Cannondale Moterra Neo Carbon LT 1

Je libo pořádně nabušený enduro elektrobike? Tady je. S pořádnými zdvihy, pohonem i baterkou...

Autor: Petr Bureš
Foto: Petr Bureš
Cannondale Moterra Neo Carbon LT 1

Dnešním tématem bude loni představená nová generace elektro bajku Moterra Neo Carbon v enduro verzi s označením LT. Podobně jako mnozí jiní výrobci i Cannondale pod označením LT ukrývá "Long Travel", což v překladu znamená vyšší zdvihy. LT-čková Moterra oproti klasickému provedení dostává vzadu o 15 mm a vpředu pak o celých 20 mm vyšší zdvih podvozku, než mají klasické Moterry.

Karbonové provedení pokračuje, stejně jako u předchozí generace, v kombinaci předního karbonového trojúhelníku a hliníkové zadní stavby, která je svařena ze Smart Form hliníkových trubek s tím, že hlavní čep zadní stavby je umístěný přesně ve výšce řetězové vzpěry.

Další charakteristickou věcí, která je typická pro modely LT, je kombinace dvou průměrů kol v rámci tak zvaného mulletu. Vpředu tak dostanete 29", vzadu pak 27,5" kolo.

Mezigeneračně pak byla upravena také geometrie kola. Hlavový úhel je nyní pouhých 64°, zatímco sedlový úhel vzrostl na 76,5°. Aktuální reach rámu dosahuje hodnoty 476 mm pro velikost L.

Odpružení zadní stavby je postaveno na klasické čtyřčepové konstrukci s napákovaným tlumičem, situovaným rovnoběžně s horní rámovou trubkou. Pro dosažení zdvihu 165 mm jsou u obou LT modelů využity pružinové tlumiče.

Další novinkou, která patří dnes již téměř ke standardnímu vybavení rámů, je plně integrované vnitřní vedení kabeláže. Veškeré vedení prochází dovnitř rámu prostřednictvím speciálně tvarovaného Acros hlavového složení s patřičně tvarovanými podložkami pod představcem.

Kromě standardní brzdové řadící a sedlovkové kabeláže zde navíc najdeme také napájení pro sériově osazené přední světlo Lezyne Super HB. To je zde ovládáno prakticky dedikovaným tlačítkem v pravé části řídítek a napájeno z hlavní baterie.

Pokračovat na: Výbava - polokoncern

Seznam stránek článku:

  1. Cannondale Moterra Neo Carbon LT 1
  2. Výbava - polokoncern
  3. Fotogalerie
Přečteno - 12320x Tagy: cannondale elektro
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. Testy - RecenzeTEST: Specialized Turbo Vado SL 2 6.0 EQ Carbon
    TEST: Specialized Turbo Vado SL 2 6.0 EQ Carbon
  2. TechnikaFotogalerie: Norco Range VLT A2
    Fotogalerie: Norco Range VLT A2
  3. Testy - RecenzeTEST: Norco Range VLT A2
    TEST: Norco Range VLT A2
  4. Tech newsYamaha představila nové platformy elektropohonů
    Yamaha představila nové platformy elektropohonů
  5. Tech newsCannondale rozšířil nabídku fullů o dětský Habit 26
    Cannondale rozšířil nabídku fullů o dětský Habit 26
  6. Testy - RecenzeTEST: Whyte eLyte 150 Works
    TEST: Whyte eLyte 150 Works

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #1 Ondrejst - vloženo: 16.02.2023 v 21:49:06

    Uuuf to seno pri predstavci je pekný hnus...

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744