Uživatelský profil
vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.
Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.
Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.
Váš tým MTBS.cz
petr konečný
Moje komentáře k článkům
Komentář | Datum |
---|---|
Bikecentrum Kořínek se převléklo do červené Nahlas se ti směji.Když se ti něco nezdá nebo to nevíš tak to sem laskavě nepiš!Tvá odpověď postrádá logiku
| 18.12.2011 11:18:02 |
Bikecentrum Kořínek se převléklo do červené odpověď na slajd — #39 Vrať se do reality.Závodník má za úkol propagovat značku,která mu platí.Pokud neukazuje správná čísla=letí ven
| 17.12.2011 19:37:13 |
Bikecentrum Kořínek se převléklo do červené Bravo,reklama zase ukázala že dokáže oblbnout davy..Díky tomu mají tyto konzumenti v palici uloženo jedinečné,nejlepší,nejpokrokovější kolo spešl..takže omyl pánové,jenom jste podlehli masívní reklamě.Ten MTB svět je naštěstí mnohem větší než v tomhle českém rybníku:-)Křičíte tady že nechcete nic tuctového a přitom děláte to samé a řadíte se do stejného proudu nic moc průměr.Jak smutné!Ale v pohodě,přece nebudu vystupovat z řady.Tohle není o závisti ale někteří pořád nepochopili účinek reklamy a pletou si jej s úspěchem výrobku na trhu. | 17.12.2011 14:06:42 |
Bikecentrum Kořínek se převléklo do červené odpověď na jose456 — #10 Souhlas.Ale masivní reklama přináší této značce ovoce.Já se jenom směji kecům typu:ta nejlepší kola na světě. | 15.12.2011 21:24:29 |
Bikecentrum Kořínek se převléklo do červené odpověď na McBlacky — #11 Jenom jsi uvěřil reklamě nic víc..
| 15.12.2011 21:16:59 |
Specialized již brzy otevře další dva Concept Story Neuplynul ani týden a máme zde další reklamu.Opravdu nejste schopni psát i o něčem jiném než o hrdém nástupci heavy tools,olpran,author?Teď myslím samotný konec mnou jmenovaných značek.Ty začátky byli totiž naprosto stejné.. | 14.12.2011 20:47:23 |
Specialized již brzy otevře další dva Concept Story odpověď na Jakub Svoboda — #26 Ještě jednou si přečti můj příspěvek.Pokud stále nic,tak to neřeš ale příště sem nepiš kraviny:-(
| 11.12.2011 17:01:33 |
Specialized již brzy otevře další dva Concept Story odpověď na qjetak — #23 odpověď na jan.vitek — #24 Tak ještě jednou a polopatě..Stačí si projít v Česku nabízené časopisy a v každém je reklama na Spešl.Pokud chci podpořit prodej výrobku,musím investovat nemalé prostředky do jeho propagace a na to v této době nemá většina velkých hráčů natož těch stejně dobrých českých výrobců peníze.Základní princip je vždy dobrá reklama,která zabezpečí zvýšený prodej výrobku.Ano správně onu poptávku:-)P.S.proti Spešlu nemám nic,sere mě pouze reklama na každém rohu..
| 11.12.2011 11:44:19 |
Specialized již brzy otevře další dva Concept Story odpověď na qjetak — #21 Já vím budou vánoce ale... Vrať se do reality tržního hospodářství,protože opravdu nevím z které planety jsi sem spadnul | 10.12.2011 23:09:34 |
Specialized již brzy otevře další dva Concept Story odpověď na sadlo — #16 Pochopil jsi to zcela správně:-)Na rozdíl od některých jedinců... | 10.12.2011 20:20:52 |
Počet komentářů celkem: 13