Čtyřka v názvu znamená, že jde o jediný model Jekylla, který je nabízený v hliníkové verzi rámu a s cenovkou výrazně pod sto tisíc...
Dnes je stále více firem, které odcházejí v rámci svých prémiových modelových řad od hliníkových rámů a ponechávají ve své nabídce jen karbonové modely. Cannondale to tak má například u svého nového Scalpela, Specialized u nového Epica, a našly by se další firmy, které podobné postupy rovněž aplikují.
V případě Jekylla je situace ale malinko jiná, protože Cannondale se zde rozhodl, že v nabídce podrží cenově dostupnější model vysokozdvihové devětadvacítky, který v daném segmentu stále dokáže oslovit poměrně velké procento zákazníků.
Je logické, že byť jde o hliníkovou verzi rámu, designově se jedná prakticky o věrnou kopii rámu karbonového. Jako základní stavební kámen zde posloužily trubky ze slitiny hliníku SmartForm C1 Alloy, které si Cannondale nechal vytvarovat tak, aby v podstatě kopírovaly hlavní siluetu karbonového rámu.
Základem rámu je esovitě prohnutá spodní rámová trubka, kterou na třetiny dělí navářky pro uchycení vahadla a tlumiče. Ten je do rámu umístěn tak, aby bylo možné do něj současně umístit i košík na láhev, ovšem až do nejnižšího místa pod vahadlo. Prohnutá sedlová trubka pak dává prostor pro zadní kolo v případě, že musí jít bike hlouběji do zdvihu.
Celá koncepce biku se točí kolem zdvihu 150 mm a adekvátně k tomu navržené geometrie. Zadní stavba sází na osvědčený systém jednočepového přepákování s hlavním čepem situovaným do sedlové trubky přesně v místě řetězové linky. Hlavový úhel disponuje hodnotou 65°, sedlová trubka pak 75° úhlem.
Vnitřní vedení kabeláže využívá poměrně robustní hlavovou trubku a do rámu vstupuje netradičně už zde. Ven z rámu se pak kabeláž dostává pod středovým složením a v rámci zadní stavby už je tažena kompletně vnějškem. Středové složení je zde postaveno na základě klasického Cannondalem preferovaného presfitu.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Nová pravidla, kvalifikace, závody jen těch nejlepších, divoké karty…..odvážný krok směrem k budoucnosti horské cyklistiky....…
Celý článek…Specialized uvedl na trh elektrokolo Vado SL 2 Carbon, které se váhou dostalo na pouhých...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
odpověď na K4m1k4z3 — #1 Dobrý postřeh :-) Občas na vzorcích něco chybí, tady to byla zrovna páčka sedlovky.
odpověz na tento komentářOdvazeny ho nahodou nemate?
odpověz na tento komentářA sedlovka je ovládána telekineticky. ;-)
- na tento komentář reaguje petan — #3
odpověz na tento komentář