Uživatelský profil
vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.
Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.
Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.
Váš tým MTBS.cz
JakubDitrich
Moje fotoalba
Název | Založeno Změna | Kategorie | Fotek Hodnocení |
---|---|---|---|
Nemáte žádné fotogalerie. |
Moje komentáře k článkům
Komentář | Datum |
---|---|
Hromadná žaloba míří v USA na výrobce rychlých elektrokol Super 73 odpověď na mucacos — #11 ...a jak rychle jedete na kole po rovině vy, pane Mucacosi? Povězte mi, jak bychom to mohli mít "my nějak ošetřené" ? To co publikuji jsou závěry ČOI. Pokud se vám nelíbí jaká jsou pravidla, která platí, tak můžete dát podnět na MDČR a změnit je. A co se týče oněch nehod, máte nějaké reálné statistiky, kolik jich bylo způsobeno "jedinci co se řítí vysokou rychlosti bez kontroly", nebo také jen pak plácáte (jako většina diskutérů zde)?
| 24.01.2025 11:09:07 |
Hromadná žaloba míří v USA na výrobce rychlých elektrokol Super 73 odpověď na zirecek — #5 Uživatel s přezdívkou "zirecek", občanským jménem Miroslav Volek, podal na základě článku na serveru MTBS ohledně používání čipů v elektorkolech na společnost ekolo.cz a na mě jmenovitě udání na Česká obchodní inspekce. Od listopadu 2023 probíhalo šetření ohledně prodeje a použití "čipů" pro zrychlení elektrokol nad 25 km/h, které bylo v dubnu 2024 ukončeno. Seznámím vás zde se závěry z Protokolu (omluvte horší srozumitelnost úředního jazyka): Inspektoři 4. oddělení ČOI se výkonem kontrolní činnosti zaměřili na stěžovatelem deklarovanou nebezpečnost kontrolovaného výrobku. Dozorový orgán rekapituluje zjištěný stav, že kontrolovaný výrobek je dle vyjádření kontrolované osoby a dle postoupené dokumentace strojním zařízením, kdy dotčená legislativa v ČR rychlost elektrokol nijak neupravuje, současná legislativa, tj. ani zákon č. 56/2001 Sb. (Zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích). Změna kategorizace kontrolovaného výrobku by nastala pouze v případě, kdyby se výrobce elektrokola rozhodl, že bude produkt uvádět v jiné homologační kategorii, tj. bude se jednat o vozidlo, např.: L1e-A (motokolo), nebo L1e-B (moped), což je mimo dozorovou pravomoc ČOI, dotčeným dozorovým orgánem by bylo (v přenesené pravomoci) ČR- Ministerstvo dopravy Dotčenou legislativou pro elektrokola mimo zákona č. 22/1997 Sb., je Nařízení EU č. 168/2013 o schvalování dvoukolových nebo tříkolových vozidel a čtyřkolek věcně obsahuje výjimku pro Vozidla určená především pro využití v terénu, výrobcem zkonstruovaná pro jízdu na nezpevněném povrchu. Kontrolovaná osoba úpravy ve formě zrychlení elektrokola, instaluje výhradně na produkty, na které se Nařízení EU č. 168/2013 nevztahuje. V časové ose omezené výkonem kontrolního šetření nebylo zjištěno, že by kontrolovaný výrobek vykazoval znaky nebezpečnosti pro provoz. Kontrolované osobě ve vztahu k distribuci čipů nebylo provedeným šetřením prokázáno porušení zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, v platném znění, zákona č. 90/2016 Sb., o posuzování shody stanovených výrobků při jejich dodávání na trh. Dále bylo výkonem kontroly posuzováno případné pochybení nebo rozpor se zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, v platném znění, kdy dle písemného vyjádření kontrolované osoby, v návaznosti na provedené šetření dozorovým orgánem ČOI, nebyla zjištěna žádná skutečnost, ze které by se dal odvodit stav, že kontrolovaná osoba neposkytuje ucelené informace. Zájemcům o elektrokolo, eventuelně o instalaci čipu do motoru elektrokola jsou poskytovány při nákupu v ekolo.cz kompletní informace, jsou seznámeni s komplexní legislativou a ovládání kola včetně komponentu (čipu). Kontrolovaná osoba instaluje komponent (čip) pro zrychlení elektrokola jen pro využití v terénu a výrobcem zkonstruována pro jízdu na nezpevněném povrchu, tedy na produkty na které se Nařízení EU 168/2013¹4 nevztahuje. Kontrolované osobě nebylo v časové ose omezené výkonem kontrolního šetření, prokázáno klamavé opomenutí ve smyslu § 5a, informačních povinností ve smyslu zákona. Vzhledem k dříve popsanému, nebude ve vztahu ke kontrolované osobě ani ve vztahu ke kontrolovanému výrobku v časové ose omezené výkonem kontrolního šetření, přijaté žádné opatření. -------- A já se ptám: Kdo zaplatí desítky hodin zcela zbytečné práce inspektorů ČOI a zbytečně investovaný čas pracovníků firmy? Bude je ČOI vymáhat po panu Volkovi, jehož "stížnost" byla jednoznačně účelová?
| 23.01.2025 15:23:12 |
Hromadná žaloba míří v USA na výrobce rychlých elektrokol Super 73 odpověď na midlander — #1 Pan D. mudrlantovi milerád odpoví: ystém Class 1-3 v USA je pošahaný, akcelerátor / plyn na elektrokolo vůbec nepatří, vede to k nesmyslné wattáži motorů, viz tento případ. Naopak omezení asistence na 20 mp-h (32 km-h) dává smysl velmi, pokud by EU toto zavedla, tak by v podstatě jakékoli čipování zmizelo, nebyl by k němu pro 90% uživatelů důvod. | 21.01.2025 15:13:54 |
Bosch 2025 - nová generace pohonu Jen FYI: "Nabíjecí stanice a spojení s firmou Charge2Bike"... Žádná taková firma neexistuje, je to buzz japonské platformy ChaDeMo, která se snaž implementovat do EU svůj design nabíjecího konektoru, který je šílený a odporuje platnému EU standardu a navíc ke třeba zde platit za licenci. Bosch jej podporuje právě proto, že jde proti standardu, což Bosch Smart konektor také. Dokonalá vendor-lock politika v praxi, ale novináři by na to neměli skákat.
| 30.09.2024 17:56:40 |
Prodeje ebiků klesly, pánem situace jsou spotřebitelé Zde odkaz na report o Německém trhu z Bike-EU (odkaz platí do 3/2/2024) https://www.bike-eu.com/46737/economy-and-new-regulations-cause-for-uncertainty-on-german-market?giftCode=9gWM08-A2fQZU9puWGl6zpbfqsxeTg97hpvURU3m7di0C6SEn1jeMRFM-D3OFIxC&social=copy | 30.01.2024 16:24:26 |
Moje příspěvky ve fóru
Příspěvek | Datum |
---|