Uživatelský profil

vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.

Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.

Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.

Váš tým MTBS.cz

tamír

Moje fotoalba

NázevZaloženo
Změna
KategorieFotek
Hodnocení
Nemáte žádné fotogalerie.

Moje komentáře k článkům

KomentářDatum
TEST: Sram GX Eagle - dlouhodobě

odpověď na Šíny — #7 Moje 3x9 jich reálně těch 27 měla a v tom bude asi ten hlavní rozdíl. Nejezdim závody a maratony, který jsou postavený na určitou rychlost a v podstatě je můžeš objet na systému 1-1 a ztratíš málo, a slabší jedince předjedeš ať budou řadit co chtěji. Naopak v praxi jezdim všechno. No píšeš, taky se často hodí na silnici, ale nepotřebuju ho - to je ono, mně se kolo taky hodí, ale nepotřebuju ho, můžu se jít projít pěšky. Ale když už se jdu projet, jedu všechno, chci jet všechno, a např. 35 na silnici s 32z neušlapu, ne dlouhodobě, takže řešenim je mít rozsah. Pro mně teda jednoznačná volba. Takže 1-x na nádraží, ale pro zábavu, ať to jede z kopce i do kopce. Nebo když se špatně šlape, při zranění, každý otočení kliky je problém, tak opět je rozdíl, jestli šlapu 32z. nebo přes 40z. Nebo když nemůžeš sednout a všechno jedeš ze šlapaček, pak si dáš ještě rád frekvenci rychlobruslaře. Ale ty ne, ty nemůžeš:) Ale jak už jsem psal, na horském kole - tim spíš enduru, do kopce tlačíš nebo neseš, a z kopce, jen a pouze brzdíš, takže rozsah 1-12 je iluze. A jestli šlapat přece jen potřebuješ, tak se s kolem pohybuješ na špatných místech.

  1. na tento komentář reaguje Babaja — #11
22.01.2018 12:49:39
TEST: Sram GX Eagle - dlouhodobě

odpověď na Tommy_25 — #6 Můžu souhlasit, že např. na enduro kole je to asi dobrá volba, byť si nemůžu pomoct, ale někdy se i z kopce chce šlápnout, a ono pak neni do čeho a člověk se jen smutně veze, místo aby to rozjel a užil si to, ale celkově je to jednodušší, tak proč ne. Ale z mého pohledu zkrátka nesmysl vzadu - moc převodů, dnes 12, zítra 13. Přece i na 9 pastorcích můžeš mít stejný rozsah, možná i stejný odstupňování na těžších převodech a pak velký přeskoky na lehkých. A v předu 1 - to je ještě slabší. Ono se to teď zdá jako ideální, ale myslíte, že to tak bude pořád? Nebo, že jeden uberou? Já myslim, že se půjde na počty nahoru. A samozřejmě abychom se odlišili od japončíka a překonali ho, tak výrazně nahoru. 4-x. A 1-12 bude úsměvná historie. Pro mně už je teď. Nicméně se mi tvoje reakce líbí.

22.01.2018 12:35:00
TEST: Sram GX Eagle - dlouhodobě

odpověď na Tommy_25 — #4 Já mám pocit, že jsi nejel na nulapřevodníku, ani na kombinaci 1-22, soudě dle toho, že jsi s 1-12 spokojenej. Je to stejný jako bys opěvoval 1-7. Neni to málo? Neni 1-12 málo? A 13 dost? A 14? Ten rozsah tam neni, možnosti řazeni (nutnost brousit neustále celou kazetu) slabý. A HLAVNĚ jaké jsou možnosti vývoje? Převodníků už moc neubereš a dozadu 48 plátků taky nedáš, takže je to slepá cesta. Počkej chvíli, a uvidíš co ti imp. předloží.

  1. na tento komentář reaguje Tommy_25 — #6
  2. na tento komentář reaguje Šíny — #7
19.01.2018 07:32:30
TEST: Sram GX Eagle - dlouhodobě

Neni kombinace 1-12 nesmysl? Když je potřeba jet rychle? zahodíte kolo do rybníka půjdete si domu pro silničku? A když je potřeba jezdit na horách, tak je přece šlapání vyloučený. Nahoru to nejde (nesete na zádech, nebo tlačíte) a dolu v podstatě taky ne, takže proč neni osazen 0-převodník. Výhody jsou jasný - nižší hmotnost, vyšší světlost kola, lepší servisovatelnost (žádný řetěz), a další. A kdo chce přece jezdit po rovině, koupí si výše zmíněnou silničku, nebo cyklokrosku, když chce do mírného terénu. Je to zkrátka anachronismus, vždyť na jednopřevodníku jezdila už moje babička. A kazeta 12s, to je úplně stejný - malý rozsah, velké přeskoky mezi převody, a když na to přijde, tak nutnost stále řadit, protože budete stále na špatném převodu. Vše by řešila 22s kazeta, s možností přeskoku o víc převodů jedním stiskem. To, že se japonci drží vzadu je jasný, vzhledem k jejich menatalitě, ale, že je zamrzlý v době ledový i sram, to nechápu. Jestliže platí, že na změnu kazety o 1 plátek se čeká 1-2 roky, budu na na slušnej rozsah čekat 22-48 let? Jestli v minulosti byl standard 3-8 a sram teď boří prodeje s 1-12, jak dlouho musim čekat na 0-27? už to tu dávno mělo být. Nebo se to otočí a začne se dělat 4-7, nebo 4-6? kde to je, vždyt je 2018, chci jezdit, ne na nesmyslech, a ne čekat.

  1. na tento komentář reaguje Tommy_25 — #4
18.01.2018 15:53:52

Moje příspěvky ve fóru

PříspěvekDatum

redakční systém | ISSN 1803-5744