Uživatelský profil

vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.

Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.

Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.

Váš tým MTBS.cz

Mirra

Moje fotoalba

NázevZaloženo
Změna
KategorieFotek
Hodnocení
Nemáte žádné fotogalerie.

Moje komentáře k článkům

KomentářDatum
Hmotnost nebo elektrika - XTR vs. GX

odpověď na North Boy — #12 To, že tu máme víc než jednoho výrobce je jen dobře. Konkrétně Sram v podstatě udává směr a rozhýbal vývoj.

Co se týče betatesterů, komponenty hodnotím z pohledu závodního použití, kde dostávají dost za uši a trpí víc než při "normálním" ježdění. Co si jen tak letmo pamatuji tak konkrétně Sram přehazovačky měly problém s kladkami (praskaly), raménko (u spodní kladky chybělo vedení pro řetěz a řetěz se sekl s fatálním dopadem na přehazovačku), brzda také moc dlouho nevydrží, čepy jsou tak na rok, ale vše se postupně vylepšuje a to je dobře.

Myslím si, že časem budeme mít všichni elektroniku, protože 12s+ jsou velmi náročné na přesnost řazení a tu elektronika může nabídnout.

Já osobně na závodním kole (zatím) preferuji mechaniku od Shimana ve variantě 11s, ale vlastním i mechanický Sram 12s a elektronickou Čínu, která je super univerzální, ale má také své mouchy (masařky) a není mi známo proč konstruktéři opakují stále dokola stejné chyby (nejspíš design vítězí nad funkčností).

Víc než řešit na čem jezdit je důležitější jezdit.

  1. na tento komentář reaguje North Boy — #14
05.08.2024 10:13:35
Hmotnost nebo elektrika - XTR vs. GX

odpověď na zirecek — #10 Shimano komponenty pravěk nejsou, přístup spíš konzervativní.

Nevidím důvod, proč by měli chrlit každý rok nové modely a tím jen zbytečně vše prodražovat a se zákazníků dělat beta testery tak jak to dělá Sram.

Chápu, že někomu to nevadí a na peníze moc nehledí a rád utrácí za novinky. Osobně raději volím úspornější variantu i z ohledem na to, že konkrétně přehazovačka je spotřebák, který nevydrží déle než sezonu a je jedno jestli to je Shimano nebo Sram XXXX.

Neměl bych problém utratit za přehazovačku 5k za předpokladu, že by byla servisovatelná (dostupné náhradní díly), ale to bohužel ani Sram ani Shimano nenabízí.

Vždy zde budou Shimaňáci, Sramáci a ti ostatní.

Musím, ale uznat, že Sram to dělá chytře. Výrobcům dodává levně montážní sady (byť v podstatě "nepoužitelné") a tím si kupuje zákazníky, kteří si pak kupují náhradní díly dle názvu sady na kole.

  1. na tento komentář reaguje North Boy — #12
04.08.2024 20:17:40
Hmotnost nebo elektrika - XTR vs. GX

odpověď na panzdenda — #8 Tak je to věc názoru. Osobně upřednostňuji mechaniku, protože mám rád tužší chod páčky při řazení na menší pastorky (z důvodu nechtěného přeřazení o dva stupně v rozbitém terénu).

Nižší neodpružená hmotnost na zadní stavbě je vždy fajn.

Elektronika je pořád jen elektronik se svými klady a zápory.

Pokud se budeme bavit konkrétně o GX tak přehazovačka má dost zásadní problém s kontaktem na baterii/přehazovačce a opravdu nechceš v půlce závodu mít z kola single speed.

Na každé závody si vozím náhradní přehazovačku pro strýčka příhodu (kdyby se něco nepovedlo :-)). Samozřejmě to je i o ceně a ne každý si může dovolit vozit v tašce náhradní přehazovačku za 10k jen tak kdyby náhodou……

Shimano přehazovačka stojí pár stokorun.

Nemyslím si, že mechanika je pravěk, ale je mi jasné, že elektronika ji bude postupně vytlačovat.

  1. na tento komentář reaguje zirecek — #10
04.08.2024 08:51:23
Kellys pracuje na ebiku z revolučního materiálu

odpověď na Burgr — #4 Promiň, ale jsi šulin.

  1. na tento komentář reaguje Jirka Stratil — #6
31.07.2020 13:07:59
Commencal představil dvě nové Mety TR a AM

odpověď na Jirka Stratil — #3 Doporučuji zahodit katalogy, koupit váhu a zajet si na nějaké endurozávody. Myslím si, že budeš překvapen ;-).

U Commencalu ti stačí zahodit duše, nalít mlíko, alespoň dozadu narvat vložku a můžeš vyrazit na závody.

27.06.2020 12:53:45

Moje příspěvky ve fóru

PříspěvekDatum

redakční systém | ISSN 1803-5744