Uživatelský profil

vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.

Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.

Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.

Váš tým MTBS.cz

Mirra

Moje fotoalba

NázevZaloženo
Změna
KategorieFotek
Hodnocení
Nemáte žádné fotogalerie.

Moje komentáře k článkům

KomentářDatum
Kulhavého na MS dnes poveze TURBO LEVO

odpověď na villeposti@volny.cz — #11 Nejdřív za to rozdávájí tresty a pak v tom pořádají mistrovsví světa :-).

  1. na tento komentář reaguje villeposti@volny.cz — #14
29.08.2019 20:09:23
Kulhavého na MS dnes poveze TURBO LEVO

odpověď na abel — #9 A myslíš si, že každý 250W motor podá stejný výkon?

I kdyby byl od stejného výrobce tak mezi nimi bude rozdíl.

Navíc nikde jsem si nevšiml omezení napětí akumulátoru a pochybuji, že někdo proměřoval akumulátory před startem..............

  1. na tento komentář reaguje villeposti@volny.cz — #11
29.08.2019 18:44:36
Fyziku prostě nevočůráš! Řekl po závodě MS e-biků pátý Kulhavý

Jarda hold vsadil na špatný pohon a to nohama už nemá šanci dohonit.

29.08.2019 18:38:06
Kulhavého na MS dnes poveze TURBO LEVO

Nemyslím si, že do budoucna to bude způsob, jak odprezentovat své ebiky. Půjde spíš o prezentaci značky. V podstatě se divím, že pojedou na "sérivích" kolech. Dle mého názoru to bude víc sobouj techniky a jezdci budou "pouze" piloti podobně jako v F1.

Udivuje mě, že se někomu chce na hodinový závod tahat s 700W akumulátorem, když by bohatě stačil poloviční. Motory se budou zmenšovat, odlehčovat......... i na úkor životnosti, akumulátory složené s LiOn článků nahradí menší, lehčí a výkonnější LiPo články, budou se ladit softvéry regulátory a jejich vnitřní odpor.......... vše pro nejvyšší výkon.

Zkrátka a dobře to budou závody pouze pro tovární jezdce.

Každopádně jsem zvědaví kam opravdu půjde vývoj techniky a tratí.

  1. na tento komentář reaguje abel — #9
28.08.2019 19:16:40
Jaká zapletená kola pro Enduro?

Ráfky Remerx jsem míval rád do té doby než jsem si na nich zul přední plášť.

Od té doby jsem je už na žádné kolo nedal.

Raději si připlatím a pořídím něco na jistotu.

Možná již doba pokročila a zlepšilo se to........

25.03.2018 20:09:06

Moje příspěvky ve fóru

PříspěvekDatum

redakční systém | ISSN 1803-5744