Uživatelský profil

vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.

Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.

Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.

Váš tým MTBS.cz

RacingRalph

Moje fotoalba

NázevZaloženo
Změna
KategorieFotek
Hodnocení
Nemáte žádné fotogalerie.

Moje komentáře k článkům

KomentářDatum
TEST: Sram X01 Eagle 2021

odpověď na Honza S. — #18 Je to už na samotném limitu rámu, takže se mi do toho nechce jít, stejně jako do alternativní kazety s 9-xx zuby. 36 Oval od Absolute Black se tam ještě vejde s rezervou, tak si vystačím s tímto řešením.

24.09.2020 10:25:36
TEST: Sram X01 Eagle 2021

odpověď na Babaja — #16 Ale vždyť ano, souhlasím...je to z kopce po asfaltu nebo vyžehlenějším terénu, popř.tam, kde to dobře znám, nebo na závodech...Těch míst není zase tak málo...určitě je jich víc, než těch, kde potřebuji 50ku. 50 km/h na 34/10 už je celkem taky frajeřina:) a hodně vysoká kadence...Okolo 50 Km/h už je to dost i na silničce, kde mám kompakta 50/34 a půjdu do 52/36...Každopádně nikomu nic nevnucuju. Je to subjektivní záležitost...

23.09.2020 16:20:55
TEST: Sram X01 Eagle 2021

odpověď na Lettak — #14 Nevím přesně...řekněme 40 km/h a vyšší, což tam, kde jezdím není vůbec problém. Častěji mi prostě chybí těžší převod, než lehký (50/51/52), proto bych při aktuální konfiguraci 10x36 uvítal ideálně 9x36 nebo alespoň 10x38, ale to už není tak lehké provozovat, viz můj předešlý komentář...

  1. na tento komentář reaguje Honza S. — #18
23.09.2020 11:09:43
TEST: Sram X01 Eagle 2021

odpověď na Žvejk — #11 Viděl bych to tak, že pro hobíka je to "nice to have" řešení a pro závodníka skoro nutnost. Já jsem závodící hobík a jak jsem psal, stačila mi GXka, ale X01 chodí tak hezky, že pokud nebudu muset šetřit, už u ní zůstanu. Jinak za mě si 52ka zákazníky určitě najde. Spektrum cyklistů je široké. Vystačil jsem si v pohodě i s 1x11 10-42 nebo 11-46 a na závodech litoval, že člověk, od kterého jsem kolo koupil, nenechal původní systém 2x11, který by mi vyhovoval mnohem víc. U 1x12 mi chybí v současnosti spíše těžší převod, než tyto super lehké. Ani 10x36 není nic moc rychlého. 9 pastorků vzadu už je zase celkem extrém a ne všechny rámy to zvládnou, nehledě na další rizika s tím spojená. Vepředu zase bývá stropem 36, resp. 38z převodník...

  1. na tento komentář reaguje Lettak — #14
  2. na tento komentář reaguje Babaja — #16
22.09.2020 22:02:56
TEST: Sram X01 Eagle 2021

Zaujalo mě, že autor nevnímá rozdíl mezi kazetou GX a X01. Přecházel jsem z GX na XO1 minulý měsíc a mám opačnou zkušenost. Na XO1 zapadají jednotlivé pastorky znatelně lépe. GX chodila pěkně, nevadila mi, ale X01 chodí perfektně, přesně, precizně... rozdíl v nájezdu kazet byl minimální, řetěz byl stejný, řazení gripshift... někomu nesedí, ale za mě top volba a na páčky už se nevrátím...:)

  1. na tento komentář reaguje Žvejk — #11
18.09.2020 19:56:06

Moje příspěvky ve fóru

PříspěvekDatum

redakční systém | ISSN 1803-5744