Uživatelský profil
vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.
Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.
Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.
Váš tým MTBS.cz
jena
Moje fotoalba
Název | Založeno Změna | Kategorie | Fotek Hodnocení |
---|---|---|---|
Nemáte žádné fotogalerie. |
Moje komentáře k článkům
Komentář | Datum |
---|---|
Specialized 2013 - už víme vše odpověď na Afterdot — #36 Bohužel musím souhlasit... Obrovským problémem jsou HI-LO zadní náby pokrývající většinu produkce od levných kol po drahé i za 80.000.- vyráběné pro spešla firmou JOYTECH. Po pár vyjížďkách se z ořechu ozývá skřípění, často se ořech kvůli netěsnostem úplně zadře, alespoň zmizí jeho vůle:-). O kvalitě ložisek osy nemluvě, nic to nevydrží. Tady se šetří co to jde - v katalogu jsou pak lži o nejlepších a odolných věcech... Srovnání s konkurencí je v tomto směru úplně zbytečné, cokoli jiného totiž funguje spolehlivěji. Našlo by se toho více, šetřit se musí... http://forums.mtbr.com/specialized/specialized-142-rear-hub-679462.html | 16.07.2012 08:56:28 |
Specialized 2013 - už víme vše Carver asi ne, to bude Carve:-) jinak mechanické kotoučovky na karbonové silničce je dobrá rána!
| 12.07.2012 16:32:45 |
Bikecentrum Kořínek se převléklo do červené odpověď na Petr Čálek — #28 Souhlas, smutný příběh... Jsme fakt národ namistrovaných závistivců? Bude to tak asi vždy, když se někdo odhodlá k něčemu velkému a chce nastavit laťku výš. Osobně přeji všem prodejcům, co se v nelehké době snaží a nebrečí. Jinak Specialized nikdy nebyla malá značka, nikdy nemělo jít o originál pro vyvolené - naopak cílem vždy bylo nabídnout kolo a doplňky každému. To jen asi někdo blbě pochopil, asi stejně jako svět jezdí v autech velkých firem a chodí nakupovat do známých marketů a nosí boty velkých firem. Závist je příšerná, češi jsou v tomhle mistři. Osobně jsem za život jezdil na hodně kolech, můžu srovnávat - Spešla volím od r. 99 proto, že mně dostal a ne kvůli marketingu, v té době byl minimální... Specialized se kupuje z lásky, je mi úplně jedno kolik lidí na tom jezdí. Nevládnul tady donedávna Author ,,kol,, nabízející své levné železo v Mountfieldu pod jinou značkou? K sekačce pěkný dar do garáže, stačilo otočit Kolem štěstí a bike snů byl doma. Každá firma může dělat byznys úplně stejně, je věcí každého jestli to koupí nebo ne a nechá se marketingem ovlivnit - Specialized musí těžit ze svých úspěchů a marketing patří k prodeji, ten jejich je jasný, stručný. Pak je na každém, jestli se mu zalíbí Scott s tlumičem připomínajícím jadernou elektrárnu nebo se poohlédne po Kellysovi s XT přehazovačkou za akčních 20 tisíc a dárkem za 8000 k němu. Co naplat, že měl Kellys a 4EVER stejný rám bez vlastního vývoje, zákazník se rozhodl a pořídil si kolo. Je to úplně jedno, jsme národ řešitelů chujovin, každého věc jaké kolo koupí. Obdiv neumíme na rovinu a přetváříme ho v sprosté komentáře níže, soudím podle pár jedinců... Radim Kořínek i ostatní Concept Store ví co dělají - věnují se tomu, čemu věří. Je na každém, aby si v tom udělal jasno, jestli to nestráví má asi problém. Problém spočívající v závisti. Asi jsme ještě neslezli ze stromů. Obávám se, že si Spešla drtivá většina nekoupila kvůli marketingu, prostě se svezli a koupili, o tom to bude. Nejvíc funguje lidová šuškanda a zkušenosti. Smiřte se s tím a mějte na paměti, že Spešl dělá Concept Store, Authora koupíte po boku jiných značek a Olpran v Tescu, kam si chodíte pro rohlíky. Baťa je taky všude, jsme zaplaveni značkami a jejich marketingem - vyberte si. Hlavně se naučte úspěsným přát! Kéž by se vám také občas něco povedlo, v tomhle případě by stačilo pochopit cíl značky - být jedničkou není jednoduché. Ty prachy navíc si úspěšní museli vydělat, to je tak že makali! Ať se daří!!!
| 17.12.2011 11:00:58 |
Moje příspěvky ve fóru
Příspěvek | Datum |
---|