Co nachystal Scott na příští sezonu? Velkou vizuální šou barev napříč všemi modely. S hlavním trumfem však prozatím stále vyčkává...
Scott patří mezi silné globální hráče, kteří do jisté míry určují trendy v mnoha směrech. U Scottu konkrétně je zajímavé sledovat, jak si hraje s designy svých kol a jaké barvy pouští na své topmodely, aby řekl, co bude jasně charakterizovat daný modelový rok.
Vedle toho pak samozřejmě pracuje s vlastními designy rámů a technologiemi, které provázejí jednotlivé řady a průběžně ladí to, jak budou fungovat, kolik pohodlí nabídnou a z jakých materiálů se budou vyrábět.
Pokud vezmeme novinky modelového roku 2021 touto technologickou optikou a podíváme se na sortiment horských kol, tak musíme konstatovat, že se žádných velkých novinek, co se týká rámových inovací, nedočkáme.
Mezi fully zůstává nejnověji představeným loni uvedený Ransom, který zastupuje segment vysokozdvihových enduro kol. Ten pokračuje jak v hliníkové, tak v karbonové variantě a mírně upravených specifikacích i nadále. Novinkou by se zde dala nazvat snad jen barva nejvyšší varianty Ransomu u modelu Tuned, která přináší nově bílomodrou barevnou kombinaci.
Ostatně stejný barevný design dostal i nový Tuned allmountain model Genius nebo sjezový Gambler. Tahle barevná varianta tedy nahrazuje letošní oranžovou, a to včetně custom laku na karbonových řídítkách Hixon.
V Tuned designu pak přichází také nová enduro přilba, o té si však víc povíme jindy.
Pokud se podíváme na trailové verze Sparků a jejich RC závodní variantu, tak mnozí čekali, že v rámci olympijského roku Scott představí nový Spark. Nestalo se tak. Scott pokračuje i do MY2021 se stávajícími rámy, které dostaly sice nové jednobarevné designy a v některých případech vidlice s vyšším zdvihem, ale jinak se nic zásadně nemění.
Nové Sparky tak budou zřejmě představeny až v rámci posunutého olympijského roku 2021 tak, aby se Scott pokusil ověnčit je hned nějakou tou medailí pod pěti olympijskými kruhy. Uvidíme.
Podobný stav pak trvá také s XC hardtaily Scale, které pokračují se stejnými rámy jako letos, a to jak v hliníkových, tak karbonových verzích. U některých pak najdeme zajímavé perleťové laky měnící svou barvu podle úhlu, ze kterého na ně koukáte. Vůbec, perleťové lesky nově provázejí celý sortiment značky Scott včetně silniček.
Také tady se tak nejzásadnější novinka stejně jako u XC fullů Spark odehrává v designu. Hlavní Scott logo už nenajdete čitelně ze strany, jako tomu bylo ještě letos, ale posunulo se na spodní část dolní rámové trubky a u Scalů v o něco menší verzi také na spodní stranu horní rámovky.
A rámově stejné zůstávají také dostupnější hardtaily Aspect, a to jak v 29" tak v 27,5" verzi. Mimochodem, tady se sice mění barvy, ale logo zůstává na svém místě, a to pro změnu na horní straně spodní rámové trubky.
Americký Trek se letos rozhodl, že dá brouka do hlavy všem, kteří to se silniční cyklistikou myslí opravdu vážně. Po loňském představení nové aero silničky Madone tak letos přišla na řadu ještě…
Celý článek…Čeká vás především kvalitní horský trénink ve společnosti závodníků profi pelotonu. A také semináře, péče špičkových techniků, fyzioterapeutů a masérů, sauna, dobré a zdravé jídlo. Prostě top…
Celý článek…Nová pravidla, kvalifikace, závody jen těch nejlepších, divoké karty…..odvážný krok směrem k budoucnosti horské cyklistiky....…
Celý článek…Specialized uvedl na trh elektrokolo Vado SL 2 Carbon, které se váhou dostalo na pouhých...…
Celý článek…Krásné a funkční. To je nový model Orbea Diem, s nímž budete ve městě za bohy...
Celý článek…Zcela nové Turbo Porto je více než jen nejužitečnější a nejvýkonnější nákladní elektrokolo ve své kategorii. Je pečlivě zpracováno tak, aby bylo nejvýkonnějším, nejpropracovanějším a nejkrásnějším…
Celý článek…
Při úvaze o koupi kola Scott stojí za to vědět o nízké kvalitě a šílených čekacích lhůtách jejich servisu. To potom v kombinaci se servisem Fox (minimálně měsíc) mění jakékoliv problémy s kolem v noční můru. Moje, dnes již tedy prodané, kolo Scott Spark strávilo letos v servisu cca 3 měsíce. Nejdřív mizerný servis Endorphinu (Sokolovská) - nemají lidi, a pak nízká kvalita Cyklošvec, kteří nedokážou udělat servis tlumiče napoprvé. A k tomu je pro ně tlumič na Sparku "něco extra od Scottu" a moc se jim do toho ani nechce.
Díky nim jsem zjistil, že mi vlastně stačí gravel :-).
odpověz na tento komentář