Uživatelský profil

vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.

Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.

Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.

Váš tým MTBS.cz

zbartos

Moje fotoalba

NázevZaloženo
Změna
KategorieFotek
Hodnocení
Nemáte žádné fotogalerie.

Články na blogu

NázevČasKomentářůPoslední

Moje komentáře k článkům

KomentářDatum
Schurter si Vysočinu podmanil už pošesté! Kulhavý devátý

Samozřejmě Ondra, ale při bližším zkoumání jsem našel jako většího skokana https://www.facebook.com/PetersonsSPORTS/ (z 78. na 8. !). A nesmíme zapomenout na https://www.facebook.com/mathieu.vanderpoel/ , který jel už asi 6 závodní den s operovaným zápěstím a jak píše na FB, moc to bolelo a asi m.j. proto najel do toho stromu (a spadl asi opět na stejné zápěstí)... Tuším, že příště bude útok mladé generace (vč. Gaze, https://www.facebook.com/andrifrischknecht318/ atd.) pro staříky ještě nebezpečnější, protože Short Track jim výrazně pomáhá. Mělo by se trochu prodloužit XCO, aby ti staříci měli šanci situaci déle ubránit...

28.05.2018 12:21:03
Cape Epic 2017: výsledky 1. etapa

Podle výsledků na http://www.cape-epic.com/ je Adel+Višňovský na 21. místě se ztrátou cca 26 minut.

20.03.2017 14:34:41
V USA hoří diskuse nad elektrokoly na trailech. Jsou nechtěná

http://singletrackworld.com/2016/11/wtf-the-100-kmh-electric-bike/

26.11.2016 13:55:38
V USA hoří diskuse nad elektrokoly na trailech. Jsou nechtěná

Důvody, proč být v přírodě, může mít každý úplně jiné, ale měli bychom si všichni uvědomit, že je to jediné místo, kde můžeme zažít velmi podobné pocity, jako naši předci před stovkami let.

Jakákoliv pomůcka ten původní pocit zmenšuje či dokonce ruší.

Z tohoto pohledu je i kolo bez motoru nepatřičné zvýhodnění, ale pořád ještě dává každému pocítit, jak je těžké se vlastní silou někam dostat.

Proto jsem zásadně PROTI používání čehokoliv s motorem (i když možná relativně málo přírodě škodícím, např. solárním) v přírodě kvůli usnadnění pohybu PŘI REKREACI (kolo, koloběžka, brusle a další věci usnadňující pohyb, které teprve budou vynalezeny).

P.S. Navrhuji aby pán z ČEMBy (a další lidé, kterých by se to mělo týkat, např. MVDr. Bláha z Hnutí Duha) zahájil právní kroky vedoucí ke změně dotčených předpisů tak, aby cokoliv S MOTOREM nebylo považováno v našem právním řádu za KOLO.

Konkrétně jde o EN 15194 [EPAC = Electronically Power Assisted Cycles] - viz stručné info např. na http://www.elektrokolaostrava.cz/show-free.htm?fid=24 a o použítí pojmu "kolo" v zákoně o lesích http://eagri.cz/public/web/mze/legislativa/pravni-predpisy-mze/tematicky-prehled/100051779.html - bod "j", případně i v jiných právních normách.

23.11.2016 10:42:37
Co předvede Sagan v Riu? Názory se různí

Co řekl Peter na tiskovce je poměrně obsáhle popsané tady: https://www.sport.cz/loh/cyklistika/clanek/803114-slovenska-superstar-je-v-riu-po-treninku-s-batuzkari-sagan-naplni-sen.html#hp-sez .

Cituji: „Jako dítě jsem začal na bikovém kole, po podpisu smlouvy v Liquigasu jsem ale tuhle aktivitu musel omezit. Olympijský start beru jako zvláštní šanci. Já chtěl startovat už v Londýně na horském kole, ale tehdy jsme neměli dost bodů a tudíž ani místo na startu. Letos jsem šťastný, že mě Slovensko nominovalo. Je to splněný sen," vyprávěl Sagan.

Na silnici je úřadujícím mistrem světa, ovšem případný triumf z her by pro něj znamenal vrchol. „Zisk duhového trikotu může trumfnout jedině olympijské vítězství," prohlásil Sagan. Jaké jsou však jeho šance, když se s elitou horských kol nikdy neměřil? „Po těch letech v jiné disciplíně jsem vlastně v šestadvaceti nováček. Abych řekl pravdu, silniční závody mě nudí. Člověk jede pět hodin, pak prohraje o pár centimetrů, protože neměl štěstí. Silnice někdy není spravedlivá. Rozhodně v ní budu pokračovat, ale je výjimečné, že můj jediný závod pro zábavu je současně největší na světě," řehnil se Sagan.

19.08.2016 11:38:49

Moje příspěvky ve fóru

PříspěvekDatum

redakční systém | ISSN 1803-5744