TEST: Liv Intrigue 2

Připadá vám, že dostupného "nářadí" vhodného pro akční ženy se u nás sehnat moc nedá? Máte pravdu, nicméně otestovali jsme jednu z výjimek...

Autor: Petr Bureš
TEST: Liv Intrigue 2

Žen a dívek, které mají oblibu v drsnějším pojetí bikování, je u nás sice jako šafránu, nicméně jsou a to je dobře. Najít pro ně ale vhodné trailové kolo s vyšším zdvihem není vůbec nic jednoduchého. My jsme jedno z nich měli možnost otestovat, takže se pojďte společně s námi podívat na to, co obnáší Liv Intrigue 2.

Značka Liv je v podstatě pouze rok starou záležitostí, nicméně nenechte se mýlit, nejde o žádný experiment. Za vším stojí firma Giant, která se rozhodla, že svá dámská kola všech kategorií vyčlení ze svého "Giant" sortimentu a dá jim více volnosti pod novým logem Liv.

Fakticky ale rámy samozřejmě využívají jak výrobních kapacit rodičovského Giantu, tak použitých technologií a materiálů. Rám tohoto Livu je tedy svařen z trubek z hliníkové slitiny Aluxx SL, kterou známe z pánských modelů. Přední část na první pohled vyniká dlouhým spojením horní a spodní rámové trubky. Spodní rámová trubka je tvarována do klasického "S", zatímco horní trubka jde z výrazného sloppingu ohybem před sedlovkou do vodorovna.

I zde najdete vnitřní vedení bovdenů, které je umístěno z jedné strany ve spodní rámové trubce, z druhé pak naopak v horní rámové trubce. A vnitřkem je v tomto případě vedena také hadice zadní brzdy.

Když byla řeč o dívkách drsňák, musíme se pochopitelně zmínit o odpružení. Intrigue je totiž určeno vysloveně pro traily a Liv k tomuto použítí preferuje 27,5" kola a zdvih 140 mm. Zadní odpružení sází na starý dobrý virtuál Maestro. Pevný trojúhelník zadní stavby je uložený na dvojici vahadel, z nichž to horní ho spojuje s tlumičem umístěným rovnoběžně se sedlovou trubkou. Spodní uchycení tlumiče v rámu je společné s uchycením spodního vahadla, čímž se šetří nejenom materiál, ale také hmotnost.

O tom, že Liv nechce nechat nic náhodě a i ženám chce nabídnout pořádně tuhý nástroj, svědčí to, že jak vpředu, tak vzadu najdete pevné osy QR15 resp. 142x12 mm.

Přečteno - 25883x Tagy: testy giant
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Testy - RecenzeTEST: Rock Machine Whizz FS I 90 AXS - první dojmy
    TEST: Rock Machine Whizz FS I 90 AXS - první dojmy
  2. TechnikaFotogalerie: Norco Fluid C1
    Fotogalerie: Norco Fluid C1
  3. Testy - RecenzeTEST: Norco Fluid C1
    TEST: Norco Fluid C1
  4. DoplňkyTEST: Vittoria Terreno Zero - pořádné silniční balóny
    TEST: Vittoria Terreno Zero - pořádné silniční balóny
  5. TechnikaFotogalerie: Cannondale Moterra SL 1
    Fotogalerie: Cannondale Moterra SL 1
  6. Testy - RecenzeTEST: Cannondale Moterra SL 1
    TEST: Cannondale Moterra SL 1

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #1 Vojta - vloženo: 29.06.2015 v 16:32:18

    No tak poměr cena výkon vychází nejlépe ten Canyon

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744