Uživatelský profil

vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.

Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.

Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.

Váš tým MTBS.cz

kliiima

Moje fotoalba

NázevZaloženo
Změna
KategorieFotek
Hodnocení
Nemáte žádné fotogalerie.

Moje komentáře k článkům

KomentářDatum
Realityshow: Nastavení posedu Retul Fit s Jirkou

Je možný se někde na Bike Fitting v Jesenici objednat?

  1. na tento komentář reaguje germano — #3
13.02.2020 13:11:26
Superior 2020 - nezůstane kámen na kameni

Neměli byste k dispozici geometrii X-Road. Velmi mě to kolo zaujalo, děkuji

01.07.2019 17:51:11
Na čem jezdí české dámy světový pohár?

Můžete prosím něco udělat s tou fotogalerií?

Když se na každé stránce dole podívám na fotky a poté je zavřu použitím "X", nevrátím se spátky do článku, ale do fotogalerie a na popis dolašího kola se musím dlouze dostávat přes hlavní stranu, otevřít článek a vybrat si další kolo.

Jinak děkuji za článek, fajn počtení

28.05.2018 11:57:18
Kellys finišuje vlastní systém odpružení na 2018

odpověď na morpher — #3 nemyslím si, že je to o velikosti osy a ložisek, protože nečistoty se ti dostanou jak do malého ložiska, tak i do velkého. Uvidíme, ukáže praxe, co na to budou říkat uživatelé po roce až po dvou

24.08.2017 15:41:23
Kellys finišuje vlastní systém odpružení na 2018

Systém odpružení má dle mého názoru jednu hlavni vadu a to poloha spodního vahadla hned ze dvou důvodů:

1) bude na něj lítat všechen bordel od předního kola, takže ložiska budou trpět a dle mého nevydrží ani rok ježdění - měli to tak i VPP 1.gen. a v další už museli dodělat maznice s tím, že v současné době je to již schované za středem. Kamarád to měl a kvůli zadřeným ložiskům mu praskl rám. Přijde mi to jako slepá cesta. Škoda, že se nepoučili u VPP.

2) spodní čep je níž než převodník, takže při přejezdu vysokých kamenů a nebo dřeva hrozí naražení přímo do spodního vahadla, což nebude ani příjemné a ani to neprodlouží životnost spodního čepu.

  1. na tento komentář reaguje morpher — #3
23.08.2017 22:10:43

Moje příspěvky ve fóru

PříspěvekDatum

redakční systém | ISSN 1803-5744