Horká novinka jednoho amerického výrobce na rok 2009 pochází od českých designérů. Nám se podařilo sehnat čerstvé snímky prvních vzorků přímo z Taipei ...
Není mnoho Čechů, kteří se mohou chlubit tím, že designovali produkt pro světoznámou značku. Tím naprosto nejnovějším člověkem, který se do této skupiny zařadil je jistý Viktor Čičák, který společně s Esmedia dtp studiem vytvořil návrh nového sedla pro Americké WTB.
Pokud se ptáte jak je možné se k něčemu podobnému dostat, pak vám poradíme jednoduchou cestu. Buďte ve správnou chvíli na správném místě.
Viktor je člověk, který momentálně vede marketing v nově vzniklé Evropské centrále WTB, která má sídlo v České republice. Jak se říká "zlaté české ručičky" daly nejprve na papír a posléze na počítač pár skic a návrhů aby z toho nakonec vznikla první sada vzorků sedel. Amíkům se design líbil, takže se spustily přípravné práce a jak to tak vypadá, z původního "pokusu něco nakreslit" se stává reálný nový model.
Neotřelý design, několik barevných kombinací, mnoho možností "customizace" na základě speciálních přání zákazníků a v neposlední řadě i několik verzí materiálu. To jsou základní vlastnosti nového sedla, které nese název po Španělském městě Vigo, které bylo několikanásobným hostitelem závodů Světového poháru.
Spešl vychytávkou je tak zvaný rail rubber, pracovně jsem ho nazval "čudlík na nic" a jak mi Viktor potvrdil, jde opravdu jen o designerskou vychytávku s logem, která konkretně nemá žádnou funkční vlastnost, ale působí celkem hezky a zajímavě.
První vzorky přiletěly před několika dny po cyklistické výstavě v Taipei, další řada vzorků, u kterých by mělo být zohledněno několik dílčích připomínek, by měla dorazit zhruba za měsíc a po jejich odsouhlasení už nic nebrání tomu, aby se novinka mohla vesele začít nabízet jak pro OEM na montáž kol, tak na aftermarket, to jest samostatně na pulty prodejen.
V nejluxusnějším provedení by mělo Vigo snoubit karbon s titanem a kůží a oplývat hmotností pod 180g. Ačkoliv v této fázi zatím ještě není stanovena přesná cena, rozmezí, ve kterém by se měla pohybovat je cca 49-119 dolarů. Pokud vše dobře dopadne, pak se Vigo objeví na kolech a pultech prodejen společně s modelovou řadou 2009 na konci letošního roku.
Viktore gratulujeme, good job !!!
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Jeden z nejnáročnějších a nejprestižnějších etapových závodů horských kol na světě – Cape Epic se... Příspěvek Jak se plní sny. Aneta Hovorková míří na Cape Epic pochází z Dámynakole.cz
Celý článek…Před pár dny byla při pietním aktu uctěna památka 18leté švýcarské cyklistky Muriel Furrer, která...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
Hezký - Jojo, moc hezký. Design i barvy a obzvláště "čudlík na nic" mě nadchl.
odpověz na tento komentářMoc pěkný, jen ty švy... - Taky gratuluju, černo-bílo-šedá varianta se mi moc líbí na pohled. Jen si myslím, že o šev (na poslední fotce mezi červenou "kůží" a černým "semišem" ) se budou odírat elasťáky. Podobnej přechod mám na sedle od Pell's a přesně to dělá. Nevěříte? Jedno mi na rok pujčte a otestuju ho. I zadarmo :-):-)
odpověz na tento komentář