ČeMBA v krizi - zachránit, nebo rozpustit?

Alarmující situace kolem občanského sdružení ČeMBA dospěla do patové fáze. Jedni její členové vyzývají k rozpuštění, jiní naopak k její záchraně...

Autor: Petr Bureš
ČeMBA v krizi - zachránit, nebo rozpustit?

Na to, že je situace kolem občanského sdružení ČeMBA blízko bodu mrazu poukazuje stále více jedinců. Situace nakonec došla až tak daleko, že na poslední členské schůzi ČeMBA bylo neúspěšně hlasováno o jejím rozpuštění. Výsledkem této členské schůze bylo kromě pozastavení členství třem jejím členům ale také odstoupení dosavadního výkoného výboru včetně předsedy Tomáše Kvasničky. To ovšem v důsledku prohloubilo několik měsíců trvající krizi ve sdružení a dostalo ho v podstatě na pokraj záhuby.

Nezasvěceným je zapotřebí připomenout, že prohlubování krize zřejmě odstartovalo založení soukromé společnosti s názvem Singltrek s.r.o. Tomášem Kvasničkou, který byl současně také předsedou ČeMBA a jeho snahou o získání ochranné známky na slovo “singltrek” (VZNIK EXPERTNÍ ORGANIZACE SINGLTREK S.R.O. – SOUVISLOSTI A DŮSLEDKY). Reakcí na to bylo vystoupení několika členů z ČeMBA a vznik aktivit označených a prezentujících své názory prostřednictvím ČeMBAplus (www.cembaplus.cz). Několik autorů této výzvy bylo následně na poslední členské schůzi ČeMBA z této vyloučeno a nyní všichni usilovně hledají způsob, jak nastalou situaci vyřešit. Abyste si udělali přesnou představu o konkrétním průběhu poslední schůze, doporučujeme, abyste si přečetli zápis z jejího konání, který obsahuje rovněž přepis diskuse, která byla její součástí. Potřebné dokumenty najdete zde, resp. zde.

Možností, jak nastalou situaci vyřešit a zabránit zániku ČeMBY zřejmě není mnoho. Jednou z posledních je svolání mimořádné členské schůze, o které může jako poslední zbývající "orgán" zažádat minimálně jedna třetina registrovaných členů ČeMBA. Proto, aby se tak mohlo stát a řadoví členové se mohli pokusit sami toto občanské sdružení zachránit, má posloužit následující výzva, se kterou se ke všem členům obrací jeden z členů, pan Václav Volráb.

 

 

Ahoj,

rad bych Te oslovil touto vyzvou k zachrane obcanskeho sdruzeni CeMBA. Verim, ze ti take neni jeji osud uplne lhostejny a predevsim jiste citis nutnou potrebu existence podobne organizace hajici zajmy bikeru.

V nedeli 5. prosince probehla v Brne clenska schuze, jiz vykonny vybor vyuzil ke zruseni asociace. Dle meho nazoru byl tento krok nezodpovedny vuci cele clenske zakladne a nedomnivam se, ze by je mandat, s kterym byli do VV zvoleni, k tomuto kroku opravnoval. Mohu rozumet jejich nechuti dale se podilet na vedeni CeMBA ci jakymkoliv jinym pohnutkam. Pokud ovsem nechteli dale ve sve praci pokracovat, meli tento zamer predem zverejnit, aby mohli clenove zareagovat a nedostala se cela situace az do tak vynuceneho patu - my dale nepokracujeme a protoze nejsou zadni kandidati, tak CeMBA musi skoncit.

CeMBA se nyni ocitla ve velmi slozite situaci. Jsem si jisty, ze vetsina clenu s nastalym stavem nesouhlasi a preje si zachovani CeMBA. Rozhodl jsem se o to jeste pokusit a zvratit beh udalosti. Dokazat to mohu ale jen spolu s Tebou, kteremu opravdu zalezi na podminkach pro jezdeni na horskem kole a spolu s Tebou, kteremu vadi ocividne nepravosti. Jednim z nastroju, jak zruseni asociace zabranit je svolani mimoradne clenske schuze. O to se chci pokusit a o pomoc ci prispeni v tomto smyslu Te zadam, prosim.

Mimoradna clenska schuze muze byt svolana na zadost 1/3 clenu (viz. stanovy), muze se to tedy podarit, ale jen a pouze za Tveho prispeni. Casu, ktery bohuzel hraje proti nam a rozhoduje v neprospech CeMBA, je zoufale malo. Pokud nesouhlasis se soucasnou situaci, zasli, prosim, nize uvedeny text. Nejlepe obratem.

text:

Jako clen obcanskeho sdruzeni CeMBA zadam vykonny vybor o neodkladne svolani mimoradne clenske schuze sdruzeni, na jejimz programu bude:
1. Prezentace a schvaleni zpravy o cinnosti, vcetne zpravy ucetnictvi a stavu majetku
2. Schvaleni planu cinnosti a hospodareni
3. Volba do organu sdruzeni

+ podpis, rodne cislo nebo datum narozeni (jako u prihlasky clena CeMBy)

zasli v kopiich mailem na adresy clenu VV: cemba@cemba.cz, vybor@cemba.cz, tomas.kvasnicka@cemba.cz, max.halata@cemba.cz, martin.krahulik@cemba.cz, ales.hnyk@cemba.cz, rostislav.skopal@cemba.cz
a jednu kopii pro scitani nam na zachranme.cembu@gmail.com

Jakekoliv pripominky, dotazy, rady ci podporu privitam take na uvedenem mailu zachranme.cembu@gmail.com

Myslim si, ze jakkoliv je CeMBA v ocich bikerske verejnosti, predevsim diky vnitrnim rozporum, zdiskreditovana, stale muze uspesne hajit zajmy bikeru na poli bikove advokacie, byt platnym partnerem jednani pro organy statni spravy a dalsi subjekty a slouzit nam vsem. Verim, ze to muzeme jeste dokazat, minimalne se o to musime pokusit.

Dekuji a drzme si palce, abychom opravdu meli kde jezdit. Postavme dalsi cinnost sdruzeni na tom, co nas spojuje a na cem by nam vsem melo i primarne zalezet.

Vaclav Volrab a clenove CeMBA, kterym neni jeji dalsi osud lhostejny

-------------------------------------------------------------
Vaclav Volrab
- spoluautor iniciativy za zachranu bikovani na Krivoklatsku (www.kolanakrivo.cz), clen CeMBA od 2008

Vice informaci o schuzi naleznes na http://zachranme-cembu.blogspot.com

Přečteno - 22112x Tagy: singltrek pod smrkem čemba
Zapojte se do diskuze

Mohlo by vás zajímat

  1. PozvánkyČeMBA školení trailbuildingu na Trutnov Trails bude mít hosta z Whistleru
    ČeMBA školení trailbuildingu na Trutnov Trails bude mít hosta z Whistleru
  2. PozvánkyČeMBA setkání trailbuilderů 2015
    ČeMBA setkání trailbuilderů 2015
  3. OstatníČeMBA a WTB uzavřeli partnerství
    ČeMBA a WTB uzavřeli partnerství
  4. PozvánkySezona 2014 na Singltreku pod Smrkem oficiálně startuje
    Sezona 2014 na Singltreku pod Smrkem oficiálně startuje
  5. OstatníNa Singltreku pod Smrkem se neplatí a platit nebude
    Na Singltreku pod Smrkem se neplatí a platit nebude
  6. OstatníČeMBA organizuje první školení trailbuildingu
    ČeMBA organizuje první školení trailbuildingu

Vlož svůj komentář:

Pro vkládání komentářů je nutné být přihlášený.
Proto se, prosím, tedy buď přihlašte nebo registrujte.
  1. avatar
    #32 aldomoro - vloženo: 26.12.2010 v 20:34:23

    odpověď na Egon — #31 Vykonny vybor je volen clenskou schuzi, ten se neformuje jen tak nekde u stolu. Kandidati na mimorandou schuzi zverejneni zde: http://zachranme-cembu.blogspot.com/2010/12/kandidati-do-organu-cemby-os.html

    Co a jak dal je otazkou predstaveni vizi jednotliviych kandidatu. Pokusime se zverejnit co nejdrive. Osobni kontakt s odstoupenym vyborem? To je asi vtip, ze? Odstoupeny vykonny vybor si umyl ruce a pohrbil Cembu stylem "po nas potopa......" Nikdo z jeho clenu se ani neobtezoval reagovat na zadost 1/3 clenu Cemby o svolani clenske schuze. Smutne, ale pravdive.

    odpověz na tento komentář
  2. avatar
    #31 Egon - vloženo: 25.12.2010 v 22:38:51

    odpověď na zbartos — #30 Závěr zmiňovaného textu není žádným konkrétním důkazem. Obecné odtržené formulace a klišé ve smyslu "papežtější než papež" nejsou konkrétní ukázkou toho, co a jak dál... . Konkrétní ukázkou by bylo zformování nového výboru, osobní kontakt s odstoupeným výborem, konkrétní dohoda a posun dění. I samotná schůze byla v obecném smyslu. Nestačí jen dobré myšlenky a cíle, je nutná práce a konkrétní činy. Bez nich jsou to jen stále nenaplněná slova... .

    1. na tento komentář reaguje aldomoro — #
    2. na tento komentář reaguje aldomoro — #
    3. na tento komentář reaguje aldomoro — #32
    odpověz na tento komentář
  3. avatar
    #30 zbartos - vloženo: 17.12.2010 v 17:42:59

    Jen bych opravil Aleše v tom, že podle mého soukromého! názoru ČeMBa Plus http://www.cembaplus.cz/ VŽDY chtěla to, co SNAD chce teď (s křížkem po funuse) i skupina "Zachraňme ČeMBu" a NIKDY nechtěla likvidaci ČeMBy !!!

    Důkazem je závěr textu otevřeného dopisu, zveřejněného na Internetu dne 26.9.2010 (viz http://cembaplus.cz/aktuality/test/chronologie-udalosti-vedoucich-ke-vzniku-cemba-plus/), kde se píše:

    "Žádáme proto o změnu, která se bude slučovat s dobrými mravy, poctivostí a slušností. Změnu personální, změnu směřování organizace a změnu k organizaci, která sdružuje bajkery a hájí jejich zájmy v nejlepším slova smyslu."

    1. na tento komentář reaguje Egon — #31
    odpověz na tento komentář
  4. avatar
    #29 aldomoro - vloženo: 17.12.2010 v 10:30:46

    Nechapu, proc tady resite Cemba plus. Fakta jsou jasna (viz zapis ze schuze) a je celkem jasne, kdo chce zlikvidovat Cembu, ktere nemuze vladnout. Budto MOJE Cemba nebo zadna Cemba. Uvahy o tom, ze Cembaplus muze za jeji rozklad jsou opravdu liche. Cembaplus se jen TK hodila do kramu jako duvod a vznikla az dlouho pote, co TK udelal kroky, ktere ho v oboru zdiskreditovaly natolik, ze bude mit myslim dost problemy. Soucasna aktivita NENI Cemba plus a je myslim jasne, ze jejim cilem NENI likvidace, ale naopak pokracovani obcanskeho sdruzeni zalozeneho na demokratickych zakladech. TK jen nechape, ze by mohlo neco takoveho existovat i bez nej a verejne se k tomu na schuzi priznal. Co bude dal? http://zachranme-cembu.blogspot.com/2010/12/150-zadosti-jak-to-bude-dal.html

    odpověz na tento komentář
  5. avatar
    #28 Egon - vloženo: 16.12.2010 v 22:07:47

    odpověď na m213 — #27 "Nejhorší je, že ten člověk si založí, vlastně už založil, jinou organizaci a bude pokračovat." -> Samozřejmě se můžete obrátit na soud, když máte takto vyhraněný názor. Osobně si myslím, že je pravda někde uprostřed a nad rozlitým mlékem již nemá cenu plakat, bohužel v tomto případě. A Čemba plus může fungovat dál, mohou tam přejít další lidé, mohou se rozvíjet, mohou ukázat své vize nyní konskruktivně. Čemba samotná už je nejšpíse pasé, nyní už jen zálěží, jak moc bolestivý konec bude... .

    odpověz na tento komentář
  6. avatar
    #27 m213 - vloženo: 16.12.2010 v 18:18:19

    To chcete pořád, aby Čembu vedl člověk, který neváhá pozvat si ochranku, aby zamezil na schůzi vstup lidem, kteří mají jiný názor, a kterým pozastavil ze stejného důvodu členství? Člověk, který vyhrožuje statisícovými cesťáky, pokud někdo jiný Čembu převezme? Člověk, který nazývá oponenty parazity? Ti "paraziti" ho minimálně podporovali svými členskými příspěvky a prostě začali mít na činnost Čemby jiný názor. Znal jsem i jiné organizace, kde nikdo nesměl mít jiný názor a běda, pokud ho měl. Nejhorší je, že ten člověk si založí, vlastně už založil, jinou organizaci a bude pokračovat.Pokud se nemýlím, tak poprvé o podivných krocích informovalo Velo. To také považujete za někoho, kdo závidí, kdo nic pro bikery nedělá? Minimálně dělalo tři roky to, že ho zadarmo propagovalo.

    1. na tento komentář reaguje Egon — #28
    odpověz na tento komentář
  7. avatar
    #26 A. Procházka - vloženo: 16.12.2010 v 17:44:55

    odpověď na Meloun — #25 Já osobně nikde žádné podrazy vůči Čembě od oponentů nevidím, spíš vidím neochotu TK vzít v úvahu, že má někdo zcela jiný názor. Nechci tady tahat ven věci ohledně vztahů s TK, ale když je někdo neoblomnej, nestravitelnej, začne se covat jako blbec. Chápu, že Čemba je Kvasákovo dítě, jenže je to občanské sdružení a členové občanského sdružení se legitimně ozvali s nesouhlasem směřování Čemby. Jenže nic nemáš donekonečna jistý a Čemba není Tomáše Kvasničky, ale je to sdružení občanů, v jehož čele stál TK. Je smutné pozorovat rozklad Čemby, který spustilo po členské schůzi bývalé vedení Čemby. Vize TK byla zkrátka trochu jiná, mohl bych Ti podrobně popsat ignoraci vedení Čemby k MTB aktivitám tady u nás. Místo podpory a koordinace regionálních a místních buněk se mi zdá, že si Čemba protláčila pouze své projekty, které jsou nejvíce vidět. Řadoví členové Čemby se ozvali a byli nazváni parazity. Naštěstí pro naše místní plány nepotřebujeme Čembu, ale vlastní chuť do práce, dobré vztahy s lesními správci, majiteli pozemků a udržet si dobrou pověst a držet se toho. To, že Čemba (TK) teď splachuje do hajzlu 3 roky práce, je katastrofa vzhledem k množství odvedené práce a získané reputaci. Za většinového viníka současného stavu vidím bývalé vedení Čemby. Ale to už mi může být jedno, už nejsem členem Čemby, čao!

    odpověz na tento komentář
  8. avatar
    #25 Meloun - vloženo: 16.12.2010 v 15:47:40

    odpověď na Aleš Procházka — #24 Nějak v tom pořád nenacházím důvod, proč to opomenti TK neřešili pouze interně a v okamžiku, kdy se jim nezadařilo prosadit svoje názory, protože názor většiny byl jinde, museli přejít k veřejnému okopávání kotníků, zakládání frakcí a podávání žalob. Pokud se svým názorem neuspěju, tak to netahám ven. To že to dopadlo, jak to dopadlo, je jen důsledek toho, že se oponenti nedokázali smířit s prohrou a pro jistotu potopili celou loď. V politice neznám žádnou stranu, kde by založení frakce nevedlo k následnému rozštěpení. Nějak pořád nechápu co Čemba plus čekala, že se stane jinýho? Když TK obhájil svoji vizi i post, čekali snad, že řekne "Sorry kluci, máte pravdu, tady máte Čembu a hrajte si"? Měli možnost ho porazit férově, to se nepovedlo, tak přešli k podrazům.

    1. na tento komentář reaguje A. Procházka — #26
    odpověz na tento komentář
  9. avatar
    #23 Honza_ - vloženo: 16.12.2010 v 13:49:56

    Proč měla ČEMBA tak malou členskou základnu, když se bila za ty práva bajkerů a když je TK tak skvělej a tolik toho dokázal? Šlo vůbec o to mít silnou organizaci a nebo o to mít organizaci sympatizantů s názory TK? Tak jak to dopadlo je jen logickým vyústěním. Tak malá grupa musí buď skončit a nebo začít kopat na svým písečku jak se teď dozajista stane. Když skončil Miloš Zeman jako předseda ČSSD, kterou vyzvednul z hrobu, tak odešel a nechrastil zbraněma že tu stranu ruší. TK by si měl uvědomit, že on byl předseda o.s. a ne vůdce sekty a že s ním o.s. nepadá.

    odpověz na tento komentář
  10. avatar
    #22 MirekZ - vloženo: 16.12.2010 v 13:49:47

    odpověď na nhk — #15 Promiň, ale když takhle veřejně kritizuješ něčí práci, tak poskytni informace o tom, co jsi pro cyklistiku v ČR udělal ty. Ano, určitě je v tom i business, ale mě osobně přijdou singltreky jako skvělý nápad, jezdil jsem na nich ve Walesu a teď můžu i u nás. No a ohledně "neschopných manažerů" bych řekl asi tolik, že každý člověk občas nedocení nějaké riziko a udělá chybu. No a taky se občas v takové situaci najdou supi, kteří ji okamžitě zneužijí. Z morálního hlediska já osobně spíše odsuzuju ty supy.

    odpověz na tento komentář
  11. avatar
    #21 MirekZ - vloženo: 16.12.2010 v 13:26:15

    odpověď na ponka — #13 V mém příspěvku je pouze můj názor. Prezentoval jsem ho jen tady, ale když bych se o tom s někým bavil, tak bude stejný. Možná by stálo za to si prostudovat a zkusit pochopit definici slova propaganda.

    odpověz na tento komentář
  12. avatar
    #20 Jerry - vloženo: 16.12.2010 v 11:59:45

    odpověď na nhk — #15 Ať si každý udělá svůj názor po přečtení textů na tomto odkazu:

    http://www.cemba.cz/media-tisk/

    nhk - dej se odkaz na tvé zásluhy a činnost pro cyklistickou veřejnost.

    odpověz na tento komentář
  13. avatar
    #19 Jerry - vloženo: 16.12.2010 v 11:49:44

    odpověď na MirekZ — #11 Takhle nějak to je. Malost některých a velká závist těch druhých. Když někdo něco dobře umí a k tomu je ještě chytrý, tak mu to budeme závidět, protože při ležení na kanapi nebo u PC to nedokážeme. Je mnoho lidí, kterým ČeMBA pomohla s projekty, na kterých vydělávají peníze. Už jenom tím, že v jejich lokalitách stoupla turistická návštěvnost.(ubytování,stravování, cykloservis apod.) To ví jen ti chytří a taky si spolupráci chválí. Jen ti závistiví hlupáci křičí. "A on by na tom chtěl vydělávat nějaké peníze? To snad ne, ať to dělá zadarmo mě taky nikdo neplatí, když ležím u PC a ostatní pomlouvám".

    odpověz na tento komentář
  14. avatar
    #18 mAk - vloženo: 16.12.2010 v 11:13:37

    odpověď na nhk — #15 sory ale meleš hovadiny, jako členovi mě chodily emaily o tom jakých jednání v rámci MTB se kde Čemba účastnila a nebylo to jen o singletreku, kterej byl spíš něčím navíc. Ty a tobě podobní děláte, jak kdyby Čemba byl patent na ježdění na MTB a někdo vám na to šahal. Proberte se už! Nebyla Čemba, nebyl oficiální postup jak na singl. Opravdu nevidim důvod proč by na tom někdo, kdo se tomu aktivně věnoval, na tom neměl vyvařit klidně miliony (ikdyž si nemyslim, že je to možný) a v rámci toho vaření se uskutečnilo víc projektů, jako je třeba Single pod Smrkem na jinak pro biking neatraktivních místech. Opravdu seš jen další ze stáda papouškujících závistivců bez vlastního náhledu na věc? Navíc nikde neni napsaný, že podobnejch sro nemůže bejt časem víc.

    odpověz na tento komentář
  15. avatar
    #17 Meloun - vloženo: 16.12.2010 v 11:06:03

    odpověď na 4587 — #16 Děkuju, za upozornění. To je přesně ten názor, co bylo třeba, aby tady zazněl :o))

    odpověz na tento komentář
  16. avatar
    #16 4587 - vloženo: 16.12.2010 v 11:01:27

    Meloune, již podle závažných gramatických chyb v tvém přípěvku, které rozhodně nejsou překlepy, je patrné, že musíš být někde jinde než rozumní lidé, kteří prohlédli jednání T.Kvasničky

    1. na tento komentář reaguje Meloun — #17
    odpověz na tento komentář
  17. avatar
    #15 nhk - vloženo: 16.12.2010 v 10:55:56

    Otázkou je, co Kvasnička vybudoval, jestli něco vybudoval. Čeho dosáhl. Jediné, o čem dává neustále vědět, jsou jakési singltreky. Nesmyslné, jednosměrné cesty, které se budují tam, kam noha turisty jinak nepáchne.Je to o byznysu a ne o tom, co se pro bikery buduje. Je to o tom natáhnout lidi do míst, kde od nich potřebují peníze. To pro upřesnění. Kvasnička se ukázal jako neschopný manažer, když nedokázal Čembu udržet. Udělal takové kroky, že má smůlu. Ale myslím, že o něm ještě uslyšíme:)

    1. na tento komentář reaguje mAk — #18
    2. na tento komentář reaguje Jerry — #20
    3. na tento komentář reaguje MirekZ — #22
    odpověz na tento komentář
  18. avatar
    #14 Meloun - vloženo: 16.12.2010 v 10:51:56

    Užasný je, jak zásadně nejvíc kritizujou Ti, co nikdy nic neudělaj a nezištně už vůbec ne. Vůbec se Tomášoj (kterej mimochodem Čembu dost dlouho dotoval z vlastních prostředků zatímco sám měl holej zadek), že si chtěl chránit svoje Know How před bandou štváčů (nakonec se to ukazuje jako velice prozíravej krok - nemusí se jít teď klouzat, ale může ve svejch aktivitách ve prospěch bajkingu pokračovat) a ani tomu, že se na to nakonec vybod úplně. Jedna věc je investovat všechno svoje usilí a čas do Čemby a úplně jiná do lidí, co mě z neustále vymyšleně obviňujou, že kradu. Čembě plus blahopřeju. Pokud by jste nečekali, že to takhle dopadne, museli byste být lehce retardovaní. V podstatě klasický schéma - Oficiálně prosadit svůj program se nezadařilo, pokus o puč nevyšel, tak aspoň vlastní loď úspěšně potopena.

    odpověz na tento komentář
  19. avatar
    #13 ponka - vloženo: 16.12.2010 v 10:47:13

    odpověď na MirekZ — #11 no, každý by si měl přečíst nějaký z těch oficiálních blábolů Čemby a udělat si pak obrázek i z druhé strany, to je propaganda jak vyšitá.

    1. na tento komentář reaguje MirekZ — #21
    odpověz na tento komentář
  20. avatar
    #12 mAk - vloženo: 16.12.2010 v 09:52:21

    odpověď na MirekZ — #11 Vidim to stejně jako MirekZ. A jestliže bylo i to sro pro jednání v dalších přidružených činostech výhodou a možností jak dál zúročit to co v Čembě vybudoval v základu především Tomáš, tak je smutný že česká malost a závist musela opět zapracovat, znechutit a celou věc pohřbít.

    odpověz na tento komentář
  21. avatar
    #11 MirekZ - vloženo: 16.12.2010 v 09:16:21

    Já to sice sleduju jen z povzdálí (na schůzi jsem nebyl), ale můj pocit je, že si prostě lidi v Čembě po udělání spousty užitečných věcí pro nás řekli, že to taky nemusí dělat všechno jen zadarmo a pro ostatní, a že by na tom taky mohli vydělat (na tom nevidím nic špatného). A najednou se vyrojila skupinka závistivců, kteří buď z principu jen závidí, a nebo prostě jsou naštvaní, že je to nenapadlo dřív a vydělali by tedy oni. Tak rozpoutali kampaň s cílem se Čembě pomstít. Zisk z toho nebude mít nikdo, spíše na tom cyklisti budou tratit a silně pochybuju, že ti křiklouni založí nějakou organizaci a budou se snažit pro cyklistiku pracovat aspoň pár let téměř zadarmo atd. Ale třeba se úplně pletu, tohle je prostě můj dojem z celé věci.

    1. na tento komentář reaguje mAk — #12
    2. na tento komentář reaguje ponka — #13
    3. na tento komentář reaguje Jerry — #19
    odpověz na tento komentář
  22. avatar
    #10 fr - vloženo: 15.12.2010 v 20:20:14

    odpověď na Jerry — #9 Predsedo nemluvis pravdu, at se vyjadri sponzori proc odesli....

    holt predsedo delat tunel, registrovat ochrane znamky na sebe a jeste si udelat potajmu servisni sro nebylo urcite v zajmu bikeru ani clenu. Samotna schuze byla tvoje ego fraska....

    odpověz na tento komentář
  23. avatar
    #9 Jerry - vloženo: 15.12.2010 v 19:19:52

    Vážení, právě taková diskuzní fóra "vysoce zasvěcených" závistivců ČeMBu odrovnala. Po necelém roce ztratila všechny sponzory včetně MERIDY. A jak známo o.s. je nezisková organizace, tudíž bez zisků. Nejsou sponzoři = nejsou peníze. Všichni závistivci sní o miliónových dotacích a to je důvod, proč chtějí ČeMBu křísit. Bylo to jen hodně práce v osobním volnu a téměř zadarmo.

    1. na tento komentář reaguje fr — #10
    odpověz na tento komentář
  24. avatar
    #8 McBlacky - vloženo: 15.12.2010 v 15:36:13

    nejdřív největší kámoš bikerů a pak je hodí přes palubu pro vlastní profit.

    když se členové usnesou na zvolení nového výboru, dal bych tomu ještě šanci.

    odpověz na tento komentář
  25. avatar
    #7 Oly - vloženo: 15.12.2010 v 12:30:17

    odpověď na Oly — #6 sry zamýšlel

    odpověz na tento komentář
  26. avatar
    #6 Oly - vloženo: 15.12.2010 v 12:29:36

    odpověď na Mira — #3 Já si teď moc nejsem jistej jestli to vůbec zamíšlel dobře nebo jestli jel rovnou po tom singletracku tak či onak je to už jedno...

    1. na tento komentář reaguje Oly — #7
    odpověz na tento komentář
  27. avatar
    #5 xindl - vloženo: 14.12.2010 v 18:01:33

    odpověď na Mira — #3 Mira - naprostej souhlas!

    odpověz na tento komentář
  28. avatar
    #4 Mike - vloženo: 14.12.2010 v 17:50:22

    Podivný prípad doktora Kvasničku a pána Singltreka

    odpověz na tento komentář
  29. avatar
    #3 Mira - vloženo: 14.12.2010 v 16:15:26

    Po pravdě mě Čemba nějak nezajímá ale..... Tomáš Kvasnička Čembu rozjel s fajn úmyslem. Pak zjistil, že se dá šáhnout na dotace, uviděl v tom byznys a rozjel si to sólo. Což prostě jeho dřívější úsilí a vysledky prostě degraduje....

    1. na tento komentář reaguje pavel — #
    2. na tento komentář reaguje xindl — #5
    3. na tento komentář reaguje Oly — #6
    odpověz na tento komentář
  30. avatar
    #2 hejtman - vloženo: 14.12.2010 v 14:36:50

    odpověď na jméno — #1 Zkus si o problému trochu nastudovat, něco bys mohl pochopit i z článku starosty Nového Města pod Smrkem. Pak bys nepsal takovéhle bláboly. Myslím, že za Tomášem Kvasničkou je něco vidět, za Tebou ani podpis. Jirka Rak

    odpověz na tento komentář

redakční systém | ISSN 1803-5744