Elektrický meč navždy? Proč nevyzkoušet tuto slovní hříčku v praxi v rámci redakčního testu, řekli jsme si a usedli na další elektrobike...
Král Artuš to neměl jednoduché, svůj Excalibur si musel najít a vytrhnout ze skály. My jsme to v tomto ohledu měli podstatně jednodušší, nám stačilo v rámci redakčního testu objednat prémiový top model e-biku od 4Everu. Sice nemůže být řeč o bájné zbrani, ale zato jsme se mohli řádně provětrat na elektrickém meči osazeném pohonnou jednotkou Bosch Active line s velkokapacitní baterkou místo bidonu.
Elektrokola s nástupem motorů umístněných v oblasti středového složení se začínají stávat více sportovním náčiním než dopravním prostředkem. A právě jedno z těchto sportovnějších elektrokol se nám dostalo do rukou. Námi testovaným bikem je 4Ever E-Sword 1, tedy vrcholný model novinkové řady elektrokol české firmy 4Ever.
Samotné kolo je postaveno na klasickém rámu z hliníkové slitiny 7005 s upraveným středem pro montáž pohonné jednotky. Rám se nehonosí žádnými speciálními technologiemi, které by mu propůjčovaly originalitu. Z novějších technologií zde nalezneme kónickou hlavovou trubku, trochu hydroformingu a o něco více děr v rámu pro vnitřní vedení nejen elektroinstalace. Kolo tak působí uceleným dojmem a jednoduchý design kola nehyzdí kabely a bovdeny víc, než je nezbytně nutné.
Zaměření na sportovní jízdu naznačuje zvolený mix komponentů, kterému vévodí vidlice Rockshox Reba na 15mm pevné ose s dálkově ovladaným lockem a zdatně jí sekunduje řazení a brzdy Shimano XT. Rovněž sportovní pláště Schwalbe Racing Ralph Performance jsou obuty na ráfcích Mavic XM319 a ty jsou zapleteny 2mm černými dráty na nábojích Deore.
Kokpit spolu se sedlovkou byl svěřen Tomu Ritcheymu v základní specifikaci Comp a sedlo dodali milovníci těstovin ve formě Selle Italia X1. Asi ústředním komponentem celého kola je pohonná jednotka Bosch Active line spolu s 11Ah Li-ion baterií pracující na 36V, tedy zaokrouhleně 400Wh. Ovládání motoru zajišťuje palubní počítač Intuitiva s dálkovým ovládáním na levé ruce. Poslední neméně důležitá součást kola je nabíječka, která dokáže nabít vyčerpaný elektrický meč za necelé tři hodiny.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Voda s citronem je vynikajícím nápojem, který si zaslouží místo ve vaší každodenní rutině, nejen...…
Celý článek…Koloshop jako jeden z největších českých internetových shopů, který má také prestižní prodejnu v Novosedlicích, otevřel...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
vy v tom porovnání srovnáváte kola s uplně odlišnými motory. Bosch Performance je uplně jiný než Bosch Active Line. Performance má vyšší točivý moment a je na ostrou sportovní jízdu.Jsou taky za jinou dost rozdílnou cenu. To je jako byste srovnávali mezi sebou motorky které mají jiné motory vč.jejich ceny. Kdo to psal? Asi viděl ebika poprvé v životě. Nerozumí motorům a píše test? Řekl bych že motor je u ebika dost zásadní komponent:-)
odpověz na tento komentářNo tak me spis vadi dalsi test elektronesmyslu.....ovsem ten pravopis je nekdy do oci bYjici :-)
odpověz na tento komentářodpověď na sofort — #18 když už se ptáš, tak i toto mi moc nevadí, obecně bych nezávislé hodnocení nehledal, já osobně se podle těchto hodnocení ve výběru kola nerozhoduji, ale přečtu si spíš z důvodu zájmu o informace o novinkách atd. Navíc, že by byly ty články psány vysloveně tendenčně se mi nezdá, ale i kdyby, kdo by dnes nechtěl prodat a nechtěl reklamu, že ano.
odpověz na tento komentářodpověď na Vojta — #17 OK? pravopis jsme si vysvětlili. Tady to je tedy normální a je třeba chyby respektovat:-) Ale už se tím nezabývejme. A máš také, milý Vojto, názor na zdejší "nezávislé" testy kol od lidí, kteří z jejich prodeje ve vlastní prodejně profitují? Myslím samozřejmě testy kol které MTBS současně prodává ve svém eshopu Expressbike.
- na tento komentář reaguje Vojta — #19
odpověz na tento komentářodpověď na sofort — #13 za prvé si myslím, že "pologramotný" je velice přehnané slovo a za druhé ano, prosím, řekněte jí to, rozčilovat se nad pravopisem na mtbs do uplného extrému bude opravdu jen pan sofort, nikoho jiného to opravdu nezajímá.
- na tento komentář reaguje sofort — #18
odpověz na tento komentářodpověď na petan — #15 Vážený pane, právě jste jednomu ze svých čtenářů, který vám také dělá přístupy, vysvětlil, že je debil. Ale to mi nevadí. Vy jste jediný majitel média na světě, který obhajuje pravopisné chyby ve svých článcích:-) Ale nechme chyby být, ty vy stejně nezvládnete. Osobně vidím jako daleko závažnější, že tu "testujete" kola značek, které sami nabízíte a prodáváte ve svém e-shopu Expressbike, na který i tady máte odkaz (Giant, Cannondale, Superior, GT...). Dokonce tam píšete, že jste předním dodavatelem některých značek. Měli byste být asi nezávislí, ale přitom jste s některými značkami obchodně propojeni. I různé odkazy na Expressbike, loga a reklamy směřují zpět na vaše různé stránky, které provozujete. To mi připadá jako dost zvláštní. Opravdu mám těmto testům věřit, když je zřejmě ve vašem zájmu jejich prodej ve vašem obchodě? Můžete mi prosím na toto odpovědět? Že neumím počítat do pěti jsem se od vás již dozvěděl a tak bych dostal od vás ještě tuto informaci ohledně případné závislosti některých testů na vaši e-shopovou prodejnu. Děkuji.
odpověz na tento komentářodpověď na sofort — #10 Očekával bych, že když už zde mentorujete ohledně pravopisných chyb, tak sám máte na rozdíl od nás všech negramotých redaktorů dokončen alespoň první stupeň základní školy se samými jedničkami. Leč zdá se, že tomu tak není, neb neumíte ani do pěti (testriderů) počítat. Takže jste opět dokázal svou nechytrost sám bez cizího přičinění a navíc nám ještě zvýšil návštěvnost. Díky :-)
- na tento komentář reaguje sofort — #16
odpověz na tento komentářV tom článku není tolik chyb, aby stály za takový povyk. A sofort, který povykuje nejvíce, rovněž dělá chyby v interpunkci. Omluva za OT.
odpověz na tento komentářTak jo, máte pravdu, souhlasím. Řeknu své ratolesti, ať řekne učitelce ve škole při hodině ČJ že je kráva, proč je učí pravopis, že dnes už nikoho pravopis nezajímá a že i internetový časopis může klidně psát pologramotný, protože je úplně jedno jak to napíše, že to lidi stejně budou číst. A taky ať se jí zeptá, jestli při opravě sešitů češtinářka onanuje nad pravopisnými chybami žáků...což je ve smyslu zdejšího příspěvku pink lady. A taky, že učitelka ty diktáty žáků vůbec nemusí číst, když má s jejich pravopisem problém:-)
- na tento komentář reaguje Vojta — #17
odpověz na tento komentářten člověk musí mít hrozný život, mtbs nikoho nenutí ty články číst, mě to nijak nevadí, pravopisné chyby dělají ve všech novinách...
odpověz na tento komentářZa dívčí pokolení mohu říct, že článek je super. Chodím sem ráda, protože jsou články psány lidsky a srozumitelně. Pokud s tím má někdo problém tak to nemusí číst a své onanistické výlevy si nechá na doma. Jo, a rozhodně se necítím býti dementem.
odpověz na tento komentářodpověď na petan — #9 Aha, takže jsem rád že potvrzujete že na MTBS se dočteme testy od jediného člověka, od vás. Ale to jsem si všiml dávno. A aby vám to nebylo blbý, tak si z toho tady uděláte blog, kde budou psát lidi, kteří s koly mají malé zkušenosti a kteří nám tu budou předkládat své literární prvotiny a budete nám říkat, že to jsou testy. Pouze mají odvahu psát. Ale není odvaha dost málo? Myslíte, že to stačí? To mají asi firmy, které vám půjčují drahá kola, velkou radost, že jim kola testují absolutní amatéři, kteří ještě ke všemu neumí psát (ale mají odvahu). Já bych vám nepůjčil ani koloběžku. A ten Přibyl, co je placený za korektury, má dokončené základní vzdělání? Všichni děláme chyby, všude se nějaké najdou, ale tady to je opravdu extrém. A s tím milionem to asi nebude tak horké, když uvažujete o placených přístupech. Divné je, že vám to sem napíše víc lidí, že tu jsou hrubky a že s tím nic neuděláte, ani se skoro nad tím (asi jako majitel MTBS)nepozastavíte. Živíte se psaním a nedokážete se to naučit nebo si sehnat někoho, kdo vám to bude opravovat. Pokud ale předpokládáte, že vám to tu čtou jen samí dementi, tak v tom pokračujte.
- na tento komentář reaguje petan — #15
odpověz na tento komentářodpověď na sofort — #8 Dovolím si reagovat samozřejmě opět sarkasticky... Kolegovu odvahu pokusit se psát na MTBS jsem osobně podpořil, protože nechci aby se o MTBS hovořilo jako o portálu jediného testridera jakéhosi Bureše, kterého nikdo nikdo neviděl a nezná. František je jedním z mála lidí, kteří na kole umí jezdit a současně se chtějí pokoušet i něco o tom napsat. Pokud byste za mnou přišel vy, nebo kdokoliv jiný a zaujal byste mne, dostal byste úplně stejnou šanci vydělat pro sebe pár tisíc a nám třeba další milion. Co se týká gramatiky, nikdo není dokonalý, ani my nejsme a nikdy nebudeme, nicméně své případné konkrétní komentáře na toto téma směřujte příště na pana Tomáše Přibyla (pribyl60@gmail.com), který je za korektury na MTBS placen.
- na tento komentář reaguje sofort — #10
odpověz na tento komentářodpověď na fr.brnusak — #7 Vážený pane, místo vaší sarkastické odpovědi byste měl srazit patky a pokud chcete psát, tak se doučit to, co neumíte. Nebo si to nechat opravit. Zeměkoule se samozřejmě z vašich chyb točit nepřestane, ale asi nejen já bych očekával, že pokud dá někdo článek na tento portál, který má podle výpisu až dva miliony Kč ročně příjmů z reklamy, tudíž se tváří jako profesionální, dalo by se i očekávat, že tu nebudou pravopisné chyby. Ty by nevadily na stránkách zájmového cyklistického kroužku. A ono jde i o to, že vaše zdejší práce vzdáleně připomínající něco jako test kola, je dost slabé slohové cvičení. Ale s tím nic neuděláte. Nechápu, kde jste vůbec vzal odvahu sem psát.
- na tento komentář reaguje petan — #9
odpověz na tento komentářodpověď na sofort — #1 Dobrý den pane Soforte,
děkuji za konstruktivní kritiku a pro příště Vám slibuji že si vyhradím více času na korekci chyb. Za svůj pravopis se omlouvám a doufám, že kvůli mým, jistě závažným, chybám se nepřestane točit Zeměkoule. Jen s těmi čárkami s Vámi nemohu souhlasit. Celý text neobsahuje ani 10 000 znaků a interpuknčních znamének je v textu maximálně několik desítek, takže zde jste se dopustil matematické chyby v pěti řádech, proto bych Vám doporučil studium Matematiky pro 1. stupeň ZŠ.
Jinak mě těší, že mne považujete za "umělce" a snad oceníte jiný pohled na cyklistiku než bývá zvykem.
S pozdravem František Brnušák
- na tento komentář reaguje sofort — #8
odpověz na tento komentářDíky za radu, ale z dovolením se jí nebudu řídit.
odpověz na tento komentářkomentář byl smazán
odpověz na tento komentářodpověď na BikerX — #3 Chápu že jsi nedokončil základní vzdělání a teď tě traumatizuje, že netušíš, co jsem psal:-) V tom případě je lepší se nevyjadřovat!
- na tento komentář reaguje petan — #5
odpověz na tento komentářodpověď na sofort — #1 Hele nepřipadáš si někdy že jsi ustrnul na jednom bodě a nedokážeš se z něj posunout dál? Schíza je mrcha viď?
- na tento komentář reaguje sofort — #4
odpověz na tento komentářAha, už jsem to pochopil, ten člověk co je podepsaný pod tímto testem je víc "umělec" než cyklista :-) http://www.divadlozavodou.cz/clenove/fbrnu/
odpověz na tento komentářA to opravdu budete chtít, aby vám průměrně vzdělaný čtenář platil za nějaké přístupy na články, které se jen hemží pravopisnými chybami? Autor tohoto literárního paskvilu pravopis neumí vůbec, dělá hrubé chyby, překlepy a chybí mu tam asi milion čárek. Té firmě, co dává do prodeje kola 4Ever, nevadí, že jim to kolo degradujete tak šíleným textem? To napsal nějaký začínající literát, který nedokončil základní vzdělání?
- na tento komentář reaguje BikerX — #3
- na tento komentář reaguje fr.brnusak — #7
odpověz na tento komentář