Uživatelský profil
vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.
Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.
Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.
Váš tým MTBS.cz
tomfreedom
Moje fotoalba
Název | Založeno Změna | Kategorie | Fotek Hodnocení |
---|---|---|---|
Nemáte žádné fotogalerie. |
Moje komentáře k článkům
Komentář | Datum |
---|---|
Prima Cup a Český pohár v maratonu 2025 Je fajn, že pořadatelsví MČR začalo v rámci Českého poháru rotovat a že letošní Karlovy Vary nebyly výjimkou. Dolní Morava nebo Harrachov jsou náročností tratí nad rámec standardního maratonu. Silesia je dlouhá, těžká, ale sjízdná pro celé startovní pole. Spravedlivá nezáludná trať. | 13.11.2024 17:56:23 |
TEST: Javax RX 521 - karbonová gravel kola Také nechápu ten váhový limit, když gravel kola obdobné kategorie s váhou okolo 1400 g mají limit do 120 kg. 1600 g už dneska opravdu nelze považovat za lehké záplety pro lehké jezdce. Já vozím gravel i MTB záplety pod kilo (880/985 g) a se 70 kg nemám problém. | 30.08.2024 12:10:14 |
MČR XCC Ostrava - Výsledky odpověď na tomfreedom — #2 Kdo si počká, ten se dočká. | 10.08.2024 14:12:26 |
MČR XCC Ostrava - Výsledky odpověď na pvcycling — #1 Tak snad dnes, zatím v půlce vede.
| 10.08.2024 11:57:57 |
S-Works Crux LTD - jednosměrná jízdenka do gravelového nebe Kolo je to pěkné, designově čisté, lehké. Inspirace výjimečným Aethosem je vidět na první pohled. Určitě bude fungovat perfektně. Druhá věc je cena - sedmikilový gravel na Sram Force AXS umím složit do 90 tisíc, tedy více než 3x levněji. A jede tak dobře, že jsem od března sedl na silničku jednou. Ta svoboda sjet z asfaltu kdykoliv na šotolinu, polní cestu, hladký singl je k nezaplacení. Tolik ke druhé fázi této diskuze. Gravel rozhodně není kolo na kořeny, kameny, klasické traily. Kdo tohle tvrdí a čeká od něj, nepochopil.
| 08.08.2024 19:34:43 |
Moje příspěvky ve fóru
Příspěvek | Datum |
---|