Jsou nové, jsou univerzální a jsou lehké. Nové Elixíry od Avidu v sobě kombinují snad všechno, co si trh aktuálně žádá. Jen ta cena by mohla být nižší ...
Brzdy jsou plněné brzdovou kapalinou DOT 5.1 a dodávají se s kotouči o průměru 160-203mm alternativně pak 140mm pro zadní kotouč. Uchycení dodává Avid pouze post mount s možností objednání patřičných adaptérů. Hmotnost předního kompletu brzdy s karbonovou pákou a 160mm kotoučem udává výrobce 375g a to vše pak nabízí za doporučenou cenu 5 600,- Kč (cena pouze za kus, nikoliv za pár.).
Více info hledejte na stránkách výrobce www.sram.com, nebo českého distributora www.cyklozitny.cz.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Tovární tým německé značky Canyon představil svůj závodní tým. Už před časem jsme psaly o...…
Celý článek…Už v květnu budou na severu Čech soupeřit cyklistky o vítězství na nejvýznamnějším českém etapovém...…
Celý článek…Jan a Josef Kohoutové mají v Praze díky Klubu českých velocipedistů svůj pomník...
Celý článek…Chybí vám už „cyklistický“ pohyb a chcete protočit nohy na kole navzdory vrstvě sněhu za okny? Jaké jsou možnosti cyklistického tréninku na doma a jak vybrat to pravé ořechové?
Celý článek…
brzdy Avid mám hodně rád a do Elixiry sem se na první pohled zamiloval :) až jí tak za rok nebo 2 zlevněj tak si jí koupim =D
odpověz na tento komentářNesmyslne drahy...
odpověz na tento komentářúčinost - O účinnosti a srovnání s Juice 7 bych minimálně polemizoval. Už jen proto, že jsem vozil na sjezdovém kole dva roky zmíněné brzdy(7)a problémy s účinností jsem neregistroval. Možná je zásadní problém v tom, že lidi moc brzdí? :)
odpověz na tento komentářUltimate jsem taky viděl na pár sjezdových mašinách, tohle myslím nebude známka panku.
Brzdy jsou to zajímavý, uvidíme, zda bude kapacita expanzky stačit a jak se bude chovat čep páky po roce používání.
Ještě bych se pozastavil nad větou: "...jeho výhodou je větší účinnost...", ať na ten třmen koukám sebedéle, žádnou vyšší účinnost na něm nepozoruji.
I PR by mělo mít hlavu a patu.
Jsem velkým příznivcem brzd Avid a tento nový kousek vypadá velmi zdařile. Bohužel je nejspíš jen tak nevyzkouším, protože jsem momentálně spokojeným vlastníkem dvou páru Juicy 7.
odpověz na tento komentář