Samozřejmě si musíš za kvalitu a funkčnost připlatit, takže Giant je samozřejmě levnější, když je o několiv levlů níž.
- na tento komentář reaguje Tommy_25 — #9
- na tento komentář reaguje BikerX — #10
odpověz na tento komentářNejsem žádnej dealer od žádný značky, měl jsem kdysi starší model Reigna, jezdil jsem i na Jekyllovi a pučil jsem si i dost dalších kol na různých testovačkách. Né vždycky se mi líbily designy Giantu, ale dneska jsou podle mě hezký, kola maj funkční a cenově přijatelný. Nikoho nenutím do koupě, ale Maestro je vychytanej systém, rozhodně daleko víc než guláš ve čtyřce. Je jasný, že někomu se může víc líbit jiná značka, to nikomu neberu.
odpověz na tento komentářNesmysl sem především napsal ten BikerX. Tohle je článek výhradně o Giantu a on začal zdůrazňovat jejich lepší cenu oproti jiným značkám. Asi to bude nějaký dealer od Giantu :-) Nebo byl pod vlivem:-)
odpověz na tento komentářodpověď na aladin — #4 Je to sice trochu směšný, ale nedá mi to.
Řekni m, jak ty víš, co kdo myslel, když to nenapsal ani neřekl? Jsi jasnovidec, čtenář myšlenek…?
Je ho jedna jediná věta je oznamovací, ne podmiňovací, a tak i když je úplná pravda to, co říká, neznamená to, že je to jediné a rozhodující kritérium pro nákup kola a vůbec čehokoliv. To je čtení s porozuměním, víš?
odpověz na tento komentářodpověď na Giro — #3 "Poměr cena/výkon je u Giantů dlouhodobě výrazně lepší než u Spešlu, Treku, nebo Cannondale." ... toto napsal BikeX. Myslel tím samozřejmě to, že je lepší kvůli poměru ceny/výkon pořídit jím uvedené značky. Nebo proč to jinak napsal? Já mu odpověděl, že lidé si nekupují kola jen kvůli poměru cena/výkon, ale pro to, že k některé značce cítí více než k jiné, byť je třeba ten poměr lepší. A že lidé si kupoují kolo někde, kde jim nezáleží na tom poměru, ale že se tam cítí dobře a pro ně je třeba ten poměr cena/výkon důležitý v obsluze, přístupu, sympatiích než v té věci, co si kupují. Pokud toto nechápeš tak nechápu zase já, proč vůbec reaguješ.
- na tento komentář reaguje Giro — #5
odpověz na tento komentářodpověď na aladin — #2 Aladine, já tedy vůbec nechápu tvoji reakci na BikeraX. Mě se zdá, že spíše ty! nechápeš psaný text. :-). Nepodsouvej nikomu nic, co neřekl!
- na tento komentář reaguje aladin — #4
odpověz na tento komentářodpověď na BikerX — #1 Jestliže se v životě řídíš vždy podle poměru ceny a výkonu, tak tě upřímně lituji. Pořídit si kolo je také o tom, jestli se mi kolo líbí, jestli jeho jízdní vlastnosti mi vyhovují, protože každý chce něco jiného (což ale málokdo zjistí). Svou roli tu sehrají mé sympatie k podejci. V hospodě si také nedám pokaždý guláš za šedesát, ale třeba steak za dvěstěpade a přitom se dobře nažeru obojího. Ale ten stejk si rozhodně nedám v hospodě, kde se necítím příjemně. To si raději zajdu do čtyřky na ten guláš. Už to chápeš? :-)
- na tento komentář reaguje Giro — #3
odpověz na tento komentářPoměr cena/výkon je u Giantů dlouhodobě výrazně lepší než u Spešlu, Treku, nebo Cannondale.
- na tento komentář reaguje aladin — #2
odpověz na tento komentář