Uživatelský profil

vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.

Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.

Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.

Váš tým MTBS.cz

mtime

Moje fotoalba

NázevZaloženo
Změna
KategorieFotek
Hodnocení
Nemáte žádné fotogalerie.

Moje komentáře k článkům

KomentářDatum
RB RX Team - štěrkolet pro patrioty

proč nejsou piny na přední vidlici a závity v vzadu pro montáž nosiče, tahle Alu cihla se stejně hodí jen jako cesťák a to si člověk raději koupí alu Canyon Grizl 6

05.12.2024 09:41:11
Neříkejte mi ebike! Specialized představil novou karbonovou řadu SL

na kole? za 225 tis hliníkový půlkilový ráfek za litr ....

18.10.2024 12:16:20
Český cyklistický trh se mění, každé třetí je elektrokolo

odpověď na panzdenda — #3 zkoušel někdo na elektro udržet těch 200W po dobu min 60 minut ? stačí si dát pedály s měřičem?

23.07.2024 09:01:38
Český cyklistický trh se mění, každé třetí je elektrokolo

elektrokolo je falešný pocit z cyklistiky

23.07.2024 08:53:26
Mavic připravuje nejlehčí elektropohon na trhu

odpověď na morpher — #3 Jawa 350 měla krouticí moment 19,4 Nm při 4250 ot./min. , určitě ji na 50km zvlněné trase ujedeš na kole .... za mě to ještě zmenšit stačí elektromotor s nominálem kolo 150 W a baterka 200 Wh a váhu srazit na 2 kg max 2,5 kg , prostě v kopci normálnímu hobby jezdci stačí pomoc 50 až 100 W. Jinak cesta je to správná a ne elktro motorky začínající na 25 kg !

20.04.2023 12:17:03

Moje příspěvky ve fóru

PříspěvekDatum

redakční systém | ISSN 1803-5744