Tým Sportful Cenytisku.cz končí!

Maratonský celek jehož základním kamenem je Ivan Rybařík dnes nečekaně ohlásil konec své existence jako reakci na současný stav maratonského závodění

Autor: Michal Červený
Další reakce na zpackaný národní šampionát v maratonu je tu! Dnes ráno nečekaně ohlásil konec existence jeden z předních českých maratonských celků Sportful.cenytisku.cz v jehož dresu v posledních letech startuje respektive startoval elitní maratonec Ivan Rybařík a letos také Martin Zlámalík.

Tým sportful.cenytisku.cz končí


Email, který dorazil od manažerů Petra Šimery a Dana Horáka si můžete přečíst v původním znění:

Dobrý den všem,
rádi bychom Vám oznámili ukončení činnosti MTB Sportful - Cenytisku.cz Elite týmu. K tomuto kroku jsme se rozhodli po fatálním MČR v maratonu, kde jsem dospěli k názoru, že pro současnou cyklistiku nemá smysl plýtvat časem a ani penězi, jelikož hlavní vedení ČSC a pak i UCI nemá o maratónskou disciplínu jako takovou zájem. Tým vždy patřil k nejlepším maratónským týmům v ČR. A jako jeden z mála objížděl i závody světového poháru a díky Ivanu Rybaříkovi se nám povedlo pro ČR - ČSC vybojovat 6. místo ve SP MX 2006 a 10. místo ve SP MX 2007. Bohužel nic z toho nepřimělo ČSC k větší aktivitě.

Tady přikládám tři hlavní důvody:

1. kolidování termínů závodů v ČP v maratonu a ČP v 1/2 maratonu

2. absolutní nezvládnutí MČR v maratonu, nedostatečné zabezpečení, absence dopingové kontroly

3. zrušení světového poháru v maratonu pro sezonu 2009

Všem našim partnerům bych rád poděkoval za jejich finanční i materiální pomoc, kterou nám poskytovali po celou dobu činnosti týmu. Bylo mi potěšením s Vámi spolupracovat. Děkuji!

S pozdravem,
Daniel Horak a Petr Šimera
ID Sport s.r.o.
Sportful — Cenytisku.cz MTB team


"Je to možná trochu emotivní rozhodnutí a trochu gesto, ale já říkám, že buď pan Petr Marek nebo my! Takhle to dělat opravdu nejde! A musí tlačit všichni, hlavně velké týmy, jinak se nic nezmění! Vemte si katastrofální silniční časovku v Domašíně. Změnilo se snad něco?! Těm nahoře na svazu je to totiž úplně fuk! Mně je ale nejvíc líto těch kluků. Oni se celý rok připravují, týdny dřou a pak dostane hlavní závod sezony k pořádání někdo, kdo má problémy téměř každý rok!
Já se pak zpovídám sponzorům a ty ale vůbec nezajímá, že někdo někde nestál nebo tam bylo mlíko jinak! Ty zajímá zvuk závodu a ten Český pohár v maratonu v posledních letech bohužel nemá a nikdo s tím nic nedělá. Pak si sponzoři přečtou článek, jak hrozný to bylo a je vymalováno...
" říká naštvaně Petr Šimera.

Tým sportful.cenytisku.cz končíTím pádem se na dlažbě ocitl právě Ivan Rybařík. "Překvapilo mě to! Věděl jsem, že se něco ohledně týmu chystá, ale že to bude až takhle razantní jsem netušil!" říká překvapeně sedmadvacetiletý rodák z jihočeské Jistebnice, který do týmu přišel před několika lety z formace Ravo Racing a informaci o tom, že končí se dozvěděl chvíli před námi.

"Současná situace se ale nemůže takhle nechat, je to neúnosné! Pro nás závodníky, tedy mě se Zlámou, to zase tak tragické není, tým dodržel vše co měl. Na mě je teď rozhodnutí co se zbytkem sezony. Trénuji a závodím určitě dál." říká Ivan, mezi jehož největší úspěchy patří 5. místo na mistrovství Evropy, domácí maratonský titul, šesté místo na SP XCM na Kanárských ostrovech a sedmé místo na Kypru.

"Buď najdu tým v jehož dresu bych letošní sezonu dojel, ale pravděpodobnější varianta je, že dojezdím v našem oranžovém dresu a na materiálu, který mám. Je to korektní vůči všem sponzorům a patrnerům týmu, kteří nás podporovali a jimž každopádně patří velký dík!". Plány do budoucna ještě nemá. "Teď půjdu na snídani a asi o tom začnu trochu přemýšlet. Už jsme začali na příští rok něco plánovat..." Víc ale prozradit nechce. "Sám ještě nevím co a jaké by to mělo být... uvidíme :-)" říká pátý závodník ze sobotního závodu.

Tým sportful.cenytisku.cz končí

Druhý závodník zaniklé formace Martin Zlámalík tolik problémů nemá. Smlouvu měl podepsanou do září a v týmu byl víceméně jako posila Ivana jak do závodů, tak "kamarád pro dobrou partu". Od září bude startovat v dresu výrobce karbonových rámů Prodoli na cyklokrosových závodech, kde získal titul mistra Evropy. Martin už v poslední době bikové závody omezil a připravuje se právě na cyklokrosovou sezonu.

Na druhou stranu je pravdou, proč by profesionální maratonský celek měl fungovat, když nemá kde závodit. Český pohár v maratonu svou prestiž postrádá, světový pohár byl pro rok 2009 zrušen a závodit na padesátkách Kola pro život není pro tým tím pravým. Věřme, že Petr Šimera a Dan Horák své rozhodnutí dobře zvážili a přijměme skutečnost, že je v České republice o jeden kvalitní bikový celek méně...


Foto: Michal Červený

Přečteno - 18144x Tagy: marathony maratony tymy
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Týmy a klubyMathieu van der Poel podepsal Canyonu na 10 let
    Mathieu van der Poel podepsal Canyonu na 10 let
  2. Týmy a klubyPřehledně: týmové změny a přestupy v MTB 2024
    Přehledně: týmové změny a přestupy v MTB 2024
  3. Týmy a klubyBikeporn posiluje enduro soupisku na 2023
    Bikeporn posiluje enduro soupisku na 2023
  4. Týmy a klubyGT Factory team představuje novou soupisku pro 2022
    GT Factory team představuje novou soupisku pro 2022
  5. Týmy a klubyTinker Juarez přechází z Cannondale do týmu Floyda Landise
    Tinker Juarez přechází z Cannondale do týmu Floyda Landise
  6. Týmy a klubyMTB přestupy 2020 - přehledně
    MTB přestupy 2020 - přehledně

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #40 Vena - vloženo: 19.08.2008 v 21:14:55

    Ja ten pohar maratonu klidne udelam - Jediny problem ktery je je ze svaz na to ma prava a dosazuje si svy lidi. Udelat kvalitni pohar nevidim problem chce to: vetsi propagaci v celostatnich medii . Nasmlouvani kvylitnich poradatelu ( Sudety , Sela , v mostu se letos take pochlapili ,Malevil ,Upice ,Drasal , Chrudim....... Chce to ale nekoho ktery prijede mesic pred zavodem trat projede urci kde musi stat lidi , kde sanita , kde povesit banery , kde budou kamery.Prihlasky na celou serii za lepsi penize . Nejvetsi problem je sehnat generalni sponzory. Prece jenom kdyz nekde jsou penize tak se to tam profikama jen hemzi :-)

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #39 Jakub - vloženo: 31.07.2008 v 20:34:26

    to pan Šimera - Napsal jste po přečtění příspěvku (29.7. v 11:08 od tomase) toto: K " tomas " , když do toho tak vidíš můžeš mi napsat na email mtb/zavináč/cenytisku.cz, rád ti vše vysvětlím, čekám.
    Přesně to sedí ke stylu vyadřování i v tom druhém článku o MČR k tomasovi a tam Jirka odhalil že to je pravě ing. a pokud se Vám ještě neozval můžete se mu ozvat sám když na něj máte kontakt :-) Myslím, že už nebude tak rýpat jako na netu :-)

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #38 Dan Sedláček - vloženo: 31.07.2008 v 18:17:46

    to Kuba Nepraš - Kubo, snažil jsem se to ze všech sil napsat tak, aby bylo jasné, že o bezproblémové závody ČP nejde, ty přece nikdo poškodit a házet do nějakého pytle nechce... Co se týče, pana Marka, neměl jsem tu čest, takže na jeho adresu taky nic neříkám... Ale z vlastní zkušenosti vím, že když chceš získat nějakou informaci z ČSC, tak si na to musíš vzít nejlíp dovolenou a před i po si dát panáka, a přesto přese všechno ti to je prd platný, protože ti nepodají informaci žádnou nebo špatnou. Je to instituce, která nemá právo na existenci, to je celé.

    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #37 Petr Šimera - vloženo: 31.07.2008 v 10:59:37

    Jakube tajenka je - Ing. T.Č. ? Možná, že jsem mimo, ale na toho spojení mám.

    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #36 Jakub - vloženo: 31.07.2008 v 07:52:24

    to pan Šimera - Koukněte na příspěvky pod článkem z Beskidu - tam je nejspíše objasněné kdo je ten "tomas" kterého vyzíváte ať vám napíše na email.

    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #35 mates - vloženo: 30.07.2008 v 12:12:04

    čsc žije také z toho že jim závodníci platí za licence 1000 kč.. a tito závodníci si pak stěžují.. tak ať to neplatí, čsc nebude mít členy a tím přestane existovat

    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #34 Opravář - vloženo: 30.07.2008 v 11:27:27

    Re: ČAS - Do ČASu raději nevstupovat, protože s ČAS (vžitá zkratka pro Český atletický svaz) by bylo z bláta do louže :) To není jen slovíčkaření, podle mne platí, že soukromé firmy fungují lépe než státní a občanská sdružení jsou někdy ještě méně pružná než státní instituce.

    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #33 Petr Šimera - vloženo: 29.07.2008 v 15:56:06

    ČAS - např. ČESKÁ MTB ASOCIACE - nad čcs je ministerstvo školství. ČSC dostává část přidělených peněz na základě své členské základny. Členskou základnu tvoří ti co si koupí licenci. Tak že kdyby jsme si nekupovali licenci a vstoupili bychom do nového ČASu utvořili bychom určitou základnu, která by mohla žádat o dotace. Týmy by normálně fungovaly jen ČAS by mohl garantovat určitou úroveň závodů a vyplácet i peníze od sponzorů. ČSC by přišel o určitou částku, ale jak znám funkcionáře, tak oni by zase ubrali střediskům ...atd., aby si nepohoršili. Vlastně zde již existuje např. UAC. K " tomas " , když do toho tak vidíš můžeš mi napsat na email mtb/zavináč/cenytisku.cz, rád ti vše vysvětlím, čekám. Pro ty, kteří mne chtěj srazit jedu na Slapy.

    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #32 petr cinkan - vloženo: 29.07.2008 v 14:33:38

    Ceska cyklistika - Ahoj Petre a ostatni diskutujici
    ja myslim, ze stav Ceske cyklistiky organizovane (odshora) ČSC je tristní až zoufalý(nominace na vrcholové akce, loňský silniční mistrák, český pohár na silnici,letošní mistrák v Beskydech a spousty dalších...). Na druhou stranu amatérská cyklistika v podobě různých regionálních závodů (některé s celorepublikovým renomé) a je na vrcholu. Přišel jsi s dobrou myšlenkou, založit si "vlastní svaz", který bude fungovat opravdu podle reálných potřeb české cyklistiky. Myslím si, že většinu aktivních lidí co už něco dělají (a nesedí jen na zadku a kidají hnůj na ostatní) to musí oslovit. Já tam vidím ještě jednu možnost. Oficiálně vystoupit s programem na shromáždění ČSC a odvolat stávající presidium a výkoný výbor a vytvořit opravdu funkční organizaci oficiální cestou.Ale přiznávám, že to je asi velké sousto :((. Jinak doufám, že přijedete 6.9 na Babí léto do Chrastavy at jste team nebo neteam :)). měj se Petr C.

    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #31 víťa - vloženo: 29.07.2008 v 11:21:50

    a ty si myslíš, že tě mezi sebe pustí?? jde o to, že lidi tady vědí, o čem píšou a buďme rádi, že ještě někdo píše, až už nebude reagovat nikdo, bude MTB pohřbeno...

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #30 tomas - vloženo: 29.07.2008 v 11:08:03

    souhlas s kubou - naprosto souhlasím s Kubou, většina tady jen kecá a ani pořádně neví o čem :-(. takže pisálkové a diskutéři, zkuste sami něco dělat, zapojte se do té prohnilé svazové mašinérie, a zkuste něco změnit.

    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #29 víťa - vloženo: 29.07.2008 v 10:47:16

    nechápu proč na stránkách svazu není reportáž z mistrovství anebo když ani to, tak by tam měla být snad informace o tom, jak to dopadlo, ne?

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #28 Mirek - vloženo: 29.07.2008 v 09:46:49

    Už je to výsměch pro všechny! - Tak po několika letech jsem se kouknul na stránky Svazu....No hrůza...
    Možná to někdo může považovat za blbost, ale jaktože taková "firma" nemá ani jednotné e-maily?!?
    Pak to vypadá asi takto silnicnikolo@hrcprc.cz...

    Soukromé a snad i firemní e-maily jsou opravdu bomba.
    Když se pak dotyčnému v poště vytratí a splyne urgentní zpráva ať už na jeho osobu, nebo Svaz mezi spamem, poštou od manželky a vtipnými obrázky.... zbytek si domyslete sami.

    V dnešní době digitálních podpisů a internetového bankovnictví je už e-mail oficiální poštou.
    Už neplatí jen obálka a poslintaná známka na ní..., ale to už ve Svazu zůstane, všechno to staré a obnošené, jako ti lidé co tam sedí a nevědí, že vlak do 21.století jim ujel
    Že věci se už dělají trošku jinak a profesionálněji.

    Nemluvím o všech, ale ke Svazu a organizacím platí asi obecně tato věc:
    Bohužel lidi co mají náturu na to být v nějaké organizaci a něco organizovat neumí dělat cyklistiku a ani vlastně organizovat. A lidi co ji mají rádi a umí ji dělat, tak se zase bojí být v nějaké organizaci a mít nějakou zodpovědnost.
    Asi se bojíme zašlápnout a nahradit cosi shnilého a starého?
    Také je to možná ta Česká povaha, držet se za každou cenu i posledního shnilého stébla

    Mistrovský závod dopadl hrozně, je mi líto těch závodníků, kteří se v cíli dozvědí, že jsou vlastně diskvalifikovaní a závod jeli zbytečně. Cestovali stovky kilometrů a ničili zbytečně materiál

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #27 kuba nepraš - vloženo: 29.07.2008 v 09:31:20

    ČSC - pro všechny: pořádně jsem si to pročetl a napadá mě jedna otázka: jste si jistý že někdo na ČSC vůbec věděl že se jede MČR v maratónu???? Hodně tady motáte hrušky s jablkama. Protože držitel práva na ČP je Petr Marek a ten bohužel udělal tu chybu že zase skočil panu Hrdinovi na jeho sliby. Nedával bych mu (Petrovi) za vinu, že mistrák skončil tak jak skončil. To je pouze pochybení místních pořadatelů. Teď je otázka zda se z toho Petr Marek poučí.... Nadáváte že ČP je na h.... atd, ale Sudety, Malevil, Most a určitě i Extrem Brdy jsou bezproblémové tak bych všechny závody neházel do jednoho koše!!!!

    kuba nepraš

    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #26 víťa - vloženo: 29.07.2008 v 09:09:21

    A co tak MTBS CZECH MARATHON CUP?? generálního sponzora typu Znovín není potřeba, co dal závodníkům za umístění??? láhev "jakéhisi" vína??? díky. mediálně by to bylo zajištěné a dobrých závodů, které by se do toho dali zařadit je spousta. Na ME a MS jede stejně většina samoplátců a ti, co to mají placené, tak mají horší zabezpečení a podmímky než ti, co si to platí sami...takže nominace i jejich kritéria stejně ztrácí smysl.

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #25 Petr Šimera - vloženo: 29.07.2008 v 08:33:21

    pro Vás - Děkuji za pochopení. Ivan na crocodile pojede, je to jeho sen a doufám, že tam zvítězí, ale vlastně zvítězí každý, který dojede.
    Svaz - nechci nikoho ze svazu urážet nebo hodnotit jeho cyklistickou minulost, ale musí to dělat lidi, kteří to NEdělají pro funkci a peníze. Musí to především dělat pro cyklisty a když to budou dělat dobře, tak ať dostávají peníze. Je to normální, když nestačíš pohltítě konkurence, svaz konkurence nepolkne. Myšlenka založit jiný svaz není nová a již jsem o ní hovořil s několika lidma zapálenýma pro věc. Po klasických administrativních tahanicích, ta možnost tu určitě je, ale opravdu budeme VŠICHNI tahat za jeden konec provazu? Není to o shánění peněz, ale je to o určité zodpovědnosti vůči cyklistům a loajalitě cyklistů vůči týmu a pořadatelům závodů.
    S naší národní povahou se stejně kritice nevyhnem.
    Samozřejmě ještě tu je možnost jezdit za jiný SVAZ a od kterého nic neočekávám, ale mám tu potřebnou licenci.

    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #24 achilles - vloženo: 29.07.2008 v 07:41:26

    bojkot - souhlas, jako Td´F se osamostatnila. ano, tento závod má svou značku a historii,ale proč to nezkusit?

    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #23 trunda - vloženo: 29.07.2008 v 00:30:07

    a nad ČSC jako už nikdo není ????koho by zajímalo kam tečou ty peníze ???určený právě na to fungování ČSC ??

    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #22 Dan Sedláček - vloženo: 28.07.2008 v 22:28:28

    vlastní seriál? - Pane Šimero, z neustálých diskuzí na toto téma mám pocit, že odpor vůči ČSC převládá u většiny elitních závodníků a většiny týmů. Je tedy opravdu nemožné, aby se závodníci a týmy sešli a dohodli se na bojkotu Českého poháru? Nejprve byste požádali pořadatele kvalitních závodů ČP (např. Most), aby se o ČP v příštím roce neucházely, a na oplátku by je přední týmy podpořily svojí účastí. Ty závody, které by se naopak o ČP přihlásily, by tyto týmy bojkotovaly. Možná namítnete, že sponzoři týmů chtějí vidět závodníky na ČP, já se ovšem domnívám, že je chtějí vidět především na mediálně zajímavých závodech. Pokud byste se tedy dále dohodli např. s MTBS a dalšími cyklistickými periodiky, aby se k bojkotu ČP přidaly a nevěnovaly mu absolutně žádnou pozornost, ani sponzoři nebudou své závodníky nutit objíždět ČP. Seriál, kterému nikdo nevěnuje žádnou pozornost, v podstatě jakoby neexistoval. Takový seriál nebude mít ani sponzorskou podporu. Oproti tomu by se po dohodě týmů mohl vytvořit nový seriál (či použít již existující), který by ČP suploval, nazvěme ho pro mě za mě třeba Pohár ČR... Existuje nemálo jiných, třeba i regionálních závodů, které svým zabezpečením a úrovní tratě již teď strčí některé závody ČP v pohodě do kapsy. Nevidím do problematiky detailně, nevím, co přesně znamenají pro závodníky body z ČP pořádaného ČSC a jestli vůbec znamenají něco víc než jen samotný bodový zisk. Nevím, jestli si závodníci vyjíždějí nějaké UCI body, ačkoli nechápu, k čemu by jim byly, když situace ve světovém maratonu je stejně tristní. Prostě si myslím, že pokud by přední týmy odsouhlasily vlastní systém, který by byly ochotny respektovat a pro který by získaly podporu médií, není třeba se na ČP ohlížet. A prstižní a v dobrém slova smyslu mediálně protěžovaný seriál - třebaže ne uznaný UCI jako oficiální republikový pohár - si získá i své sponzory. Jen je holt nutná dohoda těch týmů... Pokud je tohle hloupá představa o tom, jak se lze postavit ČSC, jaký je jiný účinný způsob?

    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #21 David - vloženo: 28.07.2008 v 22:22:28

    Crocodile Trophy - A pojede Ivan na Crocodile Trophy, nebo to taky padá?

    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #20 Petr Červený - vloženo: 28.07.2008 v 22:19:15

    Svaz komunistických důchodců - Tak tak, nejen podle "činů" svazu to vypadá na manýry doby minulé. Svaz je "dokonalý příklad skvěle fungující organizace, plné nestranných členů, prosazujících zájmy všech cyklistů". Jen po nich probůh nechtějte něco jiného než změřit na silničních závodech obvod kola, nebo geometrii. Nezbývá než strejčky nechat vymřít.

    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #19 no name - vloženo: 28.07.2008 v 22:15:10

    SVAZ - .... super připomínka UPRDĚNÍ DĚDCI ! souhlas ! řada z nich akorát ví, že ke slovu cyklistika patří kolo ! Ale co to vlastně sport cyklistika je netuší ..... fláknou tam potom někoho kdo možná někdy z helikoptéry kolo viděl a vyšel o něm v Rudém Právu titěrný článek jak famozně ovládá stroj jménem bicykl a je vymalováno .... a ti poté rozhodují !!!!

    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #18 petr - vloženo: 28.07.2008 v 22:06:46

    nikdy jsem nepochopil k čemu český svaz cyklistiky je, proto nebudu a ani nemám právo rozebírat "vztahy" závodníků-pořadatelů-svazem, nerozumím tomu, ale je vidět a stačí se mrknout sem http://www.ceskysvazcyklistiky.cz/index.php?call=kontakty&kat=2 že polovina z nich jsou zaprdění dědci, ráno vstát se slepicemi a večer po páte zpět do kutlochu ... možná to zní až moc arogantně a diskriminačně, ale takhle reprezentovat "firmu" tak to raději nic, jednou za rok stačí dát vip foto s kaňkou z omnia a chlubit se my stojíme za jeho úspěchem ...

    Uvítal bych na mtbs.cz co a k čemu nám slouží ČSC; a né stručné info ale pořádnou flákotu textu, kdo je kdo, kdo dělá co, jaké je jeho zařazení, funkce, popis práce odvedené práce, případně resty k čemu slouží výkonný výbor apod ... vím, že je to ereálné, ale nemusí pršet ...

    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #17 achilles - vloženo: 28.07.2008 v 21:37:52

    souhlas - je to smutné,ale musím souhlasit. bohužel OPĚT "prohrává" ten, kdo má rád cyklistiku víc! jak jinak lze označit odchod ze scény tak kvalitního teamu a "nahoře" u tupců vše zůstane stejné. Ale co dělat-petice nepomůže,a to že odstoupí významný team také ne-však vznikne nový-Rybařík přeci neskončí-když jsem sjížděl sjezdy na Beskyd Tour chtělo se mi brečet, jaké jsem ml křeče v rukách-teď se mi chce brečet z toho co de děje-ale chlapi nebrečí, takže hlavu vzhůru a přidávám se k teamu ANTISVAZ-CENYFAIR PLAY.CZ

    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #16 no name .... - vloženo: 28.07.2008 v 21:15:01

    bez komentáře - ČSC ať jde do pr.... všichni ti, kteří tam sedí myslim ještě nepochopili, že už dávno na hradě nesedí dementní Husák a jeho komunistická partička !!!! s nima se totiž sestava ČSC dá srovnat !!! Sorry, ale po několika zkušenostech a až trapného doprošování ČSC se rozhodně přikláním k Petrovi, kterej moc dobře ví co to znamená závodit, ale taky moc dobře ví, co znamená starat se o kvalitní team !!!!!

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #15 Lucka Vaňková - vloženo: 28.07.2008 v 20:19:43

    Kluci, chápu vás... - Bikemaratóny sice začínají být nejobsazenější disciplínou, ale svaz to jaksi nezajímá. Nezajímá ho ani, kolik lidí bude startovat na Olympiádě. Nezájem ohledně mládežnických kategorií je též zcela evidentní.Že je p. Marek arogantní blb, se nás letos na MČR MTB shodlo hned několik. Takže podporuji myšlenku, že svaz je tu pro cyklisty a pracovat pro ně, nikoli naopak.

    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #14 plecka - vloženo: 28.07.2008 v 19:49:03

    do hlubin - Asi je chapu, ta bezmoc.Me uz ukradli tri kola, tak sem si taky rek ze uz si nebudu kupovat zadny drahy, vodjezdim to na tom zimakovi :-) Vyserte se na zavody, vemte si mapniky a vyrazte na orientak MUSIC BIKE FEST v Pasekach(prvni vejkend v srpnu).Ale mozna budete mit dilema jestli zustat v cili zavodu na jejich muzice nebo vyrazit do blizkyho Harrachova na 3sestry

    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #13 jose - vloženo: 28.07.2008 v 16:51:41

    ok - V Mnichovicích se pokud vím bloudilo jen na konci, kde nějakej kre...n strhnul směrovku a hodil do lesa.....myslím, že to při současným stavu ČSC nic nepomůže, oni si ty svý koryta pohlídaj.

    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #12 Jirka K. - vloženo: 28.07.2008 v 16:03:02

    Mnichovice? - Ani jsem si nevšiml, že v Mnichovicích to byl český pohár? Dostal jsem aspoň ručník za startovný a jinak zabloudí vždycky někdo, ale tady se nebloudilo, tady se jelo po několika značených cestách.
    Ivan měl najetý oba závody, jen ale v Beskydech mu to líp táhlo, tak dělal zavaděcí motorku.

    odpověz na tento komentář
  30. avatar
    #11 Petr - vloženo: 28.07.2008 v 15:55:01

    Souhlas s Tomasem - v Mnichovicích se bloudilo taky ( zabloudil dokonce i Rybařík ).Prostě taky někdo nestál kde měl a mlíko bylo jinak ... To jen pro objektivitu , ten bordel na Beskydu nijak neomlouvám !

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744