Uživatelský profil

vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.

Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.

Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.

Váš tým MTBS.cz

patry

Moje komentáře k článkům

KomentářDatum
Novinka od Oakley: Radarlock

odpověď na Droid — #19 a tady je ještě pár praktických ukázek: http://www.youtube.com/watch?v=iEjcwvKH5FM http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=lZuQunJ7GJA&feature=endscreen bohužel se mě nepodařilo najít tyto videa kde srovnávají svoje výrobky s ostatními, jako je například Ray Ban atd., ale měli ho kdysi na svých stránkách a vypadalo to úplně stejně

29.04.2012 22:07:16
Novinka od Oakley: Radarlock

odpověď na Droid — #19 tohle nabízí Oakley: http://www.oakleyshop.cz/technologie.php Rád si přečtu něco podobného o Rudy Project. Můžeš to sem prosím hodit?

29.04.2012 21:54:57
Novinka od Oakley: Radarlock

Škoda že je zatím nenabízejí v nabídce s možností customizace. Za sebe můžu říct, že Oakley je absolutní jednička a neznám žádného výrobce, který by se mu byť přibližoval. To že je špičkový výrobek dražší, než běžný průmer, je zcela jasné. Ani Mercedes není za stejnou cenu jako Kia. Některé komentáže níže jsou fakt super "české" :o)

  1. na tento komentář reaguje Droid — #19
29.04.2012 18:35:46
Specialized 2012

odpověď na Ludek — #12 Samozřejmě s tím přišel výrobce, otestoval reakci trhu a podle toho se zařídil. Reakce byl zájem ze strany zákazníků a proto se nabídka rozšiřuje. Stejný princip, ale opačným směrem zafungoval u Dualů od Shimana. Zákazníci o to neměli zájem a proto jsou zpět klasické páčky. Jinak zcela souhlas s příspěvkem #16. Článek o technice, ale něco o vlastní zkušenosti nula.

30.07.2011 00:01:33
Specialized 2012

Proboha, nehledejte za vším nějaké spiknutí nadnárodních korporací. Boom 29" biků je hnán poptávkou lidí po těchto kolech. Kdyby je zákazníci nechtěli, nikdo je nevyrábí.

  1. na tento komentář reaguje Ludek — #12
  2. na tento komentář reaguje Jarmil99999 — #17
22.07.2011 16:51:09
Šestadvacet nebo devětadvacet? Můj první test!

odpověď na Petr Červený — #28 Já bych to neviděl zase tak černě. Před lety jezdilo řádově méně lidí a

jednalo se spíše o ortodoxní bikery. Pozdrav byla slušnost. Dnes jezdí tolik lidí, že zdravit každého by byla skoro sebevražda. Tam kde je dnes bruslařsko/cyklistická stezka podél Vltavy do Zbraslavi, byla před lety prakticky neprůjezdná cesta, prakticky pro pěší, šutry, částečně po náplavce, docela záhul. Když jsem tam jezdil, nepotkal jsem třeba cestou na Zbraslav jediného cyklistu. A dnes.... to by člověk musel mít jednu ruku jenom na zdravení. To že si lidi kupují drahá kola je podle mě jenom dobře. Žijí z toho obchody, roste konkurence a ve výsledku to snižuje ceny všem. Tak proč nadávat? Klidně ať si pupkatý právník koupí kolo za 200 tis. Kč, mě je to buřt.

19.07.2011 10:38:20
Šestadvacet nebo devětadvacet? Můj první test!

odpověď na Hasák — #23 Ok, velmi rád se půjdu projet. Já jsem z Prahy, takže v okolí Prahy bez problémů prakticky kdykoliv. Na Moravě se vyskytuji sporadicky. Tenhle týden můžu až do víkendu kdykoliv, potom jsem týden pryč.

19.07.2011 10:19:25
Šestadvacet nebo devětadvacet? Můj první test!

odpověď na Hasák — #18 Vůbec se s Vámi nepřu, že si dokážete bikování užít i na 26" a už vůbec netvrdím, že mě na 26" nemůžete předjet. Ohrazuji se ale proti tomu snobství!! První bike jsem si koupil o prázdninách v roce 1991 a dal jsem za něj všechny peníze které jsem si jako student o prázdninách na brigádě vydělal. Stejně to bylo i s dalšími koly. Byl to můj koníček a za ten se nešetří, takže mnoho mých dalších kol bylo o dost dražších než auto ve kterém jsem jezdil. To, že si dnes mohu dovolit splnit své sny a koupit si nejlepší model kola nepovažuji za snobství, ale za štěstí a jsem tomu upřímně rád.

Rád bych dodal, že mě osobně po 20.letech ježdění na 26" biku, vnesli 29" kola do bikování nový rozměr zábavy a 29" mě tak baví, že jezdím tak často, jako před xx lety a to je při mé vrozené lenosti co říct.

Biku zdar a méně závisti, není to o materiálu ale zábavě.

Patrik

  1. na tento komentář reaguje Hasák — #23
  2. na tento komentář reaguje zbenda — #24
15.07.2011 14:28:54
Šestadvacet nebo devětadvacet? Můj první test!

Myslím, že v článku zůstalo upozaděno, že autor srovnává dvě naprosto rozdílné sady převodů. 3/9 a 2/10 je dost zásadní rozdíl. Na podzim 2010 jsem testoval 29" Epica Expert s převody 3/9 a byl jsem zcela nadšen chováním 29" kola oproti 26" kolu a žádný pocit chybějících převodů do těžkého kopce jsem nezaznamenal. Na koupeného 29" Epica S-Works jsem si již nechal dát nové převody 2/10. Moje první pocity byly stejné jako u autora. Zvlášt do nejprudších kopců mi schází ještě o trochu lehčí převody. Z kopce potom lze i s 29" koly šlapat maximálně do cca 45-50 Km/hod (kdy člověk dosahuje kadence 105 ot/min a více) a rychleji si mi to zatím v terénu roztočit nepodařilo.

Co se týče pocitu těžkého roztáčení kol, lze jej dobře eliminovat nasazením co nejlepších kol. Na svém kole mám ploché dráty DT Swiss, náby Chris King, lehké pláště Maxxis a velmi lehké ráfky (značku si bohužel nepamatuji). Rozdíl oproti testovanému 29" Epic Expert je doslova propastný. Díky většímu obvodu a tím pádem i setrvačnosti se vyplatí si za lehká kola připlatit. To samé platí o pevnosti kol, kde 29" dostávají daleko větší "čoud" než 26".

Osobně jsem vyšší postavy a 29" bych zcela určitě doporučil lidem vyšších postav (od cca 185cm výš). O rámu velikosti XL se nedá říci že by byl obratný ani na 26" :o)

Ať Vám to šlape

Patrik

  1. na tento komentář reaguje Hasák — #18
14.07.2011 16:02:04

Počet komentářů celkem: 9

redakční systém | ISSN 1803-5744