Uživatelský profil

vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.

Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.

Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.

Váš tým MTBS.cz

Pietro

Moje fotoalba

NázevZaloženo
Změna
KategorieFotek
Hodnocení
Nemáte žádné fotogalerie.

Moje komentáře k článkům

KomentářDatum
Všemohoucí gravel zaplavil Lovaň, Češi si vyzkoušeli trať šampionátu

odpověď na North Boy — #1 ahoj, úplně se v tom neorientuju, ale v čem je největší rozdíl mezi gravel kolem a silničním, pominu-li průchodnost plášťů? Obzvláště teda těch gravel kol, co jsou určeny na závody, na maximální výkon, rychlost, a tím teda i očekávám i menší komfort, který je zas asi důležitý pro modely určené běžným uživatelům. Respektive jak by měla vypadat trasa, aby bylo i pro špičkové jezdce potřeba zvolit pravý gravel model?

05.10.2024 20:31:43
Kellys odtajnil svůj lehký karbonový hightech full

odpověď na PracharT2 — #4 Jojo, nemyslel jsem to, že to je zvláštní. Jen přemýšlím, kolik kol v té cenové kategorii se tady může prodat.

19.04.2023 21:10:34
Kellys odtajnil svůj lehký karbonový hightech full

Někdo z oboru, kdo je v obraze..... Jaký je odhad toho, kolik kol (normálních či elektro), v cenové kategorii 300 tisíc Kč a více se dá v ČR za rok prodat? Nejsem z oboru, čistě laicky bych řekl, že jich moc nebude, nebo se pletu?

  1. na tento komentář reaguje PracharT2 — #4
19.04.2023 19:54:56

Moje příspěvky ve fóru

PříspěvekDatum

redakční systém | ISSN 1803-5744