Uživatelský profil
vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.
Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.
Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.
Váš tým MTBS.cz
hrebejkom1
Moje fotoalba
Název | Založeno Změna | Kategorie | Fotek Hodnocení |
---|---|---|---|
Nemáte žádné fotogalerie. |
Moje komentáře k článkům
Komentář | Datum |
---|---|
Závod SP v Petrópolis vstupil do historie: Schurter vyhrál po 33. odpověď na Honza S. — #11 A proč by uvažoval? Ta tvoje taktika "šetřit síly a vyvážet se" ho snad k vítězství dovedla? Držel se ji v roce 2019, jestli nečteš jeho vyjádření, a výsledky byly horší než teď. On to veřejně opakuje pořád, že mu tohle sedí nejvíc, že pak ztrátu, kterou by v technice získal tím, že jede až čtvrtej, pátej nebo desátej musí sjíždět a bere mu to mnohem víc sil, než když do techniky najede první, vybere si zaprvé svou stopu a za druhé určuje sám tempo. Což si taky sezonu 2019 a 2020 vyzkoušel. Není to tak, že 2 kola vypálí na maximum a totálně se dodělá. Jo, sám říká, že to někdy zkouší roztrhat, ale to je logický. Sám i uvedl příklad svěťáků v sezoně 2019 a 2020, například Nové Město, kde se na popud právě těhle nesmyslných teorií jako je ta tvá snažil držet vzadu a nakonec musel pořád sjíždět rozdíly. Bylo to tady v rozhovoru na MTBS. Od tý doby řekl, že mu to nevyhovuje držet se za někým a že se nejlíp cítí vepředu, že tím právě síly šetří. Nejdřív se mi to jevilo jak tobě, ale dává to smysl. Téhle taktiky se držel nově od minulé sezony 2021 a jak mu vyšla, dovedla ho na 3. místo v celkovém pořadí SP... na vítězství to sice nedalo, ale nebyl od něj daleko a navíc tahle poslední sezona byla jeho životním maximem, tak mu evidentně taktika vychází. Kdyby nedojel každej světák do top 10 a nebyl několikrát na bedně a 2x druhej, tak by asi uvažoval o změně taktiky, ale takhle nemá důvod... a já se mu vůbec nedivím. Nejsem profík, ale kdybych byl Cimbál s jeho propozicemi, závodím úplně stejně. I když jsem se na to taky zezačátku díval skepticky, teď vidím, že jemu to sedí nejvíc. | 29.04.2022 12:27:22 |
Závod SP v Petrópolis vstupil do historie: Schurter vyhrál po 33. odpověď na Honza S. — #9 Jasně, v Brazílii nezrychloval, taky byl po pádu a po závodě s něčím lehnul, tak se asi ani necejtil. Ty tady ale nemluvíš o Brazílii, ale o tom, že Cimbál dělá tuhle věc stále dokola a definuješ to jako šílenství.. tak ti vysvětluju, proč to dělá a jak se to odráží na výsledcích a časech. Mluvíš o tom, že tohle dělá VŽDY a také to VŽDYCKY tak stejně dopadá. Já ti to vyvracím. To, že se mu v Brazílii nedařilo jako v ostatních světácích neznamená, že ta jeho taktika je šílená. Podívej se třeba na Leogang, Albstadt, Les Gets a další. Podívej se na celou jeho sezonu. A vyjádřil ses k úplnýmu minimu, měl by sis spíš přiznat to, že absolutně nerozumíš tomu, jak se závodí na mtb a mícháš tady dojmy ze silnice (že se někdo vyváží) s biky. Bych chtěl vidět, jak by ses vyvážel v závodě, kde mají průměrnou tepovku min 160.
| 29.04.2022 10:53:43 |
Závod SP v Petrópolis vstupil do historie: Schurter vyhrál po 33. odpověď na Honza S. — #3 odpověď na kocur — #4 Chlapci tak já vám to vysvětlím. Je vidět že nejezdíte mtb, protože jinak byste nemohli vést takový řeči :D Cimbál rozhodně není šílenec a dělá to moc dobře. Musím se smát když Honzo píšeš, že když je Cimbál první tak ostatní se za ním vyváží :D tohle není silnice, tady se nevyvážíš na žádným fleku, mtb se za ty roky tak posunulo a zrychlilo, že musíš jet na 100 % prakticky celej závod, jinak nemáš šanci... Jestli máš pocit, že ti za ním šetří síly, tak fakt ne, naopak to pak musí dojíždět a ztrácí mnohem víc síly :D Cimbál moc dobře ví, že není dobrej technik a ve sjezdu ztrácí, proto chce jet do technických pasážích první, aby diktoval tempo on a nemusel to složitě dojíždět vzadu. Protože i když jedeš na třetím, čtvrtým místě, tak ten před tebou tě může brzdit, může vycvaknout pedál třeba a první ti ujede. To je zřejmě důvod proč chce jet první, aby neztrácel ve sjezdech. To že letí jako splašený první dvě kola a pak mu dojdou síly, s tím fakt nesouhlasím, on si je podle mě moc dobře vědom toho, že nemůže první kola přepálit a mimochodem když se podíváš na jeho stravu nebo na mezičasy kol, tak on podle čísel spíš každý kolo zrychluje, takže tady asi logicky neplatí to, že mu dojdou síly. Já osobně si myslím, že to dělá moc dobře, když si vzpomenu na Nový Město, jak se držel v zadních pozicích podle tvojí taktiky a dojel na prd, takže evidentně mu svědčí tahle jeho taktika být první, závod roztrhat. Navíc minulou sezonu byl v celkovým pořadí 3. a měl nejstabilnější formu ze všech, tak to snad svědčí o tom, že ať už to dělá jakkoli dělá to dobře.
| 29.04.2022 09:59:04 |
Moje příspěvky ve fóru
Příspěvek | Datum |
---|