Po covidové pauze a velkém nedostatku kol na trhu přichází uklidnění situace a spolu s ním také Kellys, který odprezentoval v minulém týdnu svým partnerům novinky na příští sezonu...
Po roční odmlce, kdy Kellys úplně vynechal prezentaci novinek podobně jako mnoho jiných firem, se minulý týden uskutečnila prezentace novinek modelového roku 2023.
Pravda, bylo na ní o něco méně kol a zdaleka ne všechny modely, ale vidět jste mohli reprezentativní průřez nabídkou od dětských kol přes ebiky až po sjezďáky.
Jednoznačně hlavní a nejobletovanější novinkou byl celoodpružený ebike Theos. Právě tenhle model totiž nejvíce doplatil na komplikovanou covid dobu, a ačkoli byl poprvé odprezentován v 3D modelu již před dvěma roky a plán byl prodávat ho nejpozději jako MY22, tak první reálné vzorky Kellys ukázal až nyní.
Jen pro připomenutí, Theos je celoodpružené elektrické enduro s kombinací zdvihů 180/170 mm, postavené na bázi speciálního termoplastického kompozitu, vyztuženého ocelovými elementy. Jeho rám je vyráběný v belgické firmě Rein4ced. Konstrukce rámu využívá vlastní virtuální kinematiku ThinkLink a spolu s ní také excentricky v rámu umístěný tlumič.
Když Kellys před třemi roky poprvé odprezentoval klíčovou dohodu na spolupráci s japonským dodavatelem elektropohonů Panasonic, měl tento pohon čerstvě na nejlevnějším hardtail modelu.
Postupem času se ale spolupráce obou firem prohloubila a pokračuje dál. V rámci nabídky elektrifikovaných hardtailů, ale také dalších modelových řad už Panasonic pohony pronikají na stále větší množství modelů a představen by měl být v dohledné době také dostupnější celoodpružený hliníkový Theos, využívající Panasonic elektropohon.
Abych nemluvil jen o elektrokolech, která mimochodem kompletně obsadila hlavní výstavní plochu "zahradní slavnosti", tak musím říct pár slov také o klasickém bikovém programu Kellysu.
Tady je stav dá se říci setrvalý a jak u hardtailů, tak celopér, pokračují stávající rámové platformy do další sezony. Pokračují s malými obměnami také jednoduché jednobarevné designy s výraznými velkými Kellys logy na spodní rámové trubce.
Barvy se obměnily také u celoodpružených modelů Thorx a Swag, kde k šedým a broušeným tradičním barvám přibyly výrazné barevné varianty bílého Thorxu a modrého Swagu.
V podstatě jedinou konstrukční novinkou mezi celopéry byl nový mullet sjezďák Noid. Když Kellys v roce 2017 poprvé uvedl tento sjezdový model, jednalo se o 27,5" provedení. Později byla doplněna také kompletně 29" verze, která byla dosud nabízena společně se sedmadvacítkou a nyní tedy přichází konečně populární kombinace obou průměrů kol.
Hlavní premiéry byly k vidění v silničářském, potažmo gravelovém koutku, a to v souvislosti se dvěma karbonovými novinkami. Ta první se jmenuje URC a jde o novou generaci karbonového kotoučovkového silničního rámu. Ten byl proti předchozí verzi výrazně redesignován, částečně směrem k aero a částečně kvůli komfortu.
Nové jsou zde jak profily hlavních rámových trubek, tak oválná sedlovka. A designově je pojata také hlavová pasáž s plně integrovaným vedením v představci či integrovaná sedlová objímka.
Druhou novinkou je pak dlouho očekávaný karbonový gravel Soot. Tady se Kellys nepustil do žádných velkých designových experimentů a ponechal klasické vnitřní vedení kabeláže se vstupy za hlavovým složením a rámu s robustní vizáží nadělil dostatek místa pro široké gravelové pláště (sériově jsou osazeny 700x40c).
Sloping, mírně prohnutá horní rámovka a kombinace robustních řetězových vzpěr se subtilními horními vzpěrami zadní stavby dělají z tohoto gravelu sympatický topmodel, který vkusně doplňuje pokračující hliníkové verze.
Pokud vás zajímá více obrázků, pak je najdete v následující fotogalerii. Překlopit veškeré novinky na své internetové stránky www.kellysbike.com se Kellys chystá během podzimu.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Nová pravidla, kvalifikace, závody jen těch nejlepších, divoké karty…..odvážný krok směrem k budoucnosti horské cyklistiky....…
Celý článek…Specialized uvedl na trh elektrokolo Vado SL 2 Carbon, které se váhou dostalo na pouhých...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
Byl sem v Ski and Bike v Kunraticich a koukal sem tam na Tygona 50, ty Kellys ebiky maj to zapracovani baterie a tu spodni ramovou trubku mnohem hezci. A to je 725wh, nechapu jak to delaj tak precizne. Vypada to temer jak normalni kolo. Mnohem hezci nez co sem videl doted.
odpověz na tento komentářodpověď na PeteV — #12 Zajimavy. Podle mne nejinovativnejsi znacka poslednich let. Kdybych byl sjezdar tak z noidu bych mel tezke spani. Ale ja chci toho Theose..
odpověz na tento komentářTa “aero” silnička urc50 je s těma vlaštovkama celkem vtipná :D
odpověz na tento komentářKellys ani zadarmo… hnus jako kazdej rok…
- na tento komentář reaguje T.Becka — #14
odpověz na tento komentářodpověď na Jirka Stratil — #7 Ze spodu ramovy trubky fakt neberu jako misto na bidon. To je hodne blby misto, kdyz tam jde veskerej bordel ze zeme.
odpověz na tento komentářodpověď na Jirka Stratil — #2 Ja ho videl v cyklosalonu na Prime, ma ho i Mistr CR ve sjezdu Standa Sehnal
odpověz na tento komentářJa koukam na toho Theose, ten ma bidon nahore takze to je cajk
odpověz na tento komentářodpověď na Jirka Stratil — #7 Ze spodu rámový trubky, jako je u swagu, bych nedal košík ani v největší nouzi.
odpověz na tento komentářodpověď na Harper 66 — #6 Nevim o jakem kole pises, ale vse co je tu vyfoceno krome Noida ma misto na bidon.
- na tento komentář reaguje abel — #8
- na tento komentář reaguje Harper 66 — #11
odpověz na tento komentářKolo, kam si ani nemůžeš dát bidon s pitím, to fakt chceš! Nechápu, kdo to bude kupovat, když jsou ty rámy tak hnusný jako předchozí generace.
- na tento komentář reaguje Jirka Stratil — #7
odpověz na tento komentářz CZ-SK je zda se KELLYS posledni znacka co vi co dela a umi se poprat s elitou. Author sem temer zapomel ze existuje. RM/SUP furt to sami jen strikaj jiny barvy, ebiky uplne slabej caj. Ten Theos F tedy je nebo neni nebo jak je to? Ma ho nekdo? Vypada skvele
odpověz na tento komentářodpověď na Jirka Stratil — #3 prepsat
odpověz na tento komentářTak ctu dal ze silnicka s nazvem URS.. to sem nikdy neslysel..googlim.. vidim ze Kellys dela roky silnicni radu s nazvem -URC.. jo.. neumet ani prepas informaci z katalogu do webu..
- na tento komentář reaguje Jirka Stratil — #4
odpověz na tento komentářTak 3 sekundy v googlu a tady ho ma jezdec (asi tovarni jezden Kellysu) 4mesice naspatek https://youtu.be/ojg4G7TfesQ
A tady nejakej zakaznik dokonce 10 mesicu naspatek https://youtu.be/c6KIPrigM3s
- na tento komentář reaguje T.Becka — #10
odpověz na tento komentářCo to tady zas placanj za nesmysl. Theos F je v prodeji jen co ja vim od vanoc menuleho roku. Ze je hned vyprodan je jina vec. Tady ho mel recenzent v Anglii kuprikladu jiz pred 7mi mesici https://youtu.be/_JgKhv4Z-28
odpověz na tento komentář