Uživatelský profil

vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.

Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.

Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.

Váš tým MTBS.cz

Jiri Fikejz

Moje fotoalba

NázevZaloženo
Změna
KategorieFotek
Hodnocení
Nemáte žádné fotogalerie.

Moje komentáře k článkům

KomentářDatum
Novinky Equator 2023

odpověď na James Matthew — #7 Jojo na 115kg a jezdeni v terenu je Sapim Laser ten nejlepsi drat. :-))

  1. na tento komentář reaguje James Matthew — #9
16.09.2022 08:18:31
TEST: Merida eSilex 400

odpověď na Babaja — #45 To urcite ne, jestli sis precetl to vlakno, tak rec je tom, jaky zpusob testu tedy zvolit. Jestli spis pocitovy nebo merici. Pocitovy test rozhodne neni nic spatneho. Ja mam zkusenosti s cislama a i proto jsem tedy poskytl nejaky prostor vlastnim merenim, ktere se jinde moc nevyskytuji. Nemeril jsem absolutni dojezd, protoze to cislo je dost neobjektivni- problematiku toho mereni jsem popsal nize. Aby prave objektivni bylo, je nutne zvolit vhodny postup testu a detailne ho rozebrat, coz je zalezitost spis na samostatny a dlouhy clanek. Neni to nic jednoducheho, aby se za tim opravdu dalo stat.

28.12.2021 16:09:42
TEST: Merida eSilex 400

odpověď na tntbiker — #43 Kazdy relevantni test se musi delat podle urcite metodiky a zrovna u testu dojezdu musi byt snadno opakovatelny. To, ze by jezdec mel mit jasne danou intenzitu je logicke- stanovi se zakladni dojezd a pak se da metodika ruzne doupravit a dalsi vysledky prumerovat. Zadna laboratorni prace to byt nemusi, staci test, ktery bude simulovat realne pouziti, ale tester dostane relevantni cisla. A ne jizdy typu, ted 30km na boost v kopcich a nasledne 100km za svoje po rovinach. Takovy test nema smysl a kazdy, kdo ma nejakou zkusenost s ebiky, tak vi, ze se dojezdy zasadne lisi a v drtive vetsine testu jsou to jen odhady dojezdu.

  1. na tento komentář reaguje Babaja — #45
28.12.2021 13:23:18
TEST: Merida eSilex 400

odpověď na tntbiker — #35 Urcite ne, jen se asi porad nebavime o tom samem. Rec byla o stanoveni realneho testu dojezdu, ktery by mel vypovidajici hodnotu a dal se publikovat v serioznim mediu a mohl by byt treba inspiraci i pro ostatni testery. Pokud nedosahnu objektivnich vysledku, nemuzu je publikovat, protoze jsou neprenositelne pro dalsi jezdce. Je to jako se spotrebou u auta, dalo by se z toho castecne vychazet. Ja bych ale jako zacatecnik tedy potreboval poradit od zkuseneho testera a prodejce kol, jak postavit takovy test, ktery bude pouzitelny pro ostatni jezdce a dobre ukaze potencial dojezdu podobneho ebiku. Myslim, ze to pro nas bude velmi cenna zpetna vazba.

28.12.2021 01:12:55
TEST: Merida eSilex 400

odpověď na Babaja — #37 Prave proto se tohle neda udelat v ramci bezne projizdky ve 2 stupnich nad nulou a zimnim obleceni a brat to jako test maximalniho dojezdu. Na to je potreba mit vhodne testovaci podminky a jet podle testovaciho protokolu, ktery bude vhodny pro dane kolo a bude dobre opakovatelny i pro jineho jezdce nebo pocasi. A teprve potom prumerovat a delat dalsi zavery. Je to na samostatny test. Jinak kazde ekolo muzes za 40km vybit a trapit se domu, tady se domu trapit nemusis, protoze to dobre jede i bez motoru, coz je dobre popsano i zmereno, kdy i v zimnim obleceni je clovek schopen jet prijemnych 28 po rovine na 200W, coz je v mem pripade necelych 2,9 W/kg, takze dost pohodova jizda. Jestli ti to nic nerekne, nevadi. 2,9 W/kg pro newattare znamena: "Nijak to nervu na silu a nedejcham jak lokomotiva." V kopci bez motoru je samozrejme vyssi hmotnost znat a je to i dobre videt na tech opakovanich, kdy jsou casy pri stejnem vykonu jezdce dost rozdilne. Pro jednoduchy profil ale zcela bez potizi i bez motoru. Celkove hodne zalezi na kondici daneho jezdce, ale da se predpokladat, ze obecne e-gravely i e-silnicky si koupi clovek, ktery s cyklistikou zkusenosti ma a vi proc chce berany a lehci celek.

  1. na tento komentář reaguje Babaja — #42
28.12.2021 01:03:43

Moje příspěvky ve fóru

PříspěvekDatum

redakční systém | ISSN 1803-5744