Absalon obhájil

Francouz Julien Absalon dokázal obájil loňské vítězství i na těké trati v Livignu. Našim se závod bohužel vůbec nepovedl...

Autor: Jan Němec

Závěrečným závodem letošního Mistrovství světa v Livignu bylo krátce po obědě XC eliťáků. Ti museli objet 3 a půl kola, tedy více jak 42 kilometrů. (okruh je popsán ZDE). My jsme tentokrát měli dvě želízka v ohni, Milana Spěšného a Radima Kořínka. Milan nám už své předstartovní pocity sdělil (viz. článek MS je loterie...) na Radimovi jsme se krátce Vláček v čele s pozdějším vítězem Absalonem, za ním Sauser, Kessiakoff a Bui
před startem zeptali: "Bude to chtít se na ten první kopec dostat nějak vpředu, protože pak se to ucpe. I když ta trať je tak těžká, že bude hodně důležitý rozvrhnout si síly. Je to o silové vytrvalosti. Velkou roli hraje i nadmořská výška. Rozhodl jsem se přijet až tři dny před závodem, dřív když jsem se aklimatizoval, tak mi to nedělalo dobře. Tak jsem si říkal, že to zkusím takhle, je to takovej pokus. Nechci říkat, jak to dopadne, fakt nevím.  Ale chtěl bych se přiblížit dvacítce, zlepšit svůj nejlepší výsledek z mistrovství, 24.místo. Konkurence je tu veliká, nechám to na závod."

Startovní pole se začalo trhat prakticky hned od prvního stoupání, na čele jel obhájce zlata z Les Gets Julien  Absalon (FRA), těsně následovaný Italem Marco Buiem. Pár vteřin za nimi se Radim Kořínekdržela čtveřice závodníků Sauser (SUI), Hermida (ESP), Kessiakoff (SWE) a velké překvapení závodu Kolumbijec Paez Leon. Vedoucí dvojice se však nesnažila odstup nadále zvyšovat, byla záhy sjeta a když se k tomu přidalo pár jezdců zezadu, tak po zkráceném okruhu jezdil vpředu vláček osmi až desíti závodníků. Celé polovina prvního kola byla ve znamení pokusů o nástupy, zkoušeli to například Martinez nebo Näf (SUI). Všechny pokusy měly ale jepičí život a byly vzápětí zlikvidovány. Ujal se až další Näfův pokus a v nájezdu do druhé poloviny měl dvacet vteřin náskok. Naopak ztrácet začal Frischknecht a ještě více Martinez. Našim jezdcům se nepovedl už start. Radim Kořínek se sice dostal dopředu zhruba do třetiny startovního pole, ale pak začal ztrácet. Po prvním kole jezdili Milan s Radimem s odstupem dvou míst od sebe na konci 6.Kolumbijec Leonardo Paez Leon překvapil sedmým místem desítky.

V dalším průběhu závodu Ralph Näf opět o svůj náskok přišel, na čele ho vystřídala dvojice Absalon-Sauser, na třetí místo se prodral José Antonio Hermida (ESP). Milan měl technické problémy, dva kilometry před depem přetrhl řetěz. Sice ještě do depa doběhl, ale po zjištění, že tam není nový řetěz, závod skončil. Kořka se bohužel propadal čím dál víc, po hodině jízdy ztrácel na 63. místě už více jak 6 a půl minuty na vedoucího jezdce. Absalon se Sauserem neustále zvyšovali svůj odstup, během jednoho kola až na minutu a půl.

V úvodu posledního okruhu začal Švýcar mírně ztrácet, Absalon vycítil šanci a šel do trháku. Třetí stále jezdil Hermida, pozice Radima Kořínka se bohužel pro nás také neměnila. Julien Absalon si v závěru pohlídal svůj náskok a přijel si pro duhový trikot. Stejně jako Gunn-Rita Dahle tak obhájil nistrovský titul z Les Gets. Pro stříbro si přijel Christoph Sauser, bronz putuje do Španělska zásluhou José Antonia Hermidy. Se ztrátou více jak dvaceti minut na vítěze dorazil do cíle Radim Kořínek, patří mu 61. místo."Vůbec mi to nesedlo, trápil jsem se. Bylo to takový bez štávy. Pak jsme jeli chvíli s Milanem, ale on pak přetrhl řetěz, takže jsme si nemohli ani výrazně pomoct. Je to zklamání, chtěl jsem udělat lepší výsledek." Stupně vítězů - Sauser, Absalon a Hermida. Ceny předávala i olympijská vítězka Manuela di Centa

Milan Spěšný nám shrnul své pocity takto: "Bohužel v prvním kole jsem přetrhl řetěz, ještě jsem doběhl do depa, ale bohužel realizační tým zapomněl připravit řetěz a nejtovačku, takže jsem bohužel musel zabalit. Dost mi to mrzí, připravoval jsem se na top prakticky měsíc a ikdyž jsem jel šedesátej a vypadalo to, jako že tam vlaju, tak se mi jelo dobře. Nechtěl jsem to přepálit, úvod jsem si jel svý, nehnal jsem to. Pak jsem se začal rozjíždět, ale záhy přišel ten problém s řetězem. Doufám, že tu formu, co teď mám, se mi podaří zužitkovat alespoň za týden ve Skotsku."

Výsledky ZDE

Text: Petr Dědina

Přečteno - 10977x Tagy: svetovy pohar
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Světový pohárBatten dala v Araxá dabl, Andreassen vyhrál po 4 letech
    Batten dala v Araxá dabl, Andreassen vyhrál po 4 letech
  2. Světový pohárSpecialized dál pokračuje v medailových žních, XCC v Araxá vyhráli Batten a Koretzky
    Specialized dál pokračuje v medailových žních, XCC v Araxá vyhráli Batten a Koretzky
  3. Světový pohárOkruh v Araxá plný skoků, rozhodčí musí krotit
    Okruh v Araxá plný skoků, rozhodčí musí krotit
  4. Světový pohárSvětový pohár v NMnM spustil nový web i přihlášky do doprovodných závodů
    Světový pohár v NMnM spustil nový web i přihlášky do doprovodných závodů
  5. Světový pohárBikový karneval SP pokračuje v Araxa! 2. díl startuje už zítra
    Bikový karneval SP pokračuje v Araxa! 2. díl startuje už zítra
  6. Světový pohárCo ukázal první SP v Mairipora? Nástup nových tváří nebo jen boj o OH?
    Co ukázal první SP v Mairipora? Nástup nových tváří nebo jen boj o OH?

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #42 Jirka Martykan - vloženo: 26.09.2005 v 14:21:04

    To:M.Spesny - Už dlouho nejsem mezi zainteresovanými ve výkonnostním MTB a dá se říci,že se na věc dívám s vysokým nadhledem, ale vaše rce na "kiks" technické podpory je i na mne trochu flegmatická.Přeci jenom mi připadá,že jste nejeli okresní přebor, tak k čemu je ta shovívavost vůči mechanikům? Že byl shon? To tuším na závodech bývá.Nebýt připraveni na přetržení řetězu je i z pohledu laika diletantskou chybou, která se prostě neomlouvá, tečka.

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #41 petr - vloženo: 11.09.2005 v 18:41:39

    nominace - Pane Spěšný, mě je úplně jedno jestli na závody jede Petr nebo Pavel, ale opět jste ukázal že jste mimo a snad ani neznáte výsledky. Že pan Boudný je na závodech venku VŽDY až za Kořínkem?! A to je zajímavý, já jsem četl několik výsledkových listin ze SP a nemáte pravdu. Ale je zbytečný se s Váma pouštět do debaty, pokud argumentujete něčím, co není pravda!

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #40 sadlo - vloženo: 08.09.2005 v 14:14:15

    che - Nóó, tak to dopadlo, jaxme všichni čekali. Spěšňák a spol měli formu tak před 2 měsíci, na MS už jim nevydržela... Jestli má Rádes vždycky nad Boudou navrch, tak to v praxi znamená, že je 68. a Bouda 69. Pokud vím, tak všichni kromě Spěšňáka letos zajeli kulový...

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #39 Zdenda - vloženo: 08.09.2005 v 09:35:19

    O co jde? - Uvedomte si, ze horska kola jsou minoritnim sportem, ktery nezajima ani televizi...To spis uvidite primej prenos z parkuru nez mistraku. Ty lidi, kteri se kolem toho motaji a jezdi to na nejvyssi urovni u nas si rozhodne nevydelaji tolik, aby mohli po konci kariery hodit nohy na stul. Prachy v tomhle sportu nejsou a tezko nekdy budou. Jde o drinu, drinu a drinu a u funkcionaru v prvni rade o nadseni. Takzy VY, kteri objedete jednou za rok nejakej maraton a pak tady kecate nesmysly, si tohle uvedomte a kdyz kritizujete, tak konstruktivne a ne blaboly, kterych tady je plna diskuze. MS nedopadlo dobre (az na Terku), ale snad bude lip. A verte, ze vy byste to za ty penize a drinu na vrcholny urovni delat nevydrzeli ani tejden. Joo, bejt anonymni a machrovat, to umi 99% z vas, ale zkuste taky nekdy neco poradnyho dokazat!

    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #38 Milan Spěšný - vloženo: 07.09.2005 v 21:41:44

    Pro Petra - Lézt někomu do prdele rozhodně nemám zapotřebí. Já jsem nominační kritéria splnil a v mém příspěvku jsem se vyjadřoval jen k tomu, že se někteří dožadovali nominace Pavla Boudného. Jestli Radim splnil kritéria nebo ne, není můj problém. Mohu k tomu jen říct, že na světových závodech má Rádes nad Boudou vždy navrch a možná proto dostal přednost:-))

    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #37 petr - vloženo: 07.09.2005 v 21:28:50

    nominace - pane Spěšný, sám jste se chytil do sítě. když si přečtu všechny buletiny o nominaci na mS tak tam je, že do 20,m na SP nebo na mE do 15.m. Jak toto tedy splnil kořínek. Jestli jste se po neúspěchu vloni, kdy Vás neprávem vykopli z OH rozhodl, že od letoška polezete všem do pr..., tak je mi Vás líto. Možná ale jiná cesta není, tak mnoho úspěchů.

    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #36 lubos - vloženo: 07.09.2005 v 15:17:10

    rychlospojka - 2Miroslav Volek: nemyslim. Ale uvidime.

    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #35 hovno - vloženo: 06.09.2005 v 23:44:24

    na plech

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #34 zirecek - vloženo: 06.09.2005 v 13:42:02

    to jerry - Máš pravdu. Nedomyslel jsem to, i když používám rychlospojku pořád... .

    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #33 jerry - vloženo: 06.09.2005 v 13:24:13

    to Miroslav Volek - Souhlasím s tebou mimo použití spojky. Spojku lze nasadit pouze na dva vnitřní články řetězu, čehož ale nikdy nelze dosáhnout roztržením řetězu, vždy je nutné vynýtovat poškozenou část a je tedy potřeba kromě spojky mít i nýtovač. Použití spojky jako alternativy nýtovače je tedy nesmysl /i když dost rozšířený/.

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #32 Miroslav Volek (zirecek) - vloženo: 06.09.2005 v 12:00:59

    MS - Zbytečný, typický český povyk se závistí a urážkami. Je zbytečné reagovat na anonymní rychlozávěry lidí, kteří o tom ví pramálo.
    Myslím, že je lepší vozit rychlospojku v dresu. Sponzor Shimano by si toho všiml pouze, kdyby Milan na vitězné fotce držel Meridu nad hlavou a zlata rychlospojka by se leskla na okoli, :-).
    Držím palce ve Skotsku, :-).

    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #31 jerry - vloženo: 06.09.2005 v 11:46:11

    Podle mne by bylo pro všechny nejlepší, kdyby se vyhlašovali jen první tři místa a potom už by byli všichni čtvrtí. Je totiž jasné, že když startuje 100 lidí tak někdo prostě musí být vzadu, že ? A že to jsou naši znamená, že máme rezervy nejen v přípravě, ve výběru talentů a jejich množství, prostě ve všem... Dokud bude závodní cyklistika v česku v popularitě někde za plážovým volejbalem /nic proti němu/ a závodníci tak budou vydělávat to co vydělávají, týmy půjdou do konkurzu /ZVVZ/ tak těžko bude něco lepšího. Stačí se podívat na fotbal co je v něm peněz a jaký je tam bordel a korupce. Navíc se většinou talent k vysokým výkonům nespojuje s vysokou inteligencí takže ti potenciálně nejlepší se nechají snadno ovlivnit a zmanipulovat /nebudu jmenovat/. Srovnáme-li poměr počtu a úspěšnost našich závodníků s množstvím týmů v česku a např. ve francii je umístění našich celkem v normě. A Milanovi, Radimovi a ostatním nezbývá než držet palce v jejich boji proti "větrným mlýnům".

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #30 bajker - vloženo: 06.09.2005 v 11:04:21

    to Spešnák - Milane, musíš líp číst. Vyhazov ne tobě, ale lidem kolem repre.Sice (za darmo?),ale to je na lidech kteří o tom rozhodují.Na světě není nic zadarmo,tak nám tady namažte med kolem huby. Nedá se odpustit taková chyba. Celý rok přípravy v pr...i! Výsledky které opravňují k nadějím a pak základní výpadek. Ne však tvůj!!Máš před sebou ještě hodně dobrého tak makej co to dá ať máme zase radost.

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #29 zizila - vloženo: 06.09.2005 v 10:39:38

    dodatek - nejak jsem zapomel podekovat vsem soudnym lidem ze se snazi reprezentovat. tak zpetne hodne stesti, pevny nervy a pro nektere i prijemny pobyt v nemocnici a rychlou rekonvalescenci v ramci moznosti

    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #28 OndraVojta - vloženo: 06.09.2005 v 10:36:37

    To: Spěšňák - Bať, sport nejni kolbenka, aby v něm bylo všechno jistý. Ale taky k němu patřej rejpalové, který sotva přejedou železničný nadjezd a tak si rádi aspoň omočej. Tak si to tak neber, za tejden bude v hubách někdo jinej, štvát to bude už akorát tebe :o)

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #27 zizila - vloženo: 06.09.2005 v 10:36:22

    nevim co tu porad resite. jako kdyby jste vy nekdy neudelali chybu. kazdy den se na nejake diskusi presvedcuji jak dokazou byt lidi v cechach nevdecny za cokoliv co nekdo dela dobrovolne ci za plat ale venuje tomu vic casu nez anonymove blbe kecajici po hospodach nebo u pocitace. zrejme by jste byli stestim bez sebe kdyby to kluci vyhrali jen aby jste meli dalsi duvod se napit. vedli by jste silny keci jak silny je nas narod a ze VY jste jeho soucasti ale nedej boze aby druhy rok neobhajili. dopadli by mozna jeste hur nez dnes jak se to stava nasim hokejistum ci fotbalistum. To VY by jste to preci udelali lip. Neni nic lepsiho nez si neco takoveho zkusit. zkuste si nejaky sport, probojujte se nominacnimi kriterii a zazavodte si na MS, ME ci republiky. urcite se poucite z chyb a vezmete si nytovac na trat. pak bude radost cist vase prispevky pac nebudou jen krytizujici. spise obhajujici protoze se osobne setkate s nazory vecnych kritiku (pravdepodobne vasich byvalich blizkych znamych z hospody kteri si to nezkusi). nastesti uz zijete ve svobodne zemi kde si kazdy muze rikat co chce ale i presto si myslim ze lepsi bude kdyz budete vysledky hodnotit a ne kritizovat! to by melo patrit k lidem kteri vedi jak tezke je neco delat, vybudovat a hlavne v nasich podminkach to i udrzet pri zivote. a to se nevztahuje jen na sport. to ze mate doma kolo jeste totiz neznamena ze tomu rozumite!

    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #26 Milan Spěšný - vloženo: 06.09.2005 v 00:04:01

    dodatek - Jetšě jsem zapoměl v realizačním teamu uvést Dlouhána. Sorry kamaráde, staral jsi se o mně báječně.

    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #25 Milan Spěšný - vloženo: 06.09.2005 v 00:01:37

    Zdravím všechny chytráky - Především bych chtěl poděkovat realizačnímu teamu, o kterém se zatím nikdo nezmínil (Jirka Kardoš, Michal Pick, Jirka Lutovský). Strávili se mnou před MS 14 dní a umožnili mi 100% přípravu před MS. Dalších 14 dní mi umožnil team Merida Biking. Všem patří velké poděkování za skvělou podporu.
    Dále bych chtěl odpovědět na některé otázky diskutujících. Rozhodně nejedu na MS na výlet, jak si někteří myslí. Obětoval jsem tomu měsíc příprav a odloučení od rodiny. Není mým stylem v závodě simulovat defekt nebo zdravotní problémy. Řetěz používám značky SHIMANO a podobné problémy mě s ním potkaly poprvé. Kolo bylo nové, řádně zajeté v tréninku i před závodem. Řetěz je jednou z nejnáchylnějších součástek, které na kole jsou. K chybě došlo asi v nájezdovém kole, kde nikdo nekouká na materiál, ale snaží se být co nejvíc vepředu. Stejně tak se může poškodit při špatném přeřazení. Takže vinu za přetržení spíš beru na sebe. Nevím, proč bych s sebou měl vozit nýtovač, když jsou k dispozici depa. Depa měli na starosti Michal Pick a Dlouhán a na nýtovač a řetěz prostě zapoměli. Omluvili se mi, já jsem to přijal, protože v tom předzávodním shonu prostě k chybě dojít může.
    Potom tam taky nějaký odborník psal, že by mě za to, že jsem nic nezajel vyhodil z práce. K tomu můžu říct jen to, že já bych pod ním ani pracovat nechtěl. Jsem rád, že mě platí Petr Vaněk, který chápe, že pro podávání dobrých výkonů je třeba mít klid a nedělat z pár neúspěchů tragédii. Mně samotného to hodně mrzí, protože jsem se opravdu hodně připravoval.
    A nakonec ještě něco pro ty, kteří to ale opravdu nepochopili. Nominační kritéria byla letos do dvacátého místa na SP a dál podle výkonnosti na ME. Pavel Boudný bohužel nesplnil ani jedno, takže jeho fanoušci by měli pochopit, že na MS prostě letos nepatřil. Všichni jsme volali po neměnných kritériích, tak tady jsou. Pokud by byly ještě nějaké další otázky, rád na ně odpovím. Můj mail je M.Spesny@seznam.cz

    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #24 Meesha - vloženo: 05.09.2005 v 21:14:14

    to Hovno - ale tim, ze se nad ni zamyslis ji moc nepomuzes! :-)
    Neni to tak jednoduche...

    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #23 hovno - vloženo: 05.09.2005 v 21:12:51

    Sice jsem pouhý amatér,ale jezdím na kole závody už pár let a celkově ta naše cyklistika co se týče obecně elity si myslím, že se není čím chvalit a machrovat,protože ve světě zajíždíme outsaidrové výsledky a i ten ČP není na nějak vysoké úrovni a ještě to stojí majlant.Pokud chceme být ve světě dobří tak musíme mít závody na vyšší úrovni než teď.I ten pitomy polský pohár je stokrát na vyšší úrovní.Měli bychom se nad českou cyklistikou zamyslet

    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #22 bob - vloženo: 05.09.2005 v 18:59:49

    Kdyby to chtěl zabalit tak si vymyslí zdravotní potíže. Tohle se mi zdá příliš komplikované. Na ME byl 55. takže tohle umístění nebylo tak špatné že by nemělo smysl jet dál.I když nýtovač je hned po lepení nejdůležitější. Jinak Michal Pick chce otevřenou komunikaci ale pak si stěžuje na žluč, závist. Tady jsme na chatu takže těžko to říct do očí. Ale tohle je nahrávka na smeč kritikům.

    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #21 kuba - MTBS - vloženo: 05.09.2005 v 18:55:24

    všichni kritici - udělal bych mistrovství světa všech těch rejpalů a házečů špíny. to by bylo defektů, přetržených řetězů, pádů.... a ta diskuze pod článkem - to by byla paráda :o))

    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #20 OndraVojta - vloženo: 05.09.2005 v 18:48:32

    Spal pes nejtovač... - No, já bych to zase tak neprožíval. Spěšňák měl první dvě třetiny sezóny naprosto hvězdné, ukázal co umí, počínaje mistrákem už mu přece jen začalo docházet. A kdybych já v téhle konstelaci roznejtoval řetěz na šedesátém fleku, se dvacetiminutovým zásekem za špicí, asi bych byl v skrytu duše rád, že tam ten nejtovač a řetěz néni, že se s tim nemusim hmoždit a mám důvod čestně slézt a ne se tam ještě trápit, abych dojel 30 míst za svým standardem.
    Každý, kdo trochu zná, jak se na lopatu sedá, ví, že řetěz se netrhá jak konopnej provázek, ale že se roznejtuje při blbym řazení pod tahem, na lehčí a v zoufalství. Takže pokud není po kolena bláta, je "přervanej řetěz" příznak toho, že to moc nešlo už před defektem.

    A jinak dík za články, teď ještě čekám na Dlouhána, kterej se zase fláká a nepíše! ;-)

    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #19 Mox, Ondřej Pavlíček - vloženo: 05.09.2005 v 18:25:20

    to Michal Pick - To chce klid. Třeba u článku o 4x jsem si nějaké výrazné kritiky nevšiml, pokud berete malé připomínky na dvě chybičky v článku tímto způsobem tak to se nedivím, že se vám zdá že všichni jen nadávájí. Já jsem osobně rád, že existuje MTBS, Freeride.cz a další servery kde se člověk něco dozví. Děkuji lidem který jsou schopný něco takového dělat v podstatě zadarmo, v cizině si všechno nechají do časáků a nebo se to člověk dozví za týden. Jinak přetržený řetěz není tak neobvyklá závada aby na ní nebyl člověk připraven, takže tohle je určitě chyba. Takže příště.. :)

    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #18 anonym - vloženo: 05.09.2005 v 18:08:16

    Placate tady uplny hovadiny!!Kdyby reprezentaci nepomahala ceska sporitelna mtb,tak by se repre asi rozpadla!!...At uz jde o mechanika,masera,naradi,nahradni dily a auta!!

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #17 Ota Zima - vloženo: 05.09.2005 v 17:38:00

    No, popravdě řečeno, nemít v depu náhradní řetěz a nýtovačku, tak to je opravdu velká chyba, ale zase na druhou stranu, člověk dělá chyby a nemůže myslet na všechno. Jinak Milanovi sem přál super výsledek, alespoň stejně dobrý jako jezdil na svěťáku za mořem, a co se týče Radima, tak je to velmi kvalitní biker, ale uznejme, že kromě Brna skoro nic jiného nezajel. Uvidíme za rok, třeba bude líp. Přeju hodně štěstí v Skotsku.

    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #16 Michal Pick - vloženo: 05.09.2005 v 17:32:37

    to BAJKER i dalsi - Prectete si to poradne, prosim, pak se nebojte a diskutujte otevrene, tak jako ja! V cyklistice je spousta veci prohnilych a cpicich, to ano, s tim souhlasim. Ja se klidne svych funkci, placenych z penez danovych poplatniku, vzdam! Ja totiz vlastne zadne nemam! Ano, jsem asistent reprezentacniho trenera, pomaham tudiz státu. Ovsem nemam za to z penez danovych poplatniku v zasade ani korunu. Pokud nepocitam to, ze dostanu najist, napit, muzu prespat a nosit repre tricko. Na druhou stranu ale moje ryze soukroma firma - tym, poskytuje auta, stany, naradi, nekdy nahradni dily, mechanik je nas, maser je nas atd. Podotykam, to vse rad, nestezuju si! A jestli jsme nekdy nekoho tim poskodili, tak at mi to rekne do oci, otevrene, bez pretvarek a kecu okolo. Ja uz toho vseho zacinam mit tak akorat dost, ano, reaguji podrazdene az premrstene, ale jen proto, ze vetsina Cechacku neustale jen keca u piva, ci na chatu, skryta za tajemnou pretvarkou, ci clonou dymu.

    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #15 anonym - vloženo: 05.09.2005 v 17:31:44

    Slova Radima Korinka...jako z rise pohadek:)) - Nechci říkat, jak to dopadne, fakt nevím. Ale chtěl bych se přiblížit dvacítce, zlepšit svůj nejlepší výsledek z mistrovství, 24.místo. Konkurence je tu veliká, nechám to na závod."

    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #14 Mila - vloženo: 05.09.2005 v 17:26:54

    Proste chyby jsou na obou stranach - kdyz ma clovek najetou trat,tak prece nemuze pretrhnout retez..ma prece natrenovany jak a kde v jake casti okruhu radit..podle me to byla jezdecka chyba..nebo,ze by to byl plan,jak odstoupit ze zavodu,kdyz ani v tom depu nytovacku nemeli.Jinak tam mel jet radeji Boudas nez nejakej Korka...Korka jezdi uz takovej zavodu jel,ale nikdy samozejme nic nezajel.A taky nezapomenu na MČR myslim,ze v roce 2004 v Mor.Tř...Na otazku proc zavod nedojel-odpovedel,za mu to stacilo jako trenink(na trati byl jen asi 1hod) ....

    odpověz na tento komentář
  30. avatar
    #13 tommy_biker - vloženo: 05.09.2005 v 17:12:50

    re_Meesha - Není náhodou značka těch špatnejch řetězů SRAM ??? Znám pár lidí co s tim maj ty nejhorší zkušenosti

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744