Uživatelský profil

vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.

Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.

Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.

Váš tým MTBS.cz

tomfreedom

Moje fotoalba

NázevZaloženo
Změna
KategorieFotek
Hodnocení
Nemáte žádné fotogalerie.

Moje komentáře k článkům

KomentářDatum
Prima Cup a Český pohár v maratonu 2025

Je fajn, že pořadatelsví MČR začalo v rámci Českého poháru rotovat a že letošní Karlovy Vary nebyly výjimkou. Dolní Morava nebo Harrachov jsou náročností tratí nad rámec standardního maratonu. Silesia je dlouhá, těžká, ale sjízdná pro celé startovní pole. Spravedlivá nezáludná trať.

13.11.2024 17:56:23
TEST: Javax RX 521 - karbonová gravel kola

Také nechápu ten váhový limit, když gravel kola obdobné kategorie s váhou okolo 1400 g mají limit do 120 kg.

1600 g už dneska opravdu nelze považovat za lehké záplety pro lehké jezdce.

Já vozím gravel i MTB záplety pod kilo (880/985 g) a se 70 kg nemám problém.

30.08.2024 12:10:14
MČR XCC Ostrava - Výsledky

odpověď na tomfreedom — #2 Kdo si počká, ten se dočká.

10.08.2024 14:12:26
MČR XCC Ostrava - Výsledky

odpověď na pvcycling — #1 Tak snad dnes, zatím v půlce vede.

  1. na tento komentář reaguje tomfreedom — #3
10.08.2024 11:57:57
S-Works Crux LTD - jednosměrná jízdenka do gravelového nebe

Kolo je to pěkné, designově čisté, lehké. Inspirace výjimečným Aethosem je vidět na první pohled. Určitě bude fungovat perfektně. Druhá věc je cena - sedmikilový gravel na Sram Force AXS umím složit do 90 tisíc, tedy více než 3x levněji. A jede tak dobře, že jsem od března sedl na silničku jednou. Ta svoboda sjet z asfaltu kdykoliv na šotolinu, polní cestu, hladký singl je k nezaplacení. Tolik ke druhé fázi této diskuze. Gravel rozhodně není kolo na kořeny, kameny, klasické traily. Kdo tohle tvrdí a čeká od něj, nepochopil.

  1. na tento komentář reaguje North Boy — #21
  2. na tento komentář reaguje North Boy — #22
08.08.2024 19:34:43

Moje příspěvky ve fóru

PříspěvekDatum

redakční systém | ISSN 1803-5744