Že není Intense značkou pro pro sociálně slabé je obecně známá věc. Model Spider je nejlevnějším modelem v nabídce celoodpružených kol a my vám dnes ukážeme jeho základní verzi...
Intense věky věků nebere příliš ohled na cenu. Snaží se produkovat špičkové ručně vyráběné rámy ať už jde o hliníkové, nebo karbonové verze. Samotné rámy obvykle s cenovkami startují nad hranicí sto tisíc Kč, celá kola pak v nejvyšších verzích osazení vycházejí na víc než 300 tisíc Kč.
Z tohoto pohledu je hliníkový Spider 275A vpravdě "sociálním" modelem, protože cena komplet biku, tak jak ho zde vidíte, nedosahuje ani celých sto tisíc. Levněji pořídíte pouze samotný hliníkový rám modelu Tracer.
Tracer je klasicky pojatý celoodpružený trailbike postavený na 27,5" kolech a zdvizích 130 mm. Na první pohled jde o typický Intense s rámem precizně svařeným pravidelnými housenkami s velkým slopingem a charakteristickou siluetou.
Horní rámovka je dvojitě prohnutá, přičemž u druhého prohnutí před sedlovou trubkou je přivařeno šikmé zpevnění sedlovky. Obdobně dvojitě prohnutá je i spodní rámová trubka s tím, že její horní část u hlavovky je upravena tak, aby tvořila dlouhý masivní hlavový blok spolu s horní rámovou trubkou provařený víc jak deseticentimetrovou housenkou. Samotný pohled na toto místo vzbuzuje respekt.
Na první pohled krátká zadní stavba je opravdu hodně krátká i papírově. Tabulky prozrazují hodnotu 419 mm, což znamená, že tenhle bike rozhodně nepočítá ani z pluskovými, ani devětadvacítkovými koly. Na druhou stranu trailové schopnosti bude mít určitě velice dobré, jelikož i další jeho míry napovídají, že konstruktéři při jeho navrhování mysleli. Úhly jsou poskládány 67/75,5°. Horní trubka dosahuje větších než krátkých délek (ve velikosti L např. 622 mm).
Rám je svařený komplet z hydroformovaných trubek jejichž tvar přesně odpovídá stylu Intense. A stejně je na tom i systém zadního virtuálního odpružení, které je evolucí VPP odpružení. JS Suspension Technology, jak zní jeho název, spoléhá na dvojici vahadel, na kterých je uložena zadní stavba a tlumič, který se nachází téměř ve vodorovné pozici pod horní rámovou trubkou.
Kabeláž je v tomto případě tažena vně rámu podél spodní rámové trubky. Rám umožňuje montáž přesmykače na direct mount kostičku a je zde i po americku klasické závitové středové složení. Zadní patka pojme boost náboj v rozměru 148x12mm.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Jeden z nejnáročnějších a nejprestižnějších etapových závodů horských kol na světě – Cape Epic se... Příspěvek Jak se plní sny. Aneta Hovorková míří na Cape Epic pochází z Dámynakole.cz
Celý článek…Před pár dny byla při pietním aktu uctěna památka 18leté švýcarské cyklistky Muriel Furrer, která...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…