Uživatelský profil
vám umožňuje se více zapojit do dění na MTBS. Pokud se rozhodnete ho používat, zjednoduší vám například diskutování v našich debatách pod články, ve fórech, umožní spravovat inzeráty v Bazaru, ale také vkládat vlastní fotoalba, nebo závody do našeho kalendáře, či jednoduše ševytvořit a psát vlastní blog.
Vložte si do profilu svou fotku (avatar), zvolte si co ukážete okolí a co nikoliv nebo si jen vklidu procházejte vaše oblíbené články, které jste si označili po jejich přečtení.
Váš profil vám přináší mimo jiné i soutěže o hodnotné ceny. Nikdy nevíte, kdy vás odměníme třeba za nejčtennější blog, nebo nejkomentovanější fotografii. Buďte aktivní, a my vás za to odměníme.
Váš tým MTBS.cz
kliiima
Moje fotoalba
Název | Založeno Změna | Kategorie | Fotek Hodnocení |
---|---|---|---|
Nemáte žádné fotogalerie. |
Moje komentáře k článkům
Komentář | Datum |
---|---|
Realityshow: Nastavení posedu Retul Fit s Jirkou Je možný se někde na Bike Fitting v Jesenici objednat?
| 13.02.2020 13:11:26 |
Superior 2020 - nezůstane kámen na kameni Neměli byste k dispozici geometrii X-Road. Velmi mě to kolo zaujalo, děkuji | 01.07.2019 17:51:11 |
Na čem jezdí české dámy světový pohár? Můžete prosím něco udělat s tou fotogalerií? Když se na každé stránce dole podívám na fotky a poté je zavřu použitím "X", nevrátím se spátky do článku, ale do fotogalerie a na popis dolašího kola se musím dlouze dostávat přes hlavní stranu, otevřít článek a vybrat si další kolo. Jinak děkuji za článek, fajn počtení | 28.05.2018 11:57:18 |
Kellys finišuje vlastní systém odpružení na 2018 odpověď na morpher — #3 nemyslím si, že je to o velikosti osy a ložisek, protože nečistoty se ti dostanou jak do malého ložiska, tak i do velkého. Uvidíme, ukáže praxe, co na to budou říkat uživatelé po roce až po dvou | 24.08.2017 15:41:23 |
Kellys finišuje vlastní systém odpružení na 2018 Systém odpružení má dle mého názoru jednu hlavni vadu a to poloha spodního vahadla hned ze dvou důvodů: 1) bude na něj lítat všechen bordel od předního kola, takže ložiska budou trpět a dle mého nevydrží ani rok ježdění - měli to tak i VPP 1.gen. a v další už museli dodělat maznice s tím, že v současné době je to již schované za středem. Kamarád to měl a kvůli zadřeným ložiskům mu praskl rám. Přijde mi to jako slepá cesta. Škoda, že se nepoučili u VPP. 2) spodní čep je níž než převodník, takže při přejezdu vysokých kamenů a nebo dřeva hrozí naražení přímo do spodního vahadla, což nebude ani příjemné a ani to neprodlouží životnost spodního čepu.
| 23.08.2017 22:10:43 |
Moje příspěvky ve fóru
Příspěvek | Datum |
---|