Cannondale doplní terénní silničky o odpružený model Slate

Široké pláště, pohodlná geometrie a rám s vylepšenou funkcí tlumení vibrací - tak to jsou přesně hlavní devízy rychle se rozvíjejícího segmentu silniček určených do terénu.

Cannondale pro rok 2016 přichází se svou vizí takovéhoto kola, kterému navíc nechybí ani přední odpružená vidlice Lefty. První poodhalení můžete spatřit v následujícím videu.

Internetem zatím nekoluje příliš mnoho informací o detailních specifikacích a konkrétních výbavách jednotlivých modelů. Pravděpodobné je, že se novinka objeví také ve specifikaci 1x11. Podrobnější informace budou k dispozici co nevidět.

15.06.2015 - Technika - autor: Petr Bureš - 8331x cannondale tech2016
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Týmy a klubyCannondale Factory představil nový design dresů a kol
    Cannondale Factory představil nový design dresů a kol
  2. TechnikaFotogalerie: Cannondale Scalpel 2024
    Fotogalerie: Cannondale Scalpel 2024
  3. Tech newsCannondale přidává novému Scalpelu zdvih i rychlost
    Cannondale přidává novému Scalpelu zdvih i rychlost
  4. Tech newsJede nový Cannondale Scalpel na Cape Epic?
    Jede nový Cannondale Scalpel na Cape Epic?
  5. TechnikaFotogalerie: Cannondale Moterra SL 2024
    Fotogalerie: Cannondale Moterra SL 2024
  6. Tech newsCannondale představuje lehký, ale výkonný ebike Moterra SL
    Cannondale představuje lehký, ale výkonný ebike Moterra SL

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #3 okam - vloženo: 21.06.2015 v 20:42:17

    takže jde jen o cyklokrosový kolo s odpruženou vidlou?

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #2 jinotaj - vloženo: 17.06.2015 v 11:33:06

    Možná je to naivní předpoklad, ale že by VW byl jeho sponzorem?

    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #1 pira - vloženo: 16.06.2015 v 19:10:38

    Proč dělá ten tester reklamu pro koncern??? Je v tom kole motor???

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744