Opticky odlehčené hardtaily s novými pohony a spoustou vychytávek připravil Giant v rámci své série podzimních novinek...

Giant představuje novou generaci svého oblíbeného elektrického hardtailu Talon E+. Jde o univerzální e-bike, který spojuje jednoduchost, nízkou hmotnost a všestrannost pro jízdu v terénu, po polních cestách i na každodenní dojíždění. Novinka přináší zcela přepracovaný rám, nový motor i baterii a také modernizované ovládání a zajímavou cenovku.

Rám je vyroben z lehké slitiny ALUXX SL s využitím hydroformingu a tlakového odlévání, díky čemuž se podařilo docílit o 13 % nižší hmotnosti než u předchozí generace. V kombinaci s kompaktnějším motorem a novou baterií váží celý e-bike ve velikosti M pouhých 21,7 kg, což je v rámci této kategorie velice slušná hodnota.

Do spodní rámové trubky je zde elegantně integrovaná baterie EnergyPak Smart s kapacitou 430 Wh s možností připojení range extenderu EnergyPak Plus, který může přidat dalších 250 Wh. Díky novému tvarování rámu se do něj navíc vejdou dva košíky na láhev. Nechybí připravené úchyty pro nosič, stojánek či blatníky, což zvyšuje univerzálnost kola.

Rám je navržený pro odpružené vidlice se zdvihem 100 mm a vybaven moderní trailovou geometrií s hlavovým úhlem 68°, které zajišťují stabilitu a jistotu i v rámci technických úseků. Nechybí zde ani UDH zadní patka.

Kabeláž do rámu vstupuje po stranách hlavové pasáže kvůli snadnějšímu servisu a samozřejmě se zde počítá i s případným osazením teleskopické sedlovky, která zde však v sériovém provedení bohužel chybí.

O pohon se zde stará nový motor SyncDrive Sport 2 s točivým momentem 75 Nm a maximální podporou až 400 %. Motor využívá Smart Assist – inteligentní režim, který pomocí šesti senzorů vyhodnocuje sílu šlapání, kadenci, rychlost i sklon terénu a automaticky dávkuje potřebnou podporu. Výsledkem je přirozený a plynulý záběr s optimální efektivitou využití energie.

Baterie EnergyPak Smart disponující kapacitou 430 Wh používá větší bateriové články typu 22700 s vyšší hustotou energie a efektivnějším chlazením, což prodlužuje její životnost. Nabíjení na 80 % její kapacity přitom trvá přibližně 2 hodiny.
Nové ovládání RideControl Dash 2 integruje barevný 1,5" displej přímo na řídítka a umožňuje přepínání režimů i samotné zapnutí a vypnutí pohonu. Přehledně zobrazuje stav baterie, dojezd, rychlost i vzdálenost. Pomocí RideControl App určené pro chytré telefony lze detailně ladit chování motoru, volit úroveň podpory a v neposlední řadě sledovat jízdní data a statistiky.

Poprvé se u této řady e-biků objevují také nové bezpečnostní funkce jako Find My Bike (integrovaná podpora Apple AirTag) a Giant E-Lock, který umožňuje elektronické uzamčení podpory přímo přes aplikaci nebo PIN kód.

Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…
Ještě před deseti lety stačilo, aby dětské kolo bylo lehké, spolehlivé a vydrželo několik sezón....…
Celý článek…
Jan a Josef Kohoutové mají v Praze díky Klubu českých velocipedistů svůj pomník...
Celý článek…Chybí vám už „cyklistický“ pohyb a chcete protočit nohy na kole navzdory vrstvě sněhu za okny? Jaké jsou možnosti cyklistického tréninku na doma a jak vybrat to pravé ořechové?
Celý článek…
komentář byl smazán
odpověz na tento komentářNení divu ze na letosnim Taichung Bike Week-u půlka vystavy resila nove ebiky s Maxxpro systemem od Kellysu. V strjne vaze kolem 21.5kila pri hardtail baterie 2x vetsi (820wh vs 460wh na giantu) a kroutak 105nm(vs 75nm). Giant ma vypsanou neschopenku.
odpověz na tento komentář